Škoda Fabia (2007)
29.9.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Blecha2". O nové Fabii toho bylo napsáno již mnoho. Od svého uveřejnění, resp. nástupu začátkem roku…
Škoda Fabia II (Blecha2)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 03.11.07 10:41
« Re: tuhost rizeni
Díky, já jsem to už četl. Osobně spíš mám radši tužší řízení a tady mi trochu tužší přijde. I když v Oct1 rodičů mi přijde hodně tuhé, zatím nejlepší, co jsem poznal. Jinak že řízení je mrtvé, to je tedy fakt. Ale i u podvozku mi přijde, že méně reaguje. Není to takový rozdíl jako mezi Oct1 a Oct2, ale posun je znát. Holt všechno je to jakási daň za pohodlí posádky. A hlavně je potřeba dodat, že auto dělají kola. Širší kola jsou zatraceně znát na komfortu jízdy, i když se říká, že díky val. odporu vzrůstá spotřeba (což osobně potvrdit nemůžu). -
neregistrovaný: "Fabior" [78.108.154.XXX] 02.11.07 18:36
« řízení
dodávám že citlivost řízení jde nastavit. jsem automechanik dělam na autorizovaném servise škoda. Za použití diagnostického přístroje V.A.G. nebo V.A.S. lze citlivost volantu přenastavit tím že zvětšíte nebo zmenšíte průtok servo oleje ... osobně pro dámy nastavuju velkou citlivost tj 160 což je nejvyšší a pro nás chlapy 120 tj nejmenší citlivost volantu. osobně mám F1 a mám nastavenou hodnotu 120 a vyhovuje mi to maximálně opravy si dělám všechny sám a jsem s ní maximálně spokojen motor mám 1.9 TDI :-) -
"-- skrytý --" 16.10.07 23:01
« Re: 9b
Cenový rozdíl je patnáct tisíc. Za to jsem si radši dal construct a rádio a dálk. centrál. Původně jsem 12V chtěl. Ale i dvěma prodejci ve dvou různých autosalonech mi to bylo rozmluveno. Rozdíl se projevuje až ve vyšších otáčkách, a propos ve 3000ot. mají výkon prakticky totožný (cca 35kW dle grafu Škody Auto), krouťák taky zas tak jiný není (108 x 112). No a 1.4 - to sice je lepší, ale cenový rozdíl desítek tisíc už byl fakt dost. A hlavně bylo to oficiálně kupováno jako druhé rodinné auto k Octavii Tour Combi TDI rodičů. ;-) -
neregistrovaný: "Riska" [77.236.210.XXX] 30.09.07 10:57
« Dobrá volba pro klidnější jízdu
Ahoj, přidej prosím nějaké foto, potom 10b . Také jsem vlastníkem 1.2 HTP,
podle mých zkušeností je tento motor určen pro jízdu do 100 km/h,
do této rychlosti pokud je auto obsazeno dvěmi osobami motor zrychluje dostatečně a stačí řadit vyšší stupně už ve 2,5 až 3 tisících otáčkách (od toho je HTP),potom se odvděčí motor tichým chodem a spotřebou kolem 5 litrů . Ohledně přejezdu nerovností a rozměru pláště by na tom měla být 13" kola stejně jako 15" ,protože jejich vnější průměr musí být stejný (jinak by ukazoval rychloměr rozdílné rychlosti a auto by neprošlo homologací), 15" palcová kola mají menší profil což se projevuje větším přenosem rázů a tvrdostí do podvozku, ale auto zase lépe sedí.
Jinak dle pochopení a respektování Tvých požadavků výběr dobrý i barva dobrá.
Já jsem od vyjetí tohoto vozu přešel ke konkurenci. Dost podstatných věcí mi u tohoto vozu nevyhovuje. Hodnotíš dobré nastupování. Zkušenost mojich osob blízkých je opačná. Ženy si hlavně stěžují, že o páku seřizování výšky sedadel trhají silonky :-), takže mít výškově nastavitelnou sedačku i u spolujezdce je k zbláznění. Řešení jediné. Páku zkrátit. Ale u "dlouhánů" kontakt s pákou nehrozí.
Takže proti gustu nic nemám a přeji hodně moc pohodových km.