Recenze

9 Majitel

Seat Leon Seat Leon Cupra 280

9,68 Uživatelé

Hodnoceno: 30× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Seat Leon, foto 1 Seat Leon, foto 2 Seat Leon, foto 3 Seat Leon, foto 4 Seat Leon, foto 5 Seat Leon, foto 6 Seat Leon, foto 7 Seat Leon, foto 8
Seat Leon, foto 9 Seat Leon, foto 10 Seat Leon, foto 11 Seat Leon, foto 12 Seat Leon, foto 13 Seat Leon, foto 14 Seat Leon, foto 15 Seat Leon, foto 16 Seat Leon, foto 17 Seat Leon, foto 18 Seat Leon, foto 19 Seat Leon, foto 20 Seat Leon, foto 21 Seat Leon, foto 22 Seat Leon, foto 23 Seat Leon, foto 24 Seat Leon, foto 25 Seat Leon, foto 26 Seat Leon, foto 27 Seat Leon, foto 28 Seat Leon, foto 29 Seat Leon, foto 30 Seat Leon, foto 31 Seat Leon, foto 32 Seat Leon, foto 33 Seat Leon, foto 34 Seat Leon, foto 35 Seat Leon, foto 36 Seat Leon, foto 37
 

Technické info

Přezdívka auta nemá Rok výroby 2014 Koupeno nové najeto [km]:2500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1984 výkon [kW]: 206 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5,8 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 380 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7,8

Popis vozu

Zdravím všechny petrolheady, kterým koluje v žilách benzín.
Rád bych zde představil své nové auto v recenci, kterou chci napsat jako uživatel. To znamená se všemi klady
i zápory tak jak to cítím. Ne jako PR plky, kterých jsou české weby doslova přehlceny.
Vím, že je zde spousty lidí, kteří si podobný druh auta hodlají pořídit a nejsou stále rozhodnuti. Tak snad
jim tato recenze v lecčem pomůže.

Proč zrovna Seat Leon Cupra a z čeho jsem vybíral.
Požadavky na auto byly následující: 5 dveří, rozumné náklady za benzin při normální jízdě, špéra a podvozek
kde nebudu cítit každý kamínek na silnici. Chtel sem spíše nějakého univerzála typu GTI, nikoliv pouze okruhově
zaměřené auto. Z těchto důvodů rovnou vypadly z výběru auta jako Astra OPC, Megane RS či Civic Type R.
V podstatě zbyl pouze koncern. Jelikož sem měl již 2 auta z koncernu a byl s nimi spokojen tak nebyl důvod
hledat jinde. Zbývá tedy Octavia RS, Golf GTI a Leon Cupra. Začnu vyřazovacím způsobem.
Přemýšlím teď jak to napsat slušně, abych se někoho nedotknul. Přeci jen žijeme v Čechách a tam se kritika na
Škodovky neodpouští. Vím, že si to v diskuzi vyžeru do poslední kapky od Škoda fans, ale nic mě nenapadá
a tak to napíšu tak jak mi to přišlo na mysl. Octavia vypadává z výběru
takřka ihned, nebylo potřeba ani nad ničím přemýšlet. RS liftback - prostě hrůza. Ten zadek bych prostě
nezkousnul. S kombíkem bych po stránce designu neměl problem, jenže já nechci vozit v kufru prázdný vzduch,
cca 30kg navíc a mít konto o 30 tisíc chudší. Další rána je interier. Pokud si nekoupíte Columbus za bratru
35 tisíc tak mi to přijde jako o kapku lepší Rapid. Navíc dveřní výplně taky není žadná hitparáda.
Ještě než začnou psát plákátový kovbojové a uražení, zarytí vlastenci do diskuze co sem si to dovolil tak bych rád
upozornil, že nejsem žádný "hater" Škodovek. 2 jsem vlastnil (Fabia I RS, Octavia II RS) a byl sem s nimi
nadmíru spokojen. Jen tuto novou generaci bych si prostě nekoupil.
Golf GTI je jiná káva. Design se mi líbí mnohem víc, interier je někde jinde, oproti Octavii větší možnost
individualizace. Jediný proč to nevyhrál GTI je cena příplatků. Základní cena není vůbec špatná, je skoro
vynikající chtělo by se říci v kontextu s dřívějšími generacemi. Jenže GTI v základu si nekupuje nikdo. A
právě ceny těch příplatků to zazdily. Doslova za každou blbost je potřeba připlácet. A ne zrovna málo.
Chcete bi-xenony? Fajn, máte je mít. Cena 33 tisíc. Vlastně si GTI s halogenama ani nedovedu představit.
Líbí se vám 18" kola? Není problém. Cena 19 tisíc. To takhle zatmavená okna od B sloupku? Umíme. Za 8500Kč.
A dál už to vezmu jen letmo. Mlhovky - 8tis, lepší audio - 16tis, adaptivní podvozek - 24 tis, alcantara - 16
tis, špéra - 24 tis. Já vím, je to performance paket a 10 koníků navíc s většíma brzdama.
Zkrátka a jednoduše, tyto věci bych tam chtěl mít, ale pak sem s cenou již někde jinde.
A tak nám tu zbyl poslední kandidát. Seat Leon Cupra 280. Seata sem nikdy neměl. Image nemá zrovna bůhvíjakou.
Spousta lidí jen tupě plácne. Cože? Seat? To bych si nekoupil. Jenže já na tyto řeči nedám.
Líbí se mi design. Na fotkách to až tak nevynikne, ale v reálu je daleko hezčí. Má prostě šmrnc. Takový ten
španelský temperament. Nemám problém ani s interierem, opět v reálu lepší než na fotkách. Ale čím Leon doslova
deklasoval soupeře je cena. 670 tisíc za 280 koní? Ano, je tomu opravdu tak. Navíc je výborně vybaven již
v základu. V podstatě není potřeba nějak extra připlácet.

Auto je vybrané a teď k samotné recenzi. Jen pro úplnost, seznam standardní seriové výbavy si může každý
vyhledat na webu.
Zde pouze vypíšu krátký seznam příplatkové výbavy.

-winter paket (vyhřívaná sedadla, trysky ostřikovačů)
-convenience paket (dešťový a světelný senzor)
-seat sound
-přední a zadní parkovací senzory
-prodloužená záruka na 4 roky nebo 80tis.km

VZHLED

Jak sem psal výše, auto v reálu vypadá skutečně dobře. Na fotkách auto tak nevynikne. Zvolil sem bezpříplatkovou
červenou barvu. Není to žádná metalíza, obyčejná pastelová barva. Ale pokud je auto umyto, vystaveno někde na slunci
tak strhává zaslouženou pozornost. Samozřejmě hodně vzhledu pomáhají LED světla a 19" kola v titanovém odstínu.
Nazval bych ho vlka v rouše beránčím. Protože na druhou stranu zase nevytrubuje do světa co je zač. Relativně
decentní nárazník, malý zadní střešní spojler a 2 relativně malé koncovky výfuku. Mně se ten decentní vzhled zamlouvá.
Přeci jen 18 mi již není a ani nechci okapové roury místo výfuku nebo obří křídlo jako ze speciálů WRC.

INTERIER

Interier se nese v podobném duchu jako exterier. Minimální rozdíly oproti FR. Skoro nejde ani poznat, že jste ve
sporťáku. Rozdíly pouze v jiném fontu čísel na budíkách, bílé pruhy na bočnicích sedadel, chromované pedály a jiná
hlavice řadící páky. Toť vše. Žádné obří a brutální skořepiny, mega řadička nebo ukazatele plnícího tlaku turba.
Ohledně toho interiéru se už popsaly stohy papíru. Jedné polovině vadí jak je plastový, nehezký, architektura jak
z 90tých let jak také někdo psal či dokonce ze staré Avie. Tyto výroky raději ponechám bez komentáře.
Druhé polovině se líbí a nemá s tím problém. Já sám za
sebe se přiznám, že s tím problém vůbec nemám. Jinak bych si auto ani nekupoval. Budíky jsou vysloveně nádherné,
volant také a na sedačky s alcantarou také nemůžu říct ani popel. Středový panel je mírně natočen k řidiči kde media
systém je na vrchu palubky. Je to uživatelsky příjemné, že nemusíte klopit zrak někam dole k řadičce.
Vše je hezky po ruce, intuitivně víte kde máte co hledat a vše je na správném místě. V sedadlech se sedí velice
příjemně, jdou nastavit tak, že sedíte hodně nízko (dobré pro dlouhány jako sem já) či naopak dost vysoko. Podélný
posuv je vyřešen v dosti velkém rozmezí. Od dvoumetrových dlouhánů až po ženy s metrem padesát sedících tak, že jsou
vysloveně nalepeny na volantu, který křečovitě drží v poloze za deset dvě. U sedadel Lze i nastavit bederní opěrku
podle libosti. Příplatkové skořepiny toto bohužel neumí. Jinak ohledně skořepin, které nestojí zrovna málo, pokud
pro vás není teritorium okruh tak ty peníze raději projezděte v benzínu.
Ještě jeden postřeh vázaný na doplňkovou výbavu. Rozdodně doporučuji zaškrtnout v konfigurátoru položku "chrom paket".
Získáte tím zdarma orámování chromovými rámečky výdechy klimatizace, tlačítek ovládání oken, kolem řadící páky,
multifunkčních tlačítek na volantu a ovladače světel. Dle mého to atmostéře kokpitu dost pomůže.
Noční režim v autě je laděn hodně do sportovna a probouzí emoce. Budíky i ručičky svítí jasně bílou barvou a
všechny ovládací tlačítka jsou krvavě rudé. Ambientní osvětlení interiéru ve dveřních výplních svítí bíle v režimu
komfort, červeně v režimu cupra. Je to hodně efektní.
Ještě bych se rád vrátil ke zpracování a k materiálům v interiéru. Zpracování je na velmi dobré úrovni, vše krásně
lícuje a nevrže. Co se týče materiálů tak vrchní část palubní desky je měkčená a zrovna tak výplně dveří vpředu.
Vzadu již jsou ve dveřních výplních tvrdé materiály. Spodní část palubky je z materiálů pouze tvrdých tak jak je
běžné u všech aut této třídy. Ohledně té plastovosti jak se píše na webech, ano z fotek auto vypadá uvnitř o něco
laciněji, v reálu lepší dojmy. Absolutně bez problémů. Ano na Golf GTI to vnitřkem nemá, ten hraje svou vlastní ligu.
Ale pokud srovnám s
Octavií RS tak budu hájit Cupru. Dle mého je v interiéru lepší, šmrncovnější. Ano, opět tím rozpoutám flame v diskuzi
ale napsat to musím. Ale s nikým se hádat nebudu. 100 lidí - 100 chutí.
Zkrátka interiér bych shrnul asi takto. Pro mě je důležité, že nikde nic nevrže a neodpadává. Nejsem osahávač či
snad olizovač plastů. Pokud vezmu cenu auta a co mi za ty peníze nabízí tak je interiér naprosto OK.



ŘAZENÍ

Zde opět proběhlo několik názorů na webu. Pár lidem se nepozdávalo řazení z důvodu špatně vymezených drah. Trošku sem
se toho obával až mi auto dorazí jak na tom bude s řazením. Přeci jen člověk řadí každou chvíli pokud nejede zrovna
štreku po dálnici. A musím v tomto ohledu říct, že auto nezklamalo. Mé konkrétní auto má jasně vymezené dráhy řazení,
na to že je nové tak se pohybuje v kulise lehce a bez obtíží. Časem by to mělo být ještě lepší až se řadička pořádně
"ochodí"


PODVOZEK

Auto již z výroby disponuje adaptivními tlumiči a jsem za to rád. Přeci jen 19" kola a naše slavné silnice stavěly auto
do role okrajové záležitosti pro pár vyvolených, kterým nevadí cítit každý kamínek na silnici.
Opak je pravdou. Zdá se to až neuvěřitelné jak auto tlumí nerovnosti v režimu comfort když jen pomyslím na šlupky v
rozměru 235/35 R19 s čím vším se musejí vypořádat. Ano, houpavý Citroen na 15" to vážně není, ale v tomto ohledu jsem
spokojen. Autu pouze dělají problémy vyloženě velké díry na silnici - to ostatně skoro každému autu a série krátkých,
po sobě jdoucích vln. A je jedno zda jedete rychle či pomaleji. To je mi auta až líto. Naštěstí jich není tolik.
Přepnutí do režimu Cupra podvozek citelně ztvrdne. Je cítit i to co byste v režimu comfort přešli bez mrknutí oka. Ale
pořád to není tvrdé prkno jako třeba dřívější Peugeot 309 GTI. Pořád se s tím dá jezdit. Pokud je silnice rovná jako
sklo někde na okresce (ano takových je v ČR pomálu) tak i v tomu "tvrdém" režimu se jede krásně. Režim sport se přiznám
pustil snad jen jednou. Je to něco mezi, takový neslaný, nemastný. Vůbec ho nepoužívám. V menu lze nastavit individuálně
vše podle svého. Třeba podvozek comfort, motor cupra, řízení normál atd. Každý si vybere to své.


ŘÍZENÍ


V dnešní době kdy snad každé auto má z výroby již elektrický posilovač řízení a citu proto není mnoho je hodně aut
přeposilovaných. Leon Cupra ani neoplývá dostatkem citu v řízení, ale není ani přehnaně přeposilované. Dost záleží v
jakém režimu máte auto nastavené. V režimu comfort jde řízení zlehka jak pro nějakou 40ti kilovou baletku. Volantem
doslova točíte malíčkem. Je to příjemné ve měste kde se stejně jezdí padesátkou a není potřeba si na nic hrát. Pokud
se přepne do režimu cupra tak řízení rázem ztuhne a je to hodně poznat. Ve městě to není už tak nenucené, ale pokud
jedete na okresce svižnějším tempem a užíváte si zatáčky tak je to k nezaplacení.


MOTOR


Ano, příchází zlatý hřeb večera. Konečně došlo na tuto kapitolu. Z motoru jsem v tomto autě doslova ohromen a úplně ho
asi vyzdvihl. Nebojím se ho ani nazvat "PAN MOTOR". Ano asi si počtu v diskuzi o tom jak je atmostérický motor krásně
dávkovatelný, reaguje na sebemenší pohyb pravé nohy, při "plném kalupu" není tak užraný a je více spolehlivý. Ano, toto
všechno je pravda a dá se s tím jen a jen souhlasit. Jen do té doby než se člověk projede s tímto autem a tedy hlavně
s tímto motorem. Pak je vám nějaká atmosféra ukradená. Já v podstatě chápu ty zastánce atmosférických motorů jak jim
výkon krásně graduje a nahoře to má i pěkný zvuk. Jenže je tu jedno velké ALE. Můžete mít sebesilnější atmosféru (bavíme
se o normálních autech o objemech 1,6-3,0) jakmile chcete aby auto aspoň trošku jelo tak to znamená pořád řadit, řadit
a zase řadit. Ale pořád to není ono. I tam nahoře. A koho pořád baví např. při výjezdu z obce podřazovat o 2 kvalty dolu
a poslouchat hluk ječícího a někdy i trápícího se motoru jen kvůli tomu, abych předjel před sebou plazící se Fábii?
Mě to tedy nebaví. Tenhle motor to nezná, stačí udržovat otáčky min. kolem 2000ot/min a pak jen šlápnout na plyn.
To co začne předvádět tento motor kolem 3000ot/min na dvojku, trojku a čtyřku je doslova dechberoucí. A je jedno zda je
zaplá klima a máte na palubě dalšího člověka nebo i dva. Je to silně návykové a dělal bych to pořád. Předjetí auta je dílem
okamžiku, někdy vám připadá i že ta auta stojí. Tam kde se s normálním autem o výkonu 100-150 koní rozmýšlíte zda ho stihnete
předjet či nikoli tak zde odpadá. Tady pouze zarazíte pravý pedál do koberečku a o nic víc se nestaráte. Mohu srovnat
pro nevěřící s mým minulým autem BMW 330i E90 manuál. Rozdíl je tam cca 30koní a na krouťáku cca 50-70NM ale v daleko širším
spektru otáček, ale hlavně 3 metráky dolu. Bez nadsázky mohu říct, že by si Bavorák ani neškrtnul co se týče dynamiky.
Cupra ho jednoznačně doslova a do písmene zadupe do země. To zde nepíšu pro vytahování, ale pro osvětlení asi tak přibližné
dynamiky Cupry. Motor je neuvěřitelně příjemný. Nechcete závodit? OK. Tak pojedeme piánko. I při normálních rychlostech
50/90/130 je z motoru cítit síla, ale nedává to nijak znát okolí. Prostě si jen tak převaluje motor kolem 2000ot/min a je připraven
kdykoli vyrazit vpřed bez podřazování. V různých testech píšou redaktoři, že je motor hodně lineární. Ano, je tomu tak.
Tahá v podstatě od 1700ot až do 6500 Jen ve 3000ot/min v motoru doslova bouchnou saze a pokud si nedáte pozor při
předjíždění a nečekáte to tak se mužete autu před váma podívat nečekaně do kufru. Takže s tou linearitou souhlas až na to
pásmo kolem 3000. Trošku bych to přirovnal k čipované Fabii RS. Nic, kopanec, nic. Mám na mysli naftu. Ten kopanec je tam
hodně podobný jen s tím rozdílem, že krouťák pokračuje až k 6000ot. Nikoliv jako u TDI kde to následně zvadne. Ještě malé
srovnání se současnou Octavií RS. Dealer cca 500m od baráku měl půjčené loni v prosinci benzínové RS na 2 dny tak sem se šel jen
tak svézt. Zajímal mi ten motor. Jsou totožné s motorem v Cupře, obsah, zdvih, vrtání. Liší se kompresním poměrem, větším
turbem a možná je tam jiné sání a hlavně je jinak naladěný. Jede také velmi dobře. Hlavní a pro mě dost podstatný rozdíl je
v tom, že kolem 4500ot/min motor lehce zvadne. Není to nic tragického, ale je to dost dobře poznat. Pokud se podíváte na graf
výkonu motoru tak jste doma. Toto motor v Cupře nezná a jsem za to rád.


SPOTŘEBA


Já mám nyní najeto cca 2500km. Plné dynamiky sem si užil velmi málo, v podstatě tak 100km. Do 2000km by se
neměl motor vytáčet nad 4000ot/min. Po této hodnotě prý můžete využívat celé spektrum otáčkoměru. Takže celou dobu jsem byl ve fázi kdy sem to točil
do těch 4000. A spotřeba je velmi, velmi slušná na potenciál motoru. Jezdím spíše delší trasy, je to lepší
pro zajetí než týrat auto ve měste. Dlouhodobá je na hodnotě 7,8litru. Což je krásné. Jak říkám, měla by ještě klesnout. Není problém
při dodržování předpisů jet trasu Slaný - Česká Lípa nebo Slaný - Louny za 6,5 litru. Podotýkám, že nejsem brzda provozu v tomto
režimu, motor nepodtáčím a není to žádná snaha o EKO jízdu. Tento víkend trasa Praha - České Budějovice s ostřejším tempem jak
po okreskách tak i na dálnici s výslednou spotřebou 7,6 litru. Takže i se spotřebou velká spokojenost.


HLUK (aerodynamický, od motoru, od kol)


Zde přichází první negativa. Hluk od motoru je v pořádku. Pokud je nastaveno v režimu komfort tak o něm moc nevíte. V režimu cupra
motor zhrubne a je docela hlasitý. Nebo lépe řečeno reproduktory začnou vyluzovat rádoby sportovní zvuk. Řeknu to takhle, do města
na předvádění se je to hezký. Spousta lidí se otácí a člověk je středem pozornosti. Po dálnici bych s tím cestu Praha - Brno
absolvovat nechtěl. Člověk by měl pak hlavu jak pátrací balon. Co se týče aerodynamického hluku tak bych to zhodnotil jako
průměr. Lehký svist kolem zrcátek při dálniční rychlosti je slyšet, ale nic tragického. Co mi ovšem vadí je valivý hluk od kol.
Všichni lidi co sem svezl tak říkali, že se mi to jen zdá. Ale já sem nějak nespokojen. Pokud je asfalt hladký a pěkná silnice
tak je to v pořádku, pokud jedete po hrubozrnném asfaltu tak se mi zdá hluk vysoký. Lidé říkájí, že musím vzít v potaz ty válce,
které jsou nazuty na ráfcích. Je pravda, že šíře 235/35 se musí někde projevit. Na autě jsou již z výroby osazeny kola gumami
od Bridgestone Potenza. Vyjel sem si různé testy pneu v tomto rozměru od renomovaných výrobců a zajímal mi výhradně hluk. Např.
Continental a Bridgestony vykazují hluk 72 db a tuším že to byly GoodYear a Dunlop vykazují 68 db. 4db je docela znát. Každopádně
sem si objednal u brněnské firmy Ahifi do podběhů odhlučňovací pásy tak to budu montovat o víkendu. Tak poté napíši jaká je změna.



VNITŘNÍ PROSTOR


Auto se zdá býti malé zvenčí. Zdání ovšem klame po usednutí dovnitř. Vpředu dostatek místa jak řidič tak i spolujezdec. Nastavil sem
si přední sedačku pro sebe (188 cm) a pak si zkusil sednout za sebe dozadu. Překvapivě i vzadu se sedí naprosto v pohodě. Měl sem i
lehce místa před koleny. Nad hlavou také zbyl tak 1-2 cm. Cestování po 5 osob to není, ale myslím, že 4 osoby se bez problému dají
odvézt kamkoli. Kufr má objem 380 litrů a také mě překvapil svou prostorností. Je hodně hluboký a navíc má pod podlahou ještě
dojezdové kolo, žádnou sadu na lepení.


AUDIO

Připlatil sem si za lepší audio. Tedy lepší, jak se to vezme. Jmenuje se to seat sound, příplatek je tam 7000Kč a navíc dostanete
jeden reproduktor do palubky pod přední sklo a pak subwoofer do kufru. Ostatní repro se neliší. Žádná hitparáda to teda není, ale
zase co by člověk chtěl za 7 tisíc. Pokud hraje radio tak opravdu žádná sláva, možná až zklamání. Ale po připojení USB s mými
oblíbenými písničkami je zvuk výrazně lepší.

Silné stránky


motor
spotřeba
vzhled
cena pojištění
podvozek
cena auta
seriová výbava vozu
velký vnitřní prostor

Slabé stránky

nyní odhlučnění od kol (v řešení)
seat sound systém není žádná sláva - hlavně rádio
dotykový displej by mohl mít v dnešní době kapku lepší rozlišení
nemá výškově nastavitelné pásy (neirituje mě to ale)
barevný diplej mezi budíky pouze v kombinaci s navigací
nemožnost mít některé věci ani za příplatek (keyless go, zadní kamera)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):


Auto nemám ještě ani 2 týdny a tak ani žádný servis nyní nepředpokládám. I když jak se říká nikdy neříkej nikdy. Je tam připlacená
záruka na 4 roky tak snad budu spát v klidu. Co mi vadí je, že je v autě již z výroby olej longlife. 2 roky nebo 30 000km první
servisní prohlídka. To se mi moc nelíbí. Již sem o tom mluvil s prodejcem, že chci olej měnit po 15 000km. A žádný longlife tam
nechci. Při první prohlídce se prý nastaví tak jak budu chtít tak uvidíme.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto kupované u SAZ Evžen Myslivec Louny. Nejlepší nabídka (Pyramida Průhonice se jim vyrovnala) ale příjemné chování a vystupování
prodejce. Auto objednávané v polovině března s tím, že do 12ti týdnů ho mám doma. A ejhle, po cca 5 týdnech volá prodejce s velmi
nepříjemnou zprávou, že se auto zpozdí o 5 týdnů. Ani si nedovedete představit jak sem byl nas...... Prý velká poptávka po vozech
a navíc měli ve Španělsku celozávodní dovolenou. Nakonec sem měl auto přesně za 16 týdnů. Ale nenechal sem si nic líbit, po prodejci
sem chtěl tedy nějaký bonus za čekání. Bez odmlouvání jsme se domluvili na zamykání zpátečky za 50% slevu. A gumové koberce gratis.

 


Přidat názorDiskuse: Seat Leon Seat Leon Cupra 280

Další vozy Seat Leon



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
8
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8
provozní náklady
8
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
8

Více o modeluSeat Leon 5F (od 2012)
Seat Leon Cupra – Rychle, zábavně a levně Seat Leon Cupra – Rychle, zábavně a levně

Hledáte silný kompaktní hot-hatch a nemáte tolik…

Ostrý hot hatch ještě ostřejší! Přivítejte Seat Leon Cupra R Ostrý hot hatch ještě ostřejší! Přivítejte Seat Leon Cupra R

Naznačovaná vrcholná verze Seatu Leon Cupra je realitou.…

 





Blesk.cz

Ukrutné bolesti Dagmar Havlové: Musela na operaci!

Ukrutné bolesti Dagmar Havlové: Musela na operaci!

Bývalá první dáma Dagmar Havlová (65) se potýká s vážnými zdravotními problémy. Kvůli nesnesitelným bolestem…

O spoření na důchod se státním příspěvkem slábne zájem. Ubylo tu 4000 lidí

O spoření na důchod se státním příspěvkem slábne…

Na penzi se státním příspěvkem v takzvaném třetím pilíři penzijního systému si na konci prvního čtvrtletí…

 

iSport.cz

Fotbalové přestupy ONLINE: Kdo změní v létě dres?

Fotbalové přestupy ONLINE: Kdo změní v létě dres?

Sledujte fotbalové přestupy, jednání i spekulace ONLINE na iSport.cz.

Konečně! Policie údajně zadržela muže, který vážně pořezal Kvitovou

Konečně! Policie údajně zadržela muže, který vážně…

Konečně?! Policisté údajně po 17 měsících dopadli muže, o němž jsou přesvědčeni, že předloni v prosinci přepadl…

 

Reflex.cz

Rom, Nerom, Čech, Nečech. Kdo je vlastně kdo?

Rom, Nerom, Čech, Nečech. Kdo je vlastně kdo?

Tak jsem se dozvěděl, že můj takřka tříletý syn není Čech. Jak to? Jednoduše. Píše se to ve zprávě Evropské…

Babiš tu nebude navěky, nechtěně ale může zničit demokracii, říká politolog Lebeda

Babiš tu nebude navěky, nechtěně ale může zničit…

Chce tu vůbec někdo vládnout? ptá se politolog Tomáš Lebeda při pohledu na vyjednávání mezi hnutím ANO a ČSSD.…