Diskuse

Hyundai i30 (2017)

20.3.2017

Po nejakom čase opäť zverejňujem moju recenziu na Hyundai i30 PDe a po najazdení 19000km aj s malými úpravami v nej. Zdravím Vás milí čitatelia…

 

Hyundai i30 (doktorbartollo)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 13.04.17  11:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

    Myslel som 5.5% z ceny nazyvanej akciova,,,ako zlavu zo zlavy ;-) Az pri jednani s predajcom. V 2 dalsich autasalonoch mi ponukali cenu vyssiu o 500€. Ze utejkajte si ho kupit tam,kde Vam to ponukli ;-) A jasne,ked je auto pre teba spotrebny material,nie je co riesit. V tom ta obdivujem,ze dokazes tak odusevnele a s obdivom pisat o spotrebnej veci. Keby to bola nejaka srdcovka,,,to by este len bola recenzia :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 13.04.17  10:17

    « Re: Re: Re: Re: No kde su tie argumenty?

    Dobre ranko Stephene,,,nestihol som ti napisat skor,mam za sebou hodinu s Lego Duplo a Minimax,,,samozrejme nie kvoli sebe ;-) No a umnet psat a byt vymastene hovado,to som presne ja ;-) Vies,ked pracujes s veeelmi vela ludmi,to ta trochu deformuje a si taky,ako prave treba. Vies,,,Homer Simpson,,,Vyzyvam te ;-) Klub pratel souboju ;-) A potom sa objavi niekto ako ty(Prijimam Vasi vyzvu - ako ten Texasan ;-) ) Samozrejme,ze sa tu nepotrebujem ukajat so svojim autom. Ako pises ;-) tie Tsi motory neboli ziadna slava. Nastastie nemam ACT,vypinanie valcov a stihol som sa vyhnut aj filtru pevnych castic. Ta 1.5 Tsi EVO je zase prepchata kadecim. Moje auto moze byt pre niekoho male,,,hlavne kufor,,,pri tej cene nemoze mat ani elektricke otvaranie a zatvaranie. Stoji vonku a jazdi vacsinou kratku trasu,takze taky 2.0 holy benzin,by bol pre mna najlepsi. Rozdiel oproti 2.0 Tdi 81 kw bol - 1700€ + pripocitas vymenu DPF filtra za dobu,co budem auto vlastnit + zvysene naklady na servis,no asi by sa mi to pri dieseli nevratilo. A to ticho a ten lahky motor nad prednou napravou. Yetiho ma jeden znamy,ktory ma viac Mercedesov(vyuziva ho v praci)a nevie si ho vynachvalit. Dalej si ho chvilu predomnou kupil jeden pan z autorizovaneho servisu Hyundai,,,ma prekvapilo,ze ho Hyundaie odradili. On ma este ten 125kw Tdi,ktory zabila Euro6. Zaujimalo by ma,kolko ludi ako ja,pracujucich napr. pre Skodovku si kvoli tomu kupilo zase radsej Hyundai,ze? :-) Ja som uz skor otacal debatu na to,co by sa oplatilo kupit,aby to vydrzalo. Tiez som zvedavy na to usadzanie uhlika,,,variabilne casovanie aj vyfukovych ventilov,by malo trochu pomoct zabranovat jeho usadzaniu ;-) No a spat k Hyundai,,,,ta dvojspojka je sucha,ze? Pri tej slabsej 1.4 Tsi tu DSG od firmy Luk ju pri koncernovych autach dorazne neodporucali,,,ta DQ 250 zase pri mojej motorizacii pohlcovala vela krutiaceho momentu. Cital som si test Yetiho L&K v mojej konfiguracii motor+pohon (labutia piesen Yetiho) a tam to autor spominal. Chcel som si kupit aj Tucson,tu 1.6 T-Gdi,je to pre mna osobne najkrajsi Hyundai. Ale ta cena je plne na urovni konkurencie. Ze je trosku vacsi ako Yeti pre mna nebola vyhoda,odradzali ma xenonove svetlomety,kde dialkove su len obycajny halogen. A ked som dostal 5.5% zlavu na Yetiho aj s extra vybavou + 500€ na prislusenstvo(kupil som si tie 17" origami z L&K,jedny 17" erebus tam uz boli) Potom som si uz len studoval zapory jednotlivych motorizacii a konfiguracii pohonu. 1.4 Tsi 110 kw 4x4 joy bez DSG + par doplatkov a prvkov ochrany pred odcudzenim vysla na 22500€. Pri Tucsone alebo Sportage som sa stale dostaval blizsie a blizsie k 30 000€ a zase som nemienil obetovat alebo odialovat svoje zivotne plany kvoli 7 - 8 000€ ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 13.04.17  01:07

    « Re: Re: No kde su tie argumenty?

    No Stephene,,,ziadna reakcia,,nebodaj uz spinkas,ved mas 40,co si maly chlapec? To kolko si uz stihol mat tych Hyundaiov,vsetko nove? Alebo si kupujes len ojazdene? Alebo pracujes pre Hyundai? Rad si s tebou vymenim auto,zastav sa na Slovensku,byvam nie daleko od hranic s CZ ;-) Ak budes mat cestu :-) Ja som bol v Prahe asi pred 4 rokmi,pobehat pamiatky,plavba po Vltave, navsteva zoo. No Praha je nadherna,,,aj Plzen je velmi pekna,,,tam som bol 4 mesiace,,,ale uz davno. Akurat si citam o 1.4 T-Gdi a nejak mi unikaju tie uzasne parametre,,,akoze jasne ze krabica a 4x4 u Yetiho nemozu uplne prerazit(spotreba a maximalna rychlost). Ale to zrychlenie a uzitocna hmotnost,,no som sklamany z Hyundaia. Ved ja mam auto,ktore sa vyraba od roku 2009 :-) Ma ten 1.4 T-Gdi variabilne casovanie ventilov? Aj nasavacich,aj vyfukovych? Ma aj turbo,aj kompresor? Ozaj,,,a za klavesnicou hrdina,,,ja som hrdina za smartphonom ;-) Stihal som si citat a pisat aj pocas prace,,,vies ti Korejci,,,to nie su ziadni Japonci,ani Nemci. Akoze vo vyvojom centre vo Frankfurte sme sa na nich s jednym Nemecom velmi zabavali. Ze preco pre nich teda pracujem? No niekde pracovat musis a pokial nie si testovaci jazdec Ferrari,pornoherec alebo nieco podobne,nemas vlastnu firmu a nepredavas nieco o com si neskutocne presvedceny,neverim ze ta moze praca bavit,teda okrem toho socialneho aspektu,ze si s ludmi ;-) Keby Korejci neboli sucastou sirenia Americkeho geopolitickeho vplyvu,teraz by sme im posielali osatenie a jedlo ako kedysi severnym ;-) Ta bezcolna unia s USA im proste umoznila teraz prinasat s velkou slavou, s 5-3 rocnym oneskorenim,to co uz ini vyrabaju a predavaju ;-) Idem si pocitat trochu IDNES.CZ ,aby si si zase nemyslel,ze ma tak strasne zaujimas :-) Tie komentare vo forach k jednotlivym clankom ma strasne bavia,,,proste vase vnimanie reality je to prave a tie poznamky take trefne. Vsimol som si,ze si zapojil fantaziu,ked som ta vyprovokoval,,,vzdy radsej pozeram film v Cestine,,,dam si Ceske pivo,Ceske vino,atd.(teda az na zeny a prirodu,tie mame krajsie). Nemam sa s kym vybavovat,,ti Slovaci su taki jednoduchi a zakomplexovani,,,nic ich nezaujima,potom sa s nimi nemas o com bavit. Dufam,ze aj dnes si splnis ulohu(ukol) ako vcera a trochu ma pozabavas ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 12.04.17  19:26

    « Re: Re: No kde su tie argumenty?

    Ach Stephen,ja sa nemozem predstavit,,,ani napisat kde pracujem ty ukol splnen. Niekde su hranice toho, co mozem napisat a je to velmi tenka ciara medzi pravdivymi informaciami a poskodzovanim dobreho mena firmy. Rasto robil nieco pre Skodu aj Hyundai,ak som spravne pochopil a suhlasim s nim,ze to nie je kosher u oboch. Zrovna na Kodiaqu som si obzeral rovnaky produkt,za ake som ja zodpovedny a uz upustili od toho drahsieho a lepsieho riesenia kvoli cene. No a pre Hyundai a Kiu sme to v tej kvalite ani nikdy nevyrabali. Ani Tucson,ani Sportage,co su velmi drahe auta. Keby som ti mohol napisat napriklad aky problem dnes riesim ohladom novej i30,,,ze my dodame nas produkt na 4 auta za cenu 1 rovnakeho produktu na jeden nemenovany model rovnakej triedy jedneho nemenovaneho vyrobcu nemeckej znacky. Vobec nie som Skoda-fanusik,,,ako som napisal,,Fabiu,Octaviu,ani Rapida by som si nekupil. No ale nebojte sa chlapci,ja sa snazim ako najlepsie viem,aby to tou neandertalskou technologiou a z toho blata bolo vyrobene co najlepsie. Na tych 5 - 10 rokov to vydrzi a potom to mozete dat zosrotovat a ak to bude v garazi,,,mozno to vydrzi aj o 5 rokov dlhsie ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto doktorbartollo

    doktorbartollo 12.04.17  16:00

    « Re: No kde su tie argumenty?

    ja naozaj nerozumiem co odomna chces pocut. Preco som si kupil Hyundai a nie Yeti? No proste preto, lebo Yeti sa mi nepaci a neponuka tu vybavu, ktoru som chcel mat. Nic viac v tom nie je. Nie som zaryty Hyundaista. A preco som si nekupil inu znacku? Pretoze po zlave vychadzala nova i30 najlacnejsie zo vsetkych znaciek v danej vybave a este preto, pretoze som vlastnil minulu i30 a za styri roky nabehal 133000km bez zavaznej poruchy a pri malych garancnych opravach mi vymenili vsetko v ramci zaruky. Moja mama ma i10 uz tri roky a tiez uplne bez poruchy. A predsa som pisal aj v recenzii, ze moj favorit bola Ateca, ale kvoli nedostatku financii som ju nekupil. Tolko z mojej strany. Nemam k tomu viac co dodat-asi tolko, ze opatovnu kupu i30 nelutujem a dufam, ze to tak ostane.
  • « 00 Reagovat !

    foto Tom24

    Tom24 11.04.17  21:44

    « Re: Re: Citanie znaciek

    V Astře čtení značek funguje tak, že systém pozná pouze rychlostní omezení, zákaz a konec zákazu předjíždění a charakter komunikace (dálnice). Nicméně maximální povolenou rychlost zobrazuje neustále i když navigace není funkční a přesně zobrazuje rychlostní limity z reálného provozu, dle místních omezení, o kterých navigace vůbec nemůže vědět (např. při práci na silnici, apod.).
  • « 00 Reagovat !

    foto Tom24

    Tom24 11.04.17  21:30

    « Re: Re: Astra

    Astra MÁ aktivní udržování v pruhu. Při přiblížení k čáře pruhu systém mírně zasáhne do řízení, pokud nereagujete je reakce silnější. Když pustíte volant úplně, tak systém udržuje vůz v pruhu a posléze začne pípat, ať dáte ruce na volant. Astru mám a přesně takto funguje.
  • « 00 Reagovat !

    foto doktorbartollo

    doktorbartollo 03.04.17  15:41

    « Re: Výzor

    Kolko ludi, tolko chuti :-) mne parkuje pred domom aj nova aj stara i30-tka, nakoniec ju odkupila moja priatelka. Pozeram sa na obe kazdy den a mne sa viac paci ta nova...
  • 00 Reagovat !

    foto Toky1

    Toky1 03.04.17  10:14

    « Výzor

    Ja ti neviem, mne ten výzor novej i30ky nejako vadí. Predná časť mi pripomína výbehový Ceed a zadná výbehový ASX. Stará i30ka bola krajšia. Alebo sa zo mňa stala beznádejná konzerva? Aj to je možné...
  • « 00 Reagovat !

    foto doktorbartollo

    doktorbartollo 28.03.17  11:05

    « Re: Re: Re: Astra

    Zafira je starý model, ale mal som predvádzaciu jazdu a jazdila naozaj veľmi dobre a to mala myslím 18 palce obuté. Tiež známi majú 1,4T s automatom a sú veľmi spokojní (pred faceliftom). A úprimne, ak by som si mal vybrať z Opla, radšej objednám Zafiru. Za tú istú cenu dvakrát viac miesta...
  • « 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 28.03.17  09:20

    « Re: Re: Astra

    Tak Zafira je stary model (iba faceliftovany) a Astra novinka s lahsou platformou a modernejsimi motormi a (manualnou ) prevodovkou.
  • « 00 Reagovat !

    foto doktorbartollo

    doktorbartollo 27.03.17  22:16

    « Re: Citanie znaciek

    Ahoj. No vcera som vypol cely navigacny system a napriek tomu to citalo znacky z neho. Velakrat sa stalo, ze ziadna znacka nebola a upozornenie sa zmenilo na inu znacku. Cize asi to naozaj necita, iba pouziva navi.
  • « 00 Reagovat !

    foto doktorbartollo

    doktorbartollo 27.03.17  22:13

    « Re: Re: Re: Spotřeba

    . Tak nakoniec ta spotreba bola 5,93 litra :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto doktorbartollo

    doktorbartollo 27.03.17  22:13

    « Re: Astra

    Ano, to je pravda, ze ludia s automatmi s motorom nemali problem a tiez je pravda, ze 1,4T-GDI este nepozname a bude mat ine problemy. A mozno ziadne a mozno tie iste.

    Astra bola pekna, ale vadilo mi hlavne ze ma iba upozornenie na opustenie jazdneho pruhu a nie aktivne udrzovanie a tiez cena. Astra mala zlavu 13% a napriklad Zafira 21%. Cize ak by som kupoval Opel, kupim Zafiru za tu istu cenu aj vybavu (okrem bezklucoveho vstupu) ako Astru.
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 27.03.17  11:12

    « Astra

    Ta strasna diskusia tam je, ale prave automatickej prevodovky sa netyka. Na Hyundai fore este len zacne vznikat vlakno o tomto novom motore, ktory prichadza rok po Astre.
  • 00 Reagovat !

    foto milan23

    milan23 22.03.17  14:39

    « Citanie znaciek

    Pekna recenzia,ja sa chystam uz viac ako rok :-O
    Moj postreh k sledovaniu dopravnych znaciek, ja mam odsledovane,ze ak je pustena navigacia uprednostnuje info z nej,inak cita znacky sama a relativne spolahlivo. (Kia cee'd ). Uz sa tesim,ked to budem moct porovnat s mojou ceedkou v nafte
  • 02 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 11.04.17  17:53

    « Melonsvk

    Suhlasim s tebou,,ceed je velmi velmi vyvazeny ;-) Ten sa mi paci. Dal som ti palcek hore. Mne sa Yeti pred tym strasne nepacil,az po facelifte som ho prijal ;-) Chcel som si kupit Seat Leon ST 1.4 Tsi 92 kw stoji okolo 15 000 - 16 000 €. Nakoniec sa mi nejak uvolnili dalsie financie. Jasne,ze by som si radsej kupil Atecu alebo Tiguan,tie su krasne. Ale ta cena. Napriklad,paci sa mi aj nova Vitarka od Suzuki,ale je to len prezlecene SX4 cross. No a cez vikend som sa prechadzal v jednom obchodnom dome,kde som mohol vidiet niekolko roznych suv,hatchbackov a inych rozostavenych dookola. Bola tam aj ta Vitara,,,no a tie plechy,,,klop klop a joooj,,,som na to alergicky. Mal som nove auto na leasing za 400 000 Sk,,,s preplatenim a poistkami za 5 rokov stalo pol mega,,,a mohol som ho sledovat ako zvetrava. Niekto mi otvoril dvere(zadne- tym vyrezom presne do stredu mojich,,,uf a nie bodka,ale 5 cm supa tam zostala. Ked sledujem mnohe Octavie 1 a golfy 4 nestacim zasnut nad ich stavom,,,antikorozna ochrana bola uzasna. No a ten Yeti je presne z rovnakeho cesta,,stara skola. Ja som si kupoval auto nie podla toho ci sa mi paci,,,je to divne,ze? To mas ako telku,,,pokial nemas strasne dobry oled televizor za neskutocne peniaze, jednoznacne je lepsia plasma od Sony,ktora sa uz nevyraba ;-) Ja som sa pokusil kupit si nieco take,ale auto. Poslednych 10 rokov sa meni design,ale kvalita sa nezlepsuje. A vnimana a realna kvalita je nieco ine. No a hravy hatchback,,,to je aj ten Yeti,,,tie videa s 1.8 Tsi ma pobavili :-) No a ten autobild na 100 000 Km je jedna vec. Ja predpokladam,ze najazdim tak 200 000 km za 10 rokov a auto stoji zatial vonku. Tak sa necham prekvapit,ako ho nahloda zub casu ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 11.04.17  15:03

    « Melonsvk

    Proste ked mozem mat uzasne jazdiacu stvorkolku naco kupovat nieco taketo a za tie iste prachy. Teda podstatne viac,pri doplatku za dvojspojku,,kukol som si hned akciovy cennik. 1.4 Tsi EA211 rozvody riesene remenom s pridavkom sklolaminatu,macany v olejovom kupeli. Korejci dost pozadu zavadzaju male turbomotory do vyroby,pouceni z chyb konkurencie. Poreznost bloku asi OK,,,nedolieval som zatial ani kvapku oleja. Mokry som len z Yetiho,,,urcite je velmi podcenovany,,najdi stvorkolku s manualom,benzinom a dobrymi svetlami za 20 000 - 21 000 € Mame aj Tucsona, aj Sportage, aj Ceeda v praci. Napr. Tucson a Sportage,co je vlastne to iste auto sa len zmietaju v prvom zasnezenom kopci,ked ich chlapci z prace beru prevetrat. Pohon od Magny je prevzaty viacmenej z predoslej generacie a ja mam v Yetim Haldex 5 po Haldexe 4(pred faceliftom). Staci Youtube a porovnanie pohonov,,,jasne ze na Subaru to nema,ale to Subaru v benzine ti nikdy nedokaze dosiahnut takuto spotrebu a ja zase toho terenu az tolko nevyhladavam a ten Forester asi tiez stoji podstatne viac. Prve Ceedy,ked mali 60 000 km ,,,tragedia,,,strach vyrazit na cesty,no a to auto materialove laboratoriun asi nevidelo ;-) Supalo sa a bledlo vsetko,co mohlo. Napr. aktualny Ceed sa mi velmi paci a ak si kupis nejaku lacnejsiu verziu,ma to svoje opodstatnenie. Urcite radsej ako nejakejo Rapida s prednou napravou z Fabie a zadnou z Octavie 1. Aj materialy sa zlepsili,,mam taky pocit,ze obom koncernom dodavaju napr. palubovky ti isti. Kupil by som si kludne aj Hondu C-RV,,,Mitsubishi Outlander alebo aj Atecu, Tiguan a Kodiaq,,Mazdu CX-5,,ale ratas ratas a pri stvorkolke s benzinom si na 26 az 30 000€. Mam ako mrstny hatcback jazdiace male SUV s pohonom vsetkych kolies za cenu lepsie vybavenej i30,,,no ja by som nevahal a kupil opat. A ten pohon neni len ze zapnem a ide. Haldex 5 je spojeny s cidlom priecneho zrychlenia a necaka len na nejake presmykovanie kolies :-) A ze nepotrebujes 4x4? Ani sex si nepotreboval,ked si bol maly chlapec a odkedy si vyskusal,uz si nevies bez neho predstavit zivot ;-) :-! :-! :-!
  • 03 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 12.04.17  15:38

    « No kde su tie argumenty?

    Stephene, tebe asi nekdo prefik v nejlepsim ceskem liftbacku vsech dob. Tvuj obzor zacina a konci u analu tveho pritele :-!
  • 05 Reagovat !

    foto Majk33

    Majk33 11.04.17  12:45

    « Melonovemu Adamovi

    Infantilny sposob napisania recenzie a ze dokaze byt niekto mokry z Hjondeee ma proste zlakali. Ja som to podlozil aspon osobnymi skusenostami,ale vidim ze uz sa tu dve mrtvolky zmietaju v hrobe :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…