Diskuse

Kia Carens (2007)

30.4.2011

Kia Carens Active 2.0 CVVT 106 kW, 5MT, rok výroby a uvedení do provozu 2007. Před koupi tohoto vozu jsem zvažoval několik možností a víceméně vozidlo,…

 

Kia Carens (levap.kesip)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto mysak2

    mysak2 03.05.2011  06:37

    tyčky stabilizátoru

    Ahoj, docela mě zaráží ty tyčky stabilizátoru. 40.000km mi přijde docela málo. Co na to řikal servis? Je to u těhle aut normální nebo šlo o nějaký zmetek. Já mám na Golfu IV 150.000 a vše kromě zadních silentbloků ramen je původní.
    • 00 Reagovat !

      foto levap-kesip

      levap.kesip 03.05.2011  21:59

      « Re: tyčky stabilizátoru

      Zdravím, byl jsem také překvapen, ale vzhledem k tomu, že prodejce a servis dělají i vozy Škoda, tak mi tvrdili, že mají klienty, kteří jezdí Fábií určitou trasu na Strakonicku a mění tyče i po 20 tis. km. Většinou jsou to dojíždějící ze zapadlých vesniček, kde jsou vozovky totálně rozbité. Také mi tvrdili, že i pro Ceed udělali spec. edici českých stabilizátorů resp. pro naše silnice. Ceeda jsem kupoval v září 2010, takže uvidím jak se bude tato technická část chovat. To je jediné vysvětlení, které jsem dostal. Ještě bych chtěl říci, že jsem projížděl předváděcí vůz Chevrolet HHR, který měl být retrem vozu z 50. let. Auto mne zaujalo svojí výjmečností, a když jsem jej řídil, tak nesnesitelně "mlátila" přední náprava a prodejce mi vysvětlil, že na silnici odešly přední stabilizátory během pár kilometrů, protože uložení bylo připraveno pro úplně jiný povrch vozovky. Prakticky i Carens je auto určeno pro severoamerický trh, tedy si myslím, že konstrukce je takto "poddimenzována".
    • 00 Reagovat !

      foto levap-kesip

      levap.kesip 10.11.2011  21:55

      « Re: tyčky stabilizátoru

      Ahoj, reaguji trochu později. Co se týče těch tyček, tak samozřejmě i já jsem byl překvapen, ale pokud výměna jde na vrub výrobce, tak mne to při pětileté záruce celkem neobtěžuje. V servisu mi řekli, že to byl problém i prvních Ceedů, než udělali stabilizátory tzv. edici pro České silnice tj. vnitřek kloubu není vystlán žádným silonem, ale přímo ocel.... Níže popisuji i podobné zkušenosti s HHR vozem primárně určeným pro jiný trh. Samozřejmě dnes má auto najeto cca 87tis. km a již jsou zde další stabilizátory tj. zase po dalších cca 45 tis. km. Výměna byla i u levého zadního (Carens má víceprvkovou zadní nápravu)
      . No já na druhou stranu měl VW POLO 1,4 D výroba někdy kolem roku 1993 a kupoval jsem jej resp. přítelkyně v roce 1998 najeto cca 60 tis. km. Problémy co jsem měl s tímto autem resp. dieslovým motorem mne vyléčili z nafty na další deset let, proto i ten Carens v benzínu. Taky jsem POLO poslal během tří let do bazaru a raději koupil novou Thalii, která sloužila bez problémů do minulého roku než jsem ji nahradil novým vozem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.2011  07:56

    TYčky

    Dobrý den,

    jsem rovněž majitelem Carens II 2.0 CVVT (r.v. 2007) Tyčky už mi také měnili tuším 2x. Daleko víc mě ale trápí to, že auto sebou mlátí ze strany na stranu (to se vždycky na chvíli zlepšilo právě výměnou tyček). V servisu tvrdí že s podvozkem nic není, ale já tomu nevěřím. Naposledy dělali i test tlumičů. Možná je to závada někde na řízení. Chtěl bych se proto zeptat jak hodnotíte komfort podvozku u Carense?
    • 00 Reagovat !

      foto levap-kesip

      levap.kesip 06.06.2011  21:47

      « Re: TYčky

      Dobrý den,
      musím říci, že nemám vůbec pocit u svého Carense nějakého kolíbání či jízdní nejistotu. Stabilizátory resp. tyčky se mi projevují jen "klepáním" od konkrétního kola - závěsu. Naopak cítím velkou stabilitu podvozku a jeví se mi velmi jistý i v zatáčká a je jedno zda je auto zatíženo či jsem v autě sám. Překvapivě i citlivost na boční vítr je minimální. Jak jsem již psal v Německu jezdím cestovní rychlostí 160 - 170 km/h a volant držím nenásilně jednou rukou. Pokud bych auto srovnal s jinými MPV, které jsem kdy řídil včetně Citroenu Berlingo Multispace, tak jej umístím na první místo právě z hlediska subjektivního i reálného ve stabilitě a jistotě podvozku. Mám k dispozici i vúz Ceed ve výbavě sport, tedy jiná výška a váha vozu a cítím stejnou tuhost i náklon, jen více "poskakuje" na nerovnostech, zde je Carens komfortnější. To jen pro srovnání.
      Přeji vám ať problém co nejdříve vyřešíte a spíše si užíváte tento, dle mého názoru, nedoceněný vůz .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.2011  11:46

    tyčky

    Ahoj. Ty tyčky nejsou bohužel nic zvláštního. Mám Peugeot Partner Teepee 2009 ( pisatel recenze uvažoval o bráchovi Berlingu ) tedy auto r.v. po "fejsu" a ty tyčky odešli po cca 50tis. Byl jsem u výměny a docela mě překvapilo jak je takový originální díl drobný ( tyčky byli totálně ko ). Nechal jsem dát druhovýrobu a musím říct, že rozdíl v robustnosti materiálu je tedy velký.
    Jinak nové Berlingo je docela průšvih co se týče spolehlivosti, myslím, že s Kiou jste udělal velice dobré rozhodnutí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Tři miliony Čechů zvažují změnu práce. Chtějí povýšení i vyšší výplatu

Tři miliony Čechů zvažují změnu práce. Chtějí…

Češi zjišťují, že nastal ideální čas k tomu, aby si řekli o vyšší plat. Nebo změnili práci. Podle nového…

Rusko prý tajně financuje Tálibán. A dodává mu palivo za více než 50 milionů

Rusko prý tajně financuje Tálibán. A dodává mu…

Rusko posílá každý měsíc islamistickému hnutí Tálibán do Afghánistánu cisterny s pohonnými hmotami v hodnotě 2,5…

 

iSport.cz

Pokleknutí hráčů Herthy? Ohlas po světě, doma zazněla také kritika

Pokleknutí hráčů Herthy? Ohlas po světě, doma…

Bundesligový zápas ještě nezačal a už z něj byla celosvětová událost. Fotbalisté Herthy Berlín se rozhodli před…

Komise stojí za sudím: Krev není kritérium, u Bakoše není jasný úmysl

Komise stojí za sudím: Krev není kritérium, u Bakoše…

Rozhodčí si vedli dobře a neudělali žádnou hrubou chybu. Tak hodnotí výkon Radka Příhody a jeho kolegů…

 

Reflex.cz

JXD: Proč mám vlastně pomáhat Ahmedovi?

JXD: Proč mám vlastně pomáhat Ahmedovi?

Ano, Ahmed má hlad. Dozvídám se to jednak ze stejnojmenného románu, za druhé dnes a denně ze zpráv. Situace na…

Nejmladším světovým politickým lídrem se stal Rakušan Sebastian Kurz, předstihl i Kim Čong-una

Nejmladším světovým politickým lídrem se stal…

Svět politiky se někdy otevírá i pro hodně mladé lidi, ale aby někdo dosáhl tak závratné kariéry jako Rakušan…