Diskuse

Cadillac CTS (2006)

6.12.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ING-e". Když jsem si šel poprvé pro svůj řidičský průkaz v 18letech, už cestou na úřad mě napadala…

 

Cadillac CTS (ING-e)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto ROBERTOO

    ROBERTOO 06.12.2008  17:31

    Nooo niekomu ide karta...

    ...keď má 19 a svoje vlastné auto s logom Cadillac.Ako Dadánek.Nezávidím(teda trošku aj hej >:D ).Len ten začiatok o výbere tých áut sa mi zdal trošku viac nadnesený a mal asi povedať,že stačí chodiť 4 mesiace do roboty a človek má na S-ko alebo Cadillac.Tak to na mňa pôsobilo.Nič v zlom. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto murcix

    murcix 06.12.2008  18:11

    Zavist a tak...

    Co mam robit aby som si mohol o rok povedat, ci vybrat S alebo CTS. Aspon taky mensi navod, popravde by mi stacilo si vyberat medzi C a BTS.Alebo feldou...
    • 00 Reagovat !

      foto Eugenio

      Eugenio 06.12.2008  18:32

      « Re: Zavist a tak...

      Možna Pornografie.
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 06.12.2008  20:00

      « Re: Zavist a tak...

      mozno staci len aby si bol v urcitej oblasti vynimocny a najst niekoho, kto je za tie tvoje schopnosti dostatocne zaplatit.
  • 00 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 06.12.2008  18:32

    Zajímavé

    Velmi zajímavé auto :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto jurajos

    jurajos 06.12.2008  18:50

    Otázka s veľkým O.

    Neber to v zlom, ale čo robím špatne (resp. čo Ty robíš lepšie ako ja), že si ani po štyroch rokoch prace nemôžem vyberať medzi S-kom a Caddym? 8-s ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto zip2016

      zip2016 06.12.2008  19:39

      « Re: Otázka s veľkým O.

      No teda, to je přece jasný!! Musíš krást a potom ještě taky trochu krást. Taky je možný že už před tebou kradl tvůj otec, ale to je dost nepravděpodobné vzhledem k poměrům kteríé tu byly. A nebo.....musíš mít tetičku která má za jménem třeba Anglická královna nebo tak.

      ING-e neber si to špatně, ale ani trošku ti nevěřím, že sis to auto koupil za své peníze.
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 06.12.2008  19:43

        « Re: Re: Otázka s veľkým O.

        zip, v 19 som si tiez mohol kupit auto za cca 10000 eur, kde sa pohybuju ceny takychto aut, len jazdenych. kamarat ma v 21 rozbehnutu firmu, v ktorej ma 25x Volvo FH12, sluzobne V50 a referentsky nissan primastar. vsetko sa da, len to chce vela, vela stastia.
        • 00 Reagovat !

          foto zip2016

          zip2016 06.12.2008  19:46

          « Re: Otázka s veľkým O.

          Však já to myslel z legrace. Ale na jednu stranu je to celkem hodně peněz na 19-ti letého kluka který pracuje 4 měsíce. Ale to je jedno. Já Tomu prostě nevěřím, že se z ničeho dají za méně nežli půl roku vydělat takové peníze.
          • 00 Reagovat !

            foto Vette

            Vette 06.12.2008  19:56

            « Re: Re: Otázka s veľkým O.

            ...vies, moze to byt aj vec priorit. Poznam mnozstvo ludi co su ochotny na urcitu vec zaplatit viac ako ostatny. Staci ze to je chalan bez zavezkov a zatial ho buducnost moc nezaujima. V takom pripade si moze za priemerny plat dovoli na leasing aj ovela lepsie auto.
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 06.12.2008  22:38

            « Re: Re: Otázka s veľkým O.

            To je snad jedno kolik vydělává a jak, ne? Pokud podobný auto stojí 10000 Euro jak píše Jmurjr tak to dělá 4000 Euro (=60 tisíc Kč) měsíčně, to dneska není moc problém.
            • 00 Reagovat !

              foto Hory

              Hory 20.02.2009  15:28

              « Re: Otázka s veľkým O.

              Od kdy je 4000 Euro 60000 Kč? Euro za 15? Tak to seš dobrej blázen... Při aktuálním kurzu 28,5 seš bratru na nějakejch 110 litrech měsíčně, jak píšeš... V 19 letech není problém? Hm, zajímavé...
        • 00 Reagovat !

          foto Vette

          Vette 06.12.2008  19:46

          « Re: Re: Re: Otázka s veľkým O.

          :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto zip2016

            zip2016 06.12.2008  19:50

            « Re: Otázka s veľkým O.

            Retard: Podívej mě je jedno co o mě kdo říká. Já mám svědomí čisté. To o čem tu já píšu už tu řešilo několik lidí přede mnou a na ani na jeden dotaz pan ING-e nedokázal nebo možná ani radši nechtěl odpovědět. Ale na mém názoru nezáleží. Prostě jsem to sem napsal a tak to je. A ty s tím nic nenaděláš.
            • 00 Reagovat !

              foto Vette

              Vette 06.12.2008  19:53

              « Re: Re: Otázka s veľkým O.

              tak sa potom cudujte ze sem nikto neda lespie auto ked ho takto pekne privytate.... Nic s tym nespravim, ale komentovat to mozem.
              • 00 Reagovat !

                foto zip2016

                zip2016 06.12.2008  20:11

                « Re: Re: Re: Otázka s veľkým O.

                Ale já tím nikoho neodsuzuju. Já jen píšu svůj názor. Já mu dokonce fandím, že má takové auto v 19-ti letech, ale zajímalo by mě jak se na to dá vydělat za tak krátkou dobu a už vůbec se tu nechci s nikým hádat, proto tu nejsem.
      • 00 Reagovat !

        foto Vette

        Vette 06.12.2008  19:45

        « Re: Re: Otázka s veľkým O.

        Nikoho za nechcem zastavat, ale ako si dovolujes nieco take tvrdit? Uz sa podobne veci riesili v inej recenzii, ale ked to nemas potvrdene preco ho urazas. Suhlasim ze to nemusi byt jeho alebo ze si ho nemusle kupit sam. Ale preco sa takto vajydrujete pokial to nemate potvrdene. Keby sa takto niekto vyjadri o tebe, to by sa ti pacilo?
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 06.12.2008  23:52

      « Re: Otázka s veľkým O.

      Také bych se rád dozvěděl do čeho dělá :-) možné to samozřejmě je, pokud dělal nějaké maluchy předtím a naučil se, není problém si během 4 měsíců vydělat i 160000 Kč a to složit jako zálohu na auto.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.12.2008  00:19

        « Re: Re: Otázka s veľkým O.

        Maluchy? Asi si myslel melouchy? :-) >:D
        • 00 Reagovat !

          foto positivemind

          positivemind 07.12.2008  00:25

          « Re: Re: Re: Otázka s veľkým O.

          To víš, já a slovíčkaření >:D ale obecenstvo pochopilo, jsme rádi :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 07.12.2008  00:29

            « Re: Re: Re: Re: Otázka s veľkým O.

            Já sim pod slovem maluch představím Fiat 126 nebo kolik. >:D ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 07.12.2008  00:29

            « Re: Re: Re: Re: Otázka s veľkým O.

            Ty budeš tátou? :-O :-O :-O
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 07.12.2008  08:45

    No to je zase diskuze ako rozprávka....

    mňam...fuj! Kdo tohle má číst? V té recenzi je to napsané tak nešikovně, že bych majiteli ještě pár let ubral, ale zase fotky jsou tak mizerné, že to fejk nebude, ti si dávají víc záležet, takže gratuluji k překvapivému výběru auta....myšlenkový pochod při výběru jsem opravdu nepochopil....mohl bys to nějak přiblížit??? A nemám vůbec nic proti amerikám, 4 a půl roku jsem tam žil. Tak ať ti jezdí a na recenzi i fotkách zapracuj! Hoj! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.2008  08:52

    Otázka s veľkým O

    Chlapi nemůžete po mě chtít abych vám hned odpovídal nejsem na počítači celí den (kromě toho když jsem práci). Jediné co mě trošičku mrzí je, že se staráte o to kde jsem nato auto vzal a ne o auto jako takové. :'-(
    Ale na druhou stranu to chápu jsme češi a to závistivý (někteří). :-)
    • 00 Reagovat !

      foto murcix

      murcix 07.12.2008  09:46

      « Re: Otázka s veľkým O

      No tak ja urcite zavistlivy niesom. Ja sa tiez chystam raz zarabat slusne peniaze, len tak za rok budem este na vysokej a za 4 roky tiez ,tak ma to zaujima.

      Inak k tomu autu. O autach mam velmi dobry prehlad ale caddilaci mi akosi utekali pomedzi prsty som oznaceniam nikdy nejak nechapal ze ktore patri kam ,lebo ta znacka mi trosku pripomina seat, u ktoreho tiez skoro vsetky modeli vyzeraju tak isto.
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 07.12.2008  09:47

        « Re: Re: Otázka s veľkým O

        ak sa nemylim, tak velkostne to je BLS/CTS/STS a potom je Escallade a dalsie. takze toto je na urovni 5ky bmw.
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 07.12.2008  10:39

      « Re: Otázka s veľkým O

      Nerad narážím na češtinu, ale tohle je přímo do očí bijící :-(
      celÝ (mladý) den, a to závistivÍ (mladí)

      Jinak jsem kousek od Hk, neměl bys někdy chuť se sejít a ukázat mi svého mazla? Divím se tomu výkonu. Na takhle mladé auto z 2.8 jen 133KW? Teda, Amíci jsou divní
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 07.12.2008  11:13

        « Re: Re: Otázka s veľkým O

        V americe se dělají auta na pohodu. Ten výkon je úplně normální. Pojistka se tam neodvíjí od objemu motoru. A na dálnici stejně můžou jen 70mil/hod. My taky máme 114kW z 2.3L motoru. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jurajos

      jurajos 07.12.2008  11:22

      « Re: Otázka s veľkým O

      Soory za tú otázku vyššie, ale myslel som to tým najúprimnejšim spôsobom (ako Forest Gump >:D ), bez toho že by som chcel niečo iné naznačovať.
      Výber môžem len pochváliť. Ak dá niekto prednosť niečomu nezvyčajnému(Cady) pred klasikou (S-ko), tak má moje sympatie. ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.2008  08:54

    No to je zase diskuze ako rozprávka....

    Psal jsem to včera. Určitě na to zapracuji. Nové foto bude snad do St. Děkuju za strpení... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 07.12.2008  08:57

      « Re: No to je zase diskuze ako rozprávka....

      Já v tom závist nevidím. Sám jsi psal, že po pouhých 4 měsících práce jsi si nemohl dovolit něco jiného/lepšího, tak nastává otázka, kde tak dobře platí >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.12.2008  10:12

        « Re: Re: No to je zase diskuze ako rozprávka....

        Já pracuji jako telekomunikační poradce/NF Mobile Services
        Je jasný že si nevydělávám zatím :-) 100 000 měsíčně
        Ale není to tak hrozny. Lhal bych kdybych řekl že jsem si nato vydělal za 4 měsíce. Měl jsem pár peněz do začátku tak jsem se obětoval a koupil jsem si ho (vždycky to byl tak trochu můj sen) Jen pro pořádek zaplatil jsem ho hotově.
        • 00 Reagovat !

          foto positivemind

          positivemind 07.12.2008  12:04

          « Re: Re: Re: No to je zase diskuze ako rozprávka....

          Ach ta sladká naivita dospívajících >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 11.12.2008  12:59

      « Re: No to je zase diskuze ako rozprávka....

      Hmmmmm.................tak nová fota budou ve středu....tak co bude, chlape??? Nejsi neplecha???? 8-s 8-s :-) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 07.12.2008  10:16

    Jak to vidím já

    Je to sakra možné. Nechtěl jsem nikdy provokovat, ale já jsem si na Avantime vydělal za "dlouhých" 6 měsíců práce... ;-)

    ING-e, možná jsi trochu provokatér, žijeme v zeměpisné poloze, kdy se musí trochu opatrněji... ;-)

    Zároveň vítám proměnu Vetteho, protože diskusi pod tehdy 18ti letým Dadánkem začal tenkrát trochu jinak...
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 07.12.2008  10:23

      « Re: Jak to vidím já

      ...nerozumiem tvojej poznamke ale to je asi jedno.
      • 00 Reagovat !

        foto murcix

        murcix 07.12.2008  10:49

        « Re: Re: Jak to vidím já

        To asi preto ze si Retard... Ja tomu taktiez nerozumiem ale som par stupienkov nad retardom.

        A pekny job to som chcel vediet.

        A nic v zlom ale stale mam taky pocit ze ak sa hocikde zamestnam a nemam ani vysku, nikde mi nedaju 100 000. Mozno v sporte to ano ale ja hram volejbal a tam tazko:D

        Ked ma niekto dobry napad, to je vec ina, ale vtedy je uplne jedno kolko ma rokov.

        A 133kW je na taky motor zalostne malo. Mozno do nejakeho jeepu ale v osobaku som cakal minimalne tych 150...
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 07.12.2008  10:53

          « Re: Re: Re: Jak to vidím já

          Aha. Tak stačí kouknout na diskusi u Dadánka, a tam si dát první příspěvky... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Vette

            Vette 07.12.2008  12:53

            « Re: Re: Re: Re: Jak to vidím já

            Nasatastie pre dadanka si svoje prve prispevky dal zmazat adminom ;-) Ak sa dobre pamatam tak to urobil po mojej rade. Som rad ze tu ostal a nemyslim ze by sme spolu s Vlakom na neho utocili. Skor sme ho usmernili. A ak sa na mna za to hneva tak sa mu opravedlnujem.
            • 00 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 07.12.2008  13:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak to vidím já

              Vette, byl jsem pouze špatně pochopen. Já se do diskuse jestli někdo má nebo nemá peníze v 19ti letech motat nechtěl, a taky se do ni už nemotám. V této diskusi jsem s tebou souhlasil...

              Pokud to Petic nazval špínou, tak ta špína tento týden lítala z obou stran. Končím, o penězích se tady bavit nebudu...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.12.2008  12:15

      « Re: Jak to vidím já

      Niekto tu už dosiahol stav paranoje a tak si svoje tvrdenie už ani neráči overiť, pravda?? Pokiaľ viem tak to bol veselyt, kto do Dana skákal a vette tam ani jediným príspevkom nenarážal na to, z čoho ho obviňuješ... Skopíruj mi príspevky v ktorých niečo také tvrdil (nezabudni niečo vytrhnúť z kontextu) a potom som ochotný sa ti ospravedlniť. Keď som to teraz čítal, tak sa len zamýšlal nad motorom a veľkosťou auta...
      Keď raz s tebou niekto nesúhlasí, alebo sa ťa snaží posunúť správnym smerom je automaticky tvoj nepriateľ a budeš na neho vyťahovať špinu, i keď tá špina neexistuje?? Klesol su mňa spôsobmi, ktoré v poslednej dobe praktizuješ, sorry...
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 07.12.2008  12:23

        « Re: Re: Jak to vidím já

        Petic, nápodobně... ;-)

        PS: nikoho nenapadám, jen se divím, že takové věci vůbec dospělej chlap řeší, a je jedno "na jaké je strane"...
        • 00 Reagovat !

          foto Vette

          Vette 07.12.2008  12:58

          « Re: Re: Re: Jak to vidím já

          SVIHAK: Zamysli sa nad tym co tu posledne dni riesis ty a potom a komentuj moje prispevky :no: :no: :no: :no:
          Rozhadal si cele moje auto a to prave koli tvojim prispevkom na inych uzivatelov. To je hodne chovania dospeleho chlapa?
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 07.12.2008  13:03

            « Re: Re: Re: Re: Jak to vidím já

            Ještě jeden paleček, prosím, dospěláku co se zastáváš lží... ;-) :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Vette

              Vette 07.12.2008  17:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak to vidím já

              to ze klamali aj ostatnych ktorych sa zastavas ty "dospelak" ti uz nevadi. To ze sa niekto prizal pod natlakom uz je jedno.
      • 00 Reagovat !

        foto Vette

        Vette 07.12.2008  12:55

        « Re: Re: Jak to vidím já

        Petic: Dakujem za podporu.
      • 00 Reagovat !

        foto murcix

        murcix 08.12.2008  00:06

        « Re: Re: Jak to vidím já

        A ja som to tam hladal od vetteho a akurat som nasiel nieco v zmysle ze super kara...

        A akurat ten veselyt tam stale nieco hustil.

        Ale to je tak.. Niekto si proste nevie priznat chybu ,ani ked je to do oci bijuce.Hlavne je ze on sa citi nedotknuto a to ze ini si myslia, ze je (vid moj team) to je jedno...
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 07.12.2008  13:03

      « Re: Jak to vidím já

      SVIHAK: tak by si tu zvedavym mohol poradit ako sa to da zvladnut. Urcite to su rady ktore vela uzivatelov MACZ odceni.
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 07.12.2008  13:08

        « Re: Re: Jak to vidím já

        Učit se, učit se, učit se... ;-)

        Vette, tohle bylo vážně nepochopený. Ale vášně v nás dřímou pořád...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.2008  11:08

    cars

    Sorry za ty chyby. ale z Čj jsem měl za 4. Takže to asi nedohoním ale budu se snažit. Určitě nejsem proti jakémukoliv setkaní s auty, taky se zajímám o auta takže bez problému...
    • 00 Reagovat !

      foto zip2016

      zip2016 07.12.2008  12:13

      « Re: cars

      Telekomunikačmní poradce? Tak to jsem se měl asi lépe učit, ale přesto děkuju za vysvětlení. Každopádně doufám že se tě mé narážky, na možnost či nemožnost vidělat na takové auto v 19-ti letech, nedotkly.Prostě jsem se jen chtěl zeptat. Auto je moc pěkné. Ať ti dlouho slouží. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 07.12.2008  13:00

      « Re: cars

      tak so 4kou z CJ asi nebudes novinar ani spisovatel ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 07.12.2008  13:08

      « Re: cars

      Jasně, v pohodě, já jen že mě to doslova do očisek praštilo ;-)

      Telekomunikační poradce? To zní jako telemarketing... NF Mobile services? O té firmě jsem neslyšel, nezná ji ani mr.Google :-( trošku se v tomhle odvětví také pohybuji, znám se s pár špičkami v ČR (ne přímo telekomunikace, ale vývoj sw do mobilních zařízení).

      Ve stříbrné vypadá úplně jinak, v Matrixu ale dostal slušnou sodu :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Operator

        Operátor 07.12.2008  21:33

        « Re: Re: cars

        Teď už to Google zná. Nebo tam spíš dává odkaz na tu to diskuzi :-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 07.12.2008  13:07

    CTS

    Zdravím. Jedno takové CTS tu jezdilo přes půl roku, já kolem něj měl cestu pokaždé dvakrát denně. Jednoho dne jsem ho už nepotkal. Druhý den jsem se dozvěděl o nehodě, která byla to ráno kdy jsem ho nepotkal. BMW E61 čelně s CTSkem. Na netu jsem viděl fotky. Majitelům otec zahynul. Dle všeho obě auta jela do 90kmh. Což mě překvapilo, jak byl Cadillac zdemolovaný...
    Je to smutné, ale od té doby se mi zdá, že nejsou zrovna moc bezpečné...

    Jinak chce to o dost víc fotek ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto jurajos

      jurajos 07.12.2008  13:15

      « Re: CTS

      Predpokladám že si pri inkriminovanej zražke ani podmienkach za akých vznikla nebol. Nezdá sa Ti preto, že input informácii je podozrivo malý na to aky output si z toho vyvodil?
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 07.12.2008  13:21

        « Re: Re: CTS

        Bylo to i v Tv. Byl tam i rozhovor s oběma řidiči. A to že bylo trochu mokro na silnici, moc neudělá na tom, jak je auto sešrotované, anebo jo? když nepočítám brzdnou dráhu, které se dá říst nebyla..
        • 00 Reagovat !

          foto jurajos

          jurajos 07.12.2008  13:28

          « Re: Re: Re: CTS

          V Tv bol tá havária nafilmovaná? Bolo jasné kto šiel akou rychlosťou? Náraz bol čelný alebo s presahom?...atď. NCAP s toho urobila hotovú vedu, tak som prekvapený, ako rýchlo si zo súdom bol hotový Ty.
          Avšak nevylučujem, že Cady na tom môže byť v porovnaní s BMW v pasívnej bezpečnosti horšie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.2008  15:41

    CTS

    Pokud jeli oba, připomínam oba dva 90km/h. Tak neznám auto které by to vydrželo.
    Podle mě byly oba KO jak Cadillac ta BMW. Nedej bože bourat třeba fordem Ka nic by znej nezbylo... vůbec nic při 90km/k. To je můj názor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.12.2008  15:45

    cadouš

    Nové foto bude ve středu. Prosím o trpělivost...
    Video mám taky v plánu....
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 07.12.2008  18:19

    Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

    Nová CTS se mi líbí velmi /ty diody vzadu především/. Toto je starší model a má taky nevšední design, to se musí nechat, především ve srovnání s evropskými auty. Gratuluji k odvaze, já bych takovou neměl, americké auta jsou technologicky i interiérem poněkud zaostalé, navíc o jejich spolehlivosti si dovolím taktéž pochybovat.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 08.12.2008  13:16

      « Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

      HAHA HEHE HIHI.
      prosimtě, jel si někdy v nějaký americe? Nebo jen kamrád bratrance povídal že sou to šmejdy?

      REALITA je totiž poněkud JINDE!!!!
      Mimo toho rozdílného interiéru dnešní moderní auta nezaostávaj v ničem.
      A spolehlivost?
      Mam druhou ameriku už 4,5 roku a mimo 1 případ, kdy sem si to zavinil sám - sem odevšad, kam sem přijel zas odejl, bez cizí asistence.
      A ještě detail - až bude stát na 95 BMW 5xx neorigo rozvodej řemen+kladky 3500,- kč; blatník 950,- kč a zadní tlumič výfuku od Walker Exhaust 3200,- půjdem se bavit dál...

      No a mizerný litrový výkon?
      Jka u čeho - chrysler měl v roce 1998-06 ze své 2,7 V6 149Kw - trošku paradox že český etalon Superb 2,8 V6 měl o 10 Hp méně ještě v roce 2006 :-)

      Jak tu ale blyo řečeno - v usa se mjezdí po dálnicích max. 120-140 - a dodržuje se to.
      Tak ono k čemu u sedanu s kterym nikdo nepojede na okruh 300 hp - btw tohle "mountfieldovské" CTS, kterých sem charouz natahal v rámci propagace značky a soutěže s Mountfieldem cca 50 je základní sociální verze, v usa to bylo auto do autopůjčoven a pro chudý co chtěli mít na masce logo Cadillac.
      Všichni ostatní si koupili 3,2 V6 (220 HP) nebo 3,6 V6 (255 HP) s automatem.
      Vrchol byl 400 HP osmiválec...

      Nutno říct, že druhá generace CTS je lepší než ta první.
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 08.12.2008  20:15

        « Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

        No pokud chceš srovnávat se Superbem:-) tak to jo. Nicméně, ten motor, když nemá být závodní, tak ať je aspoň úsporný a to se taky říct nedá... Já se nedivím, pokud ve státech stálo palivo tolik co stálo, nikoho to nemotivovalo k tomu vymejšlet nějaké výkonné a úsporné motory... a pokud mají špičkové silnice, nemusí se trápit s podvozkem.
        P.S. Krom toho, caddy se tváří jako prémiová značka, srovnávat bys ji tedy měl s prémiovými evropskými značkami..
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 09.12.2008  10:33

          « Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

          A proč ne?
          Střední třída jako střední třída. I ceny byly podobné - Superb 2,8 V6 stál prakticky to samý co muj Sebring a pokud sis dovezl to CTS z usa, tak i jako to CTS.

          Ad úsporné motory - nevim jak to CTS, ale mu Sebring má dlouh. průměrnou spotřebu 8,5-9,5 na sto.
          myslim že solidní na 2,7 V6 a 203 HP.

          Tak nějak bych řekl, že ten Cadillac bude brát to samé.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 09.12.2008  22:48

            « Re: Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

            bmw 530i má 260 koní, stovku za 6 a průměrnou za 9, když už tedy srovnáváme ty střední třídy...
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 11.12.2008  10:54

              « Re: Re: Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

              Ano, neříkám že neexistují vozy s lepšími parametry. Bohužel bych se podíval na cenu BMW v roce 2001; pak třeba na cenu origo ND a zkusil porovnat s některou us zančkou...
              Taky docela rozdíl.
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 12.12.2008  11:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

                ano, je zcela normální, že horší věc stojí míň. pokud ti jde jen o cenu jako takovou, doporučil bych ti korejské auto, bude spolehlivé i mimořádně laciné, s velmi dobrou spotřebou.
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 05.01.2009  11:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

                  Korejce nechci, děkuji.
                  Já sem se svojí amerikou spokojen, mam už druhou.
          • 00 Reagovat !

            foto jouda-AlkoholixXx-

            jouda(AlkoholixXx) 10.12.2008  13:08

            « Re: Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

            Koukam ty seš na ty český auta nějakej vysazenej, že si pořád bereš superba do pusy. Motor v superbu taky neni žádná novinka to ví každej tak co se děje?
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 11.12.2008  10:52

              « Re: Re: Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

              Ne, já sem vysazenej na moderní, úsporné, kvalitní a levné vozy koncernu VW, zejména let minulých.
              Nic lepšího totiž není, to ví každej čecháček. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto jouda-AlkoholixXx-

                jouda(AlkoholixXx) 11.12.2008  11:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Gratuluji k odvážnému rozhodnutí!

                Jo tak když je to tvoje životní fylozofie tak o tom nemá cenu polemizovat. Mě spíš přijde, že z těch aut dělaj to co nejsou takový jako si ty. Většina českých majitelů zejména škodovky ví že nemá best auto na trhu a bohužel už neni ani nejlevnější. Ale co si budem povídat zejména o majitelech starších passatu a i octávek, kteří si myslí že maj raketoplán a podle toho s nim taky lítaj >:D . Nic však nejde paušalizovat na všechny. Ať ti Chrysler slouží.
  • 00 Reagovat !

    foto JFK

    JFK 08.12.2008  16:14

    řetězec s potřebami pro zahrádkáře

    image moc nepomohl. Antonín Poctivec Charouz nakoupil díky tehdejším problémům GM caddilaky hluboko pod dealerskou cenou, 50 kusů pak postoupil Mountfieldu. Následný pád ceny těchto aut v bazarech byl logický následek 8-s

    Není mi moc jasný údaj u motoru - 133kW měla série se starym V6 z Opelu 2.6, novější 2.8 z Holdenu má mít 158kW.

    Ad telekomunikační poradce, to je široký pojem. To jako sedíš v centru a nabížíš po telefonu nějaký služby lidem, nebo zvoníš v obleku po barácích s nabídkou výhodného volání?
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 09.12.2008  18:54

    čau

    Tak tomuhle říkám luxusní auto.Mě osobně se nelíbí vzhled auta,ale ten interiér,komfort nemá chybu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.2008  08:14

    Fajn

    Pekne auto, gratuluju. Ja mel taky vzdycky sklon k nejakym amerikam nebo mene obvyklym vozum. Tak at jezdi. Jen bych trosku pridal na recenzi a fotkach, zatim si s hodnocenim pockam :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.12.2008  15:46

    Přidal jsi fotky! Halelujá! Tak nejsi neplecha, to jsem rád!

    Tak ať ti jezdí a nikdo ti ho neojede klíčem, američana!!!! :-) Hoj! Zvyšuji známky za foto.
  • 00 Reagovat !

    foto candat

    candat 28.12.2008  08:47

    bordel

    mame v kufru stejny bordel, takze za 10 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.2009  07:28

    Hezkej caddy s motorem z Opela

    Cady hezkej ale nikdy bych si nemyslel že pod kapotou to bude mit motor ze součástek z opela nj GM ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Krtek-no1

    Krtek_no1 23.11.2012  14:12

    Máte ještě CTSko ?

    Já ho teď taky pořídil tak shánim někoho na výměnu zkušeností. Posílal jsem Vám SZ ale bez reakce. Můžete s e mi prosím ozvat kdyžtak na email ?
  • 00 Reagovat !

    foto elukok

    elukok 05.04.2013  13:34

    Mozek

    No to je kombinace - asi ochotný rodiče za zády, klučina co si koupí auto který viděl někde v americkym filmu + na něj musí dát 20 palcový chromový kola a 100% tmavý skla aby vypadal drsně nebo co.
    Víc k smíchu už to snad bejt nemůže >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…