Recenze

9 Majitel

Audi A6 Avant 2.8 quattro

9,93 Uživatelé

Hodnoceno: 15× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi A6, foto 1 Audi A6, foto 2 Audi A6, foto 2 Audi A6, foto 3 Audi A6, foto 4 Audi A6, foto 5 Audi A6, foto 7 Audi A6, foto 8
Audi A6, foto 9 Audi A6, foto 10 Audi A6, foto 11 Audi A6, foto 12 Audi A6, foto 13 Audi A6, foto 14 Audi A6, foto 15 Audi A6, foto 16 Audi A6, foto 17 Audi A6, foto 18 Audi A6, foto 19 Audi A6, foto 20 Audi A6, foto 21 Audi A6, foto 22 Audi A6, foto 23 Audi A6, foto 24 Audi A6, foto 25 Audi A6, foto 26 Audi A6, foto 27 Audi A6, foto 28 Audi A6, foto 29 Audi A6, foto 30
 

Technické info

Přezdívka auta Audi A6 Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:265000 palivo: benzin počet válců: 6 objem [cm3]: 2771 výkon [kW]: 142 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,3 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 455 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "oci".

VÝBAVA:
zámek zpátečky, kódování skel, manuální převodovka, imobilizér, ABS, automatická klimatizace, el. ovládání zrcátek, centrální zamykání, alarm, přídavná světla, autorádio, palubní počítač, posilovač řízení, nastavitelný volant, tónovaná skla, vyhřívaná zrcátka, pevná střecha, dělená zadní sedadla, výškově nastavitelná sedadla, 2 x airbag, pohon 4 x 4 quattro, otáčkoměr, venkovní teploměr, vak na lyže, anatomická sedadla, digitální tachometr, el. přední okna, imobilisér, palubní počítač, servisní knížka, posilovač řízení, rádio s 6x repro, hagusy (střešní podélníky), základní povinná výbava, výsuvné opěrky hlav, přední i zadní mlkovky, zadní stěrač

Silné stránky

.. bezproblémový, veliký, pohodlný a všestranný vůz.

+ jde o auto z posledního roku výroby daného modelu a tak již dostalo motor z nové A6ky
+ ideální motorizace - pohodový, výkonný a spotřebou rozumný šestiválec umožňuje bezpečné předjíždění až sportovní jízdu a díky flexibilitě nemusíte často řadit - na pětku pojedete na dálnici i většinu obcí "padesátkou"
+ na svůj věk i v porovnání s konkurencí vypadá pořád hezky
+ jezdí se s ním lépe než vypadá :)
+ velmi pohodlné na okrsky a dálnice (ve městě se hůře parkuje a v Praze Vás přestane bavit řazení :)
+ pohon quattro - nemá asi smysl více rozebírat, každopádně to znamená, že na hory nepotřebujete řetězy (pokud si nechcete hrát na rolbu) a když budete potřebovat v silném provozu rychle vyjet z lesní cesty na hlavní silnici, tak místo hvízdání pneu na štěrku se prostě díky quattru a silnému motoru odrazíte a jste tam
+ mezi zadními sedadly vak na přepravu delších předmětů (typicky lyží) vč. vypouštěcího ventilu na rozteklý sníh :)
+ bezporuchový provoz, jen běžná údržba
+ nekuřácké auto, velmi zachovalý interiér
+ zabezpečení imobilizérem, alarmem, pískovanými okny, zámkem řazení


DÁLE:
+ nová baterie (2007)
+ nová spojka (2008)
+ vyměněny rozvody, kladky, chladič, brzdové destičky, katalyzátor, náplně.. (2007)
+ jednu sezonu ježděné letní pneu
+ jednu sezonu ježděné zimní pneu
+ kompletní dokumentace vč. servisní knížky s dokladovaným pravidelným servisem

Slabé stránky

Pokud máte rádi pískání pneu při rozjezdu, tak na to s quattrem zapomeňte (na sněhu a trávě to nepíská :)

Někomu může vadit spotřeba. Jako každému většímu autu s vysokým objemem motoru vyhovují delší cesty nebo okrsky, do Prahy to není :)

Papírová spotřeba: 90km/h 7,6, 120km/h 9,8, město 13

Fakta:
- nejnižší spotřeby jsem dosáhl při velmi ekonomické jízdě asi 7,6l z Plzně do Chebu
- dlouhodobý průměr 10 až 11 l dle stylu jízdy
- Praha-Chorvatsko při 4 osobách a nákladu po střechu, při dodržování rychl. limitů: 8,6l
- Chorvatsko-Praha, při svižné jízdě rovných 10 l
- D1 Praha-Brno při většinové rychlosti 145 10,5 l
- D5 Praha-Plzeň při většinové rychlosti 180 13 l
- Praha-Cheb (po Varské) s autem naloženým po střechu: 9,6 l
- jízda po Praze v noci - 9,5 l
- jízda po Praze přes den (zácpy atp.) - 13 l


AKTUÁLNÍ VADY:
- nefunkční ruční brzda - zatím jsem však opravu neřešil, jelikož díky bezchybné kompresi motoru jej zařazená rychlost udrží v "jakémkoliv" kopci
- klimatizace nechladí


DROBNOSTI:
- nepravidelně odřený lak na LZ a PP nárazníku (ach ty parkoviště v nákupních centrech)
- natržená síťka v odkládacím prostoru zadního levého cestujícího

 

Novinky v recenzi

28.1.2011 19:35

Tak auto je po nehodě na předek a prodáno

Píše se podzim 2008. Těsně před prodejem mi v Hradci Králové jeden ..... nedal přednost a odnesl to předek auta. Už jsem měl koupené nové auto a tak jsem se s tím nechtěl opravovat a prodal jsem ho v daném stavu panu Kučerovi do Uherského Hradiště. Mám zprávu že již je po opravě a dobře slouží a snad ještě dlouho sloužit bude. Jsem rád, že je v dobrých rukou :o)


Další vozy Audi A6



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Automatická kontrola odhalí včas většinu běžných závad, od nedostatku oleje či jeho vysoké teploty přes prasklou žárovku. Pokud nebudete údržbu cíleně zanedbávat, bude auto sloužit další statisíce km.

praktičnost
10

Myslím, že za danou cenu nabízí výbornou užitnou hodnotu, jak pro každodenní dopravu, dovolenkové cestování, rodinné auto a přes svůj věk i dobrou reprezentaci.

prostornost
10

Místa je všude dost, je to první auto kde nemusím mít sedačku úplně vzadu (a kde si za mne někdo ještě rozumně může sednout). Návyková je opěrka pravé ruky řidiče. Při delší jízdě si levou nohu odložíte na odpočinkovou plochu (jako u automatu). Pravé noze

jízdní vlastnosti
9

Při vyšších rychlostech má díky dlouhé kombi karosérii a komfortnímu podvozku (a snad pneu?) tendence trošku plavat, jakoby přetáčivě.

jízdní komfort
9

Pohodlí, pohodlí, pohodlí. Nad 170km už hodně vzrůstá hluk a na to že si budete s posádkou vzadu šeptat slovní fotbal zapomeňte :)

provozní náklady
8
náhradní díly
7

Cena dílů je zhruba o 1/3 vyšší než na Octavii/Passat, vše běžně dostupné.

výkon motoru
9

Naprosto dostačující, navíc ideální poměr výkonu a spotřeby.

spotřeba
8
hlučnost motoru
8

Při jízdě (rozjíždění) na jedničku je relativně hlučný, resp. je to věc převodovky. Nicméně jedničku lze s touto motorizací celkem pohodlně vynechávat :) Jinak běžně motor není téměř slyšet, při předjíždění na trojku naopak dodá tu správnou atmosféru.

kvalita sedadel
9

Naprosto skvělé (pohodlnější než Passat), snad by bederní opěrka mohla být lepší v rozsahu nastavení. Sedačky vzadu jsou vcelku pohodlné i pro tři lidi, několikrát jsme jeli v pěti lidech na Slovensko, do Chorvatska atp.

brzdy
8

Při rychlostech nad 170km/h jsou tužší a je třeba je trošku více zašlápnout.

zavazadlový prostor
10

Naložíte vše, kolo, skříň, obrovskou televizi nebo třeba bojler ;) Díky rovné ložné ploše se vše snadno nakládá/vykládá. Horizontální přepážka umožňuje "čistý" kufr např. na oblečení a "špinavý" např. na nářadí, body atp.


Více o modeluAudi A6 C4/4A (1994-1997)
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti? Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?

Vlna nových limuzín čtyř kruhů naposledy vyplavila novou…

Premiéra nového Audi A6 je za dveřmi. Na internet unikly jeho první snímky Premiéra nového Audi A6 je za dveřmi. Na internet unikly jeho první snímky

Pátá generace Audi A6 se světu oficiálně představí příští…

 





Blesk.cz

Peklo na D1: Filmaři Honza a Honza tu strávili 13,5 hodiny! „Hodně aut zhaslo, čekáme na vlky...“

Peklo na D1: Filmaři Honza a Honza tu strávili 13,5…

„Začíná tu být tma, hodně aut zhaslo. Čekáme na vlky.“ Tuhle lehce humornou zprávu posílali mobilem domů ve…

Dohra Dědíkova prohlášení o těle Tomicové: Schneiderová nemohla mlčet!

Dohra Dědíkova prohlášení o těle Tomicové:…

Pouhé dva dny zbývají do velkého finále taneční soutěže StarDance, kam se probojovala i Pavla Tomicová s Markem…

 

iSport.cz

Návrat tam, kde se dařilo? Schicka chce z AS Řím získat Sampdoria

Návrat tam, kde se dařilo? Schicka chce z AS Řím…

Sampdoria Janov by v zimě ráda přivedla zpět do svého kádru českého fotbalistu Patrika Schicka. Podle italského…

KOEFICIENT: Skvostný český týden! Kluby bojují o PĚT míst v pohárech

KOEFICIENT: Skvostný český týden! Kluby bojují o PĚT…

Zatímco v průběhu podzimu stále více hrozilo, že český fotbal bude mít za dva roky jen čtyři zástupce v…

 

Reflex.cz

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než kvůli střetu zájmů. Tady jde o mnohem víc

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než…

Ačkoli se na první pohled týká verdikt Evropského parlamentu o „zastavení“ dotací pro společnost Agrofert z…

Jste mlhavá, řekl prý Juncker britské premiérce Mayové. Ta věří, že od EU získá další záruky k brexitu

Jste mlhavá, řekl prý Juncker britské premiérce…

Britská premiérka Theresa Mayová je přesvědčena, že je i nadále možné získat od Evropské unie další dodatečné…