reklama


Recenze

filko (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda Superb GreenLine

9,92 Uživatelé

Hodnoceno: 123× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Superb, foto 0 Škoda Superb, foto 1 Škoda Superb, foto 2 Škoda Superb, foto 3 Škoda Superb, foto 4 Škoda Superb, foto 5 Škoda Superb, foto 6 Škoda Superb, foto 7
Škoda Superb, foto 8 Škoda Superb, foto 9 Škoda Superb, foto 10 Škoda Superb, foto 11 Škoda Superb, foto 15 Škoda Superb, foto 16 Škoda Superb, foto 17 Škoda Superb, foto 18 Škoda Superb, foto 19 Škoda Superb, foto 20 Škoda Superb, foto 21 Škoda Superb, foto 22 Škoda Superb, foto 23 Škoda Superb, foto 24 Škoda Superb, foto 25 Škoda Superb, foto 26 Škoda Superb, foto 30 Škoda Superb, foto 31 Škoda Superb, foto 32 Škoda Superb, foto 33 Škoda Superb, foto 34 Škoda Superb, foto 35 Škoda Superb, foto 36 Škoda Superb, foto 37 Škoda Superb, foto 38 Škoda Superb, foto 50 Škoda Superb, foto 51 Škoda Superb, foto 52 Škoda Superb, foto 53 Škoda Superb, foto 54 Škoda Superb, foto 55 Škoda Superb, foto 56 Škoda Superb, foto 57 Škoda Superb, foto 58 Škoda Superb, foto 59 Škoda Superb, foto 60 Škoda Superb, foto 61 Škoda Superb, foto 70 Škoda Superb, foto 71 Škoda Superb, foto 72 Škoda Superb, foto 73 Škoda Superb, foto 74 Škoda Superb, foto 80 Škoda Superb, foto 90 Škoda Superb, foto 91 Škoda Superb, foto 93 Škoda Superb, foto 94 Škoda Superb, foto 121 Škoda Superb, foto 130 Škoda Superb, foto 131 Škoda Superb, foto 132 Škoda Superb, foto 133 Škoda Superb, foto 200
 

Technické info

Přezdívka auta Greenline Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:30000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 250 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12,5 maximální rychlost [km/h]: 193 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 565 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,1

Popis vozu

Přeji vám dobrý večer, přátelé. Dovolte, abych se představil: Jsem nový Superb. Z rodu Okřídleného šípu. Noční expres, světoběžník, vytrvalec chladných moří, mečoun silnic.

Přijel jsem k vám, abych vás bezpečně vozil za vašimi zájmy a dělal vám bezpečného společníka. Račte tedy nasednout.
Pouze v bílé košili a s kravatou, prosím.
I já jsem se oblékl.

Jste vážený člověk? Nejste vážený člověk a chcete? Vážíte si života? Jste váha? Jste těžká váha? Neváháte? Bydlíte na Váhu? Pak nemůžete jinak.
Škoda Superb.

Po otevření dveří, které svojí váhou již v prvním okamžiku ubezpečují o pasivní bezpečnosti, prosím, usedněte do příjemných textilních sedadel a zasuňte sklopný klíček do zapalování. Že se v některých autech startuje tlačítkem? No jistě, ale to jsou jen zbytečné činnosti navíc. Navíc, já nejsem některé auto. Jsem automobil. Superb.
Nyní stačí zadat váš cíl do logické navigace s příjmem dopravních zpráv a vyrazit cestou necestou. Omlouvám se, že vás ještě vyrušuji, zřejmě jste se zapomněli připoutat - toto je ale také jediné vyrušení, kterým vás budu na něco upomínat. Jinak můžete čekat, že se o vše postarám. Zapnu automaticky světla, pokud pojedeme v dešti, obstarám stěrače. Sám budu udržovat teplotu uvnitř vozu pro vás i spolujezdce, a pokud se naneštěstí dostaneme za kouřící autobus, zapnu vnitřní cirkulaci. Partnerka chce stále tepleji a vy chladněji? Není problém, zařídím. Znám ženy, stále jim je zima... Zkontroluji tlak v pneumatikách a aktivně zabráním smyku. Někdo vzadu nemá seřízená světla? Ztmavím zpětná zrcátka. Nejvhodnější trasu vybereme společně, ale sledovat ji i dopravní situaci již, s dovolením, budu já. Pokud budete chtít, budu udržovat i zvolenou rychlost a lehce vám napovím vhodný převodový stupeň. Pro vaše pohodlí jsem vybaven perfektními sedačkami s optimálním sedákem, dobrým bočním vedením a příjemnou, kvalitní látkou - proč ne kůží?
Ta sedí vedle.

Svižné ovládání vozu a dobrý dojem je zaručen pedálem plynu ukotveným odspodu a perfektně padnoucí řadičkou s přesným řazením. Skoro nenechá sahat rukou na koleno pasažérce. Volant sdružuje mnohé ovladače a koresponduje s maskou chladiče. Pokud vám snad volá obchodní partner, nemusíte ruce sundávat z volantu a jednoduše přijmete hovor tlačítkem, poté co se vám automaticky, bezdrátově spojil mobilní telefon s multimediálním systémem. Pokud pomalu projíždí opravdu dlouhý vlak, můžeme se podívat na oblíbený film a nebo fotky z golfu minulého týdne na středovém displeji multimediálního systému s harddiskem. Snížili jste handicap?
Se mnou ještě více.

Protože před sebou máme dlouhou cestu, nebudu vás po dalších 1000 km rušit přestávkami na tankování. Zastavte si jen tam, kde se vám to bude líbit. Po dojezdu do cíle ještě zkontrolujeme spotřebu, kterou pečlivě hlídám a snižuji, společně s vaším rozumným stylem jízdy: kolem 5 litrů na 100 km. Dobrý výsledek. Dosáhli jsme ho hlavně nízkým aerodynamickým odporem (Cw 0,3) díky sportovně sníženému podvozku a některým dalším úpravám, delší převodovkou spojenou s úsporným motorem a pokročilejšími pneumatikami.
Proč utrácet za naftu, když existuje koňak?!

Je čas, zajít do klubu za Alfrédem. Stále prší?
Nevadí. V levých zadních dveřích pro vás vozím deštník, aby váš oblíbený oblek nezmokl. Počkám na vás před klubem a aktivuji si zatím alarm, abychom se cítili oba bezpečně.
Jistě, každý by mě chtěl.

Přišel jste zpět s dárkem od Alfréda? Golfový bag i se sadou holí? Perfektní. Nejsem totiž obyčejný sedan. Druhým tlačítkem vpravo pod víkem mne můžete otevřít i se zadním sklem. Že ale častěji cestujete pouze s aktovkou? No ano. Pak se chovám jako klasický sedan; včetně naší elegance.
Říkají tomu TwinDoor.

Je na plánu cesta domů. Chápu, nevíte, jak se rozhodnout, které místo si vybrat. Zadní sedadla jsou také velmi atraktivní. Nabízejí tolik prostoru, že se na první pohled zdá, že jsou přední sedačky posunuty úplně vpřed. Kromě toho je k dispozici ventilace, ale i informační displej s hodinami a venkovní teplotou. Proti slunci a zvědavcům nabízím zadní skla s vyšším tónováním. Vraťte se, ale, prosím, za volant. Posvítím vám na prostor před dveřmi, můžete třeba zkontrolovat, zda máte stále čistou obuv.
Hle, Baťa, s tím se řídí nejlépe.

Při jízdě nazpět vám ještě předvedu, jak daleko dojedu díky nízkému odporu vzduchu a pneumatik, když sundáte nohu z plynu. Dál než ostatní auta? Jistě. Ani můj motor není žádná druhá liga. Výkonu sice na rozdávání nemá, ale proč bychom závodili? Máme jiné priority: Nechávám v okolí dostatek kyslíku pro vás i posádky jiných vozů. A díky filtru pevných částic zbytečně nic nezmažu. Předjel nás po cestě řidič v žluté RS? Nebudeme spěchat.
Kdo ví, ten ví.

Jsem rád, že jsme dorazili domů, můžete mě klidně nechat před domem na dešti, mám pozinkovanou karosérii. Ještě vám na rozloučenou posvítím na cestu ke dveřím a přeji dobrou noc. Že se tvářím trochu rozzlobeně? To ale jen proto, co se děje na silnicích. I proto ale mám pevnou karosérii, ESP, bezpočet airbagů a pro děti sedačky s ISOFIXem. Uvnitř mne je vše v bezpečí. Snad až na hodnotu akcií ve vaší aktovce. Že jsem dokonalý vůz?
Říká se to.

Přeji vám příjemnou chvíli, než spolu zase vyrazíme na šachovou partii dálnic, kde táhneme bílým králem!

Co tu ještě děláš kamaráde? Doma je zas' itálie? Tak pojď, pojedeme spolu nocí...

-------------------------------------------------------------------------------------------
Filkovo hodnocení

Služební Superb je reprezentativní velký sedan s praktičností Octavie. Jízda je plavná, ale díky sportovnímu podvozku do jisté míry sportovní. Motor nemá výkonu na rozdávání, ale jeho prioritou je spotřeba. Díky síle není příliš náchylný na větší zatížení vozu a slušně táhne. Pouze pět rychlostních stupňů je obstojně poskládaných, takže úspory paliva se nedosahuje na vrub rychlostnímu průměru. Svižná a úsporná jízda je umožněna nejen nízkým odporem (vzduchu a valivého), ale i možností průjezdů zatáček vyšší rychlostí a tedy sníženému brzdění. Interiér je na vysoké úrovni, není strohý, ale elegantní, kvalitní a příjemný. Zadní místa nabízejí nadbytek prostoru a konečně se konstruktéři věnují i zadním pasažérům: displej, výdechy klimatizace. Přístrojová deska je tvořena dvěma tubusy ala Alfa, přístroje mají ale ve škodováckém kontextu velmi dobrou čitelnost.

Celkově je uvnitř vůz osazen poměrně složitou technikou a při jízdě je možné sledovat hodně dat, včetně světového směru nebo právě projížděné ulice. O snížení nutných zásahů do ovládání za jízdy se starají systémy jako automatické stírání nebo ztmavení zrcátka atp. Vůz je vybaven multifunkčním volantem, na kterém mi osobně nevyhovují rotační ovladače. Vůz v bílé barvě vypadá mohutně a elegantně. 16" kola se zdají být z bočního pohledu malá.
Auto je určeno k reprezentativnímu proplouvání krajiny, na delší vzdálenosti a nabídne slušný komfort, hodně místa a nízkou spotřebu. Naopak není určeno pro ujíždění před mafiány, na což mu nestačí výkon. Při běžné jízdě s posádkou se ale stejně ukazuje, že rychlé projíždění zatáček a mohutná akcelerace není pro posádku příjemná. Na druhou stranu pro nouzové brzdění jsou k dispozici silné kotoučové brzdy.

Škodu Superb nezvolí ten, kdo vůbec nepočítá peníze, ale naopak buď ten, kdo žádá výhodný poměr hodnoty a ceny, dále ten, který si váží tuzemské práce a příznivec Škody a evropských vozů.
Plně naložený automobil s brzděným přívěsem překračuje 3,5 t. Parkování s vozem usnadněné senzory je oproti menším vozům, např. Octavii složitější vzhledem k dlouhému rozvoru a motoru uloženému napříč. V nabídce je ale i specialita: parkovací asistent.
Velice zajímavý bude šestiválcový Superb 4x4 3,6 FSI se zrychlením za 6,5 a 250 Vmax.

Celkově auto hodnotím pozitivně a najít na něm zápory je poměrně těžké.

------------------------------------------------------------------

Přečtěte si, prosím, také další recenze na vozy s létajícím šípem.
Škoda Forman GTX Silver, který jezdí 200;
Škoda Octavia 4x4 turbo, která je jak z lomu;
Škoda Octavia RS combi, která pokořila Ferrari 360;
Škoda Fabia HTP.

Těším se na vaše příspěvky.

Silné stránky

+ image
+ GreenLine
+ prostor
+ TwinDoor
+ kvalita
+ akční rádius
+ brzdy
+ v Green Competition může soutěžit s Priusem
+ detaily
+ aerodynamický a jízdní odpor

Slabé stránky

- pouze 5st. převodovka (dlouhá)
- na sklech chybí VIN
- osvětlení žárovkami, absence denních světel
- chybí obdoba efficient dynamics, start-stop
- absence zásuvek USB a možná 220V
- tvrdší, nižší podvozek

Mnoho podrobných dat pro byroktraty

ŠKODA SUPERB GreenLine 1.9 TDI PD DPF 77 kW 5-stup. mech.

základní cena: 609 900 Kč
cena včetně extra výbavy: 767 400 Kč

model
Superb GreenLine

výbava
GreenLine

motor
1.9 TDI PD DPF 77 kW 5-stup. mech.

interiér
Ray černá látka
Ray černá látka /černá-černá/černá

barva
Bílá Candy

extra výbava
"CLIMATRONIC" dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací s pachovým filtrem s automat. regulací (17 000 Kč)
4ramenný multifunkční volant pro ovládání rádia a telefonu, malý kožený paket (6 500 Kč)
Alarm s hlídáním vnitřního prostoru, zálohovou sirénou a náklonovým čidlem (7 000 Kč)
Asistent rozjezdu do kopce (HHC) a kontrola tlaku v pneumatikách (TPM) (4 000 Kč)
Boční airbagy vzadu s předepínači zad. bezpeč. pásů, hlavové airbagy a signal. bezpeč. pásu řidiče a spolujezdce (7 000 Kč)
Dešťový senzor (4 000 Kč)
El. ovl. a vyhřív. zpětná zrcátka, el.sklopná s aut.stmíváním a vnitř.zpět. zrcátko s automat.stmíváním (9 000 Kč)
Kola z lehké slitiny "SPECTRUM" 7Jx16" - 4 ks (14 000 Kč)
Navigační systém s dynam. modulem "COLUMBUS" 2-DIN, "MAXI DOT" (38 000 Kč)
Prodloužená záruka na 4 roky, do 120.000 km (12 000 Kč)
Příprava pro telefon s Bluetooth "PREMIUM" GSM III (UHV+rSAP), "MAXI DOT" (13 000 Kč)
Signalizace vzdálenosti při parkování (senzory vzadu) (10 000 Kč)
Vkládané tkané koberce "LOUNGE STEP" (3 000 Kč)
Vyhřívání předních a zadních sedadel (13 000 Kč)

----------VÝBAVA--------------------------------------------------

Design
Chromový paket vnitřní, chromovaná lišta kolem bočních oken
Interiér Ray, dekor Mirage
Kola ocelová Tempel 7J x 16" - 4ks, pneu 205/55 R16
Nápis Green Line na zadním víku
Spojler na zadním víku
Standardní provedení sedadel
TwinDoor - variabilní otvírání 5. dveří

Bezpečnost
Airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, hlavové airbagy
Bezp. světla na výplních předních a zadních dveří
Deaktivace airbagu spolujezdce
ESP včetně ABS+MSR+ASR+EDS+HBA
Imobilizér
Isofix na vnějších zadních sedadlech
Kolenní airbag řidiče
Kontrola tlaku v pneumatikách (TPM)
Projektorové halogenové světlomety
Přední mlhové světlomety
Přední opěrky hlavy, výškově stavitelné
Signalizace nezapnutého bezp. pásu řidiče a spolujezdce
Tři hlavové opěrky vzadu, výškově stavitelné
Tři tříbodové bezp. pásy vzadu (na vnějších místech s přitahovači)
Tříbodové výškově nastavitelné přední bezp. pásy s přitahovači
Výstražný trojúhelník v zavazadlovém prostoru

Funkčnost
Difusní osvětlení interiéru, 2 čtecí lampičky vpředu a 2 vzadu
Držák na parkovací lístky, držák nápojů vpředu
Dva sklopné háčky na uchycení zavazadel v zavazadlovém prostoru
Dvě sklopná stropní madla vpředu, dvě sklopná stropní madla vzadu s věšáčky
Dvě zásuvky 12V na středové konzole (vpředu a vzadu), vpředu s osvětlením
El. přídavné topení pro dieselové motory
Elektormechanický posilovač řízení
MFA (přístrojový panel s multifunkčním ukazatelem)
Nekuřácký paket
Odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel
Odkládací přihrádka na středové konzole, s osvětlením
Odkládací přihrádka s víkem pod sedadlem spolujezdce
Odkládací schránka Jumbo Box s nastavitelnou loketní opěrou mezi předními sedadly včetně informačního displeje vzadu
Odkládací schránka na deštník včetně deštníku
Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce (osvětlená, klimatizovaná)
Osvětlení zavazadlového prostoru
Prodloužený servisní interval
Přední stěrače Aero (s cyklovačem a volbou frekvence)
Set na opravu pneumatik
Schránka na brýle
Sportovní podvozek
Šest upínacích ok v zavazadlovém prostoru
Vnitřní kličky dveří s osvětlením, Jumbo Box s osvětlením
Volant čtyřramenný (nastavitelný ve dvou osách)
Zadní opěradlo dělené, sklopné
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Komfort
Audiozdířka v loketní opěře Jumbo Box
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné klíčky)
Climatic - klimatizace s aut. regulací
El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, s integr. bočními ukazateli
El. ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou
Light Assistant (Coming home, Leaving home, Tunnel light, Day light)
Malý kožený paket
Rádio Swing (2 DIN) s CD, MP3
Radiopříprava s 8 reproduktory (2 DIN), 2 antény (Odnímatelná nesklopná střešní a v zadním skle)
SunSet
Tempomat
Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce s bederními opěrami
Zadní loketní opěra s možností vytvoření průchozího otvoru do zav. prostoru

----------TECHNICKÁ DATA------------------------------------------

Hmotnosti
Svislé zatížení koule tažného zařízení [kg] 75
Celková hmotnost [kg] 2063
Pohotovostní hmotnost [kg] 1443
Užitečné zatížení [kg] 620
Dovolené zatížení střechy [kg] 100
Hmotnost připoj. vozidla brzd./nebrzd. - stoupání 12 % [kg] 1500/650

Karoserie
Karoserie pětidveřová, pětimístná, dvouprostorová (pozn. filko !?)
Součinitel odporu vzduchu [Cw] 0,30

Náplně
Objem palivové nádrže [l] 60

Podvozek
Přední náprava zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem
Zadní náprava víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem
Brzdy kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem Dual Rate
Brzdy vpředu kotoučové, s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími třmeny
Brzdy vzadu kotoučové
Parkovací brzda ruční mechanická na zadní kola
Řízení hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačem

Pohon
Pohon Pohon předních kol
Spojka třecí suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová
Převodovka mechanická pětistupňová, plně synchronizovaná

Provozní vlastnosti
Plněný emisní předpis EU4
Emise CO2 (kombinované) [g/km] 136
Nejvyšší rychlost [km/h] 193
Zrychlení z 0 na 100 km/h [s] 12,5
Spotřeba - městský cyklus [l/100km] 6,5
Spotřeba - mimo město [l/100km] 4,2
Spotřeba - kombinovaná [l/100km] 5,1

Vnější rozměry
Vnější průměr zatáčení - obrysový [m] 10,82
Výška (pohotovostní zatížení) [mm] 1462
Délka [mm] 4838
Šířka [mm] 1817
Rozvor [mm] 2761
Světlá výška [mm] 123
Rozchod vpředu [mm] 1545
Rozchod vzadu [mm] 1517

Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech [mm] 1468
Šířka v loktech na zadních sedadlech [mm] 1451
Míra pohodlí vpředu (max./min.) [mm]
Míra pohodlí vzadu (max./min.) [mm]
Efektivní prostor pro hlavu vpředu [mm] 988
Efektivní prostor pro hlavu vzadu [mm] 956
Objem zavazadlového prostoru do výše zadního plata [l] 565
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech [l] 1670

----------MOTOR--------------------------------------------------

Označení motoru a výkon 1,9 TDI PD DPF 77 kW 5-stup. mech.
Popisek Vznětový motor, přeplňovaný turbodmychadlem s nastavit. geometrií lopatek, řadový, přímé vstřikování paliva, OHC, uložený vpředu napříč
Počet válců 4
Objem [cm3] 1896
Největší výkon při otáčkách/min [kW/min-1] 77/4000
Největší točivý moment při ot./min [Nm] 250/1900
Zapalování -
Palivo nafta
Plnění přímé vysokotlaké vstřikování paliva
Zdvih 95,5
Kompresní poměr 18,5:1
Exhalační norma EU 4
Vrtání 79,5

ZANECHTE KOMENTÁŘ V DISKUSI, PROSÍM.

 
reklama

Novinky v recenzi

27.9.2010 10:29

Škoda Superb GreenLine 1,6 TDI CR DPF

Škoda konečně začne dodávat Greenliny se vznětovými přeplňovanými motory o objemu válců 1,6 se vstřikováním nafty common rail a filtrem pevných částic. Navíc bude konečně zaveden systém inteligentního alternátoru a stop-start systém pro jízdu přes křižovatky. Kombinovaná spotřeba je 4,4 l / 100 km.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Škoda Superb GreenLine

Další vozy Škoda Superb


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
praktičnost
9

Mám rád sedany z estetických důvodů. Tento je navíc praktický.

prostornost
10

Nadbytek.

jízdní vlastnosti
8

Sportovní podvozek, nízký odpor.

jízdní komfort
9

Agilní plavec.

provozní náklady
9

Úspora paliva, větší náklady na myčku.

výkon motoru
6

Pro nízkou spotřebu je motor pouze průměrně výkonný.

spotřeba
10

Kombinace 5,1. Dá se jezdit pod 4 litry.

hlučnost motoru
7

Žádná tragédie. Mohli ale osadit CR místo PD.

kvalita sedadel
9

Perfektní.

brzdy
10

Bezvadné.

zavazadlový prostor
10

TwinDoor: inovace => 10b.


Více o modeluŠkoda Superb 3T (2008-dosud)
Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 140 kW – Otupený vrchol Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 140 kW – Otupený vrchol

Vrcholná výbava Laurin & Klement a nejsilnější…

Škoda Felicia Škoda Felicia

Ve čtvrtek 12.2. v 15,30 byla českým a slovenským…

 

reklama





Blesk.cz

Užijte si zimu v teple: Goa, klenot západního pobřeží Indie

Užijte si zimu v teple: Goa, klenot západního pobřeží Indie

Kam v zimě k moři? Rozhodování je teď o něco těžší, protože k tradičním destinacím přibývají další. Jako třeba…

Brabec chce místo skládek spalovny a recyklaci. Ekologové: „Obojí nejde“

Brabec chce místo skládek spalovny a recyklaci.…

Skládkování v Česku by mělo do osmi let, tedy rokem 2024, skončit. Podle šéfa resortu životního prostředí…

 

iSport.cz

Mazuch: Holoubek byl impuls. Ať v Hradci kritizují, až budou hrát poháry

Mazuch: Holoubek byl impuls. Ať v Hradci kritizují,…

Zůstane v novém roce hlavním kormidelníkem Sparty David Holoubek, nebo přenechá otěže někomu zkušenějšímu…

Kdo povede Spartu? Trpišovský ukončil jednání, variantou je Vrba

Kdo povede Spartu? Trpišovský ukončil jednání,…

Kdo bude trénovat Spartu na jaře? Už krátce po konci ligového podzimu odpadl jeden z hlavních kandidátů.…

 

Reflex.cz

Video, které si zaručeně pustíte dvakrát. Reklama se zdrcující pointou ukazuje, co našim očím uniká

Video, které si zaručeně pustíte dvakrát. Reklama se…

I když z videa můžete mít pocit, že sledujete klišé z romantického filmu, opak je pravdou. To důležité vám totiž…

Neznámé fotografie Hitlera, jeho milenky Evy Braunové a dalších nacistů se prodaly v dražbě

Neznámé fotografie Hitlera, jeho milenky Evy…

Na svatbě v paláci Mirabell v rakouském Salzburku, která se konala 3. června 1944, se sešla tehdejší nacistická…

 
 
reklama