Recenze

1 Majitel

Citroën DS DSuper

9,84 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 1 Citroën DS, foto 3 Citroën DS, foto 4 Citroën DS, foto 5 Citroën DS, foto 6 Citroën DS, foto 7 Citroën DS, foto 8
Citroën DS, foto 9 Citroën DS, foto 10 Citroën DS, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta dééséé Rok výroby 1972 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1985 výkon [kW]: 75 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední

Popis vozu

Auto sme v roku 2007 doviezli s otcom z Holandska. Je to III. (1968 - 1975) generácia modelu D, predtým označovaného ID. Vozidlo bolo v nálezovom stave, ale vzhľadom na kvality plechu a antikoróznej ochrany v 70tych rokoch, by sa dal rozsah korózie označiť za mierny. Ostatný technický stav bol dobrý, všetko plne funkčné.
Na jar roku 2008 sme začali renováciu, ktorá bola dokončená v septembri 2008, len dva týždne pred mojou svadbou.
Odvtedy sme absolvovali zopár veteránskych zrazov a súťaží. Vozidlo všade vzbudzuje obdiv a otáča hlavy :)

Silné stránky

Komfort pruženia. Nedostižný ničím, ani súčastnými hydraulickými Citroenmi. ( mám C5 z roku 2006 a jazdil som aj na C6.
Veľkým plusom je 5 stupňová prevodovka.
Dvojlitrový motor.
Auto aj dnes jazdí takmer ako súčasné. Jediný rozdiel je mäkké pruženie, aj napriek tomu sa auto dobre ovláda a na dnešnú dobu brutálne mäké sedalá ala babičkin gauč.

Slabé stránky

Koženkové sedadlá. Človek sa na nich strašne potí. Ale čo už keď malo byť ako originál.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto sa genialne jednoducho rozoberá. Horšie je to z opravou zkorodovaných častí. Je až neuveriteľné, koľko rôznych záhybou, zákutí vypuklín sa nachádza pod vrchnými dielmi karosérie. ( Ako sme zistili neskôr mnohé falce a prelisy sa dajú najmä vo francúzku a holandsku zohnať, využijeme pri renovácii modelu I z roku 1957, ktorý sa už nachádza na dvore )
S opravami a údržbou hydrauliky nie je problém, nakoľko je mnoho nadšencov, ktorý sa venujú hydraulike Citroenov, najmä tých starších.
Motor je v dobrom stave, takže nebolo potrebné doň zasahovať.
Veľkým plusom je, keď je vozidlo kompletné, aj keď súčiastky na II. a III. generáciu nie je problém zohnať. Dá sa kúpiť ešte veľa pôvodných a nových vecí a veľa dielov sa znova vyrába. Horšie je to z prvou generáciou 1955 - 1961.

 


Další vozy značky Citroën



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Více o modeluCitroën DS
Citroen Saxo 1,6 16V VTS Citroen Saxo 1,6 16V VTS

Saxo je v současnosti základním modelem automobilky…

Citroen C5 Estate Citroen C5 Estate

Francouzská automobilka Citroen nepolevuje v boji o…

 





Blesk.cz

Chat s právníkem dTestu: Na co máte jako zákazník právo?

Chat s právníkem dTestu: Na co máte jako zákazník právo?

Musíte ještě platit poplatky za platbu kartou? Jak rychle musí banka vyřídit vaši reklamaci? Jak se bránit…

Dukovi je dnes 75 let. K narozeninám musel podepsat rezignaci

Dukovi je dnes 75 let. K narozeninám musel podepsat…

Pražský arcibiskup kardinál Dominik Duka se 26. dubna dožívá 75 let. Po tomto termínu musí podle kanonického…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a výsledky zápasů

Program MS v hokeji 2018: Kdy hrají Češi, rozpis a…

Na olympiádě to nakonec těsně nevyšlo, další cíl české hokejové reprezentace je tak jasný: medaile z MS v hokeji…

"Vousáč" Hertl pálí a táhne Sharks. Táta mi vyčítá…

Když dá gól, tryskají z něj emoce. V rychlosti vpálí do mantinelu a mává fanouškům, vášnivě skáče do náručí…

 

Reflex.cz

Seriál Trust: Zbohatlíci Gettyovi + miláček Danny Boyle = ?

Seriál Trust: Zbohatlíci Gettyovi + miláček Danny Boyle = ?

„Dlouhodobý vztah se ženou je možný, jen pokud jste v byznysu smolař.“ Tak pravil J. Paul Getty (15. 12. 1892 –…

Před 85 lety bylo v Německu založeno obávané gestapo

Před 85 lety bylo v Německu založeno obávané gestapo

Geheime Staatspolizei (tajná státní policie) neboli zkráceně gestapo patřilo mezi nejobávanější represivní…