Jaguar XJR (1999)
12.5.2007Sport saloon tomu říkají Britové. Pohon zadní nápravy, čtyřlitrový motor s kompresorem, automatická převodovka. Výkon 370 BHP a točivý moment 525 Nm.…
Jaguar XJR (StanS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
StanS 24.06.20 13:24
« xjr po deseti letech
vracím se do diskuse po deseti letech. mám xjr 14 a půl roku. zhruba rok a čtvrt stál, než jsem se odhodlal k samoopravě - vstřikovače, protože začal chodit na 7 válců. u xjr to znamená sundat sání, mezichladiče a kompresor atd. výsledek byl ale dobrý, sadu vstřikovačů jsem nechal vyčistit za 3000,- a vše se podařilo.
dnes má najeto 299672 km. jezdíme s ním minimálně jednou týdně, na nákupy i na dálku.
-
"-- skrytý --" 17.01.09 20:49
« Re: Re: Podělte se o zkušenosti
Díky moc jeno jeste takova kuriozni otazka da se poridit zahradka rad lyzuji a kupovat si jeep nechci. Nasel jsem pro XJ 2002 tak to by rozdil bejt snad nemel kdyz koukam po XJR 2001 [odkaz]–-4dvr--–--42… vypada strasne ale holt ji potrebuju. Díky -
StanS 17.01.09 15:02
« Re: Podělte se o zkušenosti
Štěpáne, zdravím. Doporučuji mrknout na [odkaz] kde je dost silná diskuse. Jsem tam taky. Převodovka (je tam MB) stála (totální repase v KAPS Kojetín - super chlapi, servis měniče, nový všechen olej) 90 tKč. Němečtí soudruzi tam udělali konstrukční chybu, u novějších (od roku 2000) je to dobré. Kompresor se nedá servisovat bez demont, ale nebojím se ho, i když mi klepe jako tédéí; dal by se pořídit asi za třicet tKč. Jinak na xjr ve 203 nic nebylo; termostat, brzdové kotouče a destičky, oleje a filtry dělám sám, nebo kdokoliv, náhradní a servisní díly se dají sehnat překvapivě levně (v UK i tady), hlavně se neptat v AMT, cd měnič je v kufru, u premiové muziky je tam i zesilovač. Ve 212 tkm jsem jel 1/4 míle za 12,273 sec. Je to kočička! Když něco, zavolej mi 603415857.
Stan -
"-- skrytý --" 14.01.09 20:05
« Podělte se o zkůšenosti
Dobrý den,
Váš Jago je špička. O něco takoveho se začínám zajímat a proto bych se chtěl na par věcí zeptat abych pak nebyl překvapen... Zajimalo by mě jak je to se servisem protože přece jenom 200 000km už je nějaké číslo a poruchy se musejí čekat. V jakych řadech se pohybuje třeba již zmíněná výměna převodovky za novou nebo kompresor... Myslím si že díly jste měl asi z Anglie, ale raději se ujistím. Potom bych měl takovou hloupou otázku je auto vybaveno přehrávačem CD? Na palubce jsem si ho nevšiml tak jestli je CD měnič někde schovaný nebo jak je to.
Děkuji za váši odpověď a za věnovaný čas. Štěpán -
"-- skrytý --" 26.09.08 00:56
« zdravim
Mam na Vas dotaz jako zkuseneho uzivatele Jagu. Jiz dlouho chodim kolem podobneho XJR r.v 2002. Nyni jezdim Volvo S80 V8, ale porad me to tahne k tomuhle kousku a posledni tydny na nic jineho nemyslim :).. V zasade resim pouze jednu vec. tim je znak Jaguaru, ktery ma vyhlidnuty kousek na kapote. Je sance na jeho jednoduche odstraneni? Tusim, ze by kocku nekdo rychle ulomil. Ze bych ji odstranil ja sam drive. Stale se nemohu rozhodnout, Urcite vite, co tim myslim. Je to vuz, ktery chci jiz od mala.. Mam na nej vzpominky jako dite, kdyz nas jeden takovy se znackou z NDR v dobach temna v 80 letech predjel na okresce. :-) -
StanS 31.08.08 10:21
« Re: pěknej kousek
No, další ...
Ten S-type v MA je naše nákupní taška a proto se xjr stal vozem pro Pána Síly - jezdím s ním na delší cesty, nebo na pohodu. Srovnání: xjr jachta, S-type pěkný motorový člun. Skutečně každý to auto jezdí jínak, ale excelentně obě.
Cihly vozím v favo Pickup. -
StanS 18.04.08 11:40
« Re: 400 m
12,274 mi naměřili v Brně, jel jsem sólo, už jsem měl M+S pneumatiky, které mají lepší adhezi. Předtím v Přerově (se spolujezdcem) 00:14,30 - rozdíl je daný vyšší hmotností a možná taky tím, že tam byly letní micheliny PS. Peklo není ta akcelerace - i když dámy to při prvním svezení přirovnávají ke dvousekundovému orgasmu - ale nutnost šlapat na plyn do posledního metru na konci trapu, když zatáčka na trati se rychle blíží a brzdit by taky bylo vhodné ... -
Hanss (MoDo Team) 17.04.08 12:38
« 400 m
no musí to bejt peklo, teď jsme s klukama byli na srazu u Příbrami a za 12,5 sec. na 400 m byla Corvette Z06, takže se tomu ani nechce věřit, že by Jag byl rychlejší, ale možný to je!! Vůbec nejrychlejší tam bylo Porsche turbo (4x4) za nějakejch 11,7 sec. Jinak paráda :yes: :yes: -
"anonym" [89.102.36.XXX] 18.01.08 10:19
« Re: Protože ti nefrčí pořád diskuze pod eskem,
Ano, Mikra s automatem. Uvažoval jsem také o nové Suzuki Swift auto 1,6L, ale přišlo na dvojnásobek. A stejně starý Mercedes A 1,6 auto stál skoro stejně, přitom je to plecháč a při stovce na tacho točí 3500 - jenom do města. ;-)
motor má 314 tkm, jemný chod, vše oukej.
hliníkový blok a nikasil: vrstva nikasilu je silná jen asi 0,08 mm (osm setin mm!), přesto ani v postiženém 2. válci nebyly žádné stopy vydření a všechny pístní kroužky rovnoměrně odbroušeny na průměru o 0,2 mm - gap z původních 0,25 mm zvětšen na 1 mm. Dobrá práce anglických inzenýrů!