Recenze

Mexis (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda Roomster 1,2 TSI 63kW, Style

9,76 Uživatelé

Hodnoceno: 31× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Roomster, foto 1 Škoda Roomster, foto 2 Škoda Roomster, foto 3 Škoda Roomster, foto 4 Škoda Roomster, foto 5 Škoda Roomster, foto 6 Škoda Roomster, foto 7 Škoda Roomster, foto 8
Škoda Roomster, foto 9 Škoda Roomster, foto 10 Škoda Roomster, foto 11 Škoda Roomster, foto 12 Škoda Roomster, foto 13 Škoda Roomster, foto 14 Škoda Roomster, foto 15 Škoda Roomster, foto 16 Škoda Roomster, foto 18 Škoda Roomster, foto 19 Škoda Roomster, foto 19 Škoda Roomster, foto 20 Škoda Roomster, foto 21 Škoda Roomster, foto 22 Škoda Roomster, foto 23 Škoda Roomster, foto 24 Škoda Roomster, foto 25 Škoda Roomster, foto 26 Škoda Roomster, foto 27 Škoda Roomster, foto 28 Škoda Roomster, foto 28 Škoda Roomster, foto 29 Škoda Roomster, foto 30 Škoda Roomster, foto 31 Škoda Roomster, foto 34 Škoda Roomster, foto 35 Škoda Roomster, foto 36 Škoda Roomster, foto 37 Škoda Roomster, foto 38
 

Technické info

Přezdívka auta Rumun Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:9000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1197 výkon [kW]: 63 kroutící moment [Nm]: 160 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12,6 maximální rychlost [km/h]: 172 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 560 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,7

Popis vozu

S dovolením se zase podělím o několik poznatků po přesednutí z Fábie do Roomstera. Jen mě nikdo nekamenujte, když máte jiný názor :)

Hned po usednutí za volant jsem byl mile překvapen. Lepší výbava v podobě rádia Swing, chrompakutu a lépe vypadajícího kombi přístroje udělá pocitově své. Ale popořadě..


INTERIER:
--------------
Kombi přístroj bych charakterizoval jako přehledný a elegantní.
Tmavá přístrojová deska v kombinaci s chrompaketem působí také elegantně a přitom decentně.
Rádio dle mého názoru parádní. Neznám moc rádií, které by zobrazovali výběr stanic u čudlíků. Ovládání je přehledné a intuitivní. Přepínání zobrazení informací o přehrávaném songu je taková třešnička na dortu.

EXTERIER:
---------------
Vyloženě věc vkusu..
Pro mě byla jasná volba barva Miami. Černá střecha přitom potlačí pro někoho těžko stravitelný profil zadních oken. Takto vznikla docela pěkná barevná kombinace. Auto se mi líbí více než jsem očekával.

MOTOR:
------------
1,2 TSI 63kW
Dle mého názoru se k roomsteru velice hodí. Táhne hezky od spoda. Do se jezdit od 1000 ot/min. Od 1000-1600 jsou otáčky pro jízdu na spotřebu. Od 1600 motor ožívá a nestupuje příjemný zátah.
Při delší šetrné jízdě jsem se s nezaběhnutým autem dostal na 5 - 5,3 l/100km což si myslím že je velice dobré. Po zajetí jsem jezdil běžně dálky 4,7-5 l/100km. Při normální jízdě kdy zažnu předjíždět auta co jezdí mimo město 90 a držím se do 120 mám okolo 6,5 l/100km.
Motor je velice tichý a kultivovaný. Dokonce jsem stál před autem na ulici a přemýšlel jestli je auto nastartované či ne.. Bylo :-D..
Vezl jsem člověka kterého vůbec nezajímají auta a k mému překvapení při cestě utrousil: "to auto není skoro slyšet jak jede" a kroutil u toho hlavou jak je to možné.

PŘEVODOVKA:
--------------------
Řazení zaslouží pochvalu. Jde lehce a dráhy jsou naprosto přesné, žádná gumovost. Tvar hlavice mi padne do ruky a vypadá decentně a elegantně.
5° - Při 135km/h příjemných 3000ot/min

PODVOZEK:
-----------------
V první řadě je rozdíl dost markantní po přesednutí z fábie. Fábie má dobrý podvozek ale Roomster posouvá jízdní vlastnosti a komfort zase o kousek dále. Oproti Fábii má širší zadní nápravu (širší rozchod) a delší rozvor 2608mm.
Auto se stáčí parádně do zatáček, které projíždí velice klidně a ochotně. Celkově mi příjde, že podvozek hltá dobře nerovnosti a hodnotím ho spíše jako podvozek komfortní s možností svižného svezení na okrskách. Jediným neduhem jsou snad jen příčné ostré nerovnosti ale to je nešvar celého koncernu.

VARIABILITA:
------------------
Tak zadní sedačky to je libovost. Rychle si přestavím sedačky podle toho jestli někoho vezu nebo potřebuju odvést nějaké sportovní vybavení. To se mi opravdu líbí. Síťový program mi příjde velice užitečný a když k tomu připočítám šikovné odkládací kapsy, háčky, tak hodnotím toto auto jako variabilní, uživatelsky přizpůsobivé a příjemné.

VÝBAVA:
------------
= Verze Style
+ Style plus (akční paket, obsahující zatmavená skla SUNSET, signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu, rádio SWING s CD a mp3 přehrávačem, kola LINE 15" z lehké slitiny a praktický síťový program v zavazadlovém prostoru.)
+ Colour Line 1
+ MAXI DOT
+ Plnohodnotná rezerva
+ Prodloužená záruka

Koho jsem právě pobouřil při čtení mé malé recenze, tak se omlouvám, ale já jsem opravdu s tímto autem velice spokojený:)

Silné stránky

- Motor sám o sobě je silná stránka
- Kultivovanost chodu motoru
- Zátah
- Prostornost a variabilita interiéru
- Zpracování
- Jízdní vlastnosti
- "baví mě to s ním jezdit"

Slabé stránky

- zatím prověřuji

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím jsem nenavštívil.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dobré.

 

Novinky v recenzi

29.5.2012 21:50

Rozloučení s Rumunem

Tak tohle auto už nemám. Musím přiznat, že celkově mě auto velice příjemně překvapilo. Nakonec jsem běžně jezdil pod 5 L/100km což je skvělé. Rekordní spotřeby na trase okolo 200km klesaly k 4,6 níže jsem se nedostal. Samozřejmě počítám spotřebu z/do stejného bodu při trase aspoň 200km. Dálnice jsem nejezdil.


Další vozy Škoda Roomster



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
výkon motoru
10

Po přesednutí z HTP jsem velice spokojen

spotřeba
10

Průměr okolo 6[l/100km]. Kombinováná spotřeba při šetrné jízdě 4,7 až 5,5 [l/100km].

hlučnost motoru
10

To je třešnička na dortu. Pokud budu motor šolichat tak není prakticky slyšet:)

kvalita sedadel
10

Majitel fraancouze říká "hrozně tvrdé", já říkám "super".

brzdy
10

Příjemné..

zavazadlový prostor
10

SUPER! Pro moje potřeby je to až až. Opravdu oceňuji: síťový program, háčky, odkládací schránky, POSUVNÁ SEDADLA!


Více o modeluŠkoda Roomster
Škoda Felicia Combi 1,3 Škoda Felicia Combi 1,3

Po testu Octávie 1,8 SLX přišla na řadu i "stará známá"…

Škoda Felicia Škoda Felicia

Ve čtvrtek 12.2. v 15,30 byla českým a slovenským…

 





Blesk.cz

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest sdílí na internetu: Své vypracované tělo ukázal i v Praze

Sexy doktor (28) cestuje po světě a zážitky z cest…

Matt Olesiak (28) je nejen úspěšný doktor, ale také miláček internetu. Matt, který pochází z Varšavy, ale…

Pod šéfem finanční správy se viklá židle: Zaorálek chce jeho konec, má vysvětlit „popravy“

Pod šéfem finanční správy se viklá židle: Zaorálek…

Šéf finanční správy Martin Janeček a náměstkyně ministra financí Alena Schillerová budou na zasedání vlády 6.…

 

iSport.cz

Elitní český dráhař o ježdění v Japonsku: Džungle! Sebrali mi telefon

Elitní český dráhař o ježdění v Japonsku: Džungle!…

Dráhovému cyklistovi Tomáši Bábkovi obhajoba titulu mistra Evropy v keirinu nevyšla. Na šampionátu v Berlíně…

Zamořeno zámořím. Levní hráči z Kanady tu kazí ceny, tvrdí Ihnačák

Zamořeno zámořím. Levní hráči z Kanady tu kazí ceny,…

Evropu má procestovanou. A nepotřebuje k tomu cestovky, Brian Ihnačák (32) se zaměřením na ofenzivní hokejovou…

 

Reflex.cz

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

A čí je teda ta ODS? Fialova, nebo Klausova?

Začíná to vypadat, že sestavování nové vládní koalice není tentokrát až tak důležité jako po jiných volbách.…

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…