Volkswagen Golf (2016)
31.1.2019Tak mou další obětí na 4 kolech je jak jinak, opět starý známý Golf 7 generace. V pořadí již třetí. Tentokrát modelový rok 2016 s motorem 1,4TSi v…
Volkswagen Golf (Verny_2013)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 06.02.19 10:59
« Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?
Ok, neber to jako nějakou kritiku. Čistě můj názor. X1 jsem projížděl před pár lety, tenkrát mi to nějak ultratvrdý nepřišlo. Pro mě byla na hranici snesitelnosti předchozí Fiesta ST. Pobavilo mě, když mi prodejce vyprávěl, jak ji měla jeho žena půjčenou na dva dny jako náhradní auto místo svého Focuse a vracela ji se slovy, že už to nechce ani vidět, že jí z toho bolej kozy. >:D ;-) -
JK1 05.02.19 10:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?
přesně řečeno >:D Ne, myslím, že rozdíl 17"-16" pohledově není tolik, jízdně už ano (vyzkoušeno). 15" zimní mi zbyly ze stávajícího auta, tak uvidím, jestli se hecnou a dám zimáky taky 16". Většinu času prostě trávím v autě, než koukáním na auto... -
JK1 04.02.19 21:43
« Re: Re: Re: Tvrdé na 17kach?
Potvrzuju-na 17" jede rozhodně jinak než na 15". Mám v současnosti G VII na 15". Pozítří bude nový (Golf ME). Když jsem si byl projet golfy při výběru motoru, překvapilo mě (a manželku), jak na 17" "drncá"- oproti 15". Takže bych chtěl 17" přehodit na 16", to mi přijde jako rozumný kompromis. Jen nevím, kdo odemě ty 17" originály koupí 8-s -
iudex 04.02.19 15:26
« Tvrdé na 17kach?
Prekvapilo ma Tvoje hodnotenie, že Golf je na 17kach tvrdý. Ja som mal auto na letných 18kach, k tomu znížený a pritvrdený podvozok (verzia GTI) a prišlo mi to úplne v pohode, na hotheč až komfortné. Takže s potrebou vymeniť 17ky za menšie kolesá sa moc nestotožňujem. Golf všeobecne patrí k tomu pohodlnejšiemu v triede a 17ky by som pri realatívne výkonnom 150k motore videl ako optimum. Ale každý to máme inak.
Btw. motor je asi to najlepšie pre bežné vozenie, aj mňa 1,4TSI pozitívne prekvapila. Naopak všade sa píše, že 1,5TSI je napriek väčšiemu objemu subjektívne lenivšia, zjavne emisne príliš priškrtená, takže i z tohto pohľadu máš dobrú motorizáciu. -
zetr007 04.02.19 10:32
« Recenze
Pěkně napsaná recenze, hezky jsem si počet.
Výborná volba motoru, to ti chválim!! Podle mě je to ten nejlepší motor pro svižnou a úspornou jízdou kterej koncern VW má, nebo lépe řečeno měl (benzín). 1.8 TSI o moc lépe nejede, je složitá a žere o dost víc, 2.0 TSI jede sice velice pěkně, ale ta cena a spotřeba je moc.
Tahle 1.4 TSI 110KW co máš jede lépe než můj 2.0 TDI 110KW.
Bohužel to samé nedá říct o 1.5 TSI 110KW která už je velice svázaná emisema atd.
Emise a všelijaký experimenty s co nejnižší spotřebou od roku 2015 každým rokem víc a víc ty motory otupujou ( jinak spřevodováno atd.) takže i když si kupuješ stejnej motor, tak modelovej rok 2015 jede jinak než rok 2017.
Každopádně ti přeju bezproblémové a svižné ježdění!
:yes: -
Jirka200 02.02.19 09:44
« Golf
Gratuluji k dobré koupi. Pod Tvůj příspěvek ke Golfu se mohu jen podepsat. Ono není náhodou, že Golf je nejprodávanějším autem v Evropě. Sám ho mám objednaný a netrpělivě čekám na dodání. Oproti Tvému to bude 1,5 , výbava shodná plus vyhřívané přední sklo, LED světla, ergo aktiv přední sedadla s masážní funkcí, Android aplikace s Mirror Linkem. Barvu jsem musel nechat na výběr manželce takže bude stříbrná. Ta Tvoje modrá je super. -
Verny_2013 01.02.19 13:37
« Re: Auto
Tak auto konfiguroval předchozí majitel, já jsem koupil tak jak je. Ale máš pravdu, kdybych to konfiguroval sám tak to udělám trochu jinak, ten adaptivní podvozek bych určitě vyměnil za Xenony. Ale jak jsem psal v recenzi, auto je na 2-3 roky a pak ho pošlu dál. A příště klidně půjdu i do japonce ( nejsem nekritický fanda VW ), pokud nabídnou podobný mix vlastností jako Golf. Nová Corolla či Mazda 3 mohou být fajn auta. Tento Golf byla jen příležitost, kterou jsem prostě využil. Nic víc nic míň. -
Radek22 27.02.19 20:36
« Start stop
Taky jsem zkusil odpojit konektor z baterie a sice to funguje, ale motoru to dává pokyn, že el. síť je pretizena (jako by byla zapla klimatizace a mnoho dalsich veci -proto nedovoli vypnout motor pri stojicim aute)tudíž se zvyšují automaticky i otáčky motoru na volnoběh z cca 700 na cca téměř 1000 otáček/min. Nikdo si toho nevšiml? Už mám vžité, že musím po nastartování tuhle blbost proste vypnout.
Takhle si jednoduše odpojíte start stop mají to tak všichni mojí přátelé v koncernových vozech i na garančkách jim to nepřipojují a já též bez problémů již dva roky odzkoušeno.
Jinak start stop jsem vždy vypínal ale při popojíždění po obchodech občas člověk zapomene a pak to nasere jak to ničí motor hlavně ojniční ložiska a klikovka trpí hodně.
Jinak skvělá recenze.