Recenze

9 Majitel

Cadillac Escalade

9,58 Uživatelé

Hodnoceno: 15× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Cadillac Escalade, foto 1 Cadillac Escalade, foto 2 Cadillac Escalade, foto 3 Cadillac Escalade, foto 4 Cadillac Escalade, foto 5 Cadillac Escalade, foto 6 Cadillac Escalade, foto 7 Cadillac Escalade, foto 8
Cadillac Escalade, foto 9 Cadillac Escalade, foto 10 Cadillac Escalade, foto 11 Cadillac Escalade, foto 12 Cadillac Escalade, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Caddy Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:130000 palivo: benzin počet válců: 8 objem [cm3]: 6199 výkon [kW]: 301 kroutící moment [Nm]: 565 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6,5 maximální rychlost [km/h]: 180 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 22 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 15

Popis vozu

Auto u nás v rodině bylo 4 roky a jezdil s ním hlavně otec. Přes všechny jeho neduhy bych nespočítal večery, které jsem proseděl na terase a pořád dokola Caddyho prohlížel ze všech stran:-)
Escalade nahradil Chrysler Voyager Limited (AWD) rok výroby cca 2002 a ještě předtím byl o jednu generaci starší Voyager.-) Všechny auta byli k velké spokojenosti zakoupeny v Impextě v Ostravě jako lehce jeté(do jednoho roku stáří a 20tis km). Caddy byl v naší rodině první, řekněme vyjímečnější auto, i když o sportovnosti nemůže být řeč.-)

Základní parametry pro výběr byli: benzín, vyšší posaz, 7 pasažérů a hlavně aby se nám líbilo.
Ve hře byli i evropští zástupci, ale vzhledem k ceně benzínových motorizací a naší oblibě v amerických autech jsem měl já svého favorita hned a nakonec jsme tedy skončili u Caddyho který byl doručen do 6 týdnů od objednání (oblibě rozuměj při pohledu na poměr cena/výkon/praktičnost).

Caddy jezdil rovně jak drak, ale jak na tom byl s podvozkem je asi každému jasné. Ze druhé strany pohledu(mého otce) ale bylo vše jak má být, naprosto se to hodilo k jeho komfortnějšímu stylu jízdy. Dlouhodobá spotřeba při opravdu normální jízdě(80% město) a jen občasného sešlápnutí pedálu na podlahu se pohybovala 15-16 litrů, což na auto o takových rozměrech, které toho tolik uveze a které je dost rychlý(aspoň teda rovně:-) není uplně špatný..

Interiér byl prostorný, jasně že luxusní na americké poměry, ale vcelku vnitřku není co vytknout. Všechno fungovalo od sklápění sedaček po DVD a nic se extra neošoupalo nebo nekazilo za ty 4 roky užívání.. Nutno podotknout, že Voyager(model předtím než přidali sklápěcí sedadla do země, to už je o něčem jiném) kterého jsme měli předtím měl druhou řadu sedadel opravdu shodnou s tou první a lavice ve třetí řadě byla taky o dost pohodlnější než u Cadillacu. Všeobecně řadím Voyagera(rok výroby 2002) co se týče pohodlí pro cestují vzadu hodně vysoko.

Ze začátku byl vcelku problém s pneumatikama. Pořád jsme nemohli daný rozměr na 22´ sehnat opravdu zimní gumy, nakonec jsme našli až na americkém Bridgestone(evropský ceník nee) v kategorii Truck pneumatiky s poznámkou- speciálně pro příplatkové 22´kola Escalade.. V následujích letech už se nabídka rozrostla..

Z venku je to velký mastodont a občas bylo zajímavé sledovat reakce lidí. Caddy pozornosti neunikl, byť bych chtěl podotknout, že to ani v nejmenším nebyl hlavní důvod koupě:-)
Náš Caddy již dorazil lehce "poupravený" k obrazu svého prvního majitele - Přední maska chladiče ala SRT a červenou linkou po bocích. Maska se mi líbila, ale móda červené linky mi nějak utekla.. i když pár aut na netu jsem s tím taky viděl, tak nevím jestli to je odkaz na něco či co..
Dost se mi nelíbili mezery mezi plechy na karoserii, tatíka to nechávalo chladných.. odlupující se chromované plastové lišty na bocích stejně tak..

Maximální rychlost končila díky omezovači u 180km/h(myslím +-5km) , ale stejně nad 160km/h už to bylo takový o hubu.-)

Auto u nás mělo zůstat 5-6 let, ve čtvrtém roku užívání ale přišli tři opravy které šplhaly každá až ke 100tis a tak se slzou v oku šel Caddy na prodej..
Tou největší závadou bylo "rozškvaření" trubek od duální klimatizace, při jejichž výměně se rozložilo snad celé auto.. krom toho bylo vidět na brzdách, pružinách, vrzání že auto už má cosik za sebou..
Prodej nebyl nic jednoduchého, trvalo to asi 3 měsíci než se našel kupec který by ho chtěl zaplatit a ne vyměnit za jiné 3 Caddilacy nebo za S500:-) Nutno uznat, že i s cenou jsme šli nakonec na úplné dno našich představ(cca 200 tis pod původní představy:-) Ale i tak to podle mých počtů o nákupu a následném prodeji pořád vychází jako finančně rozumnější volba než nějaký osmiválec v GL nebo Q7.(určitě spousta lidí nebude souhlasit, kdybych si měl z aut vybrat z aut co stojí přede mnou a nemusel je platit tak by Escalade určitě nebyla jasná volba, ale v reálu to takhle cítím..
Při prodeji mě ještě překvapilo, že počet prodávaných evropských konkurentů v Čechách s osmiválci byl podobný jako u Caddilacu, který je přece jenom trochu větší exot na českých cestách. Z toho lze vydedukovat že buď
a) byl Escallade výhodná koupě pro více lidí
nebo za b) po pár letech se všechny kusy začnou "rozpadat" a lidi se jich zbavujou..
Kde je pravda nevím, ale byť mě srdce táhne k jiné sortě automobilů, tak to byli nádherný chvilky za jeho volantem a určitě na něj budu hodně dlouho vzpomínat..

Silné stránky

Rychlost v přímce
Komfort
Image
Neokoukanost (pro někoho výhoda, mě to později začalo být spíš až nepříjemné)

Slabé stránky

Zpracování exteriéru
Houpavý podvozek (levá myška pravá myška a už se necítíte moc jistě:-) ale pro komfortní jízdu je to plus
Poruchovost (po 4 letech ježdění už to jde na každém autě poznat ale myslím že tady toho bylo trošku víc)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Na závěr vcelku dost oprav, jinak první 3 roky s pravidelným servisem úplně bez problému.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Impexta Ostrava, dlouhodobá spokojenost. Když už bych měl něco vytknout tak u nákupu aut za mega a výše bych si představoval trochu více exclusivity a blbostí okolo..ale možná proto jsou tak dobří v poměru cena/kvalita služeb, že nevýmýšlej žádný kraviny..
Nástupce Escalade byl taktéž zakoupen u nich..

 


Další vozy značky Cadillac



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
10
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
10

to mi chybí nejvíc..(

kvalita sedadel
9
brzdy
8
zavazadlový prostor
10

Více o modeluCadillac Escalade
Cadillac Escalade 6,2 V8 - Real-time full-size Cadillac Escalade 6,2 V8 - Real-time full-size

Nepochopitelné rozměry, celková hmotnost atakující limit…

Cadillac Imaj Cadillac Imaj

Mezi nejzajímavější události každého významného…

 





Blesk.cz

Topmodelka Petra Němcová na tajňačku v Praze! Přijela oslavit narozky kamaráda!

Topmodelka Petra Němcová na tajňačku v Praze!…

Světová topmodelka českého původu Petra Němcová (38) je na skok v Praze! Tajně přiletěla už ve čtvrtek večer,…

Pirate Bay opět nasadila těžbu kryptoměny na procesorech návštěvníků. Tentokrát nejde zakázat

Pirate Bay opět nasadila těžbu kryptoměny na…

Před měsícem provedli provozovatelé známého torrentového vyhledávače Pirate Bay testování, při kterém si…

 

iSport.cz

Mrzí mě to, napsal Veselý zraněnému Dejovi. Ten bude dva až tři měsíce mimo

Mrzí mě to, napsal Veselý zraněnému Dejovi. Ten bude…

Natržené postranní vazy, natržené křížové vazy, natržený meniskus a úlomek v bércové kosti. Taková je přesná…

Od vlastní brány až do sítě! Pastrňák sólem kandiduje na gól sezony

Od vlastní brány až do sítě! Pastrňák sólem…

Nový ročník NHL sice sotva odstartoval, ale tenhle gól se s jistotou zařadí mezi jeho nejhezčí! Má ho na svědomí…

 

Reflex.cz

Řada lidí dělá na kandidátkách „křoví“. Stačí ale pár tisíc preferenčních kroužků a budou zvoleni

Řada lidí dělá na kandidátkách „křoví“. Stačí ale…

V letošních volbách do Poslanecké sněmovny se o hlas voličů po celém zemi bude ucházet zhruba sedm a půl tisíce…

Sexuální skandál v Hollywoodu aneb Pád domu Weinsteinů

Sexuální skandál v Hollywoodu aneb Pád domu Weinsteinů

Jeden z nejmocnějších mužů nezávislého filmového průmyslu Harvey Weinstein padá po skandálu, který v Hollywoodu…