Recenze

9 Majitel

Honda Civic

9,77 Uživatelé

Hodnoceno: 20× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Civic, foto 1 Honda Civic, foto 2 Honda Civic, foto 4 Honda Civic, foto 4 Honda Civic, foto 5 Honda Civic, foto 5 Honda Civic, foto 6 Honda Civic, foto 6
Honda Civic, foto 7 Honda Civic, foto 7 Honda Civic, foto 8 Honda Civic, foto 9 Honda Civic, foto 10 Honda Civic, foto 11 Honda Civic, foto 14 Honda Civic, foto 15 Honda Civic, foto 16 Honda Civic, foto 17 Honda Civic, foto 18 Honda Civic, foto 19 Honda Civic, foto 23 Honda Civic, foto 26 Honda Civic, foto 27 Honda Civic, foto 28
 

Technické info

Přezdívka auta Furmulka Rok výroby 2016 Koupeno nové najeto [km]:3000 palivo: LPG počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1339 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 168 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12,5 maximální rychlost [km/h]: 188 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Ahoj všem, kteří mají rádi auta.
Hned na začátku musím ventilovat své rozhořčení  Jelikož jsem zde cca. před 6-ti lety úspěšně nahrál svůj pohled na jinou vlastněnou Hondu ( Honda Jazz 1.4 Comfort), myslel jsem si, že nebude problém přidat i druhé nové auto. Ouha, pro malou aktivitu mě byl zrušen přístup k účtu. Kdo tedy chce číst o minulém autě může ( pod přezdívkou Pincek ), přidávat k němu už nějakou dobu informace bohužel nemůžu. No jak je vidět přemohl jsem se a založil účet nový, protože si myslím, že informací O Hondách není nikdy dost a o Civicu v 1.4 I-vtec už tuplem.

Výběr vozu
Chtěl jsem né moc velké a ani né moc malé auto (hlavně kvůli bezpečnosti a pohodlí). Z toho mě jaké velké překvapení vzešla nižší střední třída… Uvažovaná auta byla: Golf – průměrný a drahý, krade se, nemám s ním skoro žádnou zkušenost. Focus – nespolehlivý? a nelíbí se mi, cena taky není kdovíjaká. Megane – vlastně jsem o něm ani neuvažoval. Octavia…… a podobně bych mohl psát o asi dalších 10-ti autech, které jsem bral v potaz. Opravdu vážný oponent Hondy byl ale jen jeden a to možná překvapivý – Nissan Pulsar. Auto mě vyhovovalo designem, prostorností a pohodlím, ovladatelnosti. Mělo ale pár věcí, co mě donutili ho nekoupit
1. Motor – 1.2 benzín s turbem od Renaultu – při mém nájezdu a zkušenostech chci přestavbu na LPG a té se u tohohle motoru bojím. Motor i zřejmě rozhodnul.
2. Výbava – podobně jako Honda těžce neindividuální přičemž tak, že blbě  Honda má pro mě alespoň výbavy logičtěji uspořádané. To znamená, že u Nissanu co já vyžaduji nižší výbavy nemají a zároveň mají celou řadu pro mě zbytečností.
3. Financování – oproti Hondě s 1,2 % navýšením je 6.7 % neakceptovatelné
4. Neznalost značky – u Hondy už vím, co a jak funguje, nebo alespoň tuším, Nissan by byla cesta nevyšlapaná

Rozhodlo tedy i to že již lehce zmíněné minulé auto byla Honda Jazz 1.4, tedy zkušenosti s Hondou mám již za těch 6 let a 160 000 Km myslím bohaté. Navíc jsem tak nějak tušil, do čeho jdu, páč Civica jsme měli jako náhradní vozidlo několikrát v celkové délce více než 2 měsíce používání. No a hlavně mi Civic vyhovuje téměř vším, co bych já od auta za 360 000 Kč čekal. Věřím ale, že jednou budu mít cenový strop zase o nějakých pár desítek tisíc výše…

Něco o mě
Myslím že by taky bylo dobré vědět něco recenzentovi – pro představu, jaké mám zkušenosti pro srovnání. Je mi 28, myslím ani moc ani málo  ŘP mám od motorky až po C+E, vlastně krom silné motorky a Autobusu na všechno. Jako řidič se ale neživím, prostě se to někdy může hodit. Na cestách mám za těch cca. 10 let takových 300 000 km už odjeto. Přes Escorta za 50 000 Kč až po A8 za 2 500 000 Kč. Srovnání tedy už nějaké trochu mám. Nejsem žádný závodník, ale občas se projedu. Zatím nemám rodinu, jen přítelkyně je náročná  Nemám rád rovné kšilty a to nejdůležitější hraju fotbal i hokej 

Honda Civic 2016
No zní to krásně, pravdou je, že bych mohl napsat i Honda Civic 2015 a vlastně i Honda Civic 2012. Proč? Protože se toho zase tak moc nezměnilo. To málo co se změnilo je až na výjimku ku prospěchu. Co jsem si všimnul je jiný design nárazníků a světel, integrovaný LED denní svícení do světel, rádio s Bluetooth handsfree sadou, tempomatem a vyhřívaním předních sedadel pro výbavu Comfort - to vše si cením, co mě nenadchlo je nové čalounění. Není špatné, ale to původní mi přišlo lepší.
Výbava:
Jak už jsem psal, jde o verzi výbavy Comfort 2016 a proto případně poprosím o nastudování prospekt Hondy, je toho totiž celkem dost a psát se mě to nechce. Jediné co mám navíc je bílá perlet´ová metalíza a kožený volant. Barva si myslím Autu hodně sluší a s 16-ti palcovými koly je snad jediná použitelná, v jiných barvách mě kola připadají k autu malá.
Exterier:
Subjektivně povedené auto, v každém vyvolá alespoň nějakou emoci v mém okolí možná pokrytecky kladnou  Auto mi trochu připomíná formule. Je nízko, na což jsem si musel zvykat. Líbí se mi světla a jejich účinnost. Při normální jízdě se auto téměř nešpiní, dobrá vizitka pro inženýry. Trochu mě štvě předěl zadního okna, je pořád ve zpětném zrcátku vidět, na druhou stranu alespoň trochu maskuje v noci světla aut.
Interier:
Pro mě výborně vymšlený. Líbí se mi jak barevné provedení tak použití platů. Někde měkke, někde tvrdší – tam kde se používají, po zkušenostech vím, že vypadají i po 6-ti letech jako u nového. Kdo má rád všechno měkké, asi by nebyl nadšený,ale je to podle mě sázka na výdrž. Budíky jsou dobře umístěny a venc volantu jde krásně seštelovat tak,aby nezakrával nic podstatného. Použitá grafika se mi líbí a myslím že i podvětlení (modro-bíle) nemůže nikoho urazit, naic je šetrné k očím. Vše co je potřeba je dobře po ruce. Posez a sedadla taky patří na špičku třídy. V recenzích častu čtu o vysokém posezu. No nevím nevím, podle čeho. Začátek střechy je dost vepředu, tedy pomáha předcházet oslnění sluncem. Nevýhoda toho je, že dlouhán přes ní uvidí špatně na semafor. Taky kamery a senzory, které jsou u zpětného zrcátka něco zabírají, mě to nevadí, nepřekáží, někomu by mohlo.
Prostor:
No Civic je myslím slušně rešené auto. Já měřím jen něco kolem 175 cm a proto si za mě sedne prakticky kdokoliv. Je to pohodlné auto pro 4 normální evropany. 5 Evropanů na kratší vzdálenost taky nebude pindat. Omezení bude v oblasti hlavy, tam lidé nad 190 cm můžou mít už problém, to je dan za aerodynamiku. Oproti Jazzu mě chybí více odkládacích míst, ty co Civic má jsou ale řešena dobře (schánka před spolujezdcem, loketní opěrka, držáky ve středovém tunelu) . V kufru je místa až moc, musel jsem ho zmenšit LPG nádrží na 39 litrů  Tedy nemám k dispozici prostor pod dnem kufru kde obyčejně bývá rezerva, ta tady nebyla, prý je dojezdová sada dobrá a zbytek řeší Honda assistance.
Komfort:
Civic je plnohodnotné auto do města i delší vzdálenosti. Není problém absolvovat cestu do práce i do Itálie. Zkrátka nic neobvyklého od nižší střední třídy. Co bych vyzdvihnul je akustický komfort do 120 Km/h, který je srovnatelný s auty o třídu výš. Do 140 není problém. Nad 140 už je slyšet motor, né nepříjemně, ale je. Je to dáno obsahem. 1.4 oproti 1.8 točí o nějakých 300 ot na 6 rychlostní stupeň více. Vítr kolem karoserie proudí téměř neznatelné, opravdu slyšet je až při protivětrů a rychlosti nad 120 Km/h.
Řízení a brzdy:
Je myslím komfortní a do sportovna. Není moc gumové, většinou víte, co se pod autem děje. Dobrý kompromis mezi komfortem a tuhostí. Přejetí nerovnosti podvozek pocítí, ale vy až tak nekomfortně ne, pokud jedete rozumně. Kupodivu je někdy lepší přejet přejezd ve vyšší rychlosti, než krokem. Teď mě nenapadá nějaký větší výtka, časem mě možná napadne. To samé platí u brzd, jsou adekvátní a dobře se dávkuje brzdný moment. Určitě pomáhá, že na rozdíl od francouzských aut jsou dobře rozestavěné pedály a není problém vždy se trefit na ten kterej pedál. Nevěřil jsem, že to některá automobilka může udělat blbě a věřte, že může ( např. Renault u Megane 2). Výtka už mě napadla, tlumení rázů pomocí silentbloku je řešeno téměř klasicky, až na to, že silentblock je speciální, naplněný tekutinou. Funkci plní skvěle, ale cena tak skvělá nebude. Uvidíme jaká bude životnost těchto silentblocků, měli by být jen na ramenech, zbytek by měl být klasický.
Řazení:
Špička segmentu a to bez jakýchkoliv kompromisů. Řadící páka je po ruce, dráhy jsou krátké, ale ne moc. Řazení jde plynule. Při koupi mě přišlo zatuhlé ale po pár set kilometrech už je rozhýbané tak, že nemám připomínek. Přistihl jsem se, že mám neustálou potřebu řadit, učitel v autoškole by neměl radost jak málo mám pravou ruku na volantu. Spojkový pedál jde hladce a není potřeba velké síly. Nebyl problém při hladkém rozjezdu ani u moji mamky, což je skoro zázrak 
Motor:
No je to 1.4…. No je to 1.34 litrů benzín, předělaný na Plyn. Můj největší strašák. Rozdíl mězi 1.4 a 1.8 byl propastných 70 000 Kč. Daný i jinou výbavou. 1.4 už velice dobře znám, máme ji 6 let bez jediného problému v Jazzu. Tam je to parádní volba, jak výkonem, tak spotřebou. Ale ani v Civicu to není vyloženě špatný motor. Překvapilo mě, jak s autem, které má o více jak 200 kg více než Jazz dokáže jezdit. Pocitově je to samozřejmě znát, ale není to brzda provozu. Kdo chce jezdit rychle, po 3000 otáček by neměl jít. Kdo chce jezdit svižně, stačí, když nepůjde pod 2 000 a nad 4 000, potom bude kombinovaná spotřeba do 6 litrů a to je si myslím velice slušné. Já prvních cca 1000 km motor zajížděl. Tedy co nejméně studených startu, dokud se motor neohřeje nevytáčet nad 2500 ot. a taky ne pod 1800 ot. Po zahřátí řadit do nějakých 3500 ot. Snažit se měnit jízdní režim, né tempomat na 120 a tradá. Po 1000 km jsem začal lehce přitvrzovat, nejdříve z kopce do těch 5 000 ot bez plynu, takové silnější brždění motorem. Po 2000 km už celkem normálně i k 6 000 ot, ne pod plným samozřejmě, to už pak stejně nemá úplnej efekt, na 90 % výkonu stačí 80% sešlápnutí plynu. Prvních 1000 km byla spotřeba na 5.6 litrech, později na 5.9 – bylo více startů a míň zábran. Jestli má takové zajíždění nějaký smysl se uvidí do budoucna, já mám alespoň klidné svědomí, že jsem se snažil to nepřepálit . Samozřejmě že u studeného motoru platí pořád stejná pravidla, nevytáčet a počkat až se ohřeje.
LPG
Po kladných zkušenostech jsem auto nechal předělat na LPG hned po 1000 km. Fedor v Prostějově, nemám připomínek. Zatím nemůžu moc hodnotit, protože nemám na plyn najeto ani 2000 km, ale příjemně mě překvapila spotřeba. Nevím čím je to dané, ale od palubního a pravdivého počítače ( měřeno tankováním) se liší jen o 0,3 litru. U jazze to byl skoro vždy litr. Uvidím čím je to dané, bud jde více benzínu jako přivstřik (to ještě nemůžu porovnat) Nebo to zázračně vyštelovali. Výkon mě přijde stejný, občas je lehké cuknutí, to značí přistřik benzínu. Samozřejmě že mám i ochranu sedel ventilů,ale i tak jsem tam ten přivstřik raději nechal. Systém je lepší průměr, Italské Tartariny. Na Jazzu je najeto více jak 90 000 km na plyn a je to stejný motor, doufám, že Civic si povede alespoň stejně dobře. Po přepočítání mě normální svižná jízda přijde na nějakých 90 haléřu na korunu jen na LPG/benzín. Doporučuji, krom 300 Kč každých 10 000 km za prohlídku a nemožnost parkovat v garážích v podzemí jen pozitiva. Motor je čistší, emise jsou lepší – opravdu vůbec nesmrdí. Dojezd u Auta jako takového je kolem 800 km, na nádrž LPG jsem schopen dalších 560 Km, celková dojezdová vzdálenost je tedy minimálně na hranice s Francii bez tankování 

Postřehy.
Start/stop systém vymysle a uvedl do praxe nějaký eko myslitel. Nevěřím že se ty komponenty neničí, za těch pár ml palivě to nestojí, snažím se ho vypínat, no když zapomenu, je to poznat a ne že ne…
Líbí se mě loketní přihrádka, nelíbí se mě její nemožnost jakkoliv s ní hýbat. Při jízdě po dalnici se dá těžko využit, kdo má 2 metry ji pak možná využije lépe.
Líbí se mi stěrače, nejdou slyšet a to tak že vůbec, stírají parádně. Nelíbí se mi, že mají dojezd pod hranou ohřívání okna – po zkušenostech z Jazzu by mohli přimrzat, uvidíme v zimě.
Líbí se mi klimatizace…. Nelíbí se mi její umístění, vyloženě špatné není, ale trochu více odvádí pozornost, je příliš nízko na můj vkus. Ale tím, že je dobře udělaná a inteligentní, nemusím ji často přenastavovat.
Líbí se mi hlavové opěrky- moc pohodlné a velké, myslím že by mohli být dobře funkční, snad to nikdy nezjistím.
Palubní počitáč mě vyhovuje, po zkušenostech ze Subaru ale můžu říci, že si z prostorem a informacemi na displeji mohli více pohrát. Jako základ to stačí, ale proč pár programátorů nemyslelo výše nechápu.
Moc dobře hraje Rádio, Bud je to Alpina, nebo Panasonic, zjišťovat to nebudu, každopádně jiné značky se do Civica nedávali.

Závěrem:
Na autě mám najeto něco přes 3 000 km. Už zažilo lehčí ťukanec za 38 000 Kč v podobě vola, který neumí parkovat, nebo byl opilej. Celkem úsměvná historka, kdyby byl zájem, můžu ji přepsat 
Sepsal jsem jen tak co mě napadlo a moc jsem nad tím nepřemýšlej, ikdyž tjak se dívám na hodinky, nějakej čas mě to zabralo. Veřím že časem přidám další postřehy a nezruší mě zase přístup k účtu
S autem jsem určitě spokojený, jen kdyby byly peníze navíc, bral bych 1.8, 1.4 není špatná, ale 1.8 je lepší.

Silné stránky

Cena
Prostor
Pohodlí
Provozní náklady
Jistá neokoukanost
viz. text

Slabé stránky

Vyloženě slabé mě zatím nenapadají,
jen maličkosti viz text.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné jsem chtěl napsat...
Ale při 1000 km výměna dílů narazníku a ostřikovače světlometů, auto je po ní zase nové, ne jako nové

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Honda v Olomouci, pan Vitoul, perfektní přístuk k zákazníkovy, dokázal tolerovat moje dotazy, na všechny našel odpověď, když nenašel, tak si ji zkusil alespoň vymyslet :))
Doporučuji

 

Novinky v recenzi

15.12.2016 10:13

1. Garanční Prohlídka při 15 550 Km

Servis proběhl v Hondě Trendcar v Olomouci. Cena 4177 Kč. Popravdě mě moc nepotěšila, ikdyž je to srovnatelná cena i s jinými servisy. Šlo jen o kontrolu auta a výměnu oleje a olejového filtru plus neplánovaná výměna pylového filtru, byl prý moc špinavej už.... Za litr 5w30 si účtovali 460! Kč, no dá se běžně koupit do 200, zkusím si příště donést svůj... Ikdyž jsem před prohlídkou dolil směs do ostřikovačů do plna, prý tam dali dalších 1,5 litru. To se mě vůbec nezdá,ale nechtěl jsem se tam hádat...

Po výměně.

Je sice zima a tak budou i tímto údaje o spotřebě zkreslené,ale přijde mě, že šla spotřeba po výměně lehce nahoru. Mám sice od té doby jen dvakrát tankováno a tak to není úplně vypovídající,ale je to 7,3 oproti 6,9 při podobném počasí. Přijde mě, že i brždění motorem je intenzivnější než před výměnou. Je vidět, že je olej vážně jiný, než ten původní 0W20. K životnosti motoru by měla být 5w30 milejší, tak tu zdá se vyšší spotřebu neřeším.

Auto šlape jak má a zatím se mu vyhýbají i nějaké šrámy z parkoviště ťuk ťuk...
Uvidíme jak přežijeme zimu :)

30.11.2016 14:28

15 000 km

Na počítadle ujetých kilometrů se už objevily hodnoty přes 15 000 km a taky se přihlásil servis. Je to myslím tak akorát, i kdyby se nehlásil, stejně jsem měl v plánu v 15 000 udělat garančku. V Hondě v Olomouci mají čekací dobu 14 dní, tak snad to bude stát za to. Jde snad jen o kontrolu auta, výměnu oleje a fitru, tak jsem zvědav, jak to bude vycházet cenově.

Rád bych napsal alespoň nějaké novinky.

Na zimu jsem koupil řekněme základní pneumatiky Savy Eskimo S3+. Dal jsem na doporučení a jsem spokojený. Hluk od kol se nezměnil a vlastnosti auta mě přijdou skoro stejné jako na letních. Na sněhu jsem ale příliš možnosti k testováni neměl, takže hodnocení zatím odkládám...

Spotřeba je průměrných 7 litrů LPG a 0,3 litrů benzínu. Nejmenší jsem měl cestou z Olomouce do Žiliny a zpět, průměr 5,1 je myslím krásná hodnota a to jsem se zase tak moc nesnažil. Nejvíce si logicky vezme ve měste. Jednu nádrž jsem absolvoval téměr komplet v režimu město a couračky a výsledná byla 7,8 LPG.

Z postřehů bych doplnil jen to, že na dálnici automaticky vypínám eko režim, protože jinak se tempomat dostává na rychlosti okolo 130 km/h opravdu dlouho.

Možná je to jen psychologická iluze,ale na LPG mě auto přijde o něco málo Tišší, nebo spíše zvuk motoru je takový příjemnější na poslech.

Opravdu moc dobré jsou sedačky- tedy ty přední, ty zadní jsou řekl bych normální.

Nic dalšího mě nenapadá, s autem stále panuje spokojenost a za to jsem moc rád

26.8.2016 10:42

Blíží se 10 000 km

Aktuálně svítí na tachometru 9785 km a tak bych rád napsal pár dalších postřehů. začal bych nagativy :)

Po nějaké době jsem začal vnímat zvuk z prostoru osvětlení kabiny. Jelikož je to asi 30 cm od ucha a bylo to slyšet téměř pořád, dost mě to začalo vadit. Po rozdělání jsem zjistil, že u mikrofonu handsfree je uvolněný šroubek, dotaženo, vyřešeno. Ovšem občas se nějaký ten pazvuk stále ozývá, tentokrát někde z prostoru budíků, no je to jen an nějakých nerovnostech, asi se tam něco rozrezonuje, není to nic hrozného,ale při tom okolním tichu to zamrzí, zatím to řešit nebudu. Při provozu na LPG jsem si občas všiml škubnutí- vypnuli mě tedy přivstřik benzínu a škubnutí zmizelo.

Pozitiva- motor mě překvapil, při jízdě ve dvou je to slušná motorizace a dá se jezdit i sportovně, při plném obsazení je to tak na hraně,ale dá se to. Spotřeba se zatím pohybuje na 6,8 litrech plynu a 0,3 litrů benzínu na 100 km - spokojenost, nejezdím na spotřebu :)
Jediné peníze navíc jsem dal jen za vanu do kufru a gumové koberce na zimu, které mě ale zklamali a nejsou úplně přesné, no dá se s tím jezdit, zimu přežiju :) Jsem zvědavý, kdy se přihlásí první servisní kontrola....

20.4.2016 09:16

Spotřeba

Máme s Hondou najeto už téměř 3 000 km z toho nějaké 2000 km na LPG. Překvapením pro mě je spotřeba, je více než slušná. Když přihlédnu k tomu, že auto vozí neustále téměř plnou nádrž benzínu (51 litrů) nádrž na plyn ( plná váží 46 Kg) a pár dalších kg v podobě součástek LPG pohonu vyjde mi, že ikdyž jedu sám , jako bysme jeli alespon 2 :)

Při normálním ježděni s podílem 20% dálníce, 40 % město a 40% mimo město vychází spotřeba plynu podle dotankování na 6,25 litrů. K tomu je nutno připočítat průměrně 0.75 litrů benzínu na každých 100 Km. Z výše uvedeného vyplývá, že při cenách 26.5 za benzín a 12 Kč na plyn vychází v průměru 1 km jízdy na 0,95 Kč a to mě samotného překvapilo, počítal jsem minimálně o litr LPG více. Eco jízdou by se dala spotřeba samozřejmě srazit, tipuji o 0.5l, ale to už by mě jízda nebavila.

Jeden týden jsem si vyčlenil na zjištení reálného dojezdu. Po ujetí 565 km se nádrž LPG (37 litru) ozvala jako prázdná, potom jsem najel dalších 824 km na 46,5 litrů benzínu, ještě tedy nějakých pár litrů zbývalo. Při součtu je reálný dojezd na obě nádrže 1400 km.Při současných cenách by mě těch 1400 km ujetých na obě paliva vyšlo na 1685 Kč :)

No máme za sebou první měsíc a 3 000 km a zatím spokojenost, zase se ozvu :)

5.4.2016 15:28

Fotogalerie

Jelikož mám asi moc dobrej fotoaparát v telefonu, musím všechny fotky zmenšovat, jinak nejdou nahrát. Proto jsem jich dal zatím jen pár a ještě vidím že citelně utrpěla kvalita. Přidám jich více hned jak vymyslím jak to udělat s kvalitou lépe :)


Další vozy Honda Civic



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Snad bude

praktičnost
9

Kousek k dokonalosti chybí

prostornost
9
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
8
výkon motoru
9

vzhledem k 1.39 litrů objemu

spotřeba
10
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
9

Více o modeluHonda Civic FB (2011-)
Honda Civic Type R – Excentrik vyměknul, ale to je dobře! Honda Civic Type R – Excentrik vyměknul, ale to je dobře!

Minulá generace Civicu Type R byla sice skvělá, na…

Jízdní dojmy: Honda Civic a Jazz. Nafta ještě žije! Jízdní dojmy: Honda Civic a Jazz. Nafta ještě žije!

Za všeobecné hysterie proti naftě přijíždí dieselová…

 





Blesk.cz

Po Valince (6) pátrá oddělení vražd: Měla natržený ret, monokl a páchla močí, vypověděla zdrcená babička

Po Valince (6) pátrá oddělení vražd: Měla natržený…

Šestiletou Valerii policie hledá už dva měsíce, nezvěstná je ovšem mnohem déle. Co se s holčičkou, o kterou se…

Prsa v katedrále sv. Víta: Mši kardinála Duky narušila polonahá aktivistka s trnovou korunou!

Prsa v katedrále sv. Víta: Mši kardinála Duky…

Takový rozruch chrám sv. Víta nepamatuje! Úterní večerní mši kardinála Dominika Duky totiž narušila aktivistka…

 

iSport.cz

Pravidlo o testosteronu jde proti Semenyaové. Přijde o příští sezonu?

Pravidlo o testosteronu jde proti Semenyaové. Přijde…

Jihoafrické běžkyni Caster Semenyaové hrozí, že přijde o většinu příští atletické sezony. Mezinárodní atletická…

Nečas má konečně první gól v NHL, Sobotka úvodní trefu za Buffalo

Nečas má konečně první gól v NHL, Sobotka úvodní…

SOUHRN | Útočník Martin Nečas premiérovým gólem v NHL nezabránil prohře Caroliny na ledě Tampy Bay 2:4. Brankář…

 

Reflex.cz

Ondráčka: Babiš pláče, ve skutečnosti ale řídí Agrofert a jde o miliardy, konečně máme důkazy

Ondráčka: Babiš pláče, ve skutečnosti ale řídí…

Premiér Babiš vs. Transparency International, souboj se vyostřuje a přesouvá na evropské hřiště. Šéf české…

Lucemburské volby nevyhrál Juncker, ale Gambie. Co má teď lucemburská politika společné s tou českou?

Lucemburské volby nevyhrál Juncker, ale Gambie. Co…

Ve stínu českých senátních a bavorských zemských voleb u nás o víkendu zůstaly volby v nejbohatší zemi Evropské…