BMW řada 3 (2002)
1.9.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Tizy (famousbmw.autofun.cz)". Změna je život a i přesto, že tu prozatím mám dva Mercedesy, tak se do…
BMW 330Ci M Sport II (Tizy (famousbmw.autofun.cz))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ditthumej 25.04.10 15:07
« video z ringu
Na videu z ringu není sériová 330i jak uvádíš, nevím, jestli ti nebylo divný, jakým způsobem projíždí ty zatáčky. Tohle mi odpověděl majitel toho bmw na otázku, jestli je to sériový auto:
It's completly NOT stock ;-) Engine is stock but chassis is not. AP Racing front brakes and Pagid ceramic brake pads, Bilstein PSS9 and bigger˙ sway bars, Michelin PS2 255/35 tires all round, bucket seats, harness and interior partially stripped down.
Takže příště se radši podívej do diskuze na youtube, nebo se zeptej majitele videa, než budeš mistifikovat. Auto máš opravdu pěkný, měj se ;-) -
talio2 16.04.10 20:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: brno
libilo se mi moc, taky bych jednou takové chtěl mít :-) tady z fotek a popisu jsem moc nevěřil, že by bylo v tak nádherném stavu.. a hle, spletl jsem se.. máš ho ještě v lepším stavu než popisuješ :-) a to vážně ! Ty doplňky co jsi mu dal ho pozdvihly do úplně jiného levelu..vyššího.
a to říká zarytý zastánce koncernu VW :-) -
"-- skrytý --" 14.04.10 19:06
« Re: Re: brno
k 3er je možnost standart podvozek, sportovní podvozek a M podvozek. Tohle na videu mělo M podvozek a trošku sem s nim pletl vánočku při natáčení videa protože kvůli te hmotnosti se při vyrovnání smyku váha brutálně přesunula na druhou stranu. Ale nedá se auta rostou a hlavně tloustnou a BMW samo přiznalo, že od sportovní image pomalu odstupuje což podtrhávají i minimální investice do motorsportu -
Ondřej Šámal 14.04.10 14:45
« Re: Re: brno
Tak ony ty náklony jsou daný hlavně vyšší hmotností, řekl bych, že tvrdost podvozku je víceméně podobná, jako třeba u 330i e46, které je ale lehčí. Aby se vykompenzovaly náklony u e92, tak by musel být podvozek tvrdý jako kámen. A to v současné době není žádoucí, kdy ta "sportovnost" a puristický charakter bude u BMW čím dál víc potlačován. Holt, kdo bude chtít v budoucnosti zábavné auto, bude se muset poohlížet u ojetin (například ceny e30 za poslední roky stoupají)