Alfa Romeo GTV (1985)
21.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "asimov". Před pár lety jsem brázdil cesty naší země v poslední pravé Alfě se zadním náhonem a rozvodem…
Alfa Romeo GTV (asimov)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 03.03.07 09:34
« Re: Re: Re: 0-200 dvojliter
No první generace CRX spatřila světlo světa cca o 10 let později než tento model GTV, který se poprvé ukázal na veřejnosti v roce 1974. Samozřejmě se nějakou dobu prodívala tato auta společně... CRX je raketa, o tom žádná :yes: -
"-- skrytý --" 02.03.07 23:52
« Re: Re: odpověd
ještě dodám, že 2,5 V6 verze měla poměrně dlouhou převodoku a třeba na Masarykově okruhu v Brně s dvoulitrem se dá docela dobře držet GTV6 s motorem 3.0 ze 75ek. Rovně to samozřejmě nelze srovnávat, ale jak přijdou zatáčky....on ten těžkej V6 motor je docela nevýhoda. Stejnej řidič udělá kolo s dvoulitrem tak o sekundu pomaleji jak s 3.0 V6, takže s tou 2,5 původní to nebude zase taková výhra. Ovšem to charisma těch V6 motorů je nesmrtelné, dodnes se mi po tom stýská. Ovšem GTV6 sehnat v dobrém stavu je nemožné.. v podstatě jakékoliv jiné je nesehnatelné, jenom vraky. -
"-- skrytý --" 02.03.07 23:45
« Re: odpověd
Ty hodnoty zrychlení dost kopírují rok výroby a převodovku. Tohle je poslední varianta a sedí to. Měl sem AR75 2,5 V6 a ta na tom byla s dynamikou 0-100 stejně. 0-200 výrazně na GTV ztrácela, ale maximálku měla o nějakých 20 km/h výš. Neměl sem zatím možnost to měřit, ale orientačně dle stopek to těch 0-100 za 8s cca udělá a 0-200 za 37 už trefím dost přesně. Hlavně sem měl možnost to poměřit s moderními dvoulitry a prostě tohle auto je jinde, nizká hmotnost a žádný omezení emisní atd.... nakonec i kdyby to jelo jak stodváca, tak mi to bude jedno asi ;-) -
neregistrovaný: "mad_zed" [88.101.87.XXX] 28.02.07 17:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
VW a škodováci jsou nejhorší lidi jaké znám.Většinou jsou to namyšlení snoby.Kteří autům vůbec nerozumí a proto jezdí ve škodovkách.Viz ten"člověk" co má vedle ve sloupečku odkaz na firemák ochcávia2 2.0 RS tdi.Mám v práci to samé a větší neštěstí než je tehle krám z MB jsem neviděl.V podstatě jsem na tom narozdíl od toho člověka na tom nenašel jedinou pozitivní věc.Jelikož se v tom střídám se 3kolegy,kteří na to nadávají stejně jako já...jsem rád že v něčem takovém jak je škodovka nemusím sedět deně. Jinak ten nový pasaat(podle nicku usuzuju)tam máme taky a je to ještě větší neštěstí.Nemá to klíčky.takže takový velký,neforemný těžký ovladač se vkládá do palubky.Aby člověk nastartoval musí stát na spojce.Aby odbrdil "ruční" brzdu,která je na tlačítko musí stoupnout na brzdu a pak zmáčknout velké plastové tlačítko.Je to prostě pro idioty.celé tyhle koncerny.Zatím jsem neměl důvod do žádné diskuse přispívat,ale už to prostě nevydržím. V každé diskusi se najde nějaký koncernista,nebo škodovák který všechny ostatní odsoudí,že má starý šrot a přitom jezdí každých 5tis.km měnit kotouče,protože se mu zkroutí a zrovna si nechá mvyměnit váhu vzduchu protože to je zhruba její životnost u koncernu :-) . Jinak moc pěkná alfeta a velmi zachovalá.U nás měl kdysi jeden maník bílou.Rozhodně přidejte fotky ze předu ;-) .Pěkných aut je málo. Fakt už mě ty koncernisti prudí,takže sorry za reakci na začátku.Ať si na mě ty škodováci a koncernisti zmlsnou mám Hondu. Pokud bude nabídka svezení s alfetou...neodmítnu...je to srdcovka. -
"anonym" [213.168.183.XXX] 26.02.07 17:28
« reno
Když jsem byl měnsí asi tak před 8 lety tak jsme měly Sprinta s přednim náhonem 17iE ale bratr ho zdrusil tenkrát jsme ho koupily za 49 tisic . Ale dneska už u nás tento tip už skoro nejde sehnat a tak si chci koupit 75 . přeji mnoho štastně ujetejch kylometrů. -
neregistrovaný: "Nádherná klasika" [62.168.43.XXX] 26.02.07 11:49
« Super klasika
Gratuluju k opravdu super alfičce - je nádherná. Lze s ní jezdit opravdu velmi rychle - viz třeba film o Jamesu Bondovi "Chobotnička". Věčná škoda, že už Alfa nedělá auta s pohonem zadních kol. Hned by byla více ceněná a konkurenceschopnější vůči BMW... -
neregistrovaný: "alfista" [85.70.32.XXX] 25.02.07 17:12
« odpověd
Fakt pěknej kousek.Chci ho v GTV 6 2.5 ,který mám v paměti ještě na starém brněnském okruhu.Ty hodnoty zrychlení a maximálky jsou ale udávány právě k tomu šestiválu,ale to není podstatný.Důležitý je,že se v dnešní době koncernovejch hnusů,najdou jestě lidi,se smyslem pro zajimavý auta. :yes: