Diskuse

Škoda Octavia (2003)

21.6.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Hooonza". Tento tuctový automobil v poněkud méně tuctovém provedení byl vysvobozen v květnu 2005 z…

 

Škoda Octavia Combi (Hooonza)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • 00 Reagovat !

    foto Paulie001

    Paulie001 13.10.07  23:25

    « VŠCHT

    Ahoj, nestáváš někdy před VŠCHT naproti ČVUTu? Mám dojem, že jsem Tě tam už viděl stát
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.10.07  13:14

    « Re: Pochvala

    Dik. Zatim krom radia nic nejevi tendenci se podelat. Az nekdy pojedu do servisu, tak necham zkontrolovat, jestli je vubec pripojene na antenu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.07  14:53

    « Pochvala

    musím také pochválit, máš dobrý vkus a i recenze byla vyčerpávající
    taky přeju hodně štěstí při cestách
  • « 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 02.09.07  01:40

    « Re: EU3 - EU4

    To je šílené.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.07  19:40

    « Re: Turbodmychadlo

    VTG-turba mají všechny TDI od modelového roku 2000, kromě 1,4/55 kW. Tedy i ty 66 kW TDI se starším vstřikováním.

    1,4 TDI / 55 kW má wastegate dmychadlo Garrett GT1544S.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.07  19:38

    « Re: Vládní speciál, verze "L"

    Ano, v brožurce "Technická data" je napsáno 4513. Takže v techničáku je možná chyba, ale ještě jsem to nepřeměřoval...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.07  19:35

    « Re: Re: Vládní speciál, verze "L"

    Ten auťák dřív patřil automobilce a co ta s ním dělala, to nevím :-) Barva taky není červená základní, ale musíš najít tu nejbližší z těch zákonných možností.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.09.07  19:34

    « Re: EU3 - EU4

    Ale to už neni ATD ani AXR. Je to buď AVQ nebo BRM jestli se nepletu (ale s jistotou to nevím).
  • « 00 Reagovat !

    foto EricCartman

    EricCartman 01.09.07  11:16

    « Re: Vládní speciál, verze "L"

    Techničák je nějaký divný. Nahoře vpravo je napsané autopůjčovna... Že by to byla barva červená základní, to se mi taky nějak nezdá... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 01.09.07  11:12

    « EU3 - EU4

    Motor v mé verzi je EU3. Ale Tour 1,9TDI PD 74kW splňuje EU4 a má VTG turbo. Jeden aby se v tom vyznal...
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 01.09.07  11:07

    « Vládní speciál, verze "L"

    To ses nepochlubil, že jezdíš prodlouženým "zemanovským" speciálem Octavia "L". Nebo někdo udělal co se týče délky vozu v TP chybu...
  • « 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 31.08.07  23:08

    « Turbodmychadlo

    Ještě něčím si nejsem jistý. Má tato oktávka VTG turbo nebo ne? Nové motory Tour 74kW již mají...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.07  08:53

    « Re: Pane jo

    Jako já nemusím být na každém semaforu první ani nemíním za každou cenu předjet nějaké BMW. Na dálnici si tam cvaknu 140 a je klid. Když mě omezí nějaká značka, tak sundám nohu z plynu a po zrušení omezení nezrychluji na plný plyn... Styl jízdy dělá opravdu hodně a 130 koní musíš z něčeho krmit.

    Rychle po dálnici: Jde o to, co to znamená. Při stálých 160 mi to taky bere 7, při 190 už dokonce 11,5 (a přijedu o skvostných 5 minut dříve :-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 31.08.07  02:46

    « Re: Pane jo

    Také nejsem příznivcem nafty, už jen kvůli těm mastným rukou při tankování... Dlouhodobou spotřebu mám teď 6,6. Někdy byla dlouhodobá 7,5, někdy 5,9. Maximální spotřebu jsem zaznamenal 12,3, když jsem jel na plnej kotel několik desítek kilometrů přes 200. Jinak hodně málo brzdím, ale svižně akceleruji.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ajin-MoDo-Team-

    Ajin(MoDo Team) 31.08.07  01:28

    « Pane jo

    i když nejsem příznivcem nafty tak tady jsem si teda prohloubil znalosti. Pánové jezdil jsem 4 měsíce s octavii combi tdi 96kw, když jsem ji přebíral měla 900km potom 11tisíc, spotřebu jsem měl kolem 7litrů město a rychle po dálnici, někdy i 9. Když si čtu vaši spotřebu tak jsem měl asi velmi těžkou nohu ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 31.08.07  01:16

    « Re: 74 vs 96 kW

    Díky za vyčerpávající info. Tím pádem mohu klidně spát a zapomenout na úpravu na 96kW. Uff.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.07  19:02

    « 74 vs 96 kW

    Je jich docela hodně. 74 (ATD) vs 96 kW (ASZ) - Mezichladič, chladič oleje, klikovka, ložiska klikové hřídele, ojnice, písty, kroužky, tvar spalovacího prostoru, použité materiály... Turbo je na první pohled shodné (Garrett GT1749V), ale mají rozdílná objednací čísla, takže tam určitý rozdíl je, ikdyž nevím přesně jaký (mohou to být třeba jen olejové kanály). Shodný je skutečně pouze blok a zdvihový objem.

    110 kW TDI (ARL) je kapitola sama pro sebe. Jedná se o ještě robustnější motor odvozený od ASZ. Má ještě větší (přímo obrovské) turbo a mezichladič, dále byla opět zesílena spousta součástek a do tuším 2000 otáček má omezený plnicí tlak. Nad 2000 jednotka povolí nominální plnicí tlak, tedy gigantických 150 kPa (2,5 atmosféry absolutně). S tímhle monstrem na počátku byly problémy (trhliny v bloku a potížě s mazáním), poslední ročníky jsou však stejně bezproblémové jako ostatní výkonové verze.
  • « 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 30.08.07  16:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba, pneu.

    Koukám, že se v tom vyznáš. Jak tedy zjistím, jaké díly jsou rozdílné mezi 74/96kw?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.07  16:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba, pneu.

    Euro3. ATD stejně nic lepšího nezvládne. Musel by to být AXR, ale ten se do 4x4 nikdy nemontoval (byl vyhrazen Golfu).
  • « 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 30.08.07  15:47

    « Re: Re: Re: Re: Spotřeba, pneu.

    Ten rozdíl mezi zimními a letními je určitě směsí, ale že by mezi letními byl tak velký rozdíl, to je divné. Chápal bych to při srovnání Michelin Energy nebo jiných "fuel saving" pneu s těmi sportovními Dunlopy, o kterých se dá předpokládat, že jsou z měkčí směsi, to by ostatně potvrzovalo i jejich rychlepší opotřebení.

    Myslel jsem, že ty údaje o spotřebě by mohly být i modelovým rokem. Možná tvá oktávka spňuje i lepší Euro. Později se mrknu do dokumentace...

    Také jsem ještě nikdy nezaznamenal zvyšování spotřeby u dízlů. To snad tak po 300 000, kdy jsou v motoru již jiné odpory.

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…