Recenze

9 Majitel

BMW řada 3 330i (E90)

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 76× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 8 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 14
BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 330i Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:9900 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2996 výkon [kW]: 190 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.3 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 460 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Francek1".

opravdu hodně moc dlouho (od desíti let) se mi vždycky líbily vozy značky Audi. Líbil se mi jejich design, dokonalé interiéry, silné motory. Prostě všechno. Můj sen byl sedan A4. Ale koupit si takové
auto byla pro mě až do nedávna prostě holá utopie. Teď když už mi je o pár roků více a sen se stal skutečností, abych si mohl koupit své vysněné Audi tak jsem to prostě neudělal. Nejnovějsí sedan A4
se mi hrozně moc líbí. Design exteriéru i interiéru je skoro dokonalý. Motory také nemá vůbec špatné. Ale důvody proč sem si ho nekoupil je prostě jeho cena. Audi je neskutečně předražené za to co
nabízí. Nechá si připlatit skoro za všechno a já sem ve výbavě hodně náročnej takže bych nechal u prodejce opravdu hodně moc peněz. Navíc recenze na různých webech a časopisech hrály v neprospěch
Audi. Zkrátka cena neospravedlňuje to co nabízí a jak jezdí. A tak začal výběr nový. Z prémiových sedanů se silným benzinovým šestiválcem toho není moc na výběr. Lexus IS se mi taky moc líbí, ale nabízí
(pro mě) slabé motory. Vlastně jen dva když nepočítám nové IS-F. 220 diesel a 250 benzín. A ta benzínová dvapůlka je zkrátka slabá. Mercedes mě moc neoslovil i když na něj všichni pějí chválu a tak zbývá
už jen jeden výrobce a tím je BMW. Někteří tyto auta zatratili od dob co je hlavní designér Chris Bangle. Ale mě se jejich design zkrátka líbí, je takový futuristický, plný vášně a síly vyzařující na pohled. Ale
nikdo nemůže BMW zatracovat za jejich motory a podvozky. Tam jsou prostě na špičce už celé roky. Takže značka byla vybraná a teď zbýval už jen motor. Nechtěl sem čtyřválec a nechtěl sem ani naftu.
Podle mě do vozů této značky čtyřválce nepatří. (jen můj názor, nikomu nic nevnucuju). A mělo to být hodně silné. M3 rovnou vynecháme takže zbývaly vlastně jen 2 varianty. A to je 330i a nebo 335i.
Jelikož sem chtěl zánovní auto s max. výbavou tak padla volba rovnou na 330i. Protože 335i je jen pomálu a nebo s výbavou, která mi nevyhovovala. A navíc cenový rozdíl už je docela velký.

Silné stránky

Silných stránek má tento vůz opravdu hodně. Kapitolou samou pro sebe je prostě motor. Ještě sem na něj od nikoho neslyšel negativní hodnocení. Je to prostě takový malý zázrak. Obsah 3 litry, 258 koní
v 6600 otáčkách, 300Nm kroutící moment v rozsahu 2500-4000 ot/min. Tohle se Mnichovským prostě povedlo. Je dostatečně silný už od nízkých otáček až k omezovači. Navíc po celou dobu krásně lineární
zátah. Žádný kopanec a pak nic. V nízkých otáčkách o něm vůbec nevíte a v těch vysokých nádherně zní. Nejlepší je to od 5000 do 7000 otáček. To má motor takový tah a hlavně zvuk, že máte husí kůži
po celém těle. Další kapitola je jeho spotřeba. Samozřejmě nafta to není, ale myslím si, že s benzínovým šestiválcem s takovýmhle výkonem jezdit za deset litrů je prostě paráda. Těch 10 litrů si vezme
kdejaký utahaný dvoulitr, někdy dokonce i jednašestka. Auto je kupované z Mnichova a cestou zpět do Prahy s dodržováním rychlostních limitů, někdy trošku více dělala průměrná spotřeba dle PP 8,4l/100km.
Nyní po dvou týdnech ježdění po městě a po okreskách je to průměrně 10,2l/100km. Podvozek je další silnou stránkou tohoto vozu. Je tuhý (sportovní), ale nevytřese z vás duši. Auto se skoro nenaklání a
krásně drží stopu. Dokonce ani žádné rázy od kol neuslyšíte. Krásně kopíruje terén. Výborná zpětná vazba od volantu. Nemám co dodat. Další silnou stránkou je interiér. Někomu se možná nemusí hned
napoprvé líbit. Je možná trošku nezvyklý, ale v tom tkví jeho kouzlo. Když sem si poprvé sednul za volant měl sem pusu otevřenou dokořan. Všechno vás krásně obklopuje, všude samý drahý materiál (kůže,
leštěný hliník, měkké plasty). Sedí se hodně nízko oproti jiným autům, ale po jednom dni jsem si zvykl.

Zde je ještě seznam seriové a hlavně příplatkové výbavy:

ABS, ESP a airbagy asi nemá cenu psát (u takového auta samozřejmost) adaptivní světlomety s přisvěcováním do zatáček, Bi-xenony, mlhovky, odstřikovače světlometů, světelný senzor, senzor deště,
vnitřní i venkovní zrcátka samozatmavitelná proti oslnění, všechny okna v el, el. zrcátka, el. střešní okno, el. sedadla řidičovo s pamětí, kůže dakota dvoubarevná, multifunkční kožený volant, loketní opěrky
vpředu i vzadu, DVD navigace Profesional včetně TV tuneru, CD mechanika s mp3, měnič na 6 CD, dvouzonová klimatizace, mluvící system, system SOS, funkce keyless go ( stačí mit klíč pouze v kapse)
čidla tlaku v pneumatikách, parkovací čidla vpředu i vzadu, vyhřívaní sedaček, příprava pro telefon , bluetooth, HiFi zvukový system, imobilizer, palubní počítač, tempomat, servo, sportovní podvozek, alarm
s pohybovým čidlem

Slabé stránky

Nechci, aby to tady vyznělo tak, že tohle auto žádné slabé stránky nemá, ale já jsem zatím se vším spokojený. Někdo může namítnout zadní náhon, jinýmu může vadit menší kufr, další nízká pozice za
volantem. Ale mě tohle vážně nevadí. Se zadním náhonem je daleko větší sranda, kufr to má dostatečně velký ( kdo potřebuje hodně naložit ať si koupí kombi). Možná bych moh zmínit řazení. Je přesné,
ale klade trošku větší odpor než by mohl mít. Za slabou stránku lze považovat i drahý servis a hlavně havarijní pojištění. V ČSOB mi na otázku kolik by stálo havarijní pojištění včetně pojištění proti odcizení
a pojištění čelního skla vychrlila odpověď 49000 Kč za půl roku. To už je vážně raketa.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Jak už jsem psal, auto je kupované z Mnichova, je rok a půl staré tudíž ještě v záruce. Najeto má poctivých 8600 km. Teď už nějakých 9800 km. Vše uvnitř voní ještě novotou. Auto bylo napulírované,
vyluxované, i motor čistý tak, že by se z něj dalo jist. Takže z tohoto důvodu žádné poruchy ani nečekam. I když nikdy neříkej nikdy je známé přísloví.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto kupované od dealera BMW, takže žádný venkovský bazar s maringotkou kde slepují jedno auto ze třech a kde si nemáte ani kde sednout. Nejdřív domluva po emailu (ještě něco z té němčiny umím)
poté perfektní vystupovaní i jednání prodejce. Samozřejmě zkušební jizda, auto na zvedáku atd. Vyřídily za mě i odhlášení auta, sehnaly převozní značky s pojištěním. Velká spokojenost. Akorát nechtěl
dát slevu. Asi věděl proč. S takovým autem na prodej se opravdu nemusel podbízet.

 


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 330i (E90)

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

mám to zatím 10 dní takže je docela brzo hodnotit spolehlivost, ale zatím dobrý

praktičnost
8

jsou i praktičtější auta

prostornost
8

někdo píše malé, ale pro mě naprosto dostačující. Nepotřebuju činžák na kolech

jízdní vlastnosti
10

super, tady bez komentáře

jízdní komfort
9

na to, že je to sportovní auto tak velmi dobrý

provozní náklady
9

průměrné

náhradní díly
8

zatím žádné

výkon motoru
10

plně dostačující, ale za čtvrt roku už mi to asi stačit nebude

spotřeba
9

vzhledem k benzínovému šestiválci hodně slušný

hlučnost motoru
10

víte snad o někom kdo by nechtěl poslouchat mnichovský řadový benzinový šestiválec pod plynem???

kvalita sedadel
10

vysoký nadprůměr

brzdy
10

kotouče na všech kolech, hodně slušné

zavazadlový prostor
8

pro mě dostačující






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…