Diskuse

Mazda 6 (2017)

1.7.2018

Vím, že Mazda 6 není nové auto a napsáno o něm bylo snad vše podstatné. Ani jsem neuvažoval, že bych psal vlastní recenzi na Auto.cz, kdyby mě…

 

Mazda 6 (Krabatt)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 51 Reagovat !

    foto C-M-Burns

    C.M.Burns 25.09.18  13:31

    « Re: Katastrofa

    Co Vy jste za duševního mrzáka, který neumí argumentovat, ale jen uráží? Jste na tom tak špatně, že nedokážete respektovat (nebo rozumnými argumenty rozporovat) jiný pohled na svět, než máte Vy?
  • 30 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 08.09.18  23:29

    « Mazda 6

    Mám přesně tuhle Mazdu, akorát v sedanu, kupoval jsem ji loni v září a musím říct, že ji mám čím dál radši. Kdo rád řídí, pochopí.
    Měl jsem původně taky strach z motoru, ale jede parádně. Přesedal jsem si mi ze starší A5 2.0 tfsi 155kw a pocitově je Mazda dokonce o fous rychlejší a přitom mám a ní o 2 litry nižší spotřebu (asi to bude rozdílem 200kg v hmotnosti).
    Skvělá volba pro člověka, který má rád auta a ví, co kupuje.
  • « 20 Reagovat !

    foto ironlionzion

    ironlionzion 20.11.18  12:41

    « Re: Mazda 6 x Škoda Superb

    Já to měl zase naopak a když jsem vybíral M6, tak byl pro mne právě interiér důvod proč z výběru vypadl Superb. Nebyl nekvalitní ale použité materiály uvniř působili obyčejně a převládal pocit, že sedím "jen" ve větší Octavii. Rozdíl v interiéru pak vynikne po přesednutí ze Superbu do Passatu, kdy si člověk uvědomí kam patří Škoda v koncernové hierarchii. Interiér M6 považuji kvalitativně srovnatelný s Passatem a v detailech jako chod tlačítek klimatizace, kůží obšitá palubní deska a boky středového tunelu je M6 propracovanější. U Superbu je lepší pozice loketní opěrky, infotainment, rozlišení kamer a pro mne subjektivně i vnější vzhled. S výjimkou Lady Niva nebo Mercedesu G snad u jakéhokoliv dnešního auta nemůžeš porovnávat zvuk dvěří s Favoritem a srovnání s materiály jedničkové Octavie také doufám nemyslíš vážně.
  • « 20 Reagovat !

    foto Durak8

    Durak8 29.09.18  16:29

    « Re: Katastrofa

    Ak som spravne pochopil, pomahate stavat tieto europske skvosty. A podla reakcie je vasa pozicia srobovanie niecoho k niecomu.. Nuz, poradim Vam. Mozno by bolo dobre, keby ste sa namiesto vypisovania pod recenzie skutocnych aut viacej zaoberali kvalitou svojej prace a prace kolegov. Potom by mozno boli tie 'europske' znacky akceptovatelne.
    PS: Vidim ze tu nemate recenziu. Mohli by ste tu svoju oktavku s vykuchanym DPF a chipom na 300 koni niekedy popisat, napr ako ste sa rozhodovali. Ale neocakavam nic ine, ako 'Chlapi v krcme mi hovorili...'
  • « 20 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 12.09.18  19:19

    « Re: Jinba Ittai

    Díky a gratuluji k volbě. Přeji, ať auto slouží dlouho a bez problémů. Doufám, že se tu Vaše recenze brzy objeví. Rád si přečtu názor jiného majitele.

    Já jsem s M6 stále spokojen, ostatně i díky této pozitivní zkušenosti jsme koupili další Mazdu, model CX-3, se kterou jezdí žena. Máme ji teprve tři týdny, ale je to znovu auto pro radost z řízení. Také plánuji, že napíšu i na ni svůj názor, protože tu ještě žádná CX-3 není, což je docela škoda. Ještě to chce pár set km zkušeností a udělat nějaké fotky. :-)

    No a k reklamě Mazdy jsem se tu již vyjádřil. Moje zkušenost je stejná jako Vaše. Mazda pro mě byla zcela okrajová značka, reklama na ni mě moc neoslovuje.
  • 20 Reagovat !

    foto ironlionzion

    ironlionzion 12.09.18  14:03

    « Jinba Ittai

    Celý život jsem Mazdy přehlížel až mi úplně uniklo, jak jsou to zajímavé auta. Nepomohlo ani "Zoom Zoom a Jinba Ittai" v jejich reklamách, měl jsem zato, že se jedná o marketing a tato rovina komunikace mi prostě k prezentaci auta neseděla. Poslední půlrok jsem vybíral nové auto a po dobrých zkušenostech s Fordem (Fiesta a Focus) jsem vybral Mondeo jako nástupce. Pak jsme se s manželkou ze zajímavosti vydali i po ostatních salonech a po vyzkoušení všech aut střední třídy se přiklonili k Passatu, protože zpracování, technologie i celkový dojem byl pro nás nejlepší. V podstatě bylo rozhodnuto a popravdě Mazdu mě ani nenapadlo vyzkoušet, jednak na silnici je nevídám a tak celkově na mě značka působila okrajově. No a jak se říká "japonec nakonec", tak jsme ještě zajeli za město navštívit Mazdu, že jen tak mrkneme ze zajímavosti, protože nás oba baví auta. Stála tam právě představená červená Mazda 6 Wagon s faceliftem 2018 a ve výbavě myslím Attraction (látkové sedadla, základní palubka bez displeje uprostřed). Na první dojem vypadala moc pěkně, mohutně a majestátně, manželce jsem otevřel dvěře, sedla si a podezřele dlouho mlčela. Pak se na mě s úsměvem otočila a říká, že se jí to líbí moc. Když jsem si sednul já, tak se dostavil zvláštní pocit, jako když jste doma a cítíte se ve svém... prostě pohodlí, technologie, zpracování na úrovni, atd. Jako realista jsem začal hledat kde je háček, nedostatky, chybějící prvky ve výbavě a tak. Pak to nabralo rychlý spád a po testovací jízdě s 2,5l atmosférou ve výbavě Revolution Top jsem byl v pasti. Navyklý na turbo mi ten rozdíl zvuku a projevu motoru vykouzlil úsměv na tváři a bylo vymalováno. Potom jsem přečetl spoustu testů, kvůli reálným a dlouhodobým zkušenostem se spotřebou, technologiemi a tak vůbec abych poznal tuto značku. Mezi tím samozřejmě i Vaší perfektní recenzi za kterou děkuji. Za týden si teda vyzvednu novou Mazdu 6 Wagon 2,5l Revolution Top v červené Red Soul Crystal, takže v podstatě stejné auto jako to Vaše jen s tmavým interiérem. Pak na Moje Auto napíšu další recenzi a už se na to těším. Zdravím a přeji spoustu šťastných km s Mazdou. :yes:
  • « 20 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 09.09.18  21:45

    « Re: Mazda 6

    Tomu výkonu motoru a spotřebě málokdo bez praktického testu věří. :-) Vezl jsem kolegu z práce, který má daleko silnějšího Bavoráka, a byl hodně překvapen, jak pocitově snadno M6 zrychluje. Ta nízká váha je rozhodující. Některé podobné vozy jsou těžší i o několik set kg a proto ani s papírově silnějšími motory nejsou rychlejší, spíše naopak.
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 31.01.19  11:28

    « Re: Re: Re: Pecka

    Příběh šílený, přečetl jsem ho jedním dechem. Argumentace soudu naprosto ostudná, ale nepřekvapivá. ;-\ Náš systém je zoufalý a vyloženě nahrává podvodníkům. Neřeší logiku věci, ale správnost byrokratického postupu, na kterém nesmyslně trvá.

    Bohužel mám také negativní zkušenost s tzv. "spravedlností" našeho právního řádu. Žena měla kdysi dávno nehodu, střet s autobusem. Byla v šoku, v autě měla i naši dceru, ale naštěstí se jim nic nestalo. Policajti jí dali podepsat nějaký papír - až později jsme zjistili, že je to přiznání viny. Po příjezdu na místo jsem zjistil, že autobus brzdil v protisměru. Upozornil jsem na to policajty, ale marně. Moje žena podle nich přiznala vinu a mávali mi před nosem podepsaným protokolem. Pro ně to byla hotová a uzavřená věc.

    Podal jsem na ně stížnost, ale krajské ředitelství ji zamítlo. Neshledali chybu v postupu policistů. Najal jsem si soudního znalce z oboru dopravních nehod, který vypracoval zcela jasnou zprávu, že autobus byl v protisměru pomalu 1m a je viníkem nehody. Doložil jsem zprávu od doktora, který napsal, že žena byla v šoku, dostala injekci na uklidnění a nemohla tušit, co podepisuje. Dokonce tam napsal, že vyžadovat podpis bylo neetické. Opět marná snaha. Byl jsem proto u právničky, která mi řekla, že maximálně to uhrajeme na spoluvinu, ovšem bez záruky. Na dotaz proč mi odpověděla, že pokud někdo podepíše přiznání viny, je to v našem právním řádu v podstatě neřešitelné. 8-s Kdo to nezažije, neuvěří. Nakonec jsme to vzdali.

    Perlička nakonec - soudní znalec nemohl uvěřit tomu, že ani s jeho zprávou nemáme šanci vyhrát. O týden později ještě zjistil, že řidič autobusu byl tchánem jednoho z policajtů, kteří to vyšetřovali. V práci měl nůž na krku, protože způsobil již dvě nehody, takže tahle třetí by ho mohla stát místo. Ani tohle by podle právničky nestačilo. Tak asi tak...
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 30.01.19  20:13

    « Re: Pecka

    Díky za přání. Brzy budu mít auto dva roky, tak doplním do recenze pár informací. Co jste měl za trápení s předchozí generací, pokud to není tajné? ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto roox

    roox 30.01.19  10:43

    « Pecka

    Taky jsem nepodobnou cestou došel k Mazdě 6, jen tedy k předchozí generaci. Sice jsem se s ní hodně natrápil, ale nebyla to chyba značky ani auta. Přesto jsem na ni nezanevřel a tuto recenzi zhltnul doslova bez dechu. Díky za upřímný text bez zbytečné glorifikace, vidím to naprosto stejně. Kupu šťastných km! ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 04.10.18  17:56

    « Taky vlastním 6 kombi ve 2,5

    Najeto 90t. Bez poruchy tradičně. Po mechanické stránce je to auto skvěle odladěno, ale to MP3 je k vzteku. Mám jednu z prvních. Na dálnici to podřazuje při rozjezdech na čtverku a jede to velmi slušně. O tom hrozném kraválu jako ve Fabii je to tak, že majitel Octávky si myslí, že jede v něčem jako je A6. Není to tak hrozné. Stejně jako novinářská fáma, že dvoulitr jede stejně. Nejede, ale zase žere fakt jen o trochu více než diesel. Jako ojetinu bych doporučil dvoulitr s manuálem. Jo a moje kůže na sedadlech je v top stavu. 4x za rok na to pošlu sprej na kůži a to je celé.
  • « 10 Reagovat !

    foto C-M-Burns

    C.M.Burns 26.09.18  10:30

    « Re: Re: Katastrofa

    Shodou okolností třeba naše společnost (válcovna za studena) dodává ocelové pásy i do českých lisoven, které lisují díly pro snad všechny světové automobilky. Třeba nedávno jsem byl u našeho českého zákazníka, který lisuje díly, které pak šly do mojí Corollky :-!
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 09.09.18  21:39

    « Re: Mazda 6 GJ

    Jen velmi stručně pár komentářů. Moje auto se nájezdem blíží 40K km a má lak v naprosto špičkovém stavu. Na kapotě jsou dvě nepatrné tečky a rozhodně ne na kov. Tím netvrdím, že lak není choulostivý, ale takové jsou všechny laky moderních aut, protože se používají vodou ředitelné barvy. Kdo se o lak neumí správně starat, nebo jezdí po nekvalitních cestách, ten musí použít ochrannou fólii. Levnějším řešením je vosk a samozřejmě kvalitní bezkontaktní myčka. A co je velmi důležité - předvídat a v zimě se na cestách s posypovým materiálem nelepit nikomu na zadek!

    Pokud jde o přehrávání hudby, doporučuji nechat si aktualizovat infotainment. To, co popisujete, je dnes už starý problém nějaké archaické verze MZD Connect. V servisu Mazda nahrají novou verzi a problém je vyřešen. Trpěly tím modely GJ. Novější model GL s tím problém nikdy neměl, stejně jako je na tom mnohem lépe po stránce hlučnosti nebo brzd. U nich byl změněn materiál, takže ke zvlnění kotoučů už nedochází. Každopádně, jeden můj známý má model GJ z roku z 2014, problém se zvlněním kotoučů měl - Mazda záruku uznala. Zřejmě tedy záleží na servisu.
  • 10 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 05.07.18  14:43

    « Výborné čtení

    Moc dobrá recenze, díky za přínosné počtení. Jsem rád, že aspoň nějaká automobilka se drží atmosféry a umí motor udělat i úsporný. Průměr 7,3l u téměř 200k auta je fantastický. Myslím, že obdobně výkonný turbo benzín nebude jezdit za méně. Spíš více. Ať Mazda slouží a hlavně baví i nadále.
  • « 10 Reagovat !

    foto palix

    palix 03.07.18  11:26

    « Re: Re: Mazda 6

    Nazdar. Trochu som sa rozpísal - asi sa musím viac ovládať ;).

    Kvalita tlačítok je v súčasnosti dosť vyzdvihovaná v recenziach na všetky Mazdy.
    Čo sa drag race týka - väčšina áut jazdiacích v naších končinách nemá oproti vašej Mazde šancu. Je dosť ľudí, ktorí si myslia, že ich turbo nafťák zrýchľuje raketovo, lebo cítia ten povestný "turbokopanec". Ale realita je často iná - dokonca aj v porovnaní s mojou 88 kW 3-kou - hlavne u áut starších ako napr 5 rokov.
    Mazda 6 nepatrí ani len do ríše snov bežného Čecha a Slováka, lebo na to akosi nemáme. Veľa naších obyvateľov má strop oveľa nižšie ako je vôbec počiatočná cena hoci len Mazdy 3, prípadne CX3, ak sa bavíme o novom aute. V naších krajoch je považovaná za rodinné auto aj Fabia, Sandero a podobne. Pritom sú ľudia, ktorí povedia, že Mazda 3 je malá, alebo dokonca že Mazda 6 nie je dostatočne priestranná. V poslednom čase vidím v mojom okolí, že je trend kupovať radšej lacnejšie nové autá, ako jazdené. Radšej novú Fabiu kombi, ako jazdené Audi.
    Každý máme ale svoj pohľad na autá. Sú ľudia, ktorí po narodení 1. dieťaťa potrebujú autobus :). Samozrejme v prvých "pár" mesiacoch je potrebné voziť kočík... Hlavne sa vo veľkých autách často vozí nepotrebný neporiadok. Niekto to dokáže aj s menším autom.

    Teším sa na recenziu "športiaka" CX-3 :). aj keď to nie je práve moja cieľová skupina - som na ňu zvedavý. Možno sa raz niekto spýta - čo mám kúpiť? Potom budem vedieť poradiť. Navyše som si istý, že recenzia bude kvalitná. Na CX-3 vídavam všetky kategórie ľudí - mladé ženy, sympatické 50+, ale aj skoro dedkov / babky, prípadne zrelých, aj mladých mužov. Pre mňa je to auto ale tak trochu "ženské". Ako tak pozerám po cestách, CX3- je aj napriek pomeru veľkosť / cena veľmi obľúbeným autom. Jazdí ich cca toľko ako Mazd 3.
    Na našej krátkej ulici jedna CX-3 parkuje vo farbe "machine gray" a vyzerá veľmi pekne (aj majiteľka je celkom pohľadná - asi 50+). Pred domom (pár vchodov 3 podlažnej bytovky) parkuje na celej ulici asi 15 áut - keď je plno a v poslednom čase sa nám to trochu "premazdovalo" CX3, moja 3-ka, staršia Mazda 2, občas iná 3-ka... Aj iných "Japoncov" je u nás plno. Až by som povedal, že sa mení trend a ľudia začínajú kupovať japonské, prípadne korejske značky. Skôr u nás uvidím Mercedes / BMW ako VW / Škoda.

    Tak ma minule napadlo - všetky SUV, Crossovery majú oplastované blatníky, podbehy... Síce je to ochrana, ale nemôže korózia vzniknúť práve pod plastami? Predsa len tam isto zájde nejaká soľ v zime a podobne - ak to človek neumyje poriadne, ostane to tam. Navyše plasty sú nejako upevnené - predpokladám v otvoroch. Isto sú zafarbené, ale slabé miesto to môže byť. Klasické autá v dnešnej dobe nemajú už ani bočné ochranné lišty. SUV sú "oblepené" kopou plastu.

    Najviac mi na Mazde vadí (hlavne psychicky), že nemá normálné rezervné koleso, ale len lepiacu sadu. Dá sa dokúpiť, ale v 3-ke hatchbacku by potom ostal iba malý "kufrík". Doteraz som nikdy nedostal nejaký nebezpečný defekt, tak dúfam, že to tak ostane.
    A ešte drobnosť - 12V zásuvku mohli dať aj niekde bližšie k palubnej doske, nie len pod lakťovú opierku.
    Najzbytočnejšia vec na mojej Mazde je CD mechanika. Ešte som ju nepoužil. Vie prehrať DVD, ale iba originálne. Kto dnes používa DVD? Lepšia otázka - kto pozerá DVD za jazdy?

    Čo sa praktickosti týka - tu je na prvom mieste koncern. Mazda v tomto smere trochu zaostáva. Aj Hyundai je OK... Mazda sa asi zamerala na iných zákazníkov, ktorí hľadajú "súzvuk jazdca s koňom" :). Nejaká sieťka, háčik a podobné drobnosti by isto zdvihli úžitkovú hodnotu auta. Mazda má ale na druhej strane nepriame meranie tlaku v pneumatikách = nepotrebuje snímače. Možno 6-ka ich už má. Aj preto považujem napr moju 3-ku za pomerne jednoduché auto = čo v aute nie je, to sa nemôže pokaziť.

    Android auto rieši najnovšia aplikácia Smart MZD Player (akurát som teraz nedávno o tom čítal) - stojí pár € (pre Android) a vyvíja to nejaký mladý Poliak. Najnovšia verzia má aj Android auto, ale neskúšal som to. Nie je to originál, ale za vyskúšanie možno stojí - neovplyvní systém auta, len sa "nabootuje" pri spustení z USB. Neviem ako presne to funguje, ale tuším navigácia je tam nejaká vložená... Musím to preštudovať podrobnejšie.

    Mazda zatiaľ slúži k spokojnosti. Robí presne to, prečo som si ju vybral = skvelo jazdí :). A stále sa mi páči.
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 03.07.18  10:38

    « Re: Re: Re: interiér

    :-) jj takhle už pár lidí reagovalo, že si kontrolovali kalhoty. Zkusím někdy udělat fotku interiéru mimo garáž, aby ta oslnivá čistota více vynikla. Fotky, co jsem tady přiložil, jsou udělány v garáži a ten efekt se trochu ztrácí. Jinak málokdo věří, že dražší Superb má pocitově méně hodnotný interiér, dokud neuvidí tahle auta vedle sebe. Přesto podle jedné české recenze je na tom Mazda 6 ve srovnání se Superbem mnohem hůř, takže asi záleží na úhlu pohledu.

    Plynové vzpěry jsem si pouze objednal, ale montáž jsem přenechal odborníkovi. Skvělý borec z Příbrami, který se na Mazdy specializuje. Je to japonská výroba AutoExe, opět firma, která se zaměřuje na doplňky pro Mazdu. Vím, že je to blbost, ale vlajková loď prostě nemůže mít obyčejnou tyčku. ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 03.07.18  10:32

    « Skvela recenzia

    Nejde oto ake auto si si kupil ale oto ze si s nim spokojny a bavi ta. Tiez som riesil podobnu dilemu ci 6tku alebo superb. Mal som mazdu3 takze ma to samozrejme tahalo znovu ku 6tke ale boli tam niektore veci ktore mi vadili. V najvyssej vybave je koza a tu ja nemam rad, nema miesto na rezervu a vela sa aj pise o problemoch s dieslovym motorom, nemoznost pripojenia apple car play alebo android auto. Lak na mojej trojke tiez nepatril medzi najodolnejsi. Niekedy sa mi zdalo ze aj padajuci list nechaj skrabance na nom :-) po 70 000km interier uz vydaval nejaky ten pazvuk z coho som tiez nebol velmi nadseny. Taktiez hluk pri dialnicnych rychlostiach bol dost intenzivny. Takze teraz jazdim Superbom Sportline a zatial panuje spokojnost. Uvidime casom. Prajem Ti vela stastnych kilometrov.
  • 10 Reagovat !

    foto palix

    palix 02.07.18  22:47

    « Mazda 6

    Na začiatok zaprajem veľa šťastných kilometrov s Mazdou :).

    Blahoželám konzervatívnemu vlastníkovi koncernových áut k prechodu na "Japonca". Niekedy si človek myslí, že to ani nie je reálne ;). Predsa len nič lepšie ako koncern pre veľkú časť obyvateľov SR a ČR ani neexistuje. Navyše mediálna masáž je veľmi účinnou zbraňou.

    Veľmi pekne napísaná recenzia :).
    Čo sa týka jazdných vlastností - podobný pocit ako Vy som mal u Mazdy 3 - je menšia, nie až taká dobrá, ale je to Mazda. Úplne niečo iné, ako som skúšal u iných značiek. Síce stredná trieda jazdí lepšie, ale Mazda každej triedy (CX3, 3, 6, CX5...) sa v očiach redaktorov umiestňuje bežne na vrchole rebríčka čo sa jazdných vlastností týka.
    Aj drag race sa dá kľudne vyhrať, ale človek si musí vybrať súpera na rovnocennom aute :).
    Novinári a bežní užívatelia nevedia oceniť kvality výbornej atmosféry, lebo už skoro všetci podľahli turbomotorom. Ako ste písal - chýba im "turbokopanec". V konečnom dôsledku je to iba klam. Atmosféra ide lineárne = záťah tak necítiť. Ak sa k atmosfére pridá automat, tak nevýhoda potreby vyšších otáčok celkom zanikne - oproti manuálu. Mazda má ale skvelé manuály.

    Reklamy na Mazdy sa mi osobne páčia viac ako štýl "Simply clever" = nepodstatné veci. Pre mňa nebolo dôležité, aké technológie auto obsahuje, ale ako jazdí. A jazdí naozaj ináč, ako konkurencia. Dobré auto nespravia IT-čkári, ale ľudia, ktorí milujú autá a radi šoférujú (inžiniéri, testovací jazdci, robotníci...).

    Biela perleť je úplne skvelá farba - pôsobí tak trochu ako matná farba. Tiež ju mám - najlepšie vyzerá pod nočným osvetlením :). Na druhej strane tú farbu som si vybral preto, že som nechcel obyčajnú farbu (mal som na predošlom aute a bola to hrôza), páčila sa mi biela a červená Mazda. Červenú sme nechceli, tak biela perleť. Na bielej farbe nie je vidieť bežné škrabančeky. Staré auto som mal tmavo modrej nemetalickej farby a aj prejdenie nechtom vyzeralo ako hrozná ryha.

    Páči sa mi názor Vašej manželky - športové auto = SUV ;). Ako sa ale k tomu dostala? To celkom nechápem. Mazda je všade hodnotená ako "najšportovejšie" auto neprémiovej triedy.

    Pristavím sa ešte pri kufri - síce papierovo je možno najmenší, ale reálne nemusí byť. Japonci udávajú litre ináč ako Európania. EU autá majú do objemu započítané úplne všetko. Japonec len to, čo je naozaj dostupné. V nejakom teste porovnávali kufor Mazdy 6 a Superba a redaktorovi sa nezdalo, žeby Superb bol taký skvelý oproti Mazde. Mal som auto s 370l (Opel) a teraz mám 364 L a Mazda má väčší kufor rozlohou, možno trochu nižší, ale určite lepšie využiteľný.

    Čo sa korózie týka, mne dávali hneď po predaji ešte nejaký dodatočný nástrek. Pred kúpou som dosť pozeral po Mazdách a boli OK. Minule som pozeral jazdené "trojky" na nete a aj tie z roku 2007 s 200 000 km+ boli na pohľad veľmi pekné. Staršie autá vyzerali rovnako ako iné porovnateľne staré a opotrebené "kúsky". Korózia je tieňom Mazdy, ale nemyslím si, že 10 ročná súčasná Mazda bude hrdzavá. Čítal som ale, že výrobcovia dnes bežne šetria na antikoróznej úprave a vraj aj koncern (mal skvelé reputáciu) už koroduje (nedávno som videl pomerne hroznú Fabiu II). O Mazde som zas čítal, že robí veci poctivo... Uvidíme. Možno Vy Mazdu 6 predáte o 6 až 8 rokov. Ja si moju plánujem nechať vic ako 10 rokov. Dúfam, že nebudem ľutovať. Budúcnosť nevidím ružovo pre milovníkov šoférovania a jednoduchosti. Celé to ide zlým smerom pre fajnšmekrov a dobrým pre používateľov. Vlastne dnes je väčšina ľudí iba používateľmi a bude to horšie.
    Čítal som ale aj článok, kde písali, že striekať dutiny a iné miesta môže byť ešte škodlivejšie ako nechať to tak. Rovnako škodí aj garážovanie - napr v zime = prudké striedanie podmienok...

    Čo sa týka Vaších kompromisov - u 6-ky je možno dôležitá technologická vyspelosť. Ja som ale napríklad chcel to skvelé auto, ktorým 3-ka je, s motorom 2,0 (88 kW) a relatívne minimálnou výbavou (Challenge). Je tam všetko, čo by som chcel a auto stále pôsobí relatívne jednoducho - a to sa mi páči. Každý sme iný. Pre mňa je dôležitých iba pár vecí a tie moje auto má (klíma, obstojné rádio...). Hlavne, že sa pri jazde usmievam a občas sa idem previezť len tak za mesto na kľukaté cestičky :). Pre mňa je Mazda dostupný "športiak" pre otcov rodín. Páči sa mi u Mazdy, že aj základny model má skvelé sedadlá (u konkurencie "športové" a podobne), viacprvkovú nápravu... Základný model nie je tak osekaný ako u konkurencie. Aj základná Mazda jazdí podobne dobre, ako vyšší model, len má slabší motor.

    Na záver - dúfam, že recenziu na CX3 napíšete tiež. Ešte tu žiadna nie je ;). CX 3 je ale v mojích očiach trochu špecifická -ako napísal autor jednej recenzie - je malá, nejazdí tak dobre ako 3-ka a je rovnako drahá. Na druhej strane je pekná a hlavne ženám sa páči.

    Ešte raz prajem veľa šťastných kilometrov.
  • « 10 Reagovat !

    foto fulbofulbo

    fulbofulbo 02.07.18  15:41

    « Re: Rozhodoval jsem se podobně,

    V prvom rade gratulujem ku krásnemu autu. Aj ja som sa rozhodoval podobne, ale nakoniec to vyhrala CX-5 ktorej recenziu som tu uverejnil nedávno. Mám pocit že v Mazde sme obaja objavili presne to isté. Verím že bude verne slúžiť dlhé roky.
  • 10 Reagovat !

    foto St-

    St. 01.07.18  23:15

    « Rozhodoval jsem se podobně,

    a koupil Subaru Levorg. Je to benzín, čtyřkolka, kombík, automat. Moc jich nejezdí a asi s novou podvozkovou platformou skončí. Jinak interiér se mi líbil víc, než u Mazdy. To auto je také neskutečně pevné. CVT mně vyhovuje. S prodlevou po sešlápnutí plynového pedálu se dá zžít.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…