Honda Civic (2005)
29.3.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vlado80". Jedna sa o vozidlo siedmej generacie (vyrabane v Anglicku) - facelift modelu vyrabaneho od…
Honda Civic (vlado80)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 30.04.07 07:41
« Re: zkušenosti s Hondou po 140t km
...dakujem za napisanie skusenosti, tvoje skusenosti naplnaju moju predtuchu, ze som kupil dobre auto ;-) ...pravda je, ze pri zapnutej klime je to slabota, ale pri motore 1,4 a danej velkosti auta som ani ine neocakaval, nemozem mat vsetko :*) Inak Civic sedan novy sa mi velmi paci, ale tak isto hatchback je velmi pekny, sam uvidim, co budem riesit,az raz pojdem predat moje auto, zatial som velmi spokojny :-) -
neregistrovaný: "kopap" [89.176.84.XXX] 28.04.07 10:21
« zkušenosti s Hondou po 140t km
Rád bych přidal pár postřehů s Hondou Civic 4D, kterou jsem si koupil novou v r. 2001 ve výbavě 4x airbag, ABS, A/C manuál s motorem 1,4 16V. Motor je opravdu slabý (hlavně když se zapne klimatizace), ale opravdu úsporný a když se točí, tak se s tím dá jezdit velmi svižně. Spotřeba - když se jezdí pomalu a ne po městě se dá na nádrž ujet i přes 800km, což odpovídá spotřebě kolem 6. Ve městě kolem 8 a na dálnici tak 7. Když se chce jet rychle - třeba v Německu jsem jezdil i 200 km/h tak se vyhoupne až k 9. Do auta jsem lil 6 let jen benzín a náplň do ostřikovače a každých 20000km pravidelný servis - to bylo vše. Povozek mě nadchl. Víceprvková zadní náprava dává pocit velké jistoty a jízda se stává opravdovým zážitkem. Bohužel po 120000km na našich silnicích dost utrpěla a nyní ve 145000 už musím nechat vyměnit kosti. Jinak je ale podvozek velmi málo odhlučněn a do vozu proniká velký hluk, zvláště při jízdě na nekvalitní vozovce - např D1 je dost utrpení... Motor je tichý jen v nízkých otáčkách, kolem 4000 má nepříjemnou rezonanci, která po dalším zvýšení otáček ustoupí. V praxi to znamená, že nejhlučněji se vůz chová právě při rychlosti 120-130km/h. Při zvyšování rychlosti přes 140km/h se to pak zlepší, ale zase přes 160km/h začíná pronikat už aerodynamický hluk. Letos bych si chtěl koupit zase nějaký nový vůz - budu hledat něco většího, tiššího a ještě pohodlnějšího :o) výběr je obrovský. V úvahu přichází nový Civic sedan - je prý dobře odhlučněn, ale zaujala mě nová Hyundai Sonáta a taky Citroen C5 - pro jeho konfortní podvozek. -
"-- skrytý --" 27.04.07 07:37
« Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???
..prave o tom som hovoril, japonske auta patria k spicke automobiloveho trhu, aj ked sa moze stat, ze ten-ktory kus sa nevydari, ale tak to chodi aj u inych. Ja som cenu ojazdenych Civicov 7G skumal pred kupou mojho a vychadzala mi priblizne rovnaka suma za aku som ho kupil, pozeral som hlavne nemecke stranky, kedze u nas alebo v Cechach je ponuka pomerne slaba, pretoze nase auto nebolo hitom a ide skor o menej vidane auto, o to viac si vsak drzi cenu, s tym suhlasim :-) -
"anonym" [83.240.1.XXX] 27.04.07 07:24
« Re: nejlepší ve svojí třídě???
Tak tak... Mam najeto cca 250 000 km a zatim zadny vetsi problem, az na jednou menene tlumice (cesta do/z prace je po silnici 2 tridy alias tankodromu). Jinak musim ze zkusenosti rict, ze se jedna o perfektni auto (motor 1.6). Dost me vzdy pobavi, kdyz nekde slysim, ze japonska auta hodne ztraci na cene pri dalsim prodeji. Koupil jsem Hondu Civic 5D 1.6 v roce 2001 za 420000kc (v plne vybave jako nove) ted jsem sondoval a v AAAauto by ji odkoupili za 180 000 (a to ma dost najeto). Kamarad si ve stejne dobe kupoval BMW 316 za dvojnasobek, ma najeto min (cca jen 100 000km) a ted by od stejne spolecnosti nedostal ani 250 000kc (rikal ze asi 220). ja auto prodam sice o 40000kc levneji, ale ale ztratil jsem jen cca 240000 tisic, zatimco kamarad pres 500 000kc. Ja jsem navic vic jezdil (motory maji priblizne stejny vykon), s nizssi spotrebou (o 1.5l/100km) a celkove s vetsim autem. Takze argument ztraty ceny pri dalsim prodeji opravdu neberu. Navic moje Honda nema zadne problemy se startovanim, narozdil od toho BMW. -
"-- skrytý --" 25.04.07 10:27
« Re: Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???
..este raz dakujem za tvoj objektivny pohlad, suhlasim, ze VW co sa tyka spolahlivosti je na spicke, v praci sme mali Vento VR6 r.v. 93, pred tyzdnom sme ho po 300 vyradili a to este stale tahalo na dvojke 110, islo krasne, hoci za tie roky preslo desiatkami vodicov (firemne), okrem toho mame v praci Golfa III r.v. 96, najazdenych 220 tis, je to 1,4 a hoci je uz rozhegane, tak motoricky nema chybu. Ako si ti pisal predtym, mam respekt k vsetkym autam, k nemeckym obzvlast (Golf v rodine:-), a moja Honda bola kupena po predoslom nastudovani vela clankov a testov nielen o honde, ale aj inych japonskych autach a v recenzii som chcel predstavit auto pre ludi, ktori ho nepoznaju (predsa len ho vidat na cestach malo) a zhodnotit silne aj slabe stranky spolu s mojimi dojmami. S tou kvalitou je to v konkurencii s nemcami vyrovnane, s tym suhlasim. A suhlasim tiez, ze hodnotit auto po 26 tis ako vyborne je urcite skreslene, ale zatial sa ziadna porucha nepritrafila a dufam, ze sa tak ani nestane. Keby nieco budem o tom informovat v recenzii. Inak mohol by si sem dat tvojho Golfa, rad si ho pozriem ;-) -
neregistrovaný: "dddd" [213.168.177.XXX] 25.04.07 09:33
« Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???
Dík za odpověd. S tím porovnáním s 1.4 souhlasím. Ta v golfu je nic moc co se týká výkonu, i když z hlediska životnosti nemá problém a 300 tisíc najede bez problémů. Co se týká kvality, tak si myslím, že japonci v minulých letech zvládli líp produktivitu a vyrovnanost kvality výroby než mnohé evropské automobilky, takže spolehlivá určitě jsou, i když po určitých kilometrech se začnou "sypat" mnohem víc než třeba to zmíněné vw, které sice má více závad třeba do prvních 100 tisíc, ale pak drží a drží... Jinak já měl od VW dvě auta a obě naprosto bez problémů najela přes 200 tisíc a nic nenasvědčuje tomu, že by to druhý (současný) auto mělo dosloužit a nenajet štastných 300 tisíc i více kilometrů. Co se týká spolehlivosti, tak se konečně začíná karta obracet a začínaj být lepší německá auta viz. třeba - viz. idnes.cz rubrika auta a statistika ADAC - auta, která musela být odtažena z důvodu nepojíznosti - poruchy). Já ale nejsem zaslepen žádnou značkou a dívám se co nabízí konkurence a třeba si jednou taky pořídím Hondu, až se mi bude zdát jako nejvýhodnější... ;-) Takže ještě jednou přeju hodně spokojených kilometrů a to, aby jsi nebyl ta vyjímka co se týká tý kvality... :-) -
"-- skrytý --" 25.04.07 08:15
« Re: nejlepší ve svojí třídě???
dakujem za pekny popis a ocenujem, ze si nenapisal len jednu nic nehovoriacu vetu :-) ...trochu vysvetlenia: nepisem, ze je to najlepsie auto vo svojej triede, ale ze patri k spicke vo svojej triede, ktore sa moze smelo porovnavat s bestsellermi ako su golf, focus, 307 alebo astra. Toto sa pise v tomto clanku [odkaz] o Civicu 1,6, kde ho porovnavali s 307, Stilom a Golfom V: .."Hledat konkurenty není snadné, žádný přímý soupeř nenabízí srovnatelný vnitřní prostor a stejně tichou a výkonnou zážehovou šestnáctistovku"... A to si myslim, ze server Auto.cz urcite vie, co pise. Doma mame Golfa IV 1,4 16 V a mozem ti povedat, ze co sa tyka motora Honda ma lepsie vysledky, hlavne vo vysokych otackach Golfa prekonava, pretoze ten sice pekne taha do 6 tis, ale pri Honde motor po pridavani a naslednom prekroceni 4 tis otacok zacne citelne silnejsie tahat. Ako hovoris ty - kazdy kto ma japonske auto basni o tom ake je dobre - ale ono je to pravda, potvrdzuju to jednak statistiky, jednak samotni majitelia. Znamy mal hondu accord coupe, za 2 roky 200 tis km a predstav si, ze nemenil absolutne nic, auto bolo ako nove. Tak isto kolega ma toyotu avensis r.v. 99, naj. 260 tis. menil len nevyhnutne komponenty, ziadna neplanovana navsteva v servise a mohol by som pisat aj dalej...pre ilustraciu este jeden odkaz testu ojazdenej Primery [odkaz] ..mohol by som ti napisat vela dalsich dobrych skusenosti inych ludi, hoci viem, ze urcite sa najdu aj vynimky. Vsimni si dve veci v recenzii mojej Hondy: 1. okrem silnych stranok dostatocne pisem aj o slabych strankach (teda nie su to len same pozitiva) 2. nikde auto neporovnavam a nevychvalujem na ukor inych aut, resp. neosocujem ine znacky, mam respekt ku kazdemu autu;ň Takze tolko, aj tebe prajem vela stastnych kilometrov ;-) -
neregistrovaný: "dddd" [213.168.177.XXX] 24.04.07 14:55
« nejlepší ve svojí třídě???
jak pročítám příspěvky, tak je jasné že se tu sešli jen hondaři... :-) Teda nic proti hondě, ani nechci vyvolávat nesmyslné diskuze o tom jaké auto je nejlepší. Jen mi připadá přeci jen hodnocení dosti jednosměrně zaměřené. Dnes už honda nepatří mezi automobily s nejlepšíma motorama a pak dlouho nic. U jiných značek se dají najít minimálně srovnatelné motory. Já mám např. VW s 1.6-77 kW a ten motor jezdí jak víno. Optimum má taky mezi 4000-6000 ot./min a to při spotřebě mezi 5.5-7 l dle režimu jízdy. Co se týká kvality a spolehlivosti tak bych byl taky rád, kdyby se tu sešli majitelé s větším proběhem než 26000 tisíc km. V těchhle kilometrech jsem ještě neměl pořádně zajetý motor :-). Dnes mám hódně přes 200 tisíc... takže o kvalitě a spolehlivosti bych psal až po větším proběhu. Příjde mi, že každý kdo má japonské auto básní o kvalitě, ale nikdo s ním nenajede větší porci kilometrů... Co se týká praktičnosti a podvozku, tak bych viděl taky hodně zdatných konkurentů u jiných značek. Ten podvozek mi příjde u týhle hondy dost prkenej a lepší mi příjdou podvozky VW - tuhé, ale lépe tlumí nerovnosti a tak neodskakují. Je to ale otázka názoru a také svezení se s konkrétním autem (pneumatiky atd.). Jinak ale přeju další spokojené kilometry. :-)