Kia Carens (2007)
30.4.2011Kia Carens Active 2.0 CVVT 106 kW, 5MT, rok výroby a uvedení do provozu 2007. Před koupi tohoto vozu jsem zvažoval několik možností a víceméně vozidlo,…
Kia Carens (levap.kesip)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 06.10.11 11:46
« tyčky
Ahoj. Ty tyčky nejsou bohužel nic zvláštního. Mám Peugeot Partner Teepee 2009 ( pisatel recenze uvažoval o bráchovi Berlingu ) tedy auto r.v. po "fejsu" a ty tyčky odešli po cca 50tis. Byl jsem u výměny a docela mě překvapilo jak je takový originální díl drobný ( tyčky byli totálně ko ). Nechal jsem dát druhovýrobu a musím říct, že rozdíl v robustnosti materiálu je tedy velký.
Jinak nové Berlingo je docela průšvih co se týče spolehlivosti, myslím, že s Kiou jste udělal velice dobré rozhodnutí. -
levap.kesip 06.06.11 21:47
« Re: TYčky
Dobrý den,
musím říci, že nemám vůbec pocit u svého Carense nějakého kolíbání či jízdní nejistotu. Stabilizátory resp. tyčky se mi projevují jen "klepáním" od konkrétního kola - závěsu. Naopak cítím velkou stabilitu podvozku a jeví se mi velmi jistý i v zatáčká a je jedno zda je auto zatíženo či jsem v autě sám. Překvapivě i citlivost na boční vítr je minimální. Jak jsem již psal v Německu jezdím cestovní rychlostí 160 - 170 km/h a volant držím nenásilně jednou rukou. Pokud bych auto srovnal s jinými MPV, které jsem kdy řídil včetně Citroenu Berlingo Multispace, tak jej umístím na první místo právě z hlediska subjektivního i reálného ve stabilitě a jistotě podvozku. Mám k dispozici i vúz Ceed ve výbavě sport, tedy jiná výška a váha vozu a cítím stejnou tuhost i náklon, jen více "poskakuje" na nerovnostech, zde je Carens komfortnější. To jen pro srovnání.
Přeji vám ať problém co nejdříve vyřešíte a spíše si užíváte tento, dle mého názoru, nedoceněný vůz . -
"-- skrytý --" 01.06.11 07:56
« TYčky
Dobrý den,
jsem rovněž majitelem Carens II 2.0 CVVT (r.v. 2007) Tyčky už mi také měnili tuším 2x. Daleko víc mě ale trápí to, že auto sebou mlátí ze strany na stranu (to se vždycky na chvíli zlepšilo právě výměnou tyček). V servisu tvrdí že s podvozkem nic není, ale já tomu nevěřím. Naposledy dělali i test tlumičů. Možná je to závada někde na řízení. Chtěl bych se proto zeptat jak hodnotíte komfort podvozku u Carense? -
levap.kesip 03.05.11 21:59
« Re: tyčky stabilizátoru
Zdravím, byl jsem také překvapen, ale vzhledem k tomu, že prodejce a servis dělají i vozy Škoda, tak mi tvrdili, že mají klienty, kteří jezdí Fábií určitou trasu na Strakonicku a mění tyče i po 20 tis. km. Většinou jsou to dojíždějící ze zapadlých vesniček, kde jsou vozovky totálně rozbité. Také mi tvrdili, že i pro Ceed udělali spec. edici českých stabilizátorů resp. pro naše silnice. Ceeda jsem kupoval v září 2010, takže uvidím jak se bude tato technická část chovat. To je jediné vysvětlení, které jsem dostal. Ještě bych chtěl říci, že jsem projížděl předváděcí vůz Chevrolet HHR, který měl být retrem vozu z 50. let. Auto mne zaujalo svojí výjmečností, a když jsem jej řídil, tak nesnesitelně "mlátila" přední náprava a prodejce mi vysvětlil, že na silnici odešly přední stabilizátory během pár kilometrů, protože uložení bylo připraveno pro úplně jiný povrch vozovky. Prakticky i Carens je auto určeno pro severoamerický trh, tedy si myslím, že konstrukce je takto "poddimenzována".
. No já na druhou stranu měl VW POLO 1,4 D výroba někdy kolem roku 1993 a kupoval jsem jej resp. přítelkyně v roce 1998 najeto cca 60 tis. km. Problémy co jsem měl s tímto autem resp. dieslovým motorem mne vyléčili z nafty na další deset let, proto i ten Carens v benzínu. Taky jsem POLO poslal během tří let do bazaru a raději koupil novou Thalii, která sloužila bez problémů do minulého roku než jsem ji nahradil novým vozem.