Volkswagen Golf (1994)
9.5.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "hugowentil". asi tak pred ctvrt rokem jsem prodal fiata coupe byl to fesak 1,8 16V ciplej na 155 koni…
Volkswagen Golf (hugowentil)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Parda71 (BMWfans) 09.05.07 18:15
« bastl
Auto je bastl a má najeto více km než udávaných 128 tis. Takových Golfů jsem už viděl...Už jen to že jsi ho kupoval ze dne na den...Já bych auto podobného typu kupoval asi tak 14 dní,než bych našel pořádný kousek. K turbu se vyjadřovat nebudu resp. k tomu že si myslíš že si turbo vyžádá pouze 50-55 tis.300 koní žádá TOTÁLNÍ přestavbu auta,hlavně podvozku,brzd,přenosu výkonu,diferenciálu...Myslím,že majitel je ještě hodně mladý a automobilovým životem neproškoleným. -
MikyJ 09.05.07 17:38
« Re: Re: spotřeba?
To nemusi byt tak docela pravda, chiptunning nemusi byt zakonite jenom zvyseni vykonu, podle me podstatnejsi je to ve kterych otackach to ladis. Schopny clovek ti to auto dokaze poladit tak, ze i pri zvyseni MAXIMALNIHO(je doufam jasne, ze se uvadi pouze maximalni vykon) muze opravdu dojit ke snizeni spotreby. Navic pokud to dela clovek ktery tomu opravdu rozumi, muze dojit jak ke zvyseni vykonu a tociveho momentu (byt malemu) tak i ke snizeni spotreby v celem spektru otacek. Jenze to uz je alchymie a opravdova veda. Uvaz, ze seriove chipy, jsou univerzalni pro jeden typ motoru, pokud si ale uvedomime, ze kazdy motor muze byt jinak sedly, jinak opotrebovany, dojdeme k zaveru, ze dva motory stejneho typu se mohou v charakteristikach mirne lisit. Pri vyuziti techto odchylek od prumeru, muzes ten motor poladit daleko lip ve vsech smerech. Samozrejme pokud to dela Tuzer, alias domaci kutil, tak se z toho stanou kourici kamna s maximem vykonu v naprosto nepouzitelnych otackach a ve zbytku spektra otacek bude ten motor uplne zdechly. -
neregistrovaný: "murco" [82.119.122.XXX] 09.05.07 17:24
« Nac ti je 400 koni ?
No hej 350 koni z toho asi das... Ale nechapem naco... Sak ti to bude hrabat aj na 4 stupni... Predny nahon je velmi obmedzeny... Podla mna na auto s prednym nahonoj je dat viac ako 270 koni najvacisa hlupost... LEn zoderes pneumatiky -
"-- skrytý --" 09.05.07 16:44
« Re: Pro chytroliny
Tak to jo, mysleli jsme že si to budeš dělat sám, pokud už to někdo dělal, vychytal mouchy a udělá ti to přesně tak, no tak ano. Jinak s tou spotřebou, to auto už potom bude opravdu jenom pro zábavu, myslim že 14, bude tak minimum při lehké noze. Já osobně takovým projektům fandím. A přeju hodně úspěchů. Jenom nechápu, proč jsi se tak nadchnul pro úpravu zrovna tohohle auta. Takový výkon na jedno kolo je přece na *. Měl by jsi se spíš pustit do nějaké čtyřkolky. -
"-- skrytý --" 09.05.07 16:42
« Re: Pro chytroliny
Ja nerikam, ze by to nebylo pekny mit vykonne auto a tohle je uz i tak dost naslapnute, ale to turbo je velky zasah. A taky jak napsal John Cooper jr. mit takovy vykon na predni naprave je urcite velky problem. Nicmene jestli tam to turbo opravdu das tak to sem urcite napis vsichni se radi pokochame a pridej pak i videjko ;-) -
"-- skrytý --" 09.05.07 16:34
« Pro chytroliny
za to auto sem dal 70 tisic 15 za muziku a za to turbo mam rozpocitano 50 - 55 tisic a to neni jediny auto ktery mam a je mi jasny ze to pak bude zrat 14 litru ale koukam ze tu je dost chytrolynu ktery by mi to stejne vysvetlily ja mam to auto pro radost a ne abych s nim najel 5tis km mesicne a ze vypada na pul mile si prisel jak protoze je zapraseny??tak to potom jo tak to kolikrat vypada ze ma najeto i mili jeste k tomu turbu coz si taky par chtrolinu mysli ze mi to vydrzi tejden frajer co mi to bude delat uz jich par udelal a ty auta jezdi uplne v pohode jedno uz ma nalitano 90 tisic a zadnej problem kdyz to nekdo umi tak proc ne mam na vyber 2 mali turba nebo jedno velky a s tim neni problem tech 300 koni tam dat da se i vic ale pak je to na ukor ty zivotnosti motoru