Recenze

MDP (muž 33 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Citigo 1.0 MPI 3D Ambition Plus

8,67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Citigo, foto 1 Škoda Citigo, foto 2 Škoda Citigo, foto 3 Škoda Citigo, foto 4 Škoda Citigo, foto 5 Škoda Citigo, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta Dráček Rok výroby 2012 Koupeno ojeté najeto [km]:22000 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 998 výkon [kW]: 44 kroutící moment [Nm]: 95 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14,4 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4,5

Popis vozu

Koupeno jako roční vůz s 5000km u prodejce škoda v Brně za rozumnou slevu proti novému - 65.000Kč. Jde 3D verzi 1,0 44KW s výbavou Ambition Plus - tedy ESP, klima, rádio, el. okna, 4 bagy a litá 14" kola. (Na fotce jsou zimní plecháče.)

Vybráno kvůli nízké spotřebě při dojíždění do práce, aby člověku neco z toho platu taky zůstalo.

Silné stránky

Super spotřeba, nejsem nějaký ecojezdec - s Fabií HTP jsem měl 6,8 dlouhodobě, s Octavií 1,9 TDI kolem 5,5 s Meganem 1,6 mám 7,1 a se stejným stylem jízdy se tady drží 4,8 dlouhodobě. To tak pro porovnání.

Perfektní pro parkování ve městě.

Překvapivě tiché při jízdě po dálnici. Díky dlouhým převodům točí při 145km/h méně než 4000ot a překvapivě klidně pluje v levém pruhu. To jsem opravdu nečekal. Samozřejmě má to tři předpoklady - né kopce , né hrbolatá panelovka a né boční vítr. Tyto předpoklady pohodlnou jízdu po dálnici značně komplikují. Ale i tak. Tichostí a lehkostí s jakou udržuje 140tku strčí Fabii HTP do kapsy (mluvím o první generaci, druhou jsem nevlastnil, neznám)

Slabé stránky

Místo a pohodlí na zadních sedadlech - je to prostě vozítko typu 2+2 (2 pohodlně + 2 nouzově), ale to je spíše vlastnost co se očekává než vada nebo slabá stránka.

Horší odolnost podvozku na špatných cestách. Auto jsme nuceni provozovat na hodně nekvalitních okreskách a je znát už po 20tkm že podvozek na toto není stavěný - přenášení tvrdých ran do karoserie + povrzávání. Vůle ale na podvozku žádné nejsou. Je také možné, že jsem zmlsán Meganem s obutím 205/65 a cokoliv co drncá více, mi přijde vadné a rozbité :-)

Převody jsou až příliš dlouhé a tak se studeným motorem musíte roztahovat 2ku na 50km/h, aby jste vůbec byli schopni zařadit za 3 (myšleno jízda do kopce). 5Ku si na okresce taky moc neužijete, začíná brát mírné kopečky až v rychlostech nad 100km/h.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servisní prohlídka bez problémů za 2 hodiny s cenou do 2000kč, spokojenost.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupováno jako roční vůz u prodejce Škoda, vybráno, koupeno, zaplaceno a předáno během 24hodin.

 


Další vozy Škoda Citigo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím žádná závada, snad to vydrží.

praktičnost
7

Je to auto 2+2

prostornost
8
jízdní vlastnosti
9

V dané třídě velmi slušné.

jízdní komfort
8

Na klvalitní silnici je dobrý, na rozbité okresce je znát že auto trpí a dostává zabrat.

provozní náklady
10

Servisní prohlídka do 2000kč je myslím super

náhradní díly
10
výkon motoru
8

Není špatný, jen je uměle snížen brutálně dlouhými převody. Městské autíčko co jede 150 na 3ku..

spotřeba
10

Dlouhodobě 4,8l/100 a to je v tom dost město.

hlučnost motoru
9

Motor je tichý, ale kolem 1500-2000ot prostě nepřeslechnete že je to 3válec, to se nedá zamaskovat.

kvalita sedadel
10

Na danou třídu velmi slušná. Vzadu nehodnotím, beru jakou dvoumístné auto.

brzdy
10

Slušné

zavazadlový prostor
7

Objem v litrech slušný, využitelnost trochu horší a chybějící koberec způsobí, že si prostě časem lak poškrábete.


Více o modeluŠkoda Citigo
Škoda Citigo G-Tec – Za korunu na kilometr? Bez problémů! Škoda Citigo G-Tec – Za korunu na kilometr? Bez problémů!

Nejmenší škodovka loni prošla malou modernizací.…

Takto vypadá Škoda Citigo po faceliftu. Velké změny ani tříválec 1.0 TSI nečekejte Takto vypadá Škoda Citigo po faceliftu. Velké změny ani tříválec 1.0 TSI nečekejte

Po více než pěti letech na trhu se nejmenší Škoda dočkala…

 





Blesk.cz

Polsko obměnilo ministry, názor na migranty ale zůstal: Do země je nepustíme, říká vláda

Polsko obměnilo ministry, názor na migranty ale…

Nová polská vláda premiéra Mateusze Morawieckého nijak nemění odmítavý postoj k přijímání uprchlíků. Uvedla to…

Fotograf Gdovín z Manželských etud: Pod 100 tisíc jsem nevstal ani z postele!

Fotograf Gdovín z Manželských etud: Pod 100 tisíc…

Proslavily ho nahé fotky Jany Švandové (70), Míši Kuklové (49) a Markéty Hrubešové (45). Dávno předtím ale…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Rulík přichází do Sparty! Vytvoří trenérskou dvojici s Výborným

Rulík přichází do Sparty! Vytvoří trenérskou dvojici…

Radim Rulík je novou posilou realizačního týmu hokejové Sparty. Vytvoří rovnocennou trenérskou dvojici s…

 

Reflex.cz

Brexit: Odpůrci i stoupenci si pohrávají s možností opakování referenda o odchodu z EU

Brexit: Odpůrci i stoupenci si pohrávají s možností…

Jeden z hlasatelů brexitu, europoslanec Nigel Farage se obává, že hlasování pro brexit by mohlo být zrušeno,…

Prezident Zeman se podrobil zákroku v nemocnici, mluvčí informaci potvrdil

Prezident Zeman se podrobil zákroku v nemocnici,…

Prezident Miloš Zeman se v úterý podrobil malému zákroku, jeho příčinou byl drobný zánět. ČTK to dnes řekl…