Recenze

9 Majitel

Seat Leon 1.4 TSI ACT 110kW FR

9,75 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Seat Leon, foto 1 Seat Leon, foto 2 Seat Leon, foto 3 Seat Leon, foto 4 Seat Leon, foto 5 Seat Leon, foto 6 Seat Leon, foto 7 Seat Leon, foto 8
Seat Leon, foto 9 Seat Leon, foto 10 Seat Leon, foto 11 Seat Leon, foto 12 Seat Leon, foto 13 Seat Leon, foto 14 Seat Leon, foto 15 Seat Leon, foto 16 Seat Leon, foto 17 Seat Leon, foto 18 Seat Leon, foto 19 Seat Leon, foto 20 Seat Leon, foto 21 Seat Leon, foto 22 Seat Leon, foto 23 Seat Leon, foto 24 Seat Leon, foto 25 Seat Leon, foto 26
 

Technické info

Přezdívka auta Leontýna Rok výroby 2016 Koupeno nové najeto [km]:20000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1395 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 250 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,2 maximální rychlost [km/h]: 215 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 587 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Byl jednou jeden Leon…

Výběr auta:
Tak přišla řada i na mě a já se musel poohlédnout po novém autě. Můj sen bylo vždycky „BMW řady 1“, ale vzhledem k chystající se rodině a tuhé zimě v našich krajích, jsem musel situaci přehodnotit a koupit auto praktičtější a levnější. A teď rozhodně nelituju…
V kategorii rodinných kombíků je aut přehršel, ale chtěl jsem něco neokoukaného. Auto, které bude nejen užitečné, ale i zábavné a hezké. Prostě auto, u kterého zaplesá nejen srdce mojí ženy, ale i moje vlastní. Francouze jsem vyřadil, protože jim kvalitově moc nevěřím a některá mají kvalitu i ve znaku (čistě jen osobní antipatie, znám spoustu spokojených řidičů Renaultu). U automobilů Hyundai mi zase interiér přišel jak z kosmické lodi. Mazda mi byla bližší, ale model, který by u mě připadal v úvahu, byla Mazda 3 a ta by mi nestačila objemem zavazadlového prostoru, to bychom byli zase u BMW :) Nakonec přišla volba na všemi milovaný nebo proklínaný koncern. Celkově věřím němcům a jejich kvalitě, i když vím, že to je spíš slogan. Předtím jsem ale jezdil Fabii, Opel a Mercedes a nemohl jsem si na kvalitu a spolehlivost nijak stěžovat. Škodovku jsem vyřadil kvůli okoukanosti a zvýšené pozornosti nenechavců v naší závistivé kotlině. Ze stáje VW se mi pak auta designově moc nelíbí. Když jsem uviděl Seat Leon a přečetl si recenze, bylo jasno. Vše se ještě utvrdilo při testovací jízdě a já se zamiloval. Navíc cenovka je v koncernu oproti Škodovce a VW taky ve prospěch Seatu.

Popis vozu:
Seat Leon mi naprosto vyhovuje. Je neokoukaný, prostorný, německy strohý a kvalitní a zároveň s cenovkou, se kterou si člověk může dopřát i pořádnou výbavu.
Chtěl jsem provedení FR a zvažoval motorizaci 1.8 132kW, 1.4 92kW a 1.4 110kW ACT. Vím o plusech víceprvkové zadní nápravy, ale potenciál 1.8 bych asi úplně nevyužil. Z motorů 1.4 pak pro mě byla rozumová volba silněšího motoru 110kW s točivým momentem 250Nm. Vypínání válců a spotřebu beru jako bonus. Vzhledem k malé hmotnosti auta sice pohodlně stačí i motor 1.4 92kW, který jsem také zkoušel, ale 1.4 se 110kW je dynamičtější.
Ve výbavě jsem přidal adaptivní tlumiče, se kterými je auto opravdu pohodlné i přes tvrdší naladění podvozku, dále pak fullLED osvětlení se kterým auto vypadá opravdu suprově a vždycky se kochám odrazu předních světel na cizí kapotě nebo při příchodu či odchodu od auta :) Na dálnici se vám pak lidé sami uhýbají. Zadní světla jsou jak z Audiny, jen je škoda, že v základním nastavení nesvítí i při denním svícení. Zkusím to nechat přenastavit, až půjdu na servisku. Paket Winter s vyhříváním předních sedadel chtěla žena, ale dávám ji teď v zimě dost za pravdu a asi už bych auto bez vyhřívání sedadel taky nechtěl. Škoda jen, že není nabízen i vyhřívaný volant. Člověk se rozmazlí rychle :) Do počtu jsem pak přidal parkovací senzory a nakonec paket Convenience s dešťovým a světelným senzorem a funkci comming a leaving home. Vím, že je to blbost, ale jak už jsem psal, vždycky mě potěší podívat se na ty uhrančivé LED světlomety :)

Exteriér:
Auto je zvenku naprosto úžasné. Nenápadné, ale stejně se za ním leckdo otočí. Vybral sem barvu allor, protože modrá je moje oblíbená a v této barvě to autu opravdu sluší a podtrhuje to jeho mladistvý a sportovní vzhled. Auto vypadá dravě, ale zároveň není nijak přeplácané, což beru jako plus. Ostré linie jsou elegantní a vše podtrhují LED světlomety, bez kterých bych toto auto rozhodně nechtěl. Opravdu se vyplatí za ně připlatit. Žárovky obstarávají zadní mlhovku a couvačku. Ta je jen jedna a nesvítí při couvání úplně dostatečně. Sportovní vzhled pak dokresluje dvojitá koncovka výfuku a ostře řezaná zrcátka, která by se měla i méně špinit...uvidíme.

Interiér:
Německy strohý, ale vše je tam, kde byste to i poslepu hledali a ovládání je opravdu velmi intuitivní. Kvalita zpracování a použité materiály ve verzi FR na výbornou. Sedačky pohodlné s výborným bočním vedením. Volant dostatečně velký a zploštění dole, které mnozí kritizují, mi vyhovuje. Rád mám totiž při plynulé jízdě ruku položenou dole na volantu a zploštění usnadňuje nastupování i vystupování. Ambientní osvětlení ve dveřích je příjemným zpestřením pro řidiče i posádku. Na výběr jsou 2 barvy - červená a bílá podle zvoleného jízdního režimu. Displej v kapličce přístrojů je dostatečně jemný a poskytuje informace dle uživatelských preferencí. V mé konfiguraci však bohužel není barevný. Cejchování rychlosti je zpočátku po 10, od šedesátky po 20 a od stočtyřicítky po 30 km/h. Oceňuji také vyslyšení proseb řidičů, takže je USB vstup vyveden již i ve středovém panelu a ne jen v přihrádce spolujezdce. K navigaci mi tak v pohodě postačí můj mobil, který mohu za jízdy obsluhovat i hlasově. Kvalita ozvučení je průměr (ale nemám příplatkový Seat sound systém). Prostor na zadních sedadlech je dostatečný i pro vysoké lidi. Dovírání dveří by však mohlo být o něco více tlumené. Zavazadlový prostor má velkou kapacitu, šikovné sklápění sedaček páčkami zezadu, dvojité polohovatelné dno pod kterým je další prostor a dojezdová rezerva. Pokud dáte mezipodlahu do horní polohy, je nákladová hrana v rovině podlahy kufru (taktéž i po sklopení sedadel). V kufru jsou i boční kapsy a háčky na tašky, což se taky hodí. Osvětlení je ale pouze na jedné straně a je to jen taková bludička. Elektrické otevírání a zavírání kufru u modelu Leon chybí.

Jízdní vlastnosti:
Vzhledem k hmotnosti auta 1277kg hýbe s Leonem motor 1.4 110kW opravdu hbitě. Točivý moment 250Nm je k dispozici v rozmezí 1500-3500 otáček. Kdo nemá rád časté řazení, nemusí podřazovat ani při předjíždění, pokud nemá plně obsazené auto. Řízení vybízí řidiče si to skutečně užít. Vyhovuje mi uzávěrka diferenciálu a progresivní řízení, takže nemusím při ostřejším zatáčení zběsile ručkovat po volantu, ale stačí jen jedna otáčka vpravo a jedna otáčka vlevo do plného zatočení. Těším se, až bude léto. Podvozek je odladěn precizně, takže auto hezky sedí na silnici a je možné projíždět zatáčky rychleji. Tvrdost podvozku je ucházející. Měl jsem z něj ve verzi FR větší strach. Na léto mám 17“ a na zimu radši jen 16“ kola a s adaptivními tlumiči cítíte nepříjemně jen větší příčné nerovnosti, kdy zejména zadní vlečená náprava trochu odskakuje. DCC žehlí nerovnosti opravdu na výbornou a po jeho vypnutí v režimu sport jsou nerovnosti znát. Celkově mě ale podvozek velmi příjemně překvapil. Škoda, že tak precizní není i řazení. Dráha řadící páky mi nepřijde úplně přesná a třeba zpátečka jde občas ztuha. To jsem proklínal už ve Fabii. Užitečné je sklápění zrcátka do předem nastavené polohy, pokud parkujete u obrubníku tak, abyste viděli na jeho hranu. Totéž už není tak praktické, pokud pouze couváte a díváte se přitom do zrcátek. To jde samozřejmě přepnout, ale vždycky na to zapomenu :) Moc se podle mě nepovedly stěrače, protože při stírání nechávají mokré čmouhy.

Vypínání válců:
Teď něco k vypínání válců. Motor vypíná 2 válce, pokud je zatížení motoru rovnoměrné a to ve městě i po dálnici. Vypínání je po zahřátí motoru opravdu časté a o přepínání jste informováni na displeji v kapličce přístrojů. Necítíte žádné trhání při vypínání či zapínání. Jen při nižších rychlostech je trochu hlubší zvuk motoru. Při vypínání válců nezáleží, jestli jedete 50 nebo 120 km/h, ale hlavně na plynulosti jízdy. Člověk si za čas zvykne a může pomalu přidávat plyn aniž by se motor přepnul do 4 válcového režimu. Když potřebujete náhle zrychlit a sešlápnete plyn, auto hned zapne všechny válce a okamžitě zrychlí. Vůbec necítíte nějakou prodlevu. Pokud jedete po městě na 2 válce, je spotřeba klidně kolem 5 litrů. Mám najeto něco přes 600km s většinou krátkých tras po městě a celkovou spotřebu jsem měl ze začátku 8.2 litrů na první nádrž s nezajetým motorem. Po natankování druhé nádrže jsem nyní na 7.6 průměrně a jde stále dolů. Většinu jízd se teď pohybuji pod 7 litry a je mi jasné, že po zajetí bude spotřeba ještě nižší. Jsem sám zvědavý. Na druhou stranu, když se nad tím člověk zamyslí, je jasné, že to, co ušetříte na benzínu utratíte pořizovací cenou motoru a že ten, kdo chce sportovní auto neřeší spotřebu. Ale tenhle motor vám bude opravdu dělat radost.

Sečteno a podtrženo:
Seat Leon je skvělým autem, které kombinuje praktičnost a eleganci, přesně jak slibuje slogan „technology to enjoy“. Až na měnší drobnosti mu nemám co vytknout. Není to auto prémiové značky, ale ani si na to nehraje. Za svoje peníze dostanete opravdu skvěle vybavený, vyvážený a zábavný automobil. Pro mě se tak auto stalo nejen dopravním prostředkem, ale i koníčkem.

Silné stránky

- silný a zárověň úsporný motor 1.4 ACT 110kW
- neokoukaný sportovní vzhled, atraktivní LED světla
- prostornost a zároveň elegance, auto tak akorát pro rodinu
- pro mě i "strohý interiér", vše je zde účelně umístěno

Slabé stránky

- převodovka – zejména řazení zpátečky (to sem proklínal už u Fabie)
- stěrače nestírají úplně skvěle
- horší tlumení dovírání dveří
- horší osvětlení jediné couvačky při couvání

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Oprava topení 12/2016-2/2017:

CarPoint Praha
Doporučován mi byl servis CarPoint Praha, ale když jsem tam začátkem prosince 2016 volal, bylo mi řečeno, že toho teď mají hodně, ať zavolám v lednu. Přičemž auto bylo na delší trasy prakticky nepojízdné. Kdyby mi tenkrát dali na leden rovnou termín, mínění bych o nich měl lepší. Jel jsem tedy do Seat servisu v Průhonicích.

Seat Pyramida-Průhoince:
Zde mi dali termín bez většího prodlení. Pro 2x neopravenou závadu jsem byl ale docela rozzlobený. Při třetí návštěvě se ale závada konečně našla (vadný ventil kompresoru klimatizace...zřejmě již z výroby) a vůz byl umyt a vyluxován. Vzhledem ke komplikacím s opravou mi nebylo účtováno náhradní vozidlo. Což jsem ocenil a se svým vozem do servisu zavítám asi i příště.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto Havex - komunikace fajn, pan Pilný je ochotný a spoustu věcí jsme dolaďovali přes mail. Předání auta na výbornou, nazutí zimních pneumatik v ceně. Po koupi auta však komunikace na nule, vzhledem k tomu, že asi tuší, že knim kvůli vzdálenosti do Chlumce na servis nepojedu.

 

Novinky v recenzi

29.5.2017 15:00

Oprava vozu po pojistné události a náhradní vozidlo VW Golf 1.4 92kW TSI Sportswan

Koncem dubna 2017 se mi stala taková nemilá věc. Jeden „chytrák“ mi při parkování nacouval do auta, a jelikož měl tažné zařízení a zjevně to trochu oroštoval, prorazil mi SPZ, přední nárazník a mřížku před chladičem. Oprava šla tedy z jeho povinného ručení, ale znamenalo to pro mě nemálo obíhání a komplikací. Oprava trvala skoro 14 dní a tak jsem si uvědomil, jak jsem se se svým autem už sžil :) dost mi chybělo.
Jediným bonusem bylo, že jsem jako náhradní vozidlo po dobu opravy dostal VW Golf v motorizaci 1.4 TSI 92kW a mohl jsem si tak vyzkoušet a porovnat slabší 92kW 1.4.
Tady je několik postřehů.
Rozdíl mezi 92kW a 110kW 1.4 je znát. Nejde ani tak o to, že by se se slabší motorizací jezdilo špatně. Motor je dostatečně živý a s autem hýbe skvěle. Chyběla mi ale taková větší dravost, která je u silnějšího motoru cí !@#$%^&*. 92kW motor má výkon a akceleraci plynulejší, ale se 110kW je větší sranda. Dost jsem se těšil, až se mi auto vrátí.
Docela mě překvapilo, že mi odhlučnění kabiny přišlo lepší u Leona než u Golfa, ale možná to bylo tím, že Golf neměl mnoho najeto a motor tak byl hlučnější. Kdo ví. Stěrače, ostřikovače a řazení je rozhodně lepší u VW. Řadicí páka se v Golfovi pohybuje krásně hladce v kulise, ostřikovače a stěrače mnohem lépe a plynuleji rozprašují a roztírají po čelním skle. Můj Leon dost maže a řazení nejde úplně hladce. Časem určitě plánuji výměnu stěračů a ostřikovačů.
Co se týče interiéru, zamlouvá se mi víc v Leonovi. U golfa je možná kvalitněji proveden, kovové prvky obložení jsou líbivé a řidič má taky o něco více prostoru, ale v Leonovi člověk sedí hezky nízko, přístroje jsou natočeny k řidiči a je to tak o něco víc „driver-friendly“ auto. Spotřebu jsem měl na stejných trasách cca o 1 litr větší než se svým Leonem, ale těžko soudit vzhledem k málo zajetému motoru u VW
Oprava se sice protáhla, ale nakonec vše bez problémů a tak opět můžu brázdit silnice se svou Leontýnou. Opravdu jsem se na ni těšil. Snad mě podobná komplikace již nepotká.

26.2.2017 21:14

Konečně opraveno + náhradní Seat Toledo 1.2TSI

Tak moje LeonTýna už je zase v richtiku. Nakonec se při třetí návštěvě autorizovaného servisu Seat Pyramida Průhonice zadařilo a topení bylo konečně opraveno. Byl prý vadný ventil kompresoru klimatizace, takže byla klima neustále sepnutá. Když pak bylo v autě chladno, zavřely se klapky pouštějící vzduch do auta. Oprava trvala 8 dní, protože se čekalo na dodání ventilu, který prý nebyl v ČR skladem a během opravy mi bylo zapůjčeno náhradní vozidlo Seat Toledo 1.2 TSI v základní výbavě, r.v. 12/2016, najeto jen 2500km.

Seat Toledo
Když jsem s Toledem ujel pár kilometrů, okamžitě jsem si uvědomil věci, které na své Leontýně beru už jako samozřejmost. V Toledu se mi sedělo poněkud nepohodlně, tlačil mě do nohy středový panel a volant nebyl kožený, ale úzký jak obruč na gymnastiku. To vše bylo samozřejmě základní výbavou. U příplatkové by to bylo jistě jinak. Odhlučnění vozidla bylo taky o dost horší a při couvání jsem nebyl zvyklý na sedanový výhled dozadu, který mi přišel stísněnější. Ale je to asi o zvyku. Dost mě taky nepříjemně překvapil podvozek. Ten byl u Toleda fakt tvrdý a cítil jsem každou díru. U Leona s DCC je to fakt jiná liga, a to i když má sportovní FR podvozek. U Toleda jsem taky pozoroval nepříjemný fakt, že když jsem míjel kamion, ať už v protisměru, tak i při předjíždění, pěkně to se mnou házelo. To se mi u Leona tolik nestává.
Co ale musím u Toleda pochválit, jsou stěrače a ostřikovače. Oproti mému Leonovi byly stěrače a ostřikovače o dost učinnější. Hezky a rovnoměrněji se rozstřikovala směs po čelním skle a stěrače vůbec nemazaly. Možná je upravili, protože Toledo bylo vyrobeno 12/2016. I z motoru 1.2TSI jsem byl docela příjemně překvapený. Nebyla to taková hrůza, jak jsem čekal a auto bylo pro běžný provoz hezky použitelné. Samozřejmě žádná sranda, ale o to jsem se u náhradního vozidla ani nesnažil.

Asi jsem byl docela urputný, nebo je to možná standard, ale po opravě mi Leontýnu umyli a vyluxovali a náhradní vozidlo mi nakonec poskytnuli v rámci garanční opravy zcela zdarma. To všechno jsem velmi kvitoval a tak mi hořká pachuť z 2x neopraveného auta nakonec na jazyku docela zesládla.
Teď už LeonTýna zase hezky topí, spotřeba je o 0,5-1 l/100km nižší a já si musím opět říct, že jsem si stejně vybral dobrý auto. Neměnil bych :)

8.2.2017 15:57

Výměna oleje + garanční oprava

Moje LeonTýna oslavila jednoroční narozeniny a bohužel jsem s ní musel do servisu.
V listopadu 2016 jsem si všiml, že mi auto hůře topí. Při krátkých trasách je to v pohodě a auto se hezky ohřeje. Pokud ale jedu déle než 1/2 hodiny, postupně přestává foukat vzduch z průduchů klimatizace do auta, až nefouká vůbec, přitom ventilátor pod palubkou hučí dle nastavené intenzity, ale nic nefouká dovnitř auta...ani teplý, ani studený vzduch. Nepomůže ani zapnutí / vypnutí klimatizace, změna teploty, změna intenzity ventilátoru ani změna rozdělení proudění vzduchu. Po hodině je v autě už docela zima a mlží se okna. Když zastavím a nechám motor běžet, do 5 minut začné z průduchů opět foukat krásně teplý vzduch. Ale stavět každou hodinu není žádná zábava.
Zajel jsem tedy s autem 12/2016 do servisu, konkrétně Seat Pyramida Průhonice a návštěvu spojil s výměnou oleje, protože jsem měl najeto cca 12 000km. Výměna oleje (SHELL 0W-30 VW507.01 AV-L) proběhla v pohodě, na jednání si stěžovat nemůžu, ale co se týče závady, dosud nebyla opravena. Diagnostika prý nic neukázala a tak poprvé jen zresetovali základní postavení klapek, což ale nepomohlo.
Koncem 1/2017 jsem byl tedy v servisu znovu. Tentokrát prý měnili ventilátor s jednotkou topení, ale závada je pořád stejná a při delší cestě je v autě opravdu zima. Proto se do servisu chystám potřetí a jsem z toho už docela mrzutý. U 1 rok starého auta bych čekal, že mi bez závady vydrží o něco déle.
Jsem zvědavý, jak to celé dopadne, protože jinak mé nadšení ze Seatu asi brzo opadne.

26.7.2016 21:17

Spotřeba

Průměrná spotřeba dle palubky 6.9l /100km, skutečnou mám o něco vyšší 7,1 l/100km.
Při jízdě mimo město je spotřeba v rozmezí 5-5,5l/100km a při klidné noze se dá dostat i pod 5l/100km.
Ve městě je spotřeba samozřejmě vyšší cca 7-8l/100km.
Po dálnici na tempomat se spotřeba pohybuje mezi 6 a 6,5l/100km.
Profil tras mám s převahou kopcovitého terénu a cca 60% město, 20% okresky a 20% dálnice.

Při srovnání s ostatními uživateli na http://spritmonitor.de/ nejsou mnou naměřené hodnoty nijak vyjímečné.
Dost záleží na profilu tras. Při jízdě mimo město se spotřeba může přibližovat klidně k 5 litrům.

9.3.2016 18:39

Zkušenosti po 2 měsících

Leona už mám 2 měsíce, tak se s Vámi podělím o několik dalších postřehů.
S autem jsem celkově moc spokojený a dost mě baví. Ženě jsem ho ještě nepůjčil :)

Jako hlavní mínusy bych bral již výše zmíněné problematické řazení zpátečky a jedničky, horší stěrače a poněkud netlumené zavírání dveří.

Podvozek:
+ měl jsem strach z tvrdosti, ale DCC je opravdu znát a podvozek mi přijde opravdu komfortní. Uvídím, až na léto obuju 17“
- škoda zadní vlečené nápravy i ve verzi FR u motorizace 1.4. Když přejedete v zatáčce nerovnost, zadek auta divně odskočí. Všude se to píše a je to opravdu tak...ale dá se na to zvyknout.
- při ostrém zatáčení v pomalé rychlosti jde od předních kol trochu divný tupý zvuk, ale někde jsem četl, že by mělo jít o elektronickou uzávěrku diferenciálu (EDS), která přidržďuje vnitřní kolo v zatáčce při rychlosti do 40km/hodinu, nebo protáčející se kolo na nerovném povrchu. Zeptám se při servisu.

Spotřeba:
Najeto mám 2100km, dlouhodobá průměrná spotřeba 7.2 l/100km
Převážně ale jezdím po městě do práce, což je kolem 5km, tak se auto sotva zahřeje. Na delší trasy je spotřeba super.
Orientačně - město: 7-8 l/100km, dálnice: 6 l/100km, okresky: 5 l /100km.
Uvidíme, jak se změní v létě na letních pneu, bez studených startů a bez zapnutého vyhřívání sedadel.

Světla:
+ Jedním slovem super. Krásně svítí včetně dálkáčů a na pohled jsou taky úžasná.
+ Ambientní osvětlení uvnitř je příjemné, není jako pouťová atrakce, ale příjemně doplňuje interiér.

Sedadla:
+ ve sportovní verzi opravdu pohodlná

Kufr
+ prostorný
+ roletka odtahující se ťuknutím
+ sedadla sklápějící se páčkou z kufru
+ šikovně polohovatelná mezipodlaha


Přidat názorDiskuse: Seat Leon 1.4 TSI ACT 110kW FR

Další vozy Seat Leon



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Vzhledem k vadnému ventilu kompresoru klimatizace...zřejmě již z výroby. Jinak jsem zatím spokojen.

praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8

DCC je opravdu super.

provozní náklady
9
náhradní díly
0

zatím jen 1 záruční oprava

výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluSeat Leon 5F (od 2012)
Seat Leon ST Cupra 2.0 TSI 4Drive DSG – Skrytá identita Seat Leon ST Cupra 2.0 TSI 4Drive DSG – Skrytá identita

Cupra se již tradičně označují vrcholné sportovní verze…

Petr Fulín nám půjčil svůj Seat Leon Cupra R. Přežil to... Petr Fulín nám půjčil svůj Seat Leon Cupra R. Přežil to...

Po třetím mistrovském titulu v ETCC se Petr Fulín chystá…

 





Blesk.cz

Merkelová si na večeři s Erdoganem u prezidenta nechala zajít chuť. Není sama

Merkelová si na večeři s Erdoganem u prezidenta…

Německá kancléřka Angela Merkelová se nezúčastní státní večeře, kterou v pátek pro tureckého prezidenta Recepa…

Nemůžete spát? Bude úplněk! Zkuste 5 tipů jak večer usnout!

Nemůžete spát? Bude úplněk! Zkuste 5 tipů jak večer usnout!

Večer lehnete do postele a ne a ne zabrat? Převalujete se, přemýšlíte nad prací, domácími povinnostmi, počítáte…

 

iSport.cz

Ocenění FIFA: Modrič nejlepším hráčem, mezi trenéry vládl Deschamps

Ocenění FIFA: Modrič nejlepším hráčem, mezi trenéry…

Nejlepším fotbalistou světa za sezonu 2017/18 podle Mezinárodní fotbalové federace FIFA byl zvolen Luka Modrič.…

SESTŘIH: Jablonec - Plzeň 3:0. Mistr po Lize mistrů propadl, pálil Trávník

SESTŘIH: Jablonec - Plzeň 3:0. Mistr po Lize mistrů…

Fotbalisté Plzně v dohrávce 9. kola FORTUNA:LIGY prohráli v Jablonci 0:3 a klesli na třetí místo tabulky.…

 

Reflex.cz

Děsivá čínská epidemie: Unikátní snímky z doby, kdy chřipka zabíjela lidi po tisících

Děsivá čínská epidemie: Unikátní snímky z doby, kdy…

Mandžuská chřipka byla snad největší zdravotní katastrofou čínské historie. Pro Evropana ji zastiňuje tehdejší…

Okamura mění taktiku. SPD hodlá zastavit diktát EU a říct islámu NE z komunální úrovně

Okamura mění taktiku. SPD hodlá zastavit diktát EU a…

Dlouhá léta bojuje vlastenec, podnikatel, politik a finalista minulého ročníku mistrovství světa v populismu…