Volkswagen Passat (2016)
16.12.2016a jak šel čas a zkušenost s SUV jasně ukázala, že je třeba se vrátit k osvědčené koncepci sedanu/kombíku, ideálního pro dlouhé jízdy.....měl jsem…
Volkswagen Passat (nprimera)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
kozoovečkin 17.12.16 14:22
« Re: Re: Stejné dojmy
Jo, vidím to stejně. Já se ještě navíc musím "pochlubit" několika návštěvami servisu během prvního roku užívání - vadná čidla NOx a ad blue, únik chladící kapaliny. V záruce taky rozebráno čalounění zadních dveří, teď mi drnčí už jen palubní deska nalevo od volantu. :-)
Na druhou stranu musím říct, že když přesednu do jakékoliv neprémiovky s dieselovým dvoulitrem, mám pocit, že to ve srovnání s BITDi vůbec nejede. Možná, že horší než motor je zbytek auta :-O .
Ale když jsem zase zkoušel BMW X4, tak mi přišlo kromě motoru, převodovky a audia v podstatě ve všem horší, než ten Passat. Prkenný podvozek i na 18 kolech, už od stokilometrové rychlosti nepochopitelný hluk od předních sloupků, průměrný prostor... -
NPramer 17.12.16 14:02
« Re: Stejné dojmy
Casto mam dojem, ze jsem mel jen ja smulu na nejaky vasny kus auta, protoze napr. v testech se o tom nemluvi. Ale asi jde o veci spojene s delsim uzivanim. Jsem rad, ze smulu jsem nemel a je to poznatek vicero majitelu. Je treba rict, ze skoro vsechny testy bitd opevovali, proto mozna to zklamane ocekavani -
NPramer 19.12.16 11:06
« Re: VW reklama v ČR
Je to přesně jak říká kolega. V podstatě jsou ty auta od VW velmi dobrý, Golf dobrý, Passat je fajn, jde hlavně o ten benchmark. Když si člověk nastaví očekávání na ideál, tak bude zklamaný skoro ze všeho. Sedneš do novýho superba, který je hezký z venku a chceš passata, který je luxusnější uvnitř. Pro mě je nejdůležitější parametr kolik muziky za své Kč dostanu a tam vyhrávají auta s kterými jsem měl zkušenost a to byl Golf 1.2 Tsi a především Huyndai I30 kombi 1.6 MPi, tzn. konkrétní low konfigurace za vynikající peníze s vysokou užitnou hodnotou, nízkým poklesem ceny atd. Myslím, že tam nakonec bude patřit i ten Passat v nižší konfiguraci a s dobrou slevou. Pravděpodoně tam nebude patřit to s čím jsem naopak nejspkojenější a to je BMW 530xd, tam to prostě za ty peníze musí být, je to vlastně očekávaný standard. Jinak ten Autosalon, ten nás nesmí nijak rozrušit, to je především reklamní nosič, který nemá co do reálných informací o autech valnou hodnotu. Na netu je pár zajímavých např. slovenských pořadů a testerů, kteří to pěkně hodnotí s podobného pohledu jako bych měl já. -
kozoovečkin 17.12.16 12:34
« Stejné dojmy
Jako majitel Passatu se stejným motorem musím potvrdit tvoje dojmy. Podvozek žádná sláva (dost drncá), motor jede, ale žere skoro jako šestiválec a je hlučný. Asi je problém i v očekávání, všichni, kdo jsme vyzkoušeli, jsme čekali trochu víc. Jinak jak píšeš, v nějaké levnější verzi dává tohle auto větší smysl. Ale tam zase narazíš na limity motorů a převodovek - slabší diesely (110 a 140 kW) moc nejedou a hlavně je převodovky neustále dusí v nízkých otáčkách, kde jsou úplně mrtvé. Odhlučnění průměr střední třídy. Interiér mi vrže.
Jen bych nesouhlasil s těmi světlomety. Potkávací OK, ale dálková světla mají krátký dosvit. Porovnával jsem to s dálkovými halogeny v Citroenu C5 a když ta auta stála vedle sebe, citrouš dosvítil jednoznačně dál.
Musím potvrdit i tvůj závěr, za skoro srovnatelné peníze lze koupit prémiovku, která bude ve všem lepší. Upřímně řečeno, v tuhle chvíli bych se nerozmýšlel a koupil klidně BMW 520D, příp. Audi A6 2.0TDi. Mně je po slevě nabízeli v podstatě za stejné peníze jako Passat. -
Radek_89 17.12.16 09:47
« Souhlas
souhlasím s tvrzením o motoru. Po počátečním nadšení z toho jak to jede reálně (pocitově by člověk čekal trochu víc), tak brzy převáží hlučnost ve vyšších otáčkách a prostě dieslový klapot, který se nezapře a taky spotřeba, ne že by těch 8 litrů bylo nějak hodně, ale sem stejnou ne-li menší spotřebu dosáhne člověk s 530d a za daleko pohodovější jízdy a hluku. Jen poznámka, že ta první fotka interieru asi není z toho BiTDi, ale nějaké benzinové verze...