Chevrolet Caprice (1978)
18.5.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "steirn". Nadechni se. Otevři dveře. Už teď cítíš kus poctivé detroitské oceli. Je poznat, že něco váží.…
Chevrolet Caprice (steirn)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 18.10.10 00:16
« Re: pár otázok o aute
Ahoj,
rekneme, ze zmena z pracovniho rezimu na sobestacny a nutne investice (tedy vlastní firma)...
Má posilovac jak rizeni (a ten je mi prijemnejsi nez ve stejne starem Cadillacu - neni to az tak moc), tak i brzd.
120kW. Dlouhodobou spotřebu netuším, letos jsem s nim najel cca 1000km...ale odhaduju od 13 do 19...
Mám v plánu jej za čas koupit zase zpět... :-) -
El_Scorpio 14.10.10 14:28
« pár otázok o aute
Ahoj, čo ťa prinútilo k tomu, svoju krásku ponúknuť na predaj? Chcem sa ale opýtať pár vecí - má auto nejaký posilovač? (riadenia, bŕzd) Ďalej small-block 5.7 V8 sa robil v niekoľkých výkonnostných verziách, koľko kW má konkrétne tvoj model? A akú máš dlhodobú spotrebu, dľa sprintmotoru to vychádza od 16 litrov hore. Vďaka za odpovede. -
chrudoš 24.06.10 13:56
« Zavist
Tak to je delo. Tenhle udiv nic jineho nez ameriky 70/80. let nedokaze. Jak rikas, v te dobe obycejne auto a dneska nad nim vsichni slintaji. Krasne, doufam, ze te na jekaem srazu potkam. At se Caprice drzi, hodne krasnych kilometru.
Recenze 10, fotky 10, auto 1267 :-) -
DrFrank 21.05.10 14:20
« Old American Car
Tyhlety stary americky kary maji fakt neco do sebe, zvlaste kdyz to porovnas se soucasnou produkci, ktera je az zoufale nudna... Vzdycky se mi libily obyvaky na kolech, na zavodeni jsou jina auta. Takze celkove shrnuto: Super kara, super recenze a dostatek dobrych fotek :yes: -
kuko 21.05.10 12:51
« LTD
Tak včera jsem měl příjemnou cestu z práce - ve spětným zrcátku se jedno auto za mnou začala objevovat povědomá silueta. Když konečně ten evropský pekáč za mnou uhnul, objevil se v plné parádě - Ford LTD. Bílý.
Manželka sice okamžitě prohlásila že je to otřesný a že to by mi nikdy nepovolila, ale když jí koupím nějaké trapné SUV projde mi už všechno >:-[] -
kexxik 20.05.10 16:24
« Re: 80. leta USA vs 2010 EU
recenze je čtivá,ale rozhodně auto nemluví samo za sebe. Za takovou recenzi nikdy nedám 10bodů. Pokud chceš patřiř to top 10,20,30, musí to být mnohem lepší. O tom autě se dá rozepsat více, aby si z toho sedl na zadek i ten, kdo ho nezná, ne jen okruh lidí, kterým se líbí tato auta.
Za fotky jsem dal 10, není jich sice moc,ale umělecký dojem je lepší než u jiných,kteří jich mají 200. -
Gluck202 20.05.10 10:52
« 80. leta USA vs 2010 EU
Ahoj...Recenze napsana perfektne, to auto vic nepotrebuje, vse mluvi samo za sebe. Tohle auto mel na zacatku 90. let kamarad, ktery zil v rakousku, takze ho cena benzinu moc nezajmala. Uz v te dobe, auto bylo 20 let stare melo vse co je potreba v dnesni dobe. Pozor to meli jen Mercedes Magnum a BMW7. Klimatizace a ovladani vsech oken elektrikou. Tak se zamyslim ze uz je to 32let a evrope porad muzes koupit auto, ktere ma svihadla, tak o cem se chcete bavit??? Toto auto predbehlo evropu o minimalne o 20 let. A ten zvuk 8 valce je opravdu bozsky. Videl sem tohle auto na zpatecku udelat 180 stupnu obrat, takze sportovni je taky v :-)))). V dnesni uspechane dobe, neni nic lepsiho nez sednout do gauce ve predu nebo vzadu, stejna velikost a jen plout krajinou... Jen se o nej dal starej a uzivej si bezpecne kilometry... -
Vencos 20.05.10 07:13
« Re: Re: Re: Jses si snad i cvrkl do kalhot...
Chevrolet byl v podstatě vždycky laciný auto pro chudý lidi. Což jim ani tak neubíralo na kráse a je zajímavé se občas podívat,co tyhle levná auta nabízely za vynikající detaily a fičurky :-) Pod ním takněják byl Pontiac. Pontiac byla auta sportovní,též ale spíše levná,báječné přirovnání je k Dodgi. Ale sporťáky měl i Buick,Oldsmobile... Buick a Oldsmobile vyplňovaly místo pod Cadillacem. Cadillac byl nejluxusnější a nejhonosnější,nicméně Buicky a Oldsmobily byly semtam i velmi blízko. Buicky dříve byly "doctor cars", v našich vodách a dobách zhruba něco na hladině Audi. Ti lidé si dnes většinou kupují Lexus. Oldsmobile byl spolu s Cadillacem odvážnější. Buicky byly svým způsobem vlastně vcelku usedlé,zatímco u Oldsmobilu se nebáli experimentovat. Samozřejmě se to prolínalo, bylo možný si koupit Chevrolet v ceně Buicka,nebo Korvettu,která pro socky zas až tak nebyla...
Je to vcelku podobné dnešní hierarchii VW :-)