Recenze

9 Majitel

Honda Jazz

9.88 Uživatelé

Hodnoceno: 42× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Jazz, foto 1 Honda Jazz, foto 2 Honda Jazz, foto 3 Honda Jazz, foto 4 Honda Jazz, foto 5 Honda Jazz, foto 6 Honda Jazz, foto 7 Honda Jazz, foto 8
Honda Jazz, foto 9 Honda Jazz, foto 10 Honda Jazz, foto 11 Honda Jazz, foto 12 Honda Jazz, foto 13 Honda Jazz, foto 14 Honda Jazz, foto 15 Honda Jazz, foto 16 Honda Jazz, foto 17 Honda Jazz, foto 18 Honda Jazz, foto 19 Honda Jazz, foto 20 Honda Jazz, foto 21 Honda Jazz, foto 22 Honda Jazz, foto 23 Honda Jazz, foto 24 Honda Jazz, foto 25 Honda Jazz, foto 26 Honda Jazz, foto 27 Honda Jazz, foto 28 Honda Jazz, foto 29 Honda Jazz, foto 30 Honda Jazz, foto 31 Honda Jazz, foto 32 Honda Jazz, foto 33 Honda Jazz, foto 34 Honda Jazz, foto 34 Honda Jazz, foto 35 Honda Jazz, foto 36 Honda Jazz, foto 37
 

Technické info

Přezdívka auta Honda Jazz II Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:34000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1339 výkon [kW]: 73 kroutící moment [Nm]: 127 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.5 maximální rychlost [km/h]: 184 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 338 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.8

Popis vozu

Auto je nové, najeto pouze 3000 km, takže se zajíždí a bez poruch. Už tady předesílám, že jde vesměs o první zkušenosti s automobilem, tak mě hned nekamenujte. Kdo nechce číst, nemusí…

Důvody ke změně vozu:

Budu se snažit moc se o bývalém autě nerozepisovat,ale pár chyb co mi na starém autě vadily se novému autu musely vyhnout. Předchozí auto Ford Escort 1.6 benzín, z roku 1997 jsem měl opravdu rád a na první vlastní auto určitě ušlo. Strašně mě ovšem vadily nutné investice, které se každý rok pohybovaly kolem 14 tisíc! Celkově za 3,5 roku co jsem ho měl mě opravy vyšly na nějakých 42 000 Kč, bez benzínu a výměn oleje (což je pro mě jako studenta opravdu moc). Dále mě začala vadit nehospodárnost auta. Při delší cestě a lehkou nohou ( do 120 km/h) se dalo jezdit lehce přes 6 litrů, což není opravdu špatné,ale málo kdy dosažitelné. Průměrná spotřeba za poslední rok byla 7.4 l/100 km,ale to sem klidný řidič a snažil jsem se jezdit úsporně, nikoliv však za každou cenu. Zkrátka ve městě auto žralo i 9 litrů a při studeném motoru ještě víc ( to žere každé auto). Ale abych Escorta jen nehanil. Auto bylo poměrně pohodlné a motor uměl v rámci svých možností s autem divy. Nikdy mě nenechalo úplně ve štychu a při téměř 60 000 km, co jsem sním najel jsem nikdy neboural ani nebyl nabourán, ťuk ťuk. V rodině tedy došla trpělivost a začalo se hledat řešení...

Kritéria:

Musím říct, že jsem nikdy nemyslel na nové auto ( s ohledem na můj věk a velký pokles ceny auta hned po koupi).
Má základní kritéria byla:

Hospodárnost (kolem 6 l/100 km)
Komfort ( automatická klima, palubák, tempomat, pohodlí při jízdě atd.)
Bezpečnost ( min. 4 hvězdičky, ESP, 4 airbagy)
Užitnost ( min. 300 litrů kufr, možnosti nastavení sedaček atd.)
Záruka ( alespoň 2 roky záruka na vady od výrobce)

Výběr vozu:

Logicky jsem se díval po Fordech a konkrétně po Focusu z roku alespoň 2006. K mému udívu jsem zjistil, že pro mě výhodné auto u nás prakticky neexistuje. Chtěl jsem záruku,ale ta u většiny vozů už dávno skončila a prodloužena nebyla. Tam kde byla záruka, vůz nesplňoval kriteria. Jediný benzín od Fordu, který by se dal je 1.6 Ti – VCT, ale i ten by nešel pod 7 litrů. Diesel by mě nevadil,ale slušný v záruce, s výbavou a s kilometrama tak,abych se nemusel bát drahé výměny DPF filtru, či něčeho jiného také nebyl k sehnání. ( tedy byl,ale za pro mě neakceptovatelné ceny). Zkrátka se potvrdilo, že kdo byl s focusem spokojenej, neprodával. V rodině jsme se tedy dohodli, že koupíme nové auto. Focus vypadl, protože s dieselovým motorem a výbavou přesahoval 400 000, přičemž strop byl nějakých 330 000. Renault Megane mě neoslovil a také by cenu přesáhl. To stejné Fiat Bravo a jemu podobní. Museli jsme tedy začit hledět o kategorii níže. Po přečtění snad 100 recenzí jsem nebyl o moc moudřejší. Každému něco chybělo. Potom jsem si vzpomněl, že jsem kdysi viděl v Autosalonu na Primě nějakou Hondu, snad Jazz se jmenovala….
Musím říct, že mě zdejší dva Jazzaři Marceb a MilE3ater svými výbornými recenzemi velmi pomohli. Kéž by byly takhle obsáhlé a o něčem vypovídající všechny recenze!

Původní cena vozu převyšovala dost podstatně rodinný limit a proto jsme se dívali i na model City, který byl výhodnější,ale pro naše potřeby méně vhodný…Ale prodejce nelenil a nabídnul nám novou (najeto 100 km) červenou předváděčku 1.4 I-Vtec ve výbavě Comfort, za cenu, která se do limitu vešla. Bylo rozhodnuto a vzhledem k tomu, že ojetá se téměř sehnat nedala, nebo za podobné peníze co nová, bude to Nová Honda Jazz!

Popis vozu:

Jak už je výše uvedeno, barva musela být červená. Ze začátku to byl pro mě jako zastánce černé trochu problém,ale ženám v rodině se barva moc líbila a po té, co mi prodejce řekl, že první honďácká formule 1 byla v červené a proto si automobilka ponechává tuto barvu pro sportovní modely se na auto dívám jinak. Klasické Ferrari je přece taky červené. Výbava Comfort je opravdu obsáhlá. Pokud budete chtít vědět co vše zahrnuje, odkázal bych vás na stránky výrobce www.honda.cz. Vyberu ty prvky výbavy pro mě důležité:

Dálkově ovládané centrální zamykání s imobilizérem
Automatická klimatizace
Elektricky sklopná zrcátka s vyhříváním
Palubní počítač se dvěma režimy zobrazení A a B
Elektrické stahování předních oken
VSA ( stabilizační systém, jiné označeni pro ESP)
Kotoučové brzdy na všech kolech
ABS s EBD ( brzdoví asistenti)
8 airbagů ( výrobce píše 6,ale v autě jich napočítáte 8)
Autorádio s cd/mp3 a Aux výstupem

S autem jsme si dále objednali:

15 palcová litá kola Autek Nordic s letními pneu Michelin Energy Saver
Defendlock – zámek řadící páky
Koberečky Jazz

V plánu máme dokoupit:

Loketní opěrku
Folie na sklo SunTec
Ochranné lišty
Střešní nosič

Ted už k autu samotnému. První čeho si řidič po usednutí do auta všimne je mohutný panel rádia, designově povedený přístrojový štít a hlavně hodně vepředu umístěné čelní sklo. Trochu jsem si na to musel zvykat,ale teď ve mně auto, díky tomu budí dojem většího vozu. Hodně se mi líbí vyřešení automatické klimatizace, které je přehledné a díky bílému podsvícení vysoce elegantní. Trošku mě ale chybí její logika. Nelze například foukat vzduch na čelní sklo a zároveň foukat vzduch středem na posádku. Hlavně v zimě podstatná chyba. Stejně podsvětleno je i rádio a i díky tomu má Honda Jazz jeden z nejlíbivějších interiérů. Rádio je posunuto naproti řidiči a tak ubírá trochu místa v kabině, není to ale nic hrozného. Je poměrně kvalitní a myslím, že pro běžného posluchače hudby (včetně mp3) bude příjemným společníkem na cestách. Palubní počítač je umístěn uprostřed tachometru a zobrazuje všechno podstatné (průměrnou a aktuální spotřebu ve dvou režimech, průměrnou rychlost, dojezd a servisní a výstražné informace). Rychloměr i otáčkoměr jsou přehledné za všech světelných podmínek, u otáčkoměru zobrazuje pomocí šipek vhodný moment pro přeřazení z hlediska spotřeby. Vážně to funguje, úspora je cca půl litru.
Když už se bavíme o spotřebě, je na benzínový motor skvělá. Za těch pár tisícovek mám průměrnou spotřebu 5,8, ale ještě by měla klesnout, motor se zajíždí. To stejné platí u hlučnosti a výkonu, které jsou už ted na nízké, respektive vysoké úrovni. Trochu mě nemile překvapilo, že už cca od 120 km/h se začíná ozývat aerodynamický hluk. Skoro bych řekl, že už při rychlosti 140 km/h byl escort v tomto tiší. To se ale jenom potvrdilo, že je escort na delší trasy dobrým společníkem. Nic naplat, Jazz prostě není na dálnice stvořený,ale žádné utrpení to na nich také není. Ideální je pro Jazze pěkná okreska, zřejmě i proto že byl stavěn na komfort kolem 100 km/h (v Japonsku max. povolená rychlost na dálnicích, jak už psal myslím MilE3ater). Zatím je pro mě jízda s Jazzem příjemnou a pohodlnou záležitostí, ikdyž se dá jet za cenu vyšších otáček i sportovně. Jinak ještě nechci jízdní vlastnosti moc hodnotit, na to bude potřeba najet ještě pár tisíc kilometrů pro objektivnost.
Člověk který v autě neseděl, by neuvěřil, jak je uvnitř Jazz prostorný. Troufám si tvrdit, že je v interiéru stejně místa, jako u aut o třídu větších ( Golf, Focus, Megane, Ceed). Měl jsem možnost ve zmíněných autech sedět a proto mě tímto o třídu menší Jazz velmi mile překvapil. Sedadla jsou pohodlná, trochu tvrdší, krásně čalouněná. Řidičovo lze seřídit i výškově. Napřed jsem si myslel, jak tuto pomůcku využiji, protože měřím 174 cm. Při Vyšším posezu jsem sice viděl dokonale z vozu,ale bolela mě záda. Všiml jsem si, že mám dost daleko k pedálu spojky, který se používá dost často. Zkrátka jsem měl moc krátké nohy na to, abych mohl být tak vysoko, když to přeženu. Dal jsem si tedy výšku sedadla do spodní polohy a zjistil jsem, že výhled je téměř stejný, posez dokonalý a záda už nikdy nebolela. Zadní sedačky jsou opravdu magické ( Magic seats ) a dá se s nimi dělat vše (dělený sedák i opěradlo, možnost sklopit postupně do roviny třetinu i zbývající dvě třetiny, zvednout sedák směrem vzhůru), co byste od zadních sedaček chtěli, krom jejich vyjmutí (zřejmě to jde, ale rozhodně ne jednoduše). Na druhou stranu u mě nebude jejich vyndání nikdy potřeba. Někde jsem četl, že se dá v autě pohodlně spát,ale já nepřišel na to jak. Když složím zadní sedačky do roviny, vznikne rovná plocha o délce 1.6 metru, což na vyspání ani pro mě nestačí. A sklopení sedadel řidiče i spolujezdce je myslím možné ve všech autech, takže vtom případě se dá dobře vyspat ve všech autech…
Při délce auta necelé 4 metry by se dalo říct, že zavazadelník vzhledem k místu pro posádku musí být miniaturní. Je tomu tak možná u některé konkurence,ale u Jazze to nehrozí. Obrovský není, ale s 330 litry patří k vysokému nadprůměru své třídy. Je dobře využitelný, kvůli nízké hraně nákladového prostoru a téměř pravidelným obdélníkovým tvarem svého dna. Pod dnem najdete místo pro dojezdovou rezervu a ještě menší přihrádku na povinnou výbavu a pár drobností. V rozích dna zavazadelníku najdeme úchytná oka na síť, nebo jiný systém pro upevnění zavazadel. Po sklopení zadních sedaček vzniká prostor o objemu nějakým 880 litrů.
Tuto recenzi jsem se rozhodl napsat už takhle brzo po koupi auta, protože si myslím, že i tak může někomu pomoci. Stejně tak , jako mě pomohly už zmíněné recenze na tomto portále. Postupem času se budu snažit ji aktualizovat a doplňovat další poznatky, snad jen ty dobré.

Edit 21.11.2011

Přidám pár dalších postřehů:

Stěrače - při mínus 10 a více stupních dochází k přimrzání setřené vody na gumičky. Kdyby byly dojezdy stěračů výše, ohřev čelního skla by nedovolil přimrznout vodu, bohužel, dojezdy jsou až pod hranou ohřevu. Naštěstí taková zima a zároven sněžení byla asi jen 4 krát za rok, takže se to dalo přežít,ale je to na zamyšlení.

Mlžení skel - v létě vyřeší zapnutá klima, v zimě nevím co. Není to nic hrozného,ale escort to nedělal v takové míře, koupil jsem i nějaký přípravek, tak se uvidí, jestli to po aplikaci bude lepší, netuším, čím je mlžení hlavně bočních okýnek u Jazze způsobeno.

Spotřeba- výborná! ustálila se za celou dobu provozu (48 000 km) na hranici 5,86 litrů na 100 km. V létě je to lepší, v zimě logicky horší. Rekord je na trase Olomouc znojmo s extrémě lehkou nohou nějakýk 4,4,ale ani na dálnici jsem nejel přes 110 a na okreskách přes 90, počasí bylo dobré a jelikož byla noc, provoz takřka nulový. Při normální jízdě si na okraskách řekne mezi 4.8 a 5.4 litry

Interier- je jako nový, nic nevrže a ani další změny nepozoruji, mělo by to tak být pravidlem u ani ne 2 letého auta,ale není, takže Hondu chválím!

Exterier- bydlíme ve městě a oděrky bohužel přibývají. Není to nic hrozného,ale bolí to. Koupil jsem v Hondě originál korekční tužku ( lak) za 180 kč s dph, no zadarmo :) Retušovaná místa jsou vidět jen opravdu z blízka,ale jsou no...

Další garanční prohlídka je podle palubáku za 8000 km, tak potom znovu napíši, co a jak. Zatím musím říct, že jsem spokojen velice, leji jen provozní kapaliny, jinak nic navíc, jaká příjemná změna oproti starému escortu ( nic proti němu, auto to bylo jinak dobré )




Silné stránky

- výbava
- motor
- prostornost
- pohodlí
- neokoukanost
- nízké provozní náklady

Slabé stránky

- vyšší cena
- aerodynamický hluk ( až od 120 km/h)
- vysoké ceny příslušenství
- díky velkému prosklení teplota v interieru
- logika klimatizace
- nemožnost jednoduché a levné výměny originálního autorádia

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

výměny baterie - v záruce

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autosalon Honda Autogarant Forte Olomouc. Příjemné jednání, vyšli ve všem vstříc, takhle si představuji péči o možného zákazníka. Nebylo to u všech Automobilek kde jsem byl pravidlem.

 

Novinky v recenzi

25.9.2014 18:47

130 000 Km

Nějakou dobu jsem se odmlčel a tak bych to chtěl alespon trošku napravit :) Ve skratce je auto naprosto v pořádku i po 130 000 km, z toho zhruba 50 000 km ujetých na plyn. Občas praskne nějaká žárovka, když je to u osvětlení klimatizace, je to celkem drahá záležitost 350 Kč a 370 Kč u voliče sklonu světel. Naštěstí se to stalo zatím jen jednou. Jinak je vše jako nové. Jen pedály jsou už lece ošoupané, řadíci páka je lehce ochytaná, věnec volantu je od začátku obalen kvalitní kůží a není potřeba ji zatím měnit. Gumičky stěračů jsem měnil snad jen dvakrát, přitom ty původní až tak po 80 000 km. Asi se zdá že píšu prkotiny,ale chci abych alespon něco napsal :) krom vody do ostřikovačů a komtrole ostatních kapalin jsem se o auto nemusel vůbec starat. V březnu 2015 to bude 5 let od nákupu auta a jsem velmi spokojen, dá se říci, že auto je jako nové. Technická kontrola po 4 letech taky absolutně v pořádku. Snad se donutím přidat pár fotek

25.6.2012 10:15

Přestavba na LPG

Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodl auto předělat na plyn, jelikož toho ročně najezdím opravdu hodně ( přes 30 000 km) Přestavba stála i s přimazáváním ventilů 29 000 Kč a udělali to ve Fedoru v Prostějově. Jsem spokojený i s přístupem i s kvalitní prací, mohu jen dooporučit, stejně jako mě bylo Fedor auto doporučeno. Jedině co se změnilo je spotřeba, stoupla zhruba o litr,ale při ceně lpg 17,50 kč na litr měvychází kilometr na nějakou korunu třicet, paráda. S lpg mám najeto přes 3 000 km a naprostá spokojenost. Krom vození rezervy v kufru která je dojezdová a zabere jen něco málo místa nepoznáte nic. Kdo se toho bojí, můžu jendoporučit a konstatovat že plyn šplape bezproblémově i na hondáckým I-Vtecu. Fotky dodám co nejdřív

21.11.2011 00:55

Pár dalších postřehů

Přidám pár dalších postřehů:

Stěrače - při mínus 10 a více stupních dochází k přimrzání setřené vody na gumičky. Kdyby byly dojezdy stěračů výše, ohřev čelního skla by nedovolil přimrznout vodu, bohužel, dojezdy jsou až pod hranou ohřevu. Naštěstí taková zima a zároven sněžení byla asi jen 4 krát za rok, takže se to dalo přežít,ale je to na zamyšlení.

Mlžení skel - v létě vyřeší zapnutá klima, v zimě nevím co. Není to nic hrozného,ale escort to nedělal v takové míře, koupil jsem i nějaký přípravek, tak se uvidí, jestli to po aplikaci bude lepší, netuším, čím je mlžení hlavně bočních okýnek u Jazze způsobeno.

Spotřeba- výborná! ustálila se za celou dobu provozu (48 000 km) na hranici 5,86 litrů na 100 km. V létě je to lepší, v zimě logicky horší. Rekord je na trase Olomouc znojmo s extrémě lehkou nohou nějakýk 4,4,ale ani na dálnici jsem nejel přes 110 a na okreskách přes 90, počasí bylo dobré a jelikož byla noc, provoz takřka nulový. Při normální jízdě si na okraskách řekne mezi 4.8 a 5.4 litry

Interier- je jako nový, nic nevrže a ani další změny nepozoruji, mělo by to tak být pravidlem u ani ne 2 letého auta,ale není, takže Hondu chválím!

Exterier- bydlíme ve městě a oděrky bohužel přibývají. Není to nic hrozného,ale bolí to. Koupil jsem v Hondě originál korekční tužku ( lak) za 180 kč s dph, no zadarmo :) Retušovaná místa jsou vidět jen opravdu z blízka,ale jsou no...

Další garanční prohlídka je podle palubáku za 8000 km, tak potom znovu napíši, co a jak. Zatím musím říct, že jsem spokojen velice, leji jen provozní kapaliny, jinak nic navíc, jaká příjemná změna oproti starému escortu ( nic proti němu, auto to bylo jinak dobré )

1.8.2011 14:49

3.Garančka

Sám se divím jak rychle přibývají kilometry a tím pádem máme s Jazzem zasebou už 3. garančku. Krom běžné výměny byl měněn i pylový a vzduchový filtr, což zvedlo cenu o 1200 Kč. Celková cena byla tedy 4800 Kč. Se servisem jsem byl opět velmy spokojen, ochotně nabídli i náhradní auto (Civic) za 5.50 an kilometr, tak co, trošku jsem si ten den zajezdil, takže jsem zaplatil asi o další 400 Kč víc :) Po více než roce a téměř 35 000 naježděných kilometrech mohu říct, že auto je to opravdu povedené a bez závažnějších mínusu. Musím ale pro jistotu vše zatukat, tuk tuk.

5.2.2011 20:02

AKTUALIZACE

Lehká aktualizace, plus přidáno pár fotek. Omlouvám se za zanedbávání :) Spotřeba v zimě o 3 deci vyšší, než normálně, je to dáno častým studeným startem.

17.12.2010 01:06

Druhá garančka

Tak máme s autem za sebou už i druhou garančku, která byla poměrně brzo a to ve 21000 km. Stála nějakých 1800 Kč a vše bez problémů. Musím říct, že jsem s autem opravdu velmi spokojen, protože na něm zatímn tuk tuk nebylo potřeba udělat vůbec nic navíc! Jsem rád, že se zvěsti o drahých garančkách nepotvrdili a že se zvěsti o nadprůměrné spolehlivosti potvrdili! V létě se nám povedlo zajet Z olomouce do Nice ( Francie) a z pátky ( 4000 km) a nebyl jediný problém. Ve 4,s rakví a s klimou, na dálnici do 130 km/h za nějakých 6.5 podle pp, takže asi 6.8 reálně. Jedinou vítku mám a to, že prý nejde vyměnit orogo rádio za jiné 2 dinové, tak kdyby měl někdo jinou zkušenost, nebo věděl jak na to,tak budu rád, chtěl bych obrazovku,ale nechci dávat 60 000 Kč za originál...

24.4.2010 18:05

první trable

Rozhodl jsem se, že nafotím pár fotek v dešti a pak si natankuju v Olympii v Olomouci. Na tom by asi nebylo nic divnýho, kdybych pak v klidu odjel. Ouha. Odjíždím od stojanu, zastavím na parkovišti, zhasnu motor, zapisuju údaje o tankování... Startuju,ale ono nic. Kontrolky svítí, palubka svítí,ale startér nic. Zkouším to ještě chvilku,ale furt nic. Přemítám: co dělám špatně, že by ten déšt, někam zateklo, je to rozbytý, je nové, kde je ta spolehlivost kurnik atd. Po půl hodině volám Honda assistance... Abych to zkrátil. Do půl hodiny byli pro mě, odtah do servisu (po cestě pokec o autech s řidičem odtahovky, fanda BMW, alespon trochu mi trable spříjemnil) , podpis odtahu, ze servisu si auto nechali do druhého dne a odvezli mě domů Civicem. Druhý den ráno telefon, auto je opravené. A co to bylo? Vadná baterka. Při těch děsech co mě chytaly mě nenapadlo, že by to mohlo být tak triviální... Vyreklamováno, nová baterka, nic neplaceno, jednáno na vysoké úrovní, zase jsem o něco zkušenější :)

8.4.2010 15:48

Foto dodám co nejdřív


Další vozy Honda Jazz



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

pouze leji benzín

praktičnost
10

s malým autem dokázala Honda divy

prostornost
9

kladné ohlasy i z okolí

jízdní vlastnosti
8

nemám moc zkušeností

jízdní komfort
9

do 120 km/h výborný, celkově hodně dobrý

provozní náklady
10

není co dodat

náhradní díly
7

nebyly potřeba,ale sou to ty dražší na trhu

výkon motoru
9

chtělo by to ještě větší krouták

spotřeba
9

výborná, možná bude ještě výbornější

hlučnost motoru
9

Do 3 000 výborná, do 4 000 dobrá, výše už dravě závodní

kvalita sedadel
9

mě vyhovují

brzdy
9

dost ostrý nástup, třeba se trochu opotřebují a zlepší se to

zavazadlový prostor
8

slušný, představoval bych si tak 380 litrů do ideálu






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…