Diskuse

Cadillac BLS (2006)

25.12.2007

Poprvé jsem měl s tímto vozem zkušenost na podzim 2006, tedy krátce po představení na trhu, kdy mi bylo zapůjčeno z autopůjčovny. Absolvoval jsem s ním…

 

Cadillac BLS (cato)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.12.2007  14:47

    Velmi pěkné.

    Sice je to amerika s naftou, ale na druhou stranu moc pěkná. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.12.2007  14:49

      « Re: Velmi pěkné.

      pekne je ale ta nafta v cadillacu?kvalita spracovania je uspokojiva?
      • 00 Reagovat !

        foto cato

        cato 25.12.2007  15:31

        « Re: Re: Velmi pěkné.

        než jsem se pro tohle auto rozhodl, tak jsem o něm dost zjišťoval - Cadillac patří statisticky k jedné z nejspolehlivějších značek a SAAB, pokud vím, s kvalitou také problémy nemá (a auto vyrábí SAAB), takže jsem se rozhodl do toho jít... zda to bylo správné či ne ukáže čas

        vůči kvalitě zpracování nemám žádné výhrady - alespoň při dosavadním užívání jsem nenarazil na nic, o čem bych si myslel, že by mělo být jinak, materiály jsou ok, vše lícuje dokonale
        • 00 Reagovat !

          foto Lubosss1

          Lubosss1 25.12.2007  17:02

          « Re: Re: Re: Velmi pěkné.

          osobne by som sa rozhodol pre SAAB, ale je to tvoja volba a dufam, ze ta auto nesklame. je to za 10b :-)
          • 00 Reagovat !

            foto cato

            cato 25.12.2007  20:38

            « Re: Re: Re: Re: Velmi pěkné.

            Mno, možná do nadcházející generace. Ta současná se mi až tak nelíbí (vzhledově), jinak je to ale bezpochyby dobré auto.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.12.2007  23:21

      « Re: Velmi pěkné.

      Když se ještě jednou podívám na fotky, tak si říkám, nevím proč, ale tohle auto prostě žeru. Hlavně interiér. ;-)
      Dát tam ještě fólie a dokoupit černé disky, tak z toho bude prostě bomba. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "MartinMartinII" [212.20.118.XXX] 05.01.2008  09:52

        « Re: Re: Velmi pěkné.

        S fóliema souhlasim, ale hlíny stříbrný a velký, to se k tomuhle autu hodí.
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 25.12.2007  15:41

    zajimavezajimave auto napis trochu vic a pridej fotky...

    zajimave auto napis trochu vic a pridej fotky... urcite zajima vic lidi nez jen me... urcite lepsi volba nez Vectra ze ktere vychazi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mari-pilot

    Mari pilot 25.12.2007  19:23

    zajímavé auto

    pro mě ale nevzhledné a velice příjemná recenze :yes:
    těším se na další fotky, a oprav si "16v na válec".
    ať slouží ke spokojenosti :-)
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 25.12.2007  20:32

      « Re: zajímavé auto

      Díky za poznámku, opraveno ;-)

      Jasně, někomu se líbí, někomu ne, naštěstí dnes máme z čeho vybírat - já osobně chtěl auto, které by se mi líbilo a nebylo na konci vývojové řady modelu - např. se mi vždy líbilo Volvo S60, ale jednak bude napřesrok nové a navíc je vzadu kriticky málo místa. Se Superbem je to obdobné (tedy s tím že končí, ne že by vzadu nebylo místo), takže design - hlavně interiéru - je poplatný době a navíc mě docela vytáčí cenová politika Škodovky v ČR -- holt naše domácí značka, tak jsme na ni (tedy někteří z nás) hrdí a rádi si za to zaplatíme... No, mě už to přestalo bavit, takže nakonec zvítězil Caddy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Bob12" [85.160.217.XXX] 26.12.2007  10:44

    Caddy

    chvalim hezke auto.mam rad lidi co uvazujou a nekupujou porad jen skodovky.caddy dela dobra a kvalitni auta.takze jeste jednou blahopreju ke koupi.
  • 00 Reagovat !

    foto lorenzlubos

    lorenzlubos 26.12.2007  14:04

    prvy dieselovy Cadillac...

    ...bol Seville zo 70-tych rokov!!!
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 26.12.2007  15:02

      « Re: prvy dieselovy Cadillac...

      ano, je to tak, v roce 79 začal Cadillac nabízet některé modely s V8 dieselem kvůli úspoře paliva... ale pokud vím, tak se to tehdá moc neujalo; ostatně bych se nedivil, kdyby s ním experimentovali i dříve, ale asi ne v sériových modelech
      • 00 Reagovat !

        foto lorenzlubos

        lorenzlubos 27.12.2007  20:42

        « Re: Re: prvy dieselovy Cadillac...

        Seville I. generacie bol stvoreny ako konkurent pre M-B triedy S. Ale v praxi mu nekonkuroval, v Europe sa neujal a v Amerike bol velky diesel oproti velkemu benzinaku v praxi snad len smradlavejsi. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 26.12.2007  19:43

    Saab

    Ahoj, krásný mazel, máš ode mě ale jen za 9. Designově je to auto bomba, interiér se mi zdá už slabší. A k Americe mi prostě sedí benzín a V6 či V8 :-) doufám že se nezlobíš, ohodnoť moji Vectru ;)
    Jinak o tom Saabu jsi nepřemýšlel? Je to designová bomba
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 26.12.2007  23:05

      « Re: Saab

      Díky. No, právě hlavně designově se mi líbil víc tenhle Caddy než nový Saab, ale to je otázka individuálního vkusu. Jinak si myslím, že jsou ta auta v podstatě totéž. Navíc, tohle byla docela výhodná koupě, na Saaba bych takovou slevu asi nedostal.

      Co se interiéru týče, tak já osobně nemám výhrad... určitě se mí líbí víc než ten Saabovský. Myslím ale, že obzvlášť interiér to chce vidět vždy naživo. Benzín je benzín a s V6 či V8 obzvlášť (už kvůli tomu zvuku) - to souhlasím, ale mě šlo v jedné z prvních řad o spotřebu, proto jsem zvolil tenhle diesel. Až budu velkej a nebudu vědět co s penězi, tak si koupím Jaguar XJ(R) V8. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.12.2007  01:10

    pěkné

    vypadá jak američan,ale není to američan typický příklad globalizace v automobilovém průmyslu.Cadilac není cadilac,škodovka není škodovka,seat není seat,mazda není mazda atd.Jinak mooooc pěkná recenze :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.12.2007  12:32

    úprava

    Upravuju z 8 na 9.Recenze je výborná a fotky taky přibyly.AKorát 8 za auto nechávám.Sice je pěkný to je jasný,ale z osobních důvodů nemam rád značku.
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 27.12.2007  13:04

      « Re: úprava

      V pohodě, díky za bodík k dobru. Každý má rád svoje, to je jasné... ale celkem by mě - čistě ze zvědavosti - zajímaly ty osobní důvody... teda pokud to není tajné. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto BIGPAPA

    BIGPAPA 27.12.2007  12:42

    krása

    10b :yes: :yes: :yes: , teď už by to chtělo na léto ty 17" vyleštit ať je to správná amerika >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 29.12.2007  13:35

    Mala pekna amerika

    Zdravim TE. Tak takhle by mela asi vypadat kazda recenze. Cetla se uplne perfektne a dozvedel sem se s ni vse potrebne. Udelal si dobre. Saaba ne kvuli tem chromovanym doplnkum a Vectru kvuli tomu ze je to Opel. Vypada dost velke diky te hranate kastli... Gratuluji k dobremu vyberu. Ja az budu velkej tak si taky koupim auto pro oooopravdu velke kluky, Escalade nebo Range. Ale to budu muset opravdu jeste hodne vyrust. Preji hodne bezpecnych km...
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 29.12.2007  15:11

    Napis neco k hodnoceni

    Kdyz hodnotis, tak mi napis co se ti nelibi...Zkusim to opravit. A jak si psal ze mas odpor k Octavkam, tak chapu...Ale ja sem spokojenej s RS.. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 29.12.2007  22:38

      « Re: Napis neco k hodnoceni

      Ahoj, ale ne, RS je určitě dobré auto... jen si říkám, že to že všichni dávají všem 10 je celkem o ničem. Jak pak odstupňovat to co se mi opravdu líbí od toho co se mi líbí taky, ale míň.

      Co se týče Tvé recenze, tak viz. diskuze u ní.
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 30.12.2007  09:07

    hodnoceni

    fakt dik za hezke hodnoceni ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 30.12.2007  11:45

      « Re: hodnoceni

      Neber to nijak osobně, dopiš tam háčky a čárky a hned to bude lepší. Tolik práce navíc to zas nedá a líp se to čte. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto OS

        OS 30.12.2007  11:48

        « Re: Re: hodnoceni

        aha... a k fotkam ma taky pridat diakritiku?
        • 00 Reagovat !

          foto cato

          cato 30.12.2007  11:57

          « Re: Re: hodnoceni

          Tak já myslím, že za fotky jsem ti dal všude 9, kromě Xsary, kde máš jako hlavní foto zablácenou motorku a z Xsary elektron někde vzadu... jako fajn kompozice, ale na hlavní fotce bych čekal auto o které jde... můj názor. Motorka je taky super, ale proč jí radši nezaložíš vlastní recenzi?
  • 00 Reagovat !

    foto Hory

    Hory 19.01.2008  00:25

    Fandím

    Ahoj, fandím ti a rozumím tvý volbě. Sám mám Dodge Caliber a co si budeme povídat, v převolkswagenový, přeaudiový, přeškodovkový a já nevím co ještě, době, je Amerika prostě někde jinde. Skoro každej se podívá, no má to prostě styl.

    A cenová politika americkej vehiclů dělanejch pro Evropu je prostě bomba. Moh jsem mít novou Octávku v combi, ale jen základní verzi, za stejný prachy máš káru, která je s tou naší slavnou značkou nesrovnatelně úplně někde jinde.

    Takže jako fan amerik ti můžu jen pogratulovat, že sis nevzal saaba, to už je jaksi mrtvá značka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Tom@s" [89.103.72.XXX] 19.01.2008  13:01

    Platba za auto v Nemecku

    Zdravim. Nadherne auto, profi recenzia.
    Chcel by som sa opytat, ako si platil za auto u nemeckeho predajcu. Viezol si zo sebou cash alebo si to prevadzal na bankovy ucet? V prvom pripade mi to pride riskantne a v druhom su bankove poplatky asi dost vysoke pri tak vysokej sume.
    Diky
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 24.01.2008  22:05

      « Re: Platba za auto v Nemecku

      Zdravím. Díky za pochvalu, potěší.

      Auto jsem osobně platil hotově, bylo to pro mě jednodušší a myslím, že když to člověk nebude zrovna vykřikovat někde v hospodě, tak to zase tak riskantní není. Nicméně co se převodu týče, v rámci EU by měl být poplatek fixní, myslím, že někde mezi 200-300 kč (pokud se převádí z EURO účtu).
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "dsd" [213.192.12.XXX] 20.01.2008  10:34

    blinkry

    Gratuluji k hezkemu nezvyklemu autu, at ti dlouho slouzi bez problemu. Mam dotaz, kdyz auto bylo prodano oficialne v nemecku, jsou predelane zadni blinkry a maji zelenou barvu? MMT, tohle je vlastne model pro evropu, takze tam na to urcite bylo pamatovano :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Hory

      Hory 23.01.2008  15:08

      « Re: blinkry

      Blinkry v zelený barvě? A tos viděl kde, člověče? :-(

      Já mám Dodge ze Států, dělanej pro Evropu a stejně jako US verze mám blinkry oranžový, akorát, že nesvítěj společně s potkávačkama jako ve Státech...

      Tu zelenou mi, prosím, vysvětli, protože možná budu barvoslepej já.
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 24.01.2008  22:07

      « Re: blinkry

      Jak jsi sám poznamenal, je to model pro Evropu, dělaný ve Švédsku, takže má "Certificate of conformity", tj. je plně homologovaný pro provoz v celé EU bez nutnosti jakýchkoliv úprav.

      Blinkry jsou oranžové. :-) I když zelené by možná byly cool. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Hory

        Hory 25.01.2008  15:34

        « Re: blinkry

        Tak to jo, auto se zelenejma blinkrama možná tak do filmu od Tarantina... ;-)

        Možná sis ho ale moh koupit rovnou s úpravou speciální pro ČR: Pluh na přední nárazník, abys projel centrem. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Beersheva

    Beersheva 05.02.2008  15:04

    Saab 9-3

    Opravdu koukam, ze nase vozy maji hodne spolecnyho, volant, radici paka, ovladani ventilace a pristrojovky, dokonce i klicek je zjevne ten samej - tak bud nakonec rad, ze mas vuz ze Svedska a ne z Michiganu, treba na nem ulpelo neco i ze saabovske bezpecnosti - kazdopadne to je peknej exot na silnici, tesim se jak bude vypadat kombik! Designove super, az na ty moc mohutny zadni lampy. Btw, Cadillac ani s BTS v Evrope neboduje, cim to bude?
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 05.02.2008  16:20

      « Re: Saab 9-3

      To já nevím... určitá nedůvěra v US cars? (i když tohle žádné US car kromě designu není), předloňská akce Mountfieldu s CTS? to že dlouho nebyl diesel? očekávání přehnaných cen? malá servisní síť? nulový marketing?

      Určitě může být důvodů celá řada.

      Já kdybych, jak jsem zmínil v recenzi, loni tohle auto "nevyfasoval" v autopůjčovně, pravděpodobně by mě taky nenapadlo nabídku Cadillacu vůbec zkoumat a pravděpodobně bych dnes jezdil v něčem úplně jiném. Ale takové už jsou cesty osudu. :-) Zatím jsem celkem spokojen a doufám, že mi to vydrží.

      Hodně šťastných km v Saabu.

      A koneckonců, právě to, že je to vůz ze Švédka s designem US auta byl hlavní důvod, proč jsem do něj šel. Ať žije globalizace! :-) (prosím nekamenujte mě)
    • 00 Reagovat !

      foto Hory

      Hory 19.02.2008  12:17

      « Re: Saab 9-3

      No tak saab už je na tom poslední roky hodně bídně, hůř než opel, a to je co říct, bo opel je německá parodie na auto...

      Saab má v produkci snad jen 2-3 modely a chtěj za to nekřesťanský peníze... To už na silnicích u nás uvidíš víc cadilaců než saabů (nepočítej do toho stoletý plačky)...

      A proč tady Cadilac a spol ze Států neboduje? No to je přece jasný, protože tahle díra (rozuměj "srdce Evropy") je pro USA asi tak důležitej trh, jako pro škodovku Mauretánie nebo Banánová republika...

      A já se vůbec nedivím! :no:
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.07.2008  15:58

        « Re: Re: Saab 9-3

        Vidim zase mezi nami jeden vlastenec.
        Spiš si myslim že proste cadilac v silne evropske konkurenci nestiha. Nic proti. Design každeho věc me se zda zajimavy za motor určitě jedna papirove se zda celkem super. Ale newim americke auta neberu jako nejlepší.
        :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Beersheva

    Beersheva 05.02.2008  21:33

    Cadillac CZ

    Btw, videl jsi na silnicich jedine CTS z te akce Mountfield? Ja nevidel v CR jedine CTS nikdy, mimomochodem, a to mam oci vsude. Dokud se nezacne Cadillac prodavat s dobrou cenou a evropskym modelem (napr. naftaky, odpocet DPH) u prodejcu Opelu jako psycho premiovka za cenu pod cenou nemeckych premiovek, tak nemaji sanci. U Saabu je to neco jinyho, ten ma u nas renome jako nobl kvalitni auto, Cadillac je proste jen exot, o kterym lidi nevi co si myslet.
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 06.02.2008  19:28

      « Re: Cadillac CZ

      To máš recht, to jsem neviděl. A ty už jsi viděl českého zahrádkáře či chalupáře, který by jezdil v autě s benzínovým 2.6 motorem a průměrnou spotřebou někde mezi 11-13l? Zato jsem jich viděl spoustu v bazarech, najeto max. 10 tkm a za ceny kolem 400 tKč. :-)

      Jinak souhlasím s tím, že pokud neudělají alespoň ty kroky co jsi vyjmenoval, tak se u nás určitě neprosadí. První nafťák je právě to BLS, nové CTS má letos taky dostat naftu, BLS je už i kombi s odpočtem, tak uvidíme, jak se to vyvine. Snad jen s tou cenou bych nesouhlasil. Myslím, že ve srovnání právě s evropskými prémiovkami je ta cena docela dobrá.

      A to že to v tuto chvíli exot je, mě osobně naprosto vyhovuje.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [213.160.185.XXX] 07.02.2008  11:15

      « Re: Cadillac CZ

      ale ty si *, ze saab je nobl kvalitne auto? Zobud sa, sak uvidis na nasich cestach macimalne jedno za mesiac ty K.O.K.O.T.!!!!!!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.02.2008  11:06

        « Re: Re: Cadillac CZ

        No lol neviem co si chcel povedat ak to ze SaaB tvori zle auta resp. malo nobl tak to je pravda nie je to Rolls Royce ale tvori velmi kvalitne, odolne a spolahlive auta (Napr. saab 9000
  • 00 Reagovat !

    foto Dadanek-AlkoholixXx-

    Dadánek (AlkoholixXx) 28.02.2008  10:45

    Zdravím

    Zapracoval jsem na recenzi, můžeš se podívat a pokud budeš chtít tak můžeš i přehodnotit. Dík ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.2008  18:05

    dotaz

    všiml jsem si motoru že vypadá skoro jako na mojem auto opel astra GTC 1.9 CDTi 110Kw/150k možná to je jen podobný kryt ale podivej se na moji fotku... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 26.03.2008  17:34

      « Re: dotaz

      Určitě je to tentýž, je to koncernový motor GM, a dělá ho pro ně Fiat. Používá se mimo jiné i ve Vectře, takže ho asi dali i do Astry GTC. Od letoška mají dokonce verzi se dvěma turby a 132 kw. Ale ta už je poněkud žíznivější.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.2008  11:26

    Combi

    Je hezčí ;-\ ;-) .
  • 00 Reagovat !

    foto rooney

    rooney 06.12.2008  23:14

    Sedačky

    Auto pěkný ´=)
    Jen by mě zajímalo jak se sedí na těch sedačkách,když člověk najede do zatáčky krapet ostřeji tak musí pěkně poletovat co? Nebo se pletu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.2010  13:55

    Kontakt

    Dobrý den ,

    je na vás nějaký kontakt ohledně prodeje auta?

    Děkuji

    • 00 Reagovat !

      foto cato

      cato 29.06.2010  00:35

      « Re: Kontakt

      Dobrý den,

      máte-li ještě zájem, je můj mail munzeitig@centrum.cz.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…