Recenze

Papír1 (muž 41 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Renault Clio Clio II 5D 1,4 8v RXE

9,82 Uživatelé

Hodnoceno: 15× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Clio, foto 1 Renault Clio, foto 2 Renault Clio, foto 2 Renault Clio, foto 3 Renault Clio, foto 4 Renault Clio, foto 5 Renault Clio, foto 6 Renault Clio, foto 7
Renault Clio, foto 8 Renault Clio, foto 9 Renault Clio, foto 10 Renault Clio, foto 30 Renault Clio, foto 31 Renault Clio, foto 32 Renault Clio, foto 33 Renault Clio, foto 34 Renault Clio, foto 35 Renault Clio, foto 36 Renault Clio, foto 37 Renault Clio, foto 38 Renault Clio, foto 39 Renault Clio, foto 40 Renault Clio, foto 50 Renault Clio, foto 51 Renault Clio, foto 52 Renault Clio, foto 53 Renault Clio, foto 54 Renault Clio, foto 55 Renault Clio, foto 56 Renault Clio, foto 57 Renault Clio, foto 58 Renault Clio, foto 90 Renault Clio, foto 91 Renault Clio, foto 100 Renault Clio, foto 101 Renault Clio, foto 102 Renault Clio, foto 103 Renault Clio, foto 104 Renault Clio, foto 105 Renault Clio, foto 106 Renault Clio, foto 107 Renault Clio, foto 108 Renault Clio, foto 109 Renault Clio, foto 110 Renault Clio, foto 111 Renault Clio, foto 112 Renault Clio, foto 113 Renault Clio, foto 114 Renault Clio, foto 120 Renault Clio, foto 121 Renault Clio, foto 122 Renault Clio, foto 123 Renault Clio, foto 124 Renault Clio, foto 125 Renault Clio, foto 126 Renault Clio, foto 127 Renault Clio, foto 150 Renault Clio, foto 151 Renault Clio, foto 152 Renault Clio, foto 153 Renault Clio, foto 154 Renault Clio, foto 180 Renault Clio, foto 181 Renault Clio, foto 182 Renault Clio, foto 183 Renault Clio, foto 184
 

Technické info

Přezdívka auta FRANTÍK Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:121000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 114 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12,1 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 255 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

RENAULT? Proč proboha RENAULT CLIO?

Změnil jsem práci a posunul jsem se sice blížek domovu ( 10km ), ale je to hůře dostupné MHD ( cca. 1hod) takže jsem denně strávil 2 hodiny v autobuse :-( A pokud jsem zůstal dlouho v práci ( tak jedna cesta trvala i 1,5 hod) Takže jsem začal šetřit na přibližovadlo. Moc jsem nešetřil, neb mám dvě děti a manželku na mateřské. Do toho renovuji 2x JAWU. O návštěvách restaurantů, party či víkendech bez ženy nemluvě. :-) rozpočet 25.000,- s možným navýšením o 5.000,- Začal jsem prohlížet servery s autama. Tím, že to auto bylo jen pro mě, tak bylo jasné že to musí být coupé, jedině coupé, nebylo nic co by mě donutilo změnit názor. Jasným favoritem bylo BMW 3 e36. Ale za tu sumu co jsem na to měl, snad se nedotknu majitelů BMW, to byly šunky. takže jsem se vrátil do reality a začal koukat po Fiatu STILO COUPE. Ale do pravé reality mě uvedla manželka. Se slovy, že jsem se po.. ( pomátl ) se kupovat další auto. Po klidném 3 hodinovém rozhovoru konstatovala, že si auto můžu koupit, za splnění pár podmínek. Nedá mi to žádné peníze ( netušila, že mám tajné fondy) a že budu vozit ráno děti do školky. Tak to byla podpásovka. Měl jsem chvilku MAZDU MX3, tak jsem rychle pochopil, že na COUPE mohu s dětmi zapomenout. Takže zpátky na stromy a začít hledat znova.
požadavky:
Malé auto
5 dveří
benzín
klima
4x airbag
najeto do 200tis.
rv. 2000
a to vše za 25.000,-
rozhodující faktor byl stav za uvedené peníze.

Rázem se hledání brutálně smrsklo. Realita byla taková, že to bude pěkná popelnice. Na výběr bylo CLIO, FIESTA, 206, SAXO, PUNTO. Takže žádná hitparáda a budu rád luxusní výbavu jako autorádio, volant, sedačky. Na zábavné auto mohu rychle zapomenout. Hledal jsem, měnil požadavky atd. Až zavolal kámoš, že jeho známý prodává benzínové CLIO 5D a jestli se na něj nechci jet podívat, že je u něj na servisu. Vzal jsem mladého pána ( syn 4 roky) aby mi pomohl se rozhodnout. :-) vzal jsem Clio na projížďku a kupodivu nic nebouchalo, nehlučelo, atd. Nastartovalo hned, volnoběh rovnoměrný, brzdilo, prostě vypadalo na 16 let staré auto. Ale stejně to byla plechovka. Mělo samozřejmě nějaké vady: bez mlhovek, nepřesně sedící př. nárazník, rez karosérie , škrábance na laku, nefunkční klíč DO, nefunkční tachometr, nefunkční pás u spolujezdce atd. Když jsem se ptal synka, tak řekl že si ho koupíme, prý se mu líbí přívěšek na klíčích. Cena k jednání byla 23.000,- Nakonec jsme se dohodli na 18.000,- což bylo dle mého rozumná cena. Jasně žádná super cena, ale +- vím kdo to měl , kam to jezdilo na servis atd.

Něco o RENAUTU CLIO II všeobecně:
rv. 1998 s motory 1,2 - 43 kW, 1,4 - 55 kW, 1,6 - 66 kW, 1,4 16v - 72 kW, 1,6 16v - 79 kW, 2,0 16v - 127 kW, 3 V6 16v- 166kW, 1,9 D 47 kW,1,9 dTi – 59,kW . facelift 2001 1,2 16v - 55 kW, 1,4 16v - 72 kW, 1,6 16v - 79 kW, 2,0 16v - 134 kW, 3 V6 16v- 187kW, 1,5 dCi – 48 kW, 1,5 dCi – 60 kW, 1,5 dCi – 74 kW . výroba ukončena 2012, to je neskutečných 14 let.
Značení výbavy RL, RN, RT, RXE, RSi, V6
délka 3773 mm, rozvor 2410 mm, kufr 255L , hmotnost kolem 1.000kg, pneu začínají na 165/70r13

Takže já mám RENAULT Clio II 5D 1,4 8v RXE 55kW (co bych dal za to, aby to bylo obráceně V8). Přeložím pro neznalce: výkvět francozskéhu umu ( CLIO), pro fotry ( 5D), lenoch ( 1,4 8v), v maximální výbavě ( RXE) interně oslovovaný FRANTÍK.
motor benzín 1390ccm 55Kw/5500ot, 114Nm/4250ot
d 3773mm, š 1639mm, v 1417mm
rozvor 2471mm
hmotnost 1035kg
pneu zimní 165/70r13
pneu letní 165/65r14
v max. ( brutálních )170km/h
zrychlení ( ohromujících ) 12,1 sec.
Najeto 116.587 km
rv 1998 dovezeno z Německa v roce 2004.

Osvětlím mojí výbavu RXE: ABS, 4x Airbag, na straně řidiče, na straně spolujezdce, boční airbagy, klimatizace, otáčkoměr, venkovní teploměr, rádio + 2x repro, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, vnitřní recyklace vzduchu, výškově nastavitelný volant, posilovač řízení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, bederní opěrka, nastavitelné hlavové opěrky, nárazníky v barvě karoserie, reflexivní přední sklo, elektricky ovládaná přední okna, mlhové světlomety, palubní počítač, elektricky vyhřívaná ovládaná zpětná zrcátka v barvě karoserie, pylový filtr, zadní sedadla dělená v poměru 1/3 -- 2/3, 3x zadní opěrka hlavy, metalíza. Dále to má tažné zařízení a dokoupil jsem elektrony 165/65r14.Na 14 let staré auto, to není špatná výbava ve srovnání s flelícii. FRANTÍKA jsem koupil za 18.000,- +3.000,- ekopoplatek + 3.000,- za opravy, evidenčka + STK+ EMISE + přihlášení a pojištění cca 6.000,- sečteno 30.000,- a to jsem neujel ještě ani jeden km. Píšu to sem aby si ti co chtějí koupit staré auto uvědomil, že pořízením auta to nekončí.

interiér:
Na první pohled vypadá jednoduše a vzdušně. Vůči ergonomii nelze mít výtek. Celému interiéru vládnou tvrdé šedé plasty. Ale tak se to prostě v 90letech dělalo. Ale musím říct, že nic nevrže. Až na dlažbě začne drnčet. Ale ro dělají všechny starší auta. Je vidět že auto mělo málo najeto, neb je zachovalé. Jezdil s tím jen jeden člověk.
Začnu př. sedačkami. Sedačky jsou neskutečně malá. Sedadlo krátké a opěradlo také. Francouzští inženýři šli na to jistě s Francouzkou pečlivostí či museli být po strašné kalbě, že si toho nevšimli. Možná měřili pod 165cm, ale i to je možné u potomků Napoleona. Jinak to nechápu proč jsou tak malé a to měřím 174cm a opěradlo mi končí někde u lopatek. Nastavování sklonu pomocí páčky je strašný přežitek. Je s tím sice rychlá manipulace, která ale postrádá jemnost nastavování kolečka, prostě je to blbost. Zachraňuje to trochu bederní opěrka, super věc, a nastavitelná opěrka hlavy, která se dá dostatečně vysoko vysunout. Pomoci by mělo i výškově nastavitelné sedalo, ale i při dolní poloze, je dle mého moc vysoko. Nahoru si ho nastaví jen pan klobouk, když si jede pro plato vajec. Čalounění je šedý mikro plyš se vzorem, který je i zadní straně opěradel, kde je kapsa. Materiál mi přijde příjemný. Píšu to protože některé verze ( sociál edicion) má vzadu hnusnou koženku, bez kapsy. Majitelé koženkových sedadel budou jistě namítat, že jim to nevadí a navíc je to úžasně praktické, ale mě to materiálově připomíná Ladu 2107. Př. sedadla mají dostatečný posuv. Ale když se nastaví na člověka 185cm a více tak se za něj nikdo nesedne. Jak překvapivé u malého auta velikosti bonbónu. :-) Pás u řidiče má upozornění, že řidič není připoutaný. U spolujezde pás nešel vytáhnout. Nakonec začal fungovat, jen chtěl rozchodit. předchozí majitel jezdil sám. U stropu jsou stínítka, které obsahují zrcátka. Och, jaký to luxus. Ve stropě je osvětlení + čtecí lampička. Ta se dá kupodivu dobře natočit, takže svítí kam má a tolik neoslňuje. Zpětné zrcátko začíná po obvodu ( cca 3mm ) ztrácet zrcadlovinu-slepnout. Přední sklo je determální, takže má odrážet sluneční záření a tolik neohřívat interiér. Ve dveřích je el. ovládání př. okem a zrcátek. jak příjemné, Chybí mi automatika, ale to bych chvěl moc. Volant je klasiky gumák s možnostem výškového nastavení. Dále má na sobě 2x ovládání klaksonu. ( klakson - to opravdu není finský hráč hokeje! ) Taktéž součást lepší výbavy. Neskutečné co??? Pořád se tomu směju. Pod volantem jsou páčky, kde se zapíná osvětlení, je tam klakson ( ti co lépe počítají tak vědí že už je to 3. tlačítko houkačky) a na páčkách stěrače je tl. palubního PC.
Přístrojovka: Vlevo dole je nastavení sklonu světlometů ( nezkoušena funkčnost, ale na 99% nefunguje jak u všech 16 letých aut) a nastavování jasu osvětlení přístrojovky, což je hlavně příjemné v noci. Kaplička přístrojů je klasická, ale navíc má zobrazení palubního PC. Zobrazuje se ujetá vzdálenost I.+ II. průměrná rychlost , dojezd, kolik jsem již spotřeboval benzínu, průměrnou spotřebu a okamžitou spotřebu. vedla kapličky přístrojů je další kaplička ( blob ) která obsahuje display, který zobrazuje čas + venkovní teplotu. je tam prostor na uložení telefonu. Níže je 1din autorádio, které má slabý signál a repro je ještě větší slabota. Ale to neřeším , neb je to jen přibližovalo na 10km. Pod rádiem se nachází klasická manuální ventilace která obsahuje i klimatizaci. A světe div se a ona funguje. Po Lurdách druhý francouzský zázrak. :-) níže je ovládání centrálu + zapalovač a popelník. Předchozí majitel mi nechal v popelníku klíč + zámek k zamykání řízení u Jawy. Tímto mu děkuji, u té druhé mi to chybělo. :-) Před spolujezdcem je schránka, kde mám CD a pod uzavírací schránkou je otevřená polička. Nejspíše na mapu. Odkládací prostory mi stačí, jediné
co bych potřeboval je držák na pití. Nikde není. Na zadních sedadlech se dá v pohodě sednout, pokud tam je mezera alespoň 15cm Nohy se dají zasunout pod př. sedalo. Tady je výhoda vyšší pozice př. sedadel. Opěradlo je dělené a má 3x hlavovou opěrku ( opět příplatek ) Tři děti se tam v pohodě vejdou, ale o dospělí se tam vejdou jen dva. Musí se pořád brát na zřetel, že je to malé auto. Zadní okénka se stahují klasicky švihadlama ( manuálně). Dětem říkám, ať na to nesahají, ale pořád si s tím hrají. Tak jim vyhrožuji že jim "useknu" ruce pokud na stahování oken sáhnou. Ale buď jim ty ruce dorůstají a nebo jsem moc měkký. :-)
Kufr je překvapivě u tohoto malého auta malý, ale je dostačující. Má cca.255l a na víkend pro 4 stačí. Je tam schod a další schod vznikne po sklopení sedadel. Není kam dát povinnou výbavu atd. Tak jsem to vyřešil, že jsem zvýšil podlahu. Tam jsem dal lékárničku, žárovky, lano, klíč na kola atd. Při sklopení sedaček vznikne rovná plocha. :-) Pod podlážkou je plnohodnotná rezerva + hever. Kufr je osvětlený na boku a spínač reaguje na otevření dveří. Ale občas stávkuje - špatný kontakt. Stačí pootočit a zase funguje.

exteriér.
Stále objevuji krásy malého auta, když se vejdu při parkování do mezery , do které se s Primerou nevejdu. Design Clia II mi dnes přijde usedlý, jediný zajímavý prvek je klenuté zadní okno. Nudnost ještě podtrhuje stříbrná metalíza. Ale metalíza je tuze praktická, neb na ní není tolik vidět špína. Lakované jsou nárazníky i zrcátka kolem celého auta jsou černé otěrové lišty. Takže u nákupáků nedojde k omlácení dveří. :-)
Chybí mlhovky, místo toho jsou záslepky. Kabely od mlhovek jsou funkční. Místo mlhovek dám denní svícení, neb čím méně toho bude svítit, o to déle to vydrží. Elektro soustava Renaulta je svou "spolehlivostí" známá. Přední světla byla trochu matná, tak jsem je vyleštil. Jako zdroj světla se používají H4. Takže je všem jasné že to svítí jako svińa. Po Praze je to jedno, neb je osvětlená. :-) za tmy se dá přivyknout, ale když prší, tak je to tragédie. Boční blinkry + zadní světla jsem trochu zatmavil. Hned to přidal o min 5 klokanů. Pro ty co nesouhlasí se zatmavěním, jen dodám, že jsem vyměnil všude žárovky, takže to svítí jak má. Velký problém ale je rez ( koroduje, vy tupci ) . Byl chycený zadlí lem blatníku, kolem hrdla nádrže a podběhy. Vše jsem nechal opravit. Ale koroze je více. Hrany př. kapoty, hrany dveří atd. Osobně si myslím že motoricky bude Ok, ale že rez ho sežere. Přechozí majitel pakoval pod stromy a tak než jsem vyčistil odtokové kanálky, tak jsem vyndal tak jednu lopatku bord. ( nečistot ) Clio byla taková mobilní hrabanka. V laku byly rýhy od nějakého dobráka klíčem. To jsem zatřel korekčním lakem. Není to tolik vidět. Zpětná zrcátka jsou lakovaná, elektrická a vyhřívaná. To je příjemné. Původní př. stěrače jen vodu rozmazávali. Tak jsem zakoupil Nové ramínkové od BOŠE ( BOSCH) cca 450,- ale ty po cca 1 měsíci začali dělat šmouhy. Tak jsem je šel reklamovat. Reklamace trvala 30 dní, pak mi vrátili peníze. Koupil jsem običejné za 150,- a ty fungují zatím lépe. Když začnou dělat šmouhy, tak je v klidu vyhodím. Na autu je namontováno tažné zařízení. To k mému údivu finguje. Tažné je dobré na parkování. Nemám tak otlučený zadní nárazník.

Motor + převodovka
benzínová 1,4 8v 1390ccm 55Kw/5500ot, 114Nm/4250ot. Když na ty čísla koukám, tak je to slabota. A v reálu to taky slabota je. :-) Ne, není to tak strašný, neb Clio je relativně lehké. V normálním provozu to není brzda
provozu. Normálně funguje tak do 100km/h, kde začíná ztrácet. Ale já jezdím pouze po Praze, de potřebuji max. 80, takže pro mé potřeby to stačí. Ohromnou výhodu vidím v tom že je to vyzkoušený motor, co nic
nepotřebuje. Sice má vstřikování, ale jinak jeze staré školy. Vždyť sloužil již v předchozím Cliu. Jediné co potřebuje je kontrolovat olej. A to má Renault dobře udělané, neb se stav oleje zobrazuje při startu. Já budu měnit olej po 2 letech, neb to ujedu 10.000km. Benzínový motor je dobře utlumen. Většinou ho točím do 2.800ot. Někdy, když je potřeba ho vytáhnu do horních pater otáčkoměru 6.000ot. Další obrovskou výhodu spatřuji, že rychle topí. Druhé mé auto je nafťák, tak opět objevuji krásu benzínu. To že se dá točit, jak je tichý a že topí. Spotřebu v létě mám 5,8l/100, v zimě 6,5l/100 při průměrné rychlosti kolem 45km/h. Clio je úspornější než naftová Primera, takže krátké trasy jezdíme FRANTÍKEM.
Převodovka je 5° je poskládána nakrátko. Při 100km/h točí 3.000 ot. Přes středovou polohu je taková gumová. Občas si postaví hlavu a nechce se jí zařadit. Musí se snížit ot. a pak to jde v pohodě. Takže normálka. Ideální cestovní rychlost je 110km/h.

podvozek a řízení
Clio je v první řadě nastavené na pohodlnost.. Na sportovnost jsou u Clia jiné motory. Takže dobře žehlí nerovnosti. A to z pár důvodů: měkké nastavení podvozku, velikost pneu a měkké výplně sedaček a neposlední řadě hmotnosti. Je příjemné jet po horší cestě a moc neřešit, jak se auto otřásá. Zní to neuvěřitelně, ale dokáže být i zábavné. Překvapilo mě jak je ochotné zatáčet. Nakloní se a zatočí. Když se jde na to špatně, tak jde po tečně ven ( neotáčivost ) když se klepne do brzdy, tak se zadek utrhne, nedej bože, když se použije ručka. Žádné ESP, jedině co pomáhá je ABS. Nic nezáludného, jen to chce trochu přemýšlet. Hodně záleží také na pneu. Nyní jezdím na zimních Klébrech a ty za mokra kloužou jako sviňa. Kolikrát jsem už vyhlásil kakaový poplach. Jedu si to po rovince, na kterou navazuje zatáčka o 90° jdu na brzdy, ABS na mokru lomcuje, Clio zpomaluje, ale ne dost, odbrzdím to zatáčím, auto jde po tečně ven ( už se vidím ve svodidlech na druhé straně), př. kola se chytnou, ale zadek jde do přetáčivého smyku, dám kontra, dvojka plný knedlík, auto se chytlo a jede kam chci. brácha co jel za mnou řekl, že to byl efektní powerslide, že je vidět že mám už Clio v ruce. Tak tomu ale nebylo - opět hnědý poplach. Už se těším až bude sníh, to bude teprve zábava. Doufám že letní budou sedět lepší.
Řízení je pře posilované bez zpětné vazby. Ve volantu je citu jak otáčení kolem kormidla Titaniku. Ale poslání Clia není trhat asfalt ani hltat apexy ( apex, asi to bude něco se střevem) ale bezpečná cesta městem a to zatím zvládá dobře. Naštěstí to má posilovač řízení, neb jsou verze Clia bez posilovače.

Silné stránky

kompaktní rozměry + vybavenost auta, relativní bezpečnost ( oproti Felicii ) solidní jízdní vlastnosti, snadná dostupnost dílů, nezajímavost pro zloděje.

Slabé stránky

protikorozní ochrana. elektrika - jediné co zatím řeším jsou problémy ( klakson, tachometr, centrál, osv. kufru atd.) tragické osv. H4, repro + rádio

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nechal jsem opravit nejvíce prorezlá místa, to stálo +- 2000,- Ale rez se hodně objevuje na dveřích, prazích atd. to zatím řešit nebudu. Bylo špatné čidlo rychloměru. Oprava 700,- Nyní zlobí klakson, když dlouho prší tak přestane fungovat - opraveno kontaktolem. Toto jsou chronické poruchy Clia II. Ještě mi při couvání něco vrže v přední ose. Bude to nejspíše homokinetický kloub.

 

Novinky v recenzi

2.5.2016 13:50

Nějak se to sype.

Tak Clio nechtělo nastartovat. Hlavně po ránu. Startér točil, benzín tam šel, ale nic se nedělo. Občas stačilo autem pohnout, a naskočilo to. Jindy roztlačit či roztáhnout. Když se to nastartovalo, tak to potom celý den fungovalo. Ale koho by bavilo, každý ráno auto roztlačit a nebo roztahovat. Nebo shánět parkování na kopci. Tak jsem začal opravovat ( vyměňovat). Vyměnil jsem svíčky ( 300,-) – nepomohlo to. Vyměnil jsem kabely ( 800,-) - také tím to nebylo. Chyba byla v čidle polohy klikového hřídele. Koupil jsem za 500,- nové a sám vyměnil, a od té doby to funguje na 1* práce na 5 minut.

S Frantíkem nyní jezdí hlavě žena – (poloviční řidič) a tam i řekla že Clio nějak drhne, že asi nárazník. Jak jsem se rozjel tak jsem se zhrozil. Šílený kovový zvuk. Dojel jsem na parkoviště prohledat závadu. Nárazníkem to nebylo, i když byl ještě níže než obvykle. Dal jsem auto na hever a když jsem to zvednul, tak ne mě vydalo kus př. péra. Když jsem to prohlídnul, tak jsem zjistil že je dobrých 15cm péra KO. Ten kovový zvuk vydávalo ulomené péro jak drhlo o disk. Tak jsem to vrátil nazpět a dojel do servisu. Bylo to hodně sportovní. Sedělo to cca 3 cm nad zemí a bylo to tvrdé jak čert. Prostě jsem z CLIA 55KW udělal LOWRIDER. V servisu mi řekli, že obě péra to mají za sebou. Takže výměna obou př. pér + uložení + ložisek 5.000,- , Sakra zvolal jsem a skrz zuby procedil hovorově znak RENAULTA.

28.12.2015 13:17

umyto a navoskováno

Tak jsem Frantíka umyl a navoskoval, vyluxoval a vyleštil kokpit. Příprava na zimu je hotová. Kór když je tak teplo 12°, na prosinec je to extrém. Jinak rez se opět ještě více rozjela. Spodní hrany všech dveří a to i 5. přední kapota, prahy atd. Vidím to dak na ještě 2 technické a Clio je KO. Nyní s Frantíkem jezdí manželka. Má samé popojížky- spotřeba je 8,5 l/100km. Asi místo nohy má cihlu.

4.12.2015 20:07

závady

Tak Clio začalo drnčet a při zatáčení se to zvyšovalo. Zjistil jsem že se totálně rozpadl zadní gumový držák výfuku. A žačalo zlobit zavírání zadních dveří. To je bolest starých Renaultů. Stačí to vyčistit a funguje to. Alespoň na jaře budu mít co dělat.

24.6.2015 23:00

Mlhovky NEW

Tak jsem na inzerát zakoupil orig. mlhovky + rámečky. Cena 1.000,- Po namontování naštěstí fungovali. Uvažuji že z nich udělám světla pro denní svícení.

15.5.2015 18:15

najeto 123456km

Tak se počítadlo km posunulo na magickou hranici 123456km. Zatím vše funguje, jen mě a Clio navždy opustila baterie. Koupil jsem obič 60Ah za 1.300,-, dokoupil jsem zadní stěrač 130,-

9.5.2015 21:17

vnitřní kliky

Tak mi praskla poslední vnitřní klčka na otevírání dveří. Takže se jedná o vadu materiálu. viz. foto. Když jsem kupoval kliky na vrakáči za 100,- tak jsem objevil taky prasklé. Jinak přední kliky jsou na lanko, zadní na táhlo.

1.2.2015 17:10

Návštěva vrakoviště

Tak jsem opět navštívil vrakoviště. Opět mi praskl plast na vnitřní páčce dveří. Letos už 3. V zadních dveřích jsou páčky s táhlem, v předních na lanko. Píšu to pro příští generace uživatelů. Vypadá to že, životnost plastů u Clia je 17 let. A když už jsem tam byl, tak koupil označení CLIO na zadní dveře. Naštěstí to celé stálo 200,-


Další vozy Renault Clio



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Zatím jede, na Renaut slušný výkon

praktičnost
9

Tím že to je 'coldhatch" tak se převést skoro vše.

prostornost
9

Vejdou se tam 4 lidi + pes

jízdní vlastnosti
7

Ještě je na čem zapracovat.

jízdní komfort
9

Poholnost - to je to pravé slovao.

provozní náklady
10

Zatím leju benzín.

náhradní díly
9

Nevím, Nic zatím neopravuji. Ale to na 100% přijde.

výkon motoru
5

55 KW je opravdu málo.

spotřeba
9

Záleří na stylu. Dá je jezdit za 5,5 ale i za 7.

hlučnost motoru
9

super

kvalita sedadel
4

strašný

brzdy
9

dobrý

zavazadlový prostor
8

Mě to bohatě stačí.


Více o modeluRenault Clio X65 (1998-2012)
Renault Clio R.S.18 – Inspirováno ve Formuli 1 Renault Clio R.S.18 – Inspirováno ve Formuli 1

Renault Clio 4. generace stárne. A platí to také…

Nový Renault Clio zachycen na běžných silnicích. Co všechno nového nabídne? Nový Renault Clio zachycen na běžných silnicích. Co všechno nového nabídne?

Pátá generace populárního hatchbacku využije novou…

 





Blesk.cz

Polsko na lavici obžalovaných. Sporný zákon o Nejvyšším soudu přezkoumá unijní justice

Polsko na lavici obžalovaných. Sporný zákon o…

Evropská komise (EK) žaluje Polsko u unijního soudu kvůli přijetí zákona o polském Nejvyšším soudu, který podle…

Další problém Trumpova muže: Obnažoval se prý na večírku. Bílý dům za ním stojí

Další problém Trumpova muže: Obnažoval se prý na…

Kandidáta amerického prezidenta Donalda Trumpa na soudce Nejvyššího soudu USA Bretta Kavanaugha obvinila z…

 

iSport.cz

Krpálek v sukni? České judo si hýčká obří talent: Dáváme si do držky!

Krpálek v sukni? České judo si hýčká obří talent:…

České ženské judo v posledních letech skomíralo, reprezentantky chyběly od roku 2012 na všech vrcholných akcích.…

Čechovi se klaní v Anglii. Tak si ho pamatuji z Chelsea, říká expert

Čechovi se klaní v Anglii. Tak si ho pamatuji z…

Znovu slyší chválu ze všech stran. Český brankář Petr Čech vychytal při výhře Arsenalu s Evertonem 2:0 první…

 

Reflex.cz

Vyhrožují mi. Česko pod Babišem je na tom ještě hůř, než před ním, řídí ho PR tým, tvrdí Petr Ježek

Vyhrožují mi. Česko pod Babišem je na tom ještě hůř,…

Padouch, nebo hrdina? Europoslanec Petr Ježek, který se rozešel s hnutím ANO, se necítí jako zrádce, za kterého…

17 procent Britů by chtělo žít věčně a dalších 26 procent se chce dožít více než 100 let

17 procent Britů by chtělo žít věčně a dalších 26…

Legendární britská rocková skupina Queen se v roce 1986 ve své písni „Who Wants to Live Forever“ ptala, kdo chce…