Volkswagen Golf (2016)
31.1.2019Tak mou další obětí na 4 kolech je jak jinak, opět starý známý Golf 7 generace. V pořadí již třetí. Tentokrát modelový rok 2016 s motorem 1,4TSi v…
Volkswagen Golf (Verny_2013)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 04.02.19 18:15
« Re: Tvrdé na 17kach?
Já byl zvyklý na 15" ze Sportsvana. Ty 17" s pneu 225/45 na kterých jsem to koupil byly opravdu znatelně tvrdší a dost hlučné. Koupil jsem zimní 16" 205/55, se hluk znatelně snížil a komfort i na horších silnicích se citelně zlepšil. Proto jsem vyměnil i ty letní 17 za 16. Pro ostřejší jízdu dám podvozek do režimu sport. Pak to celé ztvrdne a ztuhne a získá na jistotě. Tvé GTi je ale jiná liga, to je opravdu hothatch, podvozek je jinak nastaven a z lepších komponent. Chápu že pak je i na větších kolech lépe sladěn komfort s agilitou. To moje je v podstatě úplně normální sériové auto s nějakou dynamickou rezervou. S 1,5 TSi 110 Kw jsem jel asi jen 30 min v Karoqu a nepřišel mi na tak velké auto špatný. Byl pěkně pružný, ale nad 4500 ot. jsem ho nevytáčel. U 1,4 mohu srovnávat obě výkonové verze 92 a 110 Kw. Ta silnější je někde jinde v pružnosti i bezprostřednosti reakce. Co mě asi nejvíc překvapilo, tak ta silnější nemá saze ve výfuku. ta slabší byla očouzená jako diesel bez DPF. Hodím do galerie nějaké foto. -
zetr007 04.02.19 11:16
« Re: Re: Recenze
To taky nevím jak to udělali, poněvadž jak si psal u 92KW verze je vejfuk černej, já to měl stejně u 1.2 TSI jak u dieselu z 90 let. Ted ho mám podstatně čistější u dieslu 2.0 TDI a je to filtrem pevných částic. Takže těžko říct čím to je že ho máš čistej, pokud ho pravidelně nemeješ >:-[] ;-) -
Verny_2013 04.02.19 10:36
« Re: Recenze
Díky za pochvalu. Snažím se ty recenze psát tak aby se čtenář i trochu pobavil. Máš pravdu s tím motorem, byl to v podstatě hlavní důvod proč jsem tu výměnu vlastně uskutečnil. Nejvíc mě u tohoto motoru ale překvapil čistý výfuk bez sazí. Nechápu jak to udělali když to nemá filtr. -
Verny_2013 03.02.19 10:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Golf
Já měl u Sportsvana 92 Kw verzi 1,4 TSi. Motor popisuju v obou recenzích jak na Golfa tak Sportsvana. Ta nová 1,5 96 Kw je technologicky jinde ( vypínání válců, variabilní turbo, millerův cyklus ) a měla by být o 0,5 L úspornější než ta 1,4 a taky tišší a kultivovanější. Ale co mají oba slabší motory společné je převodovka MQ 200 a omezení točivého momentu z 250 na 200 Nm. Ty chybějící Kw výkonu ani tak nevadí, ten výkon je nad 4500 ot. a tam se tak často nedostaneš. Ale chybějící Nm se projevují ve slabší pružnosti. Ty 110 KW verze jedou pocitově výrazně líp. Ale pro běžné ježdění v pohodě stačí ty slabší verze, mají už vzadu multilink a to je znát na agilitě a komfortu. Já už jsem asi moc namlsaný a chtěl jsem něco dynamičtějšího. Těším se na tvou recenzi. -
Jirka200 03.02.19 09:44
« Re: Re: Re: Re: Golf
Máš pravdu, ale já jsem šel do slabší verze 1.5 tj. 96kW a tedy minus 40 tis. Kč, LED světla nemám adaptivní (statické jsou v základu verze ME). A hned jsem cenově úplně jinde, ale za cenu toho kompromisu. Nemám taky navigaci, což mi nahradí Android s ML. Dost jsem přemýšlel mezi 96 kW x110 kW, ale jezdím většinou sám nebo ve dvou, snad to bude výkonově stačit.
Jinak ceník verze ME je solidně nastaven. U ME nelze objednat DSG, ale jinak se u Golfa za DSG připlácí 60 tis Kč, to bych nedal. -
Verny_2013 02.02.19 23:19
« Re: Re: Re: Golf
Tak jsem si to jen tak zkusil nakonfigurovat ME + základ s 1,5 TSi 579 900 + Blind Spot Senzor, LED světlomety dynamické + LED koncová světla, Paket Zrcátka, PreCrash, modrá metalíza, sečteno a podtrženo 631 900. to je docela ranec. Nějaká sleva by asi byla, ale stejně pod 550 000 by to nebylo. -
Jirka200 02.02.19 22:47
« Re: Re: Golf
Konfigurace příslušenství auta dá zabrat. U japonských aut je to dáno verzí a nic moc se nedá vymyslet. U Golfa jsem nad tím strávil hodně hodin. Fakt je, že 7G je v posledním roce výroby a byl jsem mile překvapen kolik prvků je u verze ME v ceně - např. LED světla, adaptivní tempomat, ego aktiv sedadla a současně VW dává rozumné slevy. Takže ve finále jsme ani moc dodatečného příslušenství nemusel objednávat.
-
Verny_2013 02.02.19 10:17
« Re: Golf
Díky. Kdybych mohl tak bych si to auto nakonfiguroval trochu jinak, pak by auto nestálo 350 ale 550 Tis a to už je rozdíl. Určitě by ale pár blbin zmizelo a něco naopak přibylo. Ty LED světla určitě. Jinak Ergoactivy mám už ve třetím autě a krom opláckých AGR se jim nic nevyrovná. Ta 1,5 TSi jede taky moc pěkně. Jel jsem s tím v Karoqu, budeš určitě spokojen. -
Verny_2013 01.02.19 10:35
« Re: automat stierace
To jsem zkoušel, ale přijde mi, že se citlivost nemění vůbec, nebo jen nepatrně. Nejvíc mě to vadí v momentě kdy jen mrholí a stírání je stále příliš intenzivní a na skle jsou pak šmouhy. Při normálním, nebo intenzivním dešti to funguje dobře. -
99matthew99 01.02.19 12:18
« Auto
-nalozene vybavou(senzor unavy???) ale s halogenami - adaptivny tempomat pri manualnej prevodovke mi velmi nedava zmysel -start stop u VW group dokaze v CZ vypnut hadam kazdy servis - adaptivny podvozok za tucny priplatok ale z 3 rezimov pouzitelny len jeden Japonske jazdenky sa kupuju co do vybavy lepsie. Vela stastnych kilometrov.