Recenze

BigFoot007 (muž 36 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Citroën C4 Citroen C4 SX/Pack 1.6 -Predane

9.92 Uživatelé

Hodnoceno: 84× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C4, foto 1 Citroën C4, foto 2 Citroën C4, foto 3 Citroën C4, foto 4 Citroën C4, foto 5 Citroën C4, foto 6 Citroën C4, foto 7 Citroën C4, foto 8
Citroën C4, foto 9 Citroën C4, foto 11 Citroën C4, foto 12 Citroën C4, foto 15 Citroën C4, foto 16 Citroën C4, foto 17 Citroën C4, foto 18 Citroën C4, foto 20 Citroën C4, foto 21 Citroën C4, foto 22 Citroën C4, foto 23 Citroën C4, foto 24 Citroën C4, foto 25 Citroën C4, foto 26 Citroën C4, foto 27 Citroën C4, foto 28 Citroën C4, foto 29 Citroën C4, foto 30 Citroën C4, foto 31 Citroën C4, foto 32 Citroën C4, foto 33 Citroën C4, foto 34 Citroën C4, foto 35 Citroën C4, foto 36 Citroën C4, foto 37 Citroën C4, foto 38 Citroën C4, foto 39 Citroën C4, foto 40 Citroën C4, foto 41
 

Technické info

Přezdívka auta Citroen C4 1.6 benzinacik/citronacik Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:47000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1587 výkon [kW]: 80 kroutící moment [Nm]: 147 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.6 maximální rychlost [km/h]: 194 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 340 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Auto ma uz svojho noveho majite:-), sem tam ho chodim cheknut, vztah k C4 zostal.ô Takze zas snad niekedy v buducnosti citron.

Takze. Je to Citronik. Pekny cerveny(Cervena metaliza Lucifer). Povodne sme isli po C3 1.6 s full vybavou-tu nemali, tak sme skoncili s C4 o trosicku drahsou. Ale nelutujeme toho.

Este trosku nieco k zakladnemu infu. C4 je nastupca Xsary abla bla bla
Podvozok je totozny s 307, a vsak tu je citit rozdiel, pretoze C4 je daleko mladsia, zaroven aj nizsia.

Take male porovnanie hlavnych konkurentov v triede

Porovnanie C4 Octavia Golf Focus Ceed Auris Mega
Dlzka(mm) 4260 4572 4204 4342 4235 4220 4209
Sirka(mm) 1773 1769 1759 1840 1790 1760 1777
Vyska(mm) 1458 1468 1485 1447 1480 1515 1457
Razvor(mm) 2608 2578 2578 2640 2650 2600 2625
Kufor(l) 340 560 350 385 340 354 330

To mega je Renault Megane- nezmestilo sa to tam a ako nahle som chcel dat cele slovo tak mi to porusilo tabulku...
Inak vsimnite si hlavne rozmery Octavie2...Ziadna stredna trieda, nizsia stredna trieda.

Inak pridavam odkaz na jednu celkom dobru stranku o C4:
http://citroenc4.wz.cz/

Silné stránky

Vela ludi pinda na francuzske radenie(prevdovka je 5 stupnova- skoda...). Ja mam lepsi pocit z radenia rychlosti v citrone, ako vo fabke(to moj nazor).
Dalsiou vecou je motor. Ten krasne taha uz od 2000 otacok- uz v tej hodnote ma totiz 127 Nm. Z toho vyplyva aj velmi pekny linearny zatah. Da sa teda krasne predbiehat bez podradovania.
Podvozok. Co k nemu? Nie je to golf, ani Focus. ale toto auto si nekupuju zavodnici(i ked sem tam mozno hej). Drzi krasne stopu na seriovych 16 od michelinu(205/55). Je krasa niekedy blbnut mimo mesta a poriadne dupnut na plyn pri vychadzani zo zakruty. Inak samotny podvozok je velmi dobre naladeny, Je to maximum, co sa da dostat z vlecenej zadnej napravy(toto sa spomina aj vo viacerych testoch, nie je to teda len moj pocit). Zaroven je to jeden z najkomfortnejsich podvozkov vo svojej triede. Nie je to klasicka francuzska lod. Skor mi to zacina pripominat kompromis medzi nemcom a francuzom a asi toto bola prave ta spravna volba. Zaroven je auto velmi tiche a velmi dobre odhlucnene(mam pocit ze tichsia uz je len toyota Auris).
Dalsia vec je interier- ten sa niekomu paci, niekomu nie. Doteraz si pamatam na svoju prvu jazdu(predvadzacku v C4), bol som totalne v soku z tych styroch displejov. po case si na to clovek zvykne. Za naj vec povazujem rychlomer v strede pristrojovky. Predsa len je to na lepsom mieste, ako klasicke budiky(myslim na samotne preostrovanie, navyse clovek kuka tak do stredu, takze to ma priamo tam). Este jedno velke plus tochto digitalneho rychlomeru. Meria velmi presne.Takze ak niekto ide na octavke 130, tak podla GPS a prepocitania ide tak mozno 120-125. Zatial co ked C4 ukazuje 130 tak ide vazne tych 130.
Sedacky su velmi dobre tvarovane, perfektne drzia telo a aj stehna(to plati iba o prednych). Material ktorym su v tomto pripade pokryte je na tom uz horsie. Niekde sa setrit muselo. Vynikajuci je priestor na nohy vzadu. Horsie je to uz s miestom pre hlavu- to sa tyka hlavne zadnej lavice. Osoby s vyskou nad 180 cm tam budu minimalne suchat svetly textil, ak nie priamo udierat do strechy.
Dalsie velke plus je Cena verzus vybava. Moja C4 uz ma pomaly vsetko, co od auta ocakavam- ABS, 6 bagov, tempomat, radio s ovladanim na volante(velmi uzitocna vec za ktoru sa u Skodovky este stale priplaca), automaticku dvojzonovu klimu, elektricky ovladane zrkadla plus elektricky ovladane okna v predu(je klima, takze tie zadne ani neriesim), dalej elektrochromaticke spatne zrkadlo, Central s dialkovym ovladanim, integrovany osviezovac vzuchu(malickost, ale na kazdodenne uzivanie fajn vec), dazdovy senzor plus automaticke svetla,hmlovky. Este sa musim vratit k radiu(na to ze ma len 6 reprakov!!!). Hra velmi dobre(na to ze ma len 6 reprakov!!!), zvuk je krasny(dokonca kamarat s ktorym som bol a ktory sa vyvaza na passate tak pochvaloval vobec audisustavu).

Slabé stránky

Teraz k slabostiam tohto auticka.
Hned prva vec- tu pozna asi kazdy majitel tejto C4. Je to buchajuca zadna naprava. U mna to nastastie tak velmi nebucha, ale ini majitelia by vam vedeli hovorit(Uz vyriesene z casti, treba podlozit rezervu v kufri niecim makkym!!!).
Elektronika. O tej by mala byt samostatna kapitola. Ukazuje sa stare zname, ze cim viac elektriky, tym horsie. V mojom pripade sa jedna hlavne o zriedkavu chybu, ked mi zacne na volante blikat kontrolka svetiel a blinkrov. Treba vypnut a pockat par minut. Potom je vsetko OK. Inak auto ma samostany check system- tlacidlo je na pristrojovke. Po jeho stlaceni auto spravi rychlu kontrolu vsetkeho- olej atd.
Medzi minusy davam aj velku spotrebu. Davam ju vsak iba preto ze mi prichadza vyssia v porovnani s predchadzajucimi autami. S autom sa jazdi hlavne po meste, sem tam nejake dovolenky a pod. Priemer mame 8 litrov. Podla udajov od citrona by sme mali jazdit v meste za takmer 10, ale my nejak vzdy jazdime na autach pod hodnotami. Este jedna vec ktora robi do spotreby dost vela. Chyba tam 6.prevodovy stupen. Na dialnici totiz motor pri 130 toci uz daco cez 4000 otacok, a zerie daco okolo 8 litrov.
Tvrde plasty. Nie su vsade, ale tam kse du je jasne vidiet, ze auto nie je nove. Nastastie som si kupil jeden sprej na plasty a tym sa to da krasne osetrit.
Piskajuce brzdy. dalsia klasika Citroenu, ale vraj uz aj dalsich znaciek(ach jo, kam ide ta kvalita???)). Tento problem uz neriesim. Staci sem tam poriadne dupnut na brzdy a spina je prec a uz to nepiska...
Zadne sedadla. Tie uz som spominal vyssie. Mam cez 180 cm a vzadu mi proste chyba vzpramenejsi posed a tvrdsie sedadla.Ale inak sa v tom cestuje kralovsky.

Doplnene - mam problem s ovladacmi automatickej klimy, sem tam sa postavia na hlavu a pri rychlom kruteni robia opak. trebars si chcem zvysit teplotu z 18 na 24 stupnov, tak tocim rychlejsie a ono je zrzau 23 a potom to skoci na 21, ale je zaujimave ze to robi iba pri studenom starte, ked uz je auto v pohode, tak to nerobi.
Dalsou vecou je palivova nadrz. Mam podozrenie ze nema 60 litrov, ale len o malo viac ako 55(56-57, viac nie). Podla navodu tankujem vzdy do plna(teda az po tretie"vystrelenie" tankovacej pistole. Minule mi auto prebliklo z 3 paliciek na 2. Usiel som este cca 3 km a natankoval doslova doplna. Natankoval som iba daco okolo 46 litrov... Ak vychadzam z toho ze z 3 palieciek na dve (1 palicka predstavuje 1 liter) mam palivo niekdce medzi 12.5-10 litrov, tak 12+46 u mna nie je 60... Inak co sa tyka merania palubneho pocitacu meria velmi presne, meral som si spotrebu systemom plna plna a PP ukazoval 8.4 a to iste mi vyslo po preratani km a litrov paliva.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis. o tom by som vedel pisat velmi dlho. pokusim sa to skratit. Po skusenostiach s Auto Obnovou uz chodime len do MotorPartner v Petrzalke. vedomostne nie su na tom inak, ale aspon pristup je milsi.
Na aute bol hned na zaciatku nejaky problem(po cca 2 mesiacoch). Auto pri starte vyhodlo nejaku kontrolku a bolo treba s tym ist do servisu. Tam to hodili na diagnostiku- neprisli na problem, len prehrali novsi soft(klasicke riesenie problemu u citronu). Odvtedy tento problem nebol.
Dalsim problemom bolo uz vyssie spominane blikanie kontroliek blinkrov. Tiez neriesene, pretoze Servis nevie v com to je a ked sa nam to stane tak je malokedy otvoreny servis(bud vikend, alebo uz vecer). Oni sa s tym nestretli, teda to ani nevedia riesit(tot odpoved servisu).
Buchasnie zadnej napravy, piskanie brzd a neprijemny zvuk pri brzdeni, ked clovek cuva- tiez riesene. A ako klasicky riesene len tym, ze sa auto dalo na diagnostiku a precistili sa brzdy. vysvetlenie servisu- Ked sa to deje na 9 z 10 aut, tak to nie je vada a len pokrcil ramenami.
Este spotreba oleja. Ta ma dost prekvapila. Nikdy predtym sme nemali 16 ventil. auticko si po cca 10000 km a jednej servisnej prehliaddke vypytalo dodatocne celu flasu oleja.- Vraj je to normalna spotreba 16 V(ja neviem. uz sa mi nechce verit vsetko. co hovoria v servise, ale ani si neviem sam opravovat veci na aute, takze som odkazany na servis). Inak servis nadava na distributora. Je to take nekonecne. Clovek moze volat do hory. ale odtial sa nikdy nebude ozyvat v pripade Citroenu. Je to celkom dost arogantny pristup. Aj preto ma u mna citroen za toto jedno velke minus...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Samozrejme. Pri predaji su vzdy velmi mili. Auto bolo kupovane v Auto obnova. Ich pristup si len a len chvalim. Zazili s nami asi tri vecery, kedy sme robili predvadzacky najprv v C3 az potom v C4. Bola aj poskytnuta zlava na uz Akciovy model-cca nejakych 12 tisic.

 

Novinky v recenzi

30.11.2008 00:00

Octavka uz mala toho hodne najazdene(cez 100t km) ale aj tak ako tak drzala. PD hucalo a v niektorych hladinach az neskutocne. Co ma tesilo bola spotreba, ta bola podla PP velmi prijatelna- s plnym autom som jazdil za 5-5.5 litra mimo mesta a to som to velmi nesetril, ale uzival si turbotahania.
Takze asi tak

24.7.2008 00:00

24.7.2008
Takze mm za sebou dovolenku v chorvatsku. Pred cestou som nechal v jednej firme vycistit klimu- specializuju sa na autoklimy a autovzduchotechniku.
Pri otazke ci si myslia ze tam bol meneni filter(po dokonceni prace) pripustili ze s najvacsou pravdepodobnostou hej, potom mi ho ukazali, vyzeral relativne novy ten co som tam mal od servisnej prehliadky v pezinku. Vsetko malo ale jednu chybicku- ten filter predtym bol zle nasadeny, takze prepustal vsetko svinstvo...beriem spat svoje slova o servise v pezinku:-(
Ale radostnejsie spravy, auto ma cistu klimu a novy filter...Takze vsetko vonalo a ziaden smard a pod sa nekonalo.
Dovolenka bola fajn, cestou tam sa mi podarila s mamou rekordne nizka spotreba-6.6 a upozornujem ze sme isli komplet po dialnici. Sem-tam pustena klima, respektive bola zapnuta ale sem tam bol vonku rovnaky alebo chaldnejsi vzduch ako bol navoleny na automatickej klime. Zataz bola 2 sosby a plny kufor.

19.4.2008 00:00

19.4.2008
mam za sebou bratislavsky autosalon. Sc hvalne som sa zameral na novinky a auta nizsej strednej triedy. Velmi ma prekvapilo ze som sa hlavou nezmestil do Focusu, Brava a Civica. Velmi sa mi zapacila 308, s tou som si bol aj zajazdit a na toto asi nezabudnem. Prve auto, kde som mal ozaj pocit ze diesel je perfektne odhlucneni. Dokonca som mal pocit ze to auto je tichsie ako citron s benzinom. Podvozok je tiez strasny pokrok. Ziadne problemy s priecnymi nerovnostami, uplne ticho.
Jednoznacne asi najzhavejsi addept na nastupcu C4, ale to az o dva roky. Inak skoda, keby bola robena tak kvalitne C4(mal som konecne z 308 pocit, ze vsetko je pevne a sedi tak ako ma), mala ten isty podvozok, a bola by tak odhlucnena, tak berem C4, ale za tychto okolnosti je to strasny, ale ozaj strasny rozdiel. Ako keby jedno bola prva generacia a druhe druha.

26.3.2008 00:00

26.3.2008
Auto absolvovalo kompletnu garancku v Citroen servise, v Pezinku. Pristup velmi seriozny, asi najvoiac co som vobec zazil. Na tom na com sme sa dohodli pred, tak to aj dodrzali(len mi slubili aj zavolat az auto bude hotove a to akosi zabudli...).
Inak ma garancka stala 6950SK, v BA by som bol na nejakych 8500SK... Olej mi tam po dohode naliali TOTAL FUTURE(na flaske je quartz tusim, ale este to mrknem) 9000 5w30 plna syntetika(nechcel som to kvoli castym studenym startom velmi menit na 5w40)...Olej mi doliali do plna(skontroloval som si to) a co im zvysilo zo 4 nauctovanych litrov to mi nechali vo flaske(normalne ze seriopznost, az som nestihal po tych skusenostiach s Bratislavou). Za olej si nauctovali neleych 2400 SK s DPH(nabuduce davam HELIX, ale to uz budem dopredu informovany).
Zvysne filtre boli tiez ako tak v normalnej cene(vzduchovy za nejakych 750SK, olejovy za 550 a pod. Proste normalny servis. kde nezdieraju z cloveka siíedmu kozu.
Ak sa nepokazia tak zostavam u nich.

23.3.2008 00:00

23.3.2008
S autickom som si dnes spravil lyziarsky vylet do rakus(Semmering). Hral som na spotrebu a skusal som tempomat. cestou tam tempomat cca 110-120, cestou naspat som uz za volant pusteny nebol a maminka si to hnala dost naplno. Vysledna spotreba 7.2(pocitacu verim, lebo som minule premeriavala a ukazoval velmi presne), takze tymto ma auto potesilo a nebol problem ist aj 130 za 7 litrov, pokial je rovina, je sucho a nie je protivietor. toto berem ako velke plus. Cestou tam som mal vacsiu spotrebu, ale bolo to do kopca a casto aj do protivetru, ale vysledna spotreba ma velmi potesila. Takze ohladom vysokej spotreby-auto treba ozaj dobre zabehnut a potom ide velmi dobre...
Dalej sa chystam na garancku. Potom, co som si zistil ceny v BA(cca 8500Sk) a porovnal s cenami v Trnave(oficialny Ciutroen servis-cca 6500Sk) idem do Trnavy.
Dalej riesim stale zvysenu spotrebu oleja v BA to nejak neriesili, do trnavy pojdem s autom ja a skusim ich donutit sa blizsie pozriet na casti, kde by to mohlo tiect(posledne som si to zistoval a vlastne som za tento rok-od garancky do garancky - uz dvakrat naviac dolieval olej, teda 2L, jeden este minule leto, a druhy liter teraz, ten som mal vsak zadarmo:-)).
Dalej skusam este jednu vec. Ako vplyva rozdielne palivo na motor. Skusmo som teraz natankoval posledne Shell V -power 95(nie Racing!!!) a auto ako keby islo trosku radsej do otacok. Spotrebu porovnavat nebudem, az na tom najazdim mesto. Este by som rad vyskusal normalnu 98.
A po garancke planujem natankovat plnu nadrz Shell V-Power racing- docital som sa ze toto palivo znacne pomaha precistit motor, a myslim si ze po 30t km to aj dava celkom zmysel. Navyse v case, kedy uz budem mat komplet nove filtre a novy olej. Ocakavam este trosku znizenie spotreby. ale uz tieto hodnoty sa mi zacinaju pacit.
Skoda len tej vyssej spotreby oleja.

16.3.2008 00:00

16.3.2008
Po precitani fora na www.citroeny.cz som vyskusal vytlmit dnes priestor pod rezervou. A cudujte sa svetu,m ono to zabralo. rany uplne neutichli, ale su omho tupsie a tichsie...Skusim sa s tym este nejak super vyhrat a pripadne dam dalsie info!!!ODPORUCAM VYSKUSAT VSETKYM MAJITELOM C4!!!

27.1.2008 00:00

27.1
Tak som kontroloval hladinu oleja. som niekde v polovicke rysky. Naposeldy som dolieval olej v lete pred odchodom do chorvatska, ale ani za Boha si nespomeniem, aky stav km som vtedy mal- niekde medzi 20-22t km...Teraz som aktualne na 27 800km

8.1.2008 00:00

8.1.2008
C4 je uz mesiac doma, krasne spravena. Zatial nic nehuci, nic nevrzga, takze vyzera ze sa v servise na to nevykaslali(auto Obnova v BA).
Zarovemn auto aj prvy raz ucitilo ako tak tuhe mrazy(-7-8 a pod, minuly rok nebol v BA ani sneh, takze to neberem ako zimu).
Vsimol som si, ze ak auto stalo dlhsie vonku a v totalnom mraze(teploty pod nulou), tak s pribudajucimi otackami isiel dost silny zvuk cez ventilator fukacov ...Robilo to kym sa auto poriadne nevyhrialo a nebolo OK. Berem to ako tak, ze vo francuzsku ani taku zimu nemaju a po druhe som cital o podobnych skusenostiach s P307, ktore maju hodne prvkov spolocnych s C4.
Inak auto uz prekrocilo hranicu 27000 km. Olej som nekontroloval. Zatial nic nepisal Check system. Ale v blizkej dobe to asi spravim. LEbo zaruka uz v marci konci. a ak mi tam niekde tece olej, tak to treba este teraz spravit.

9.11.2007 00:00

C4 je teraz v servise(utrpela naraz, nastastie ukazala svoju bezpecnostnu stranku a tak som viac pocul, ako citil, vdaka bohu!!!)
Ako nahradne vozidlo mam teraz Golfa, Takze len kratke porovnanie. Golf posobi mohutnejsim dojmom, ale osobne mi vyhovuje viac posed za volantom C4, ako golfa.
Dalej som zatial neprisiel na vyhody viacprvkovej napravy vzadu, nemam pocit ze by to lepsie drzalo v zakrutach ako C4(skusal som zjazd z dialnice dolu kopcom).
Nevyhovuje mi modre podsvietenie, hrozne to v tme taha oci, cez den sa to ako tak este da vydrzat.
Ani kufor na mna nejakym velkym rozdielom neposobi. Golf ma papierovo nejakych 350 litrov, C4 len 320(i ked uz som videl aj 340, aj 350, tak neviem kde je pravda). Hlavne rozmermi sa mi zda lepsie rieseny kufor C4).
Motor velmi porovnavat nechcem(je tam len 1.4 59kW, oproti 81kW). ale ten kto sa stazuje na spotrebu C4, tak tomu mozem odkazat len jedno. jazdil som dnes tie iste trasy ako s C4 a ta jazdi viacmenej za podobne hodnoty, mozno o par deci nizsie ako GOLF, takze pre mna velke prekvapenie. a este jedna vec, ta 1.4 sa tam neuveritelne trapi. Ak aj nieco da zo seba tak v meste so spotrebou hraniciacou pri 9 az dokonca 10 litroch(toto som fakt necakal!!!) C4 ma vacsi objem o 2 deci a o 30 konikov viac , ale napriek tomu nezere viac, je vsak mozne ze ten golf je zle zabehnuty. Inak je motor perfektne odhlucneny, nie je ani pocut nastartovanie. Potom to uz je horsier, ked chce clovek co i len akcelerovat tak to len vydava hluk. nic viac...
To vsetko zatial.
PS: som rad ze nemam golfa, to auto mi nesedi, je fajn ale nesedi. Nechapem uz ani ako toto moze byt etalon triedy???

3.11.2007 00:00

Tak som vyskusal konecne sam dialnicu. a vysledok? VOLANT NETRASE!!! S najvacsou pravdepodobnostou islo o vyvazenie kolies kedze tam mam teraz zimne a tam som si dal bacha na to aby boli spravne robene...(inak zimne mam taky isty rozmer ako letne, len tak pre zaujimavost)
Takze jeden problem vyrieseny!!!

20.10.2007 00:00

Koniec Oktobra
Auto ma za sebou vymenu plastu v prednych dverach(velmi dobre spravene), tiez zvolavacku na ABS...
Trasenie volantu- na poziadanie vyvazili kolesa. Vraj na ceste do Trnavy(po dialnici 130, isla segra, nebol som pritom) cestou tam volant triasol, cestou spat uz nie. Kedze som vsak zaroven teraz prezul gumy, neviem presne povedat kde je chyba. Zistim az ked pojdem na zimakoch 130. Ak bude triast aj najdalej, tak je problem niekde inde. Tymi zimnymi gumami som si totiz isty, vyvazovali ich v jednom serioznom pneuservise, takze ak bude triast, tqak potom nie je chyba tam. Dufam ze to nie je podvozok...

21.8.2007 00:00

August
Auto ma za sebou dovolenku v Chorvatsku. Rano pred odchodom si vypytalo este celu flasu oleja(v Citroene je lacnejsi Castrol, ako OMW olej na pumpe, verili by ste tomu?). Spotrebou oleja sa blizim na 1 flasu na 10000 km(ake su vase skusenosti).
Este par veci co sa stalo na dovolenke. Nafukol sa plast vo dverach vodicach(pozri fotky). Plus pri stlaceni vydaval citron taky vrzgavy zvuk- ako ked je nenaolejovana hupacka.
Chystam sa stym do servisu tak potom poviem ako som pochodil.
Inak spotreba tam - 7.1- pokus o udrziavanie 120-125- v tom rozashu otacok ide aspon podla mna najefektivnejsie motor.V tych hodnotach som s 3 ludmi a plnym kufrom jazdil za cc 6.5-6.8(velmi dobra spotreba. Samozrejme dolu kopcom po dialnici vylety za 140. Ale zriedkakedy. Cestou naspat som sa nehnal-vkuse bola burka a nulova voiditelnost,takze to bolo za 7.4(cestou tam 7.1, lebo sme nakoniec staly v kolonach na Plitvickych jazerach-inak by to bolo pod 7, nejakych 6.9 najpravdepodobnejsie). Este k tej spotrebe. Ak chcete jazdit usporne treba vediet narabat s plynom-sem tam som mal az strach ze chytim krc do nohy. jak som mal meravo v jednej polohe nohu).
Plus su pridane fotky...
Dalsie info az po navsteve servisu.

12.8.2007 00:00

Uprava recenzie.
Trosku som dodal komentare k hodnoteniam. Auticko dnes or zajtra odchadza do chorvatska, takze potom pridam asi aj nejake fotky plus pokec.

2.8.2007 00:00

Zaciatok Augusta
Auto navstivilo servis v Novom meste nad Vahom(jeden inteligentny typek mi poradil). Skusenost celkom dobra. Piskanie brzd vyriesili zas precistenim-uvidim ako dlho to tentoraz vydrzi. Inak hodnotim viacmenej kladne. Boli mily, Servisak ktory mi to robil sa aj so mnou previezol aby ukazal ze vsetko je tiche(to aj bolo). plus som sa ho opytal na par veci:
- piskanie brzd- je to vraj tym ze su nove(divny nazor, moc sa mi nechce verit)
- desivy zvuk pri brzdeni, pokial clovek cuva- na internete som sa docital jze je to vraj chyba C4(nejaky brzdovy strmen), on o tom nic nevedel(tvaril sa ze sa nestretol s tymto zvukom, nacoz som slubil, ze az to bude zas robit, tak to nahram!!!)
Inak zatial asi naj servis aky som mal moznost vyskusat. Malokedy clovek hovočri s tym clovekom ktory mu to naozaj robi. Takze mozem len a len ODPORUCIT-CITROEN VIDLICKA(Nove mesto nad Vahom)!

31.1.2003 00:00

Dalej som mal teraz moznost jazdit nadranom po Blave, zo srandy som sa snazil o co najekonomickejsiu jazdu- po zahriati a zapnuti tempomatu na 60km/hod bola spotreba podla PP 5.2-5.3 L/100km. Mal som zaradeny 4. prevodovy stupen.

31.7.2000 00:00

Zhruba som spravil 1700km, a minul priblizne 120 litrov paliva. Presne veci skusim dodat...
len zaverom- motor si krasne sadol a vie jazdit aj usporne. Len treba chciet a vediet:-)

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Citroën C4 Citroen C4 SX/Pack 1.6 -Predane

Další vozy Citroën C4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Brdzy piskaji, a stirace stiraji...Uz to neriesim- bo jeden den mi to v servise precistia a o tyzden na to uz to pekne pisti pri dobrzdovani, respektive pri cuvani.

praktičnost
9

Relativne fajn auto aj do mesta aj na dlhsie cesty- v m,este moze byt pre niekoho problem vyhlad vzad cez zadne okno. Mne to uz problem nerobi. Plus velke minus do mesta je najvacsi polomer otacania v tejto triede-zabudnite na jedenoduchu otocku na dvojpr

prostornost
9

relativne velmi slusne na danu triedu

jízdní vlastnosti
10

super. auto je prilepene k asfaltu.

jízdní komfort
10

tichucke. Zvvuk zacina viac razonovat az na dialnici. A ze by to tak hucalo ze sa to neda zniest tak take som este nezazil- maximum co isiel ten citroen u nas tak to bolo 150 v Nemecku(nechceme auto trapit...)

provozní náklady
9

az na priemernu spotrebu sa to da...

náhradní díly
9

Neviem. nemal som este skusenost. jedine co sme dokupovali boli predne zasterky a stierac, ktory nam dakto cmajzol... Plus nejake vonec do osviezovaca vzduchu.

výkon motoru
10

na dane auto dostacujuci- nie je to sportiak.

spotřeba
9

v meste az privelmi vysoka na mopj vkus, ale akonahle sa drzi rychlost a su dlshie useky ide to velmi rychlo dolu

hlučnost motoru
10

Krasne tichucky- tento motor uz maju frantici vychytany

kvalita sedadel
10

predne- funkcnost ja jedna, latka za 5 zadne - funkcnost za 3, latka za 5(tie zadne su subjektivne hodnotene. predsa len castejsie v tom vzadu normalne sedia deti. lenze ked si tam ja sadnem so 85 Kg a vyskou cez 180 cm, tak to nie je bohvieco

brzdy
10

brzdy brzdia, a pistia.

zavazadlový prostor
10

Niekde sa uvadza hodnota 340 litrov, niekde 320. Takze neberte to za zle, ale ja uvadzam tu vacsiu...






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…