Škoda Octavia (2003)
21.6.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Hooonza". Tento tuctový automobil v poněkud méně tuctovém provedení byl vysvobozen v květnu 2005 z…
Škoda Octavia Combi (Hooonza)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
macegt 01.12.09 18:57
« Re: pozn
Aha, takze tys to nakonec opravdu myslel takhle. Sem tu vetu zkoumal a zvazoval co mela byt pricina. Ale vtom pripade nechapu jak pneu souvisi se zvukem motoru. Asi myslis miseni tech zvuku. Kazdopadne nemas si kupovat tak tichy letnaky, pak ti to v zime pripada, ze to blbe duni :-) (ja mam zimaky o dost tissi nez letni.. coz me dost prekvapilo. Zanedlouho dam info do recenze) -
macegt 30.11.09 23:03
« pozn
rict ve spojitosti se sytym dunenim od motoru slovo bohuzel mi pripada u tdi docela zvlastni. Muj motor taky zmenil zvuk, ale nic osklivyho to neni. Jinak na ty novy fotce nejsou priserny poklice, ale spis to zakryti RZ. Krom toho ze misto nebe bych radsi videl ty auta, ale budiz. -
"-- skrytý --" 12.11.09 09:07
« Re: denni sviceni u faceliftu
V tunelu zapínám tlumená (stejně to přikazuje zákon).
Další věc je, že denní svícení má usnadnit zaměření protijedoucího auta. Nepředpokládá se, že pojedeš o tolik rychleji, abys např. v lese stihl přehlédnout auto jedoucí před tebou. Ten rozdíl rychlostí, abys to stihl přehlédnout, by musel být skutečně enormní... -
"-- skrytý --" 27.10.09 22:26
« Re: Dotaz na Haldex
Ahoj všichni. V neděli jsem koupil z dovozu Škoda Oktávia 4x4, 74 kw, barva Cayenne Red, najeto jistých 80 000 km. Vím, že budu muset měnit ty brzdové koutouče, to mi v servisu, který mi auto přivezl, řekli dopředu. Jenže cestou domů mi začal divný zvuk při sešlápnutí spojky.
Při rozjezdu při 1, 2, a 3 je to slyšitelnější. Zjevně při vyšších otáčkách. Když ji sešlápnu, tak se na cca. 2 vteřiny ozve takové tr tr tr tr tr tr, které za ty dvě vteřiny zmizí, resp.odezní pozvolna. Je to tlumený zvuk který jde zepředu, žádné řazení přes převody. Přesto mě to vylekalo, pač se to stalo takřka ihned poté, co jsem to koupil. Nemáte někdo zkušenost či radu? Díky moc. Mikša. -
"-- skrytý --" 22.10.09 19:08
« Re: Ahoj
Dik ;-)
Čoveče nemáš tam fotky z interiéru...
Koroze 5. dveří - znám :-) Zítra to nafotěj a pošlou do Boleslavi. Podle zkušeností servisu potíže s uznáním reklamace nebudou. Jen je třeba mít v perfektním pořádku servisní knížku, což já mám.
Rozvody po chipu - chip nemá na zatížení rozvodového mechanismu vůbec žádný vliv. Výměnou po 90T však určitě nic nezkazíš. Máš RV 2003, což znamená v nejhorším případě předepsaný interval 120.000 km. Volkswagen ovšem nepsaně doporučuje měnit řemen buďto při kilometrech, nebo za 6 až (nejpozději) 7 let. Já měním rovněž zítra (km 96.000, přestože mám rozvody na 120.000, ale už je to 6 let). Má ovšem vliv na převodovku, která je ve tvém případě dimenzovaná na 250 Nm.
S olejem po 15.000 km plně souhlasím i bez čipu. -
"-- skrytý --" 02.07.09 19:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stěrače
Zajdeš nejlépe do autorizovanýho servisu a řekneš, že chceš aerostěrače na octavii tour (můžeš koupit aero bosch i jinde, ale bejvá to dražší). Odnedávna Bosch a koncern VW nabízí aerostěrače i s tím klasickým U-úchytem, takže prostě jenom vyměníš starý stírátka za aerolištu. Upravovat se nemusí nic.