Recenze

Mexis (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda Fabia 1,2 HTP 44kW, Classic

9,82 Uživatelé

Hodnoceno: 13× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7
Škoda Fabia, foto 8 Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11 Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 14 Škoda Fabia, foto 15 Škoda Fabia, foto 16 Škoda Fabia, foto 17 Škoda Fabia, foto 18 Škoda Fabia, foto 19
 

Technické info

Přezdívka auta Zelený DRAK Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:4500 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1198 výkon [kW]: 44 kroutící moment [Nm]: 108 zrychlení 0-100 km/h [s]: 16,5 maximální rychlost [km/h]: 155 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 315 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

V první řadě musim napsat, že se tu nebudu moc rozepisovat :), jelikož o technice a podobných věcech je tu recenzí dost, tak bych se nerad po někom opičil. Jen se rád podělím o zkušenosti s ostatními koho to zajímá..

Vybral jsem si tuto fábii a těšil se, že řádně vyzkouším to, na co su tu tak nadává a čím pohrdá většina diskutujících v automobilových diskuzích. Hned po přebrání auta od prodejce jsem byl dost překvapen. První věc byla kufr.. Asi 5x po sobě jsem zavřel a otevřel páté dveře a nevěřil jsem s jakou lehkostí a potichu se ty dveře docvaknou. Tomu říkám slícování:).. No je to detail, ale hned u mě fábka stoupla.

Nadstandardní výbava: (moc toho není :-D)
- CLASSIC PLUS - CLIMATIC - klimatizace s automatickou regulací , Centrální zamykání (SAFE systém)
- černé boční ochranné lišty
- Radiopříprava se 4 reproduktory
- Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné)


První cesta:
Takže pln očekávání, jak auto "nepojede", jsem vyrazil po městě. Další překvapení.. To auto jede. A dokonce uplně normálně jako jakékoli jiné. Po pár desítkách kilometrů jsem si říkal, že už chápu proč je tolik lidí co si HTP koupí. Potřebují se přepravit bez nějakého masírování vlastního ega. Překvapilo mě jak je auto "akusticky" komfortní a to až do nějakých 120km/h, což dost lidem stačí.

Poznatek po prvních 500km:
S autem se dá v pohodě jezdit i mimo město. Nění to na žádný závody, ale pokud má člověk něco v hlavě a naučí si připravovat situaci, tak se s tim dá nejen předjíždět ale i jet svižně a na okrskách za sebou nechávat ostatní co jezdí okolo 110km/h, aniž by se nějak znatelně zvedla spotřeba.

4000km:
Kombinovaná spotřeba pod 6,5 při normální jízdě (netvořim žádnou brzdu provozu). Vše funguje jak má.

Silné stránky

- akusticky kultivované auto
- motor je v pohodě pro člověka, který se potřebuje normálně přepravovat
- celková kvalita auta
- design - mě se dokonce po FL a v téhle barvě líbí:)
- místo na zadních sedačkách pro hlavu (to často nenabídne ani auto o třídu výše)

Slabé stránky

- tady v ČR je to auto a motor na které se tu rádo plive..
- auto (motorizace) není vhodná na dálniční jízdu
- není vhodná pro "maséry" :-D

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Bez poruch..

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dobré.

 

Novinky v recenzi

26.4.2011 20:00

Už není moje

Tomuto autu jsem již dal sbohem :) Však se ještě potkáme... :-D

27.2.2011 18:57

Spotřeba

Cesta do Krkonoš 400km se potřebou 5,6 l/100km. (mimo město okolo 110km/h)


Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Nic se zatim nevy..

praktičnost
10

Pro mé potřeby praktické až až..

prostornost
10

Za ten prostor na zadních sedadlech pro člověka vyššího vzrůstu.. (při porovnání s konkurencí)

jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10

nové auto, tak jen benzín :)

výkon motoru
8

Člověk si musí být vědom, že si nekupuje 150kW :-D

spotřeba
9

6-6,5 (update: 1/11)

hlučnost motoru
10

Příjde mi dobře odhlučněný.

kvalita sedadel
8

Tady by se dalo zapracovat. Není to moc na dlouhé štreky ale jde to..

brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Stačí říct, že se mi líbí.. Háčky, přihrádky.. Přijde mi hezky praktický.


Více o modeluŠkoda Fabia 5J (2007-2014)
Škoda Fabia Kofola: Jen 99 aut pro milovníky „české coly“ Škoda Fabia Kofola: Jen 99 aut pro milovníky „české coly“

Hlavní specialitou „kofolácké“ fabie je chladnička,…

Škoda Felicia Combi 1,3 Škoda Felicia Combi 1,3

Po testu Octávie 1,8 SLX přišla na řadu i "stará známá"…

 






Blesk.cz

Erbová má po Řepkovi chtít 22 milionů, jinak mu zakáže vídat syna

Erbová má po Řepkovi chtít 22 milionů, jinak mu…

Vlaďka Erbová (35), jejíž firma dluží 22 milionů, se prý situaci snaží řešit přes svého bývalého manžela Tomáše…

Dan Bárta bude podruhé otcem: Jeho manželka a mluvčí ČT je těhotná!

Dan Bárta bude podruhé otcem: Jeho manželka a mluvčí…

Zpěvák Dan Bárta (47) a jeho manželka Alžběta Plívová (33) se co nevidět stanou rodiči. Mluvčí České televize si…

 

iSport.cz

TOP 10 přestupů v Premier League: Mladý zázrak i tři trefy Chelsea

TOP 10 přestupů v Premier League: Mladý zázrak i tři…

Je po všem. Premier League zná svého mistra, pohárové zástupce pro příští sezonu i sestupující. Přichází tedy…

Lídr Gira musel na záchod, soupeři mu ujeli. Konec fair play, napsal König

Lídr Gira musel na záchod, soupeři mu ujeli. Konec…

Během více než dvou týdnů nedokázali ani ti nejlepší soupeři na Giru d'Italia dostat nečekaného lídra Toma…

 

Reflex.cz

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo jen špinavá stoka pod Vesuvem?

Lesk a bída Neapole: Krásné město plné památek nebo…

Kdo viděl Neapol, nemůže být nikdy smutný! Tak zvolal v euforii nad krásami Neapole německý básník Goethe. Na…

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Svoboda projevu i po projevu musí platit i pro Miloše Zemana

Rozhodně nejsem příznivcem Miloše Zemana a dnešního Hradu vůbec, nicméně mne negativně zaujal včerejší TV výrok…