Recenze

Orvell (muž 34 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Renault Mégane 1,6 16V 100K

9,72 Uživatelé

Hodnoceno: 41× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3 Renault Mégane, foto 4 Renault Mégane, foto 5 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 7
Renault Mégane, foto 8 Renault Mégane, foto 10 Renault Mégane, foto 11 Renault Mégane, foto 12 Renault Mégane, foto 13 Renault Mégane, foto 14 Renault Mégane, foto 15 Renault Mégane, foto 16 Renault Mégane, foto 17 Renault Mégane, foto 18 Renault Mégane, foto 19 Renault Mégane, foto 20 Renault Mégane, foto 21 Renault Mégane, foto 22 Renault Mégane, foto 23 Renault Mégane, foto 24 Renault Mégane, foto 25 Renault Mégane, foto 26 Renault Mégane, foto 27 Renault Mégane, foto 28 Renault Mégane, foto 29 Renault Mégane, foto 30 Renault Mégane, foto 31 Renault Mégane, foto 32 Renault Mégane, foto 33 Renault Mégane, foto 34 Renault Mégane, foto 35 Renault Mégane, foto 36 Renault Mégane, foto 38 Renault Mégane, foto 39
 

Technické info

Přezdívka auta Jean Renolt Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:300 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 74 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,9 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 372 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,7

Popis vozu

Dlouho jsem se rozhodoval jaké auto si pořídit. Nejsem z těch lidí, co by za auto dal cenu převyšující cenu rodinného domu, ani na to nemám :) Tak jsem se porozhlížel V nízké cenové relaci. Škodu Fabii II jsem zavrhl rovnou. Potřebuji jezdit hlavně přes den a neumím si představit tu ostudu, kdyby mě v tom krpatci někdo viděl. Navíc agregát 1,2 Hátépé u mě vzbuzuje spíše posměch než představo o kvalitním motoru.
Tři týdny jsem dojížděl do showroomu Hyundai. Měl jsem zájem o i20ku, ale prodejce mi stále sliboval "Stavte se příští týden, ještě nám ho nedovezli" a to přesto, že reklama v TV běžela už měsíc. Asi to byl osud, když jsem po třetím nezdaru odjížděl od Hyundaiů, v radiu zazněla reklama na akci nového Megana za 299 900 s ESP zdarma. Ani jsem netušil, že Renault Megane vyjel s novým modelem. Inu řekl jsem si. Renault je asi 1km daleko tak tam zajedu.
Ani jsem netušil jak bude vypadat, ale to co jsem na místě uviděl mi naprosto vyrazilo dech. Nádherné plnohodnotné auto se vzhledem dravce. Po usednutí za volant mě objal velmi příjemný interiér. Kombinace analogového otáčkoměru, digitálního rychloměru je velice příjemná. Hned vedle se nachází palubní počítač čitelný za každých podmínek. Nad středovou konzolí je pak kaplička s displayem kde jsem informace o činnosti airbagů, zapnutých pásech, radiu, času a teplotě. V interieru nejsou žádne tvrdé plasty, vše je hezky měkčeno. Kochal jsem se tou nádherou, když tu ke mě přihopkal prodejce. Odbásnil na mě řeč o akci jako Nerudu před tabulí. Budil ve mě dojem že mi to ani nechce prodat. Spíše že chce odpálkovat další socku co mu přišla zaprdět sedačky a poslintat kapotu. Zbalil jsem tedy letáky, naposledy se pokochal a jel domu. Doma jsem pak ještě listoval letáky a kochal se tou nádherou. Dva dny poté (poslední den akce) mi to nedalo a vypravil jsem se ještě jednou k Renaultům pro jistotu i se zálohou. Hned u vchodu se mě ujala příjemná slečna, která mi sice taky odbásnila akci plus technické udaje, ale v zápěti cupitala pro startovací kartu a jelo se na projížďku. Po návratu se šlo k firemnímu vysavači peněz (konfigurátoru) a začali jsme si vymýšlet.
Auto tedy bylo jasný:

Renault Megane III 1,6 16V 100k (V Renaultu ho nazývají nový Megane a ne Megane III a to proto, že by se už neměl tolik sr*t :-) )

Výbava: Sociál editon (Authentique)
- manuální klimatizace
- přední elektrická okna
- 4x airbag
- palubní počítač
- ABS
- ASR
- ESP (v akci)
- ve dvou osách seřiditelný volant
- výškově seřiditelné sedadlo řidiče

Barva: Metalízy se mi za 14 000,- zadají vyhozené peníze. V základních barvách mají na výběr z trikolóry. Tudíž červená, modrá a bílá. Z nabízených barev se mi jevila jako nejhezčí bílá. Modrá byla přímo příšerná a červená to nebylo ono. Navíc bílá je moderní a vyniknou na ní černé doplňky.

Akce na výbavu za 10k
- Vybral jsem si Autoradio s MP3 za 8k
- Zástěrky abych necákal za 1,5k

A přál by jste si auto rovnou přihlásit aby aby jste nemusel stát jak tvrdé Y na uřadě a modlit se aby na Vás vyšel pořadník. Za 1,5k mi to přišlo fér nabídka. Kdybych si vzal dovolenou stálo by mě to víc.
Sečteno a podtrženo auto za 299k + přihlášeni.
Řekl jsem fajn a třísknou o stůl se zálohou načež na slečnu začali jít mdloby. Viděla ve mě asi dalšího otravu co se přišel povozit a nechat si sestavit svoje virtuální auto. nekecám ale 5x se ujišťovala jestli to myslím vážně. Po přesvědčení jsme to vyřídili papírově slečna mě uvedla do dvouměsíčního vyčkávacího období.
Tento termín dodrželi na den přesně Začátkem minulého týdne mi slečna volala že auto is here a že mi potřebuje odčerpat zbytek kreditu z mého konta, aby mohla dát auto na cedule. Přivezl jsem prachy a o víkendu o víkendu jsem si mohl auto vyzvednout. Zde mě čekala předávací ceremonie hodna představení nového modelu na ženevském autosalonu. Auto pod plachtou, slavnostní odkrytí (Jen ty hostesky chyběli) :-) Po důkladném seznámení s funkcemi vozu + instruktážní jízdou + podepsání posledních listin bylo auto konečně moje.
O nějakých jízdních vlastnostech nemůže být zatím řeč. Záběh je záběh a auto jsem zatím ani pořádně nepropéroval. Co se týče motoru, tak mu vitalita nechybí. U otáčkoměru je funkce která ukazuje kdy je dobré přeřadit nebo podřadit. Ve městě mi to nutí 5ku a i na ní to nemá problém zrychlovat, když vyjedu z obce. Průměrná spotřeba se zatím pohybuje někde kolem 6,5 litru ale prý se to má ustálit, doufám že ne směrem nahoru :-) Po dálnici při 130km mi to točilo 3500ot, což se mi zdá docela dost o proti minulému autu. Možná by se hodila 6ka, ale co já stejně nejsem závodník :-)
Omlouvám se za odbyté jízdní vlastnosti, ale po 300km opravdu nejdou dělat soudy a závěry.
Vzhled je věci individualismu, někomu se může líbi, někomu zase ne. Ze předu z dálky prostě Laguna III. Předku dominují obrovské protáhlé reflektory a dole pak našpulená tlama ala Peugeot :-/ Pohled zeshora pak připomíná hadí hlavu :-) Trochu si na to musím zvykat při zajíždění do garáže. Je to nezvyk oproti špejli, kterou jsem jezdil předtím :-) Nyní začínám spatřovat nevýhody bíle barvy v čelních partií. Muší hřbitůvek je vidět víc než obvykle :) Po včerejší projížďce si říkám že to co se rozmázlo po haubně musel být důchodce na přechodu, protože nic tak velkého v říši hmyzu není. Zadní profil na mě působí tak nějak nefrancouzsky, ale bílá barva mu sluši.

Silné stránky

- bohatá výbava oproti konkuranci
- nadčasový desing
- cena
- Nádherný interiér

Slabé stránky

- Výhled při couvání
- Dle referencí startovací karta.
- Nedat k novému autu alespoň žárovky je u mě ostuda. O ostatní povinné výbavě se vůbec nezmiňuji, ale s touto informací jsem auto kupoval.
- zatím nic jiného jsem neobjevil mám za sebou jen 300km :-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

- doufám že se neuvidíme :-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

- Auto Kout Brandýs nad Labem - Velice vstřícný přístup. Paní nebo slečna Š. je velmi milá a ochotná

 

Novinky v recenzi

9.5.2009 17:17

Fotky

Přidal jsem trochu fotek z interieru


Přidat názorDiskuse: Renault Mégane 1,6 16V 100K

Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
7
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluRenault Mégane X95/X32 (od 2008)
Renault Mégane Grandtour GT 1.6 dCi – Rychle i úsporně s jedním ale Renault Mégane Grandtour GT 1.6 dCi – Rychle i úsporně s jedním ale

Hledáte úsporné rodinné auto, se kterým se také pořádně…

Jízdní dojmy s Renaultem Mégane R.S.: Tradice dodrženy? Jízdní dojmy s Renaultem Mégane R.S.: Tradice dodrženy?

Vypadá sice civilněji než dramatický předchůdce, ale…

 





Blesk.cz

Zachránkyně knedlíků v Chicagu: Znovu otevřela  restauraci českých krajanů

Zachránkyně knedlíků v Chicagu: Znovu otevřela…

Už už to vypadalo, že v Chicagu, které je jakousi „mekkou“ českého přistěhovalectví do USA, ztratí milovníci…

„Nenecháme se opít rohlíkem,“ vzkázali Babišovi z nealko sjezdu soudruzi z KSČM

„Nenecháme se opít rohlíkem,“ vzkázali Babišovi z…

Oslovovali se na sjezdu soudruhu, soudružko, na závěr jim zahrála Internacionála, která však některým členům…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Brankář Slavie Kolář: Bod je málo. Chtěli jsme stíhat Plzeň, to se nepodařilo

Brankář Slavie Kolář: Bod je málo. Chtěli jsme…

Byl to pro něj zvláštní zápas. Gólman Ondřej Kolář v zimě přestoupil z Liberce do Slavie, teď se pod Ještěd…

 

Reflex.cz

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

Vzpomínka na Pavla Šruta: Lichožrouti, ponožky a ilustrace

PAVEL ŠRUT A GALINA MIKLÍNOVÁ jsou, pokud jde o dětské knížky, dvojjediná bytost – za posledních deset let jich…

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří nechtěli bojovat. Kdo skutečně byli?

Nindžové, zabijáci ze stínů, bojovníci, kteří…

Legendární japonští bojovníci jsou opředeni řadou mýtů a polopravd. Nindžům jsou často přisuzovány téměř…