Recenze

Orvell (muž 33 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Renault Mégane 1,6 16V 100K

9,72 Uživatelé

Hodnoceno: 41× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3 Renault Mégane, foto 4 Renault Mégane, foto 5 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 7
Renault Mégane, foto 8 Renault Mégane, foto 10 Renault Mégane, foto 11 Renault Mégane, foto 12 Renault Mégane, foto 13 Renault Mégane, foto 14 Renault Mégane, foto 15 Renault Mégane, foto 16 Renault Mégane, foto 17 Renault Mégane, foto 18 Renault Mégane, foto 19 Renault Mégane, foto 20 Renault Mégane, foto 21 Renault Mégane, foto 22 Renault Mégane, foto 23 Renault Mégane, foto 24 Renault Mégane, foto 25 Renault Mégane, foto 26 Renault Mégane, foto 27 Renault Mégane, foto 28 Renault Mégane, foto 29 Renault Mégane, foto 30 Renault Mégane, foto 31 Renault Mégane, foto 32 Renault Mégane, foto 33 Renault Mégane, foto 34 Renault Mégane, foto 35 Renault Mégane, foto 36 Renault Mégane, foto 38 Renault Mégane, foto 39
 

Technické info

Přezdívka auta Jean Renolt Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:300 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 74 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,9 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 372 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,7

Popis vozu

Dlouho jsem se rozhodoval jaké auto si pořídit. Nejsem z těch lidí, co by za auto dal cenu převyšující cenu rodinného domu, ani na to nemám :) Tak jsem se porozhlížel V nízké cenové relaci. Škodu Fabii II jsem zavrhl rovnou. Potřebuji jezdit hlavně přes den a neumím si představit tu ostudu, kdyby mě v tom krpatci někdo viděl. Navíc agregát 1,2 Hátépé u mě vzbuzuje spíše posměch než představo o kvalitním motoru.
Tři týdny jsem dojížděl do showroomu Hyundai. Měl jsem zájem o i20ku, ale prodejce mi stále sliboval "Stavte se příští týden, ještě nám ho nedovezli" a to přesto, že reklama v TV běžela už měsíc. Asi to byl osud, když jsem po třetím nezdaru odjížděl od Hyundaiů, v radiu zazněla reklama na akci nového Megana za 299 900 s ESP zdarma. Ani jsem netušil, že Renault Megane vyjel s novým modelem. Inu řekl jsem si. Renault je asi 1km daleko tak tam zajedu.
Ani jsem netušil jak bude vypadat, ale to co jsem na místě uviděl mi naprosto vyrazilo dech. Nádherné plnohodnotné auto se vzhledem dravce. Po usednutí za volant mě objal velmi příjemný interiér. Kombinace analogového otáčkoměru, digitálního rychloměru je velice příjemná. Hned vedle se nachází palubní počítač čitelný za každých podmínek. Nad středovou konzolí je pak kaplička s displayem kde jsem informace o činnosti airbagů, zapnutých pásech, radiu, času a teplotě. V interieru nejsou žádne tvrdé plasty, vše je hezky měkčeno. Kochal jsem se tou nádherou, když tu ke mě přihopkal prodejce. Odbásnil na mě řeč o akci jako Nerudu před tabulí. Budil ve mě dojem že mi to ani nechce prodat. Spíše že chce odpálkovat další socku co mu přišla zaprdět sedačky a poslintat kapotu. Zbalil jsem tedy letáky, naposledy se pokochal a jel domu. Doma jsem pak ještě listoval letáky a kochal se tou nádherou. Dva dny poté (poslední den akce) mi to nedalo a vypravil jsem se ještě jednou k Renaultům pro jistotu i se zálohou. Hned u vchodu se mě ujala příjemná slečna, která mi sice taky odbásnila akci plus technické udaje, ale v zápěti cupitala pro startovací kartu a jelo se na projížďku. Po návratu se šlo k firemnímu vysavači peněz (konfigurátoru) a začali jsme si vymýšlet.
Auto tedy bylo jasný:

Renault Megane III 1,6 16V 100k (V Renaultu ho nazývají nový Megane a ne Megane III a to proto, že by se už neměl tolik sr*t :-) )

Výbava: Sociál editon (Authentique)
- manuální klimatizace
- přední elektrická okna
- 4x airbag
- palubní počítač
- ABS
- ASR
- ESP (v akci)
- ve dvou osách seřiditelný volant
- výškově seřiditelné sedadlo řidiče

Barva: Metalízy se mi za 14 000,- zadají vyhozené peníze. V základních barvách mají na výběr z trikolóry. Tudíž červená, modrá a bílá. Z nabízených barev se mi jevila jako nejhezčí bílá. Modrá byla přímo příšerná a červená to nebylo ono. Navíc bílá je moderní a vyniknou na ní černé doplňky.

Akce na výbavu za 10k
- Vybral jsem si Autoradio s MP3 za 8k
- Zástěrky abych necákal za 1,5k

A přál by jste si auto rovnou přihlásit aby aby jste nemusel stát jak tvrdé Y na uřadě a modlit se aby na Vás vyšel pořadník. Za 1,5k mi to přišlo fér nabídka. Kdybych si vzal dovolenou stálo by mě to víc.
Sečteno a podtrženo auto za 299k + přihlášeni.
Řekl jsem fajn a třísknou o stůl se zálohou načež na slečnu začali jít mdloby. Viděla ve mě asi dalšího otravu co se přišel povozit a nechat si sestavit svoje virtuální auto. nekecám ale 5x se ujišťovala jestli to myslím vážně. Po přesvědčení jsme to vyřídili papírově slečna mě uvedla do dvouměsíčního vyčkávacího období.
Tento termín dodrželi na den přesně Začátkem minulého týdne mi slečna volala že auto is here a že mi potřebuje odčerpat zbytek kreditu z mého konta, aby mohla dát auto na cedule. Přivezl jsem prachy a o víkendu o víkendu jsem si mohl auto vyzvednout. Zde mě čekala předávací ceremonie hodna představení nového modelu na ženevském autosalonu. Auto pod plachtou, slavnostní odkrytí (Jen ty hostesky chyběli) :-) Po důkladném seznámení s funkcemi vozu + instruktážní jízdou + podepsání posledních listin bylo auto konečně moje.
O nějakých jízdních vlastnostech nemůže být zatím řeč. Záběh je záběh a auto jsem zatím ani pořádně nepropéroval. Co se týče motoru, tak mu vitalita nechybí. U otáčkoměru je funkce která ukazuje kdy je dobré přeřadit nebo podřadit. Ve městě mi to nutí 5ku a i na ní to nemá problém zrychlovat, když vyjedu z obce. Průměrná spotřeba se zatím pohybuje někde kolem 6,5 litru ale prý se to má ustálit, doufám že ne směrem nahoru :-) Po dálnici při 130km mi to točilo 3500ot, což se mi zdá docela dost o proti minulému autu. Možná by se hodila 6ka, ale co já stejně nejsem závodník :-)
Omlouvám se za odbyté jízdní vlastnosti, ale po 300km opravdu nejdou dělat soudy a závěry.
Vzhled je věci individualismu, někomu se může líbi, někomu zase ne. Ze předu z dálky prostě Laguna III. Předku dominují obrovské protáhlé reflektory a dole pak našpulená tlama ala Peugeot :-/ Pohled zeshora pak připomíná hadí hlavu :-) Trochu si na to musím zvykat při zajíždění do garáže. Je to nezvyk oproti špejli, kterou jsem jezdil předtím :-) Nyní začínám spatřovat nevýhody bíle barvy v čelních partií. Muší hřbitůvek je vidět víc než obvykle :) Po včerejší projížďce si říkám že to co se rozmázlo po haubně musel být důchodce na přechodu, protože nic tak velkého v říši hmyzu není. Zadní profil na mě působí tak nějak nefrancouzsky, ale bílá barva mu sluši.

Silné stránky

- bohatá výbava oproti konkuranci
- nadčasový desing
- cena
- Nádherný interiér

Slabé stránky

- Výhled při couvání
- Dle referencí startovací karta.
- Nedat k novému autu alespoň žárovky je u mě ostuda. O ostatní povinné výbavě se vůbec nezmiňuji, ale s touto informací jsem auto kupoval.
- zatím nic jiného jsem neobjevil mám za sebou jen 300km :-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

- doufám že se neuvidíme :-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

- Auto Kout Brandýs nad Labem - Velice vstřícný přístup. Paní nebo slečna Š. je velmi milá a ochotná

 

Novinky v recenzi

9.5.2009 17:17

Fotky

Přidal jsem trochu fotek z interieru


Přidat názorDiskuse: Renault Mégane 1,6 16V 100K

Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
7
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluRenault Mégane X95/X32 (od 2008)
Dlouhodobý test Renault Mégane 1.2 TCe – Balíme a vyrážíme Dlouhodobý test Renault Mégane 1.2 TCe – Balíme a vyrážíme

Renault Mégane má ve službách Světa motorů najeto 20.000…

Prodrive připravuje Renault Mégane RX pro rallycrossové okruhy Prodrive připravuje Renault Mégane RX pro rallycrossové okruhy

Francouzský hatchback je základem pro nový rallycrossový…

 





Blesk.cz

Agáta Prachařová po porodu: Nečekané zjištění ohledně druhého dítěte!

Agáta Prachařová po porodu: Nečekané zjištění…

Je to už několik dní, co je Agáta Prachařová (33) maminkou druhého potomka. A pořádně si to užívá. S malou Miou…

Ani v růžovém neoslnila. Melania Trumpová sklidila kritiku za řeč před ženami lídrů

Ani v růžovém neoslnila. Melania Trumpová sklidila…

Melania Trumpová zahájila slavnostní oběd chotí světových lídrů, kteří se sešli na Valném shromáždění OSN. Její…

 

iSport.cz

Boleslavský debutant Růžička: Vyměnil bych cokoliv za tři body

Boleslavský debutant Růžička: Vyměnil bych cokoliv…

Poprvé v sezoně posadil na střídačku týmovou jedničku Brandona Maxwella, poprvé v kariéře se boleslavský brankář…

Čtyřhra do půlnoci. Jak si na sebe Nadal a Berdych zvykali?

Čtyřhra do půlnoci. Jak si na sebe Nadal a Berdych zvykali?

Dlouhý pátek se přehoupl přes půlnoc, když Tomáš Berdych a Rafael Nadal přišli hodnotit závěrečnou čtyřhru. Nick…

 

Reflex.cz

V jednom ohni: Víte, co dělají šéfkuchaři, když mají volno? Obvykle vaří

V jednom ohni: Víte, co dělají šéfkuchaři, když mají…

Samotné jídlo už nestačí. Chce to navíc zážitek. O ten se obvykle nepostarají křišťálové lustry a stříbrné…

Jedete autem do Německa? Dávejte velký pozor, podstatně se tam zvýšily pokuty pro řidiče

Jedete autem do Německa? Dávejte velký pozor,…

Statisíce českých řidičů každý rok použijí silnice v Německu. Teď by měli být ale všichni řidiči za volantem…