Diskuse

Mazda 6 (2017)

1.7.2018

Vím, že Mazda 6 není nové auto a napsáno o něm bylo snad vše podstatné. Ani jsem neuvažoval, že bych psal vlastní recenzi na Auto.cz, kdyby mě…

 

Mazda 6 (Krabatt)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto ironlionzion

    ironlionzion 20.11.  12:41

    « Re: Mazda 6 x Škoda Superb

    Já to měl zase naopak a když jsem vybíral M6, tak byl pro mne právě interiér důvod proč z výběru vypadl Superb. Nebyl nekvalitní ale použité materiály uvniř působili obyčejně a převládal pocit, že sedím "jen" ve větší Octavii. Rozdíl v interiéru pak vynikne po přesednutí ze Superbu do Passatu, kdy si člověk uvědomí kam patří Škoda v koncernové hierarchii. Interiér M6 považuji kvalitativně srovnatelný s Passatem a v detailech jako chod tlačítek klimatizace, kůží obšitá palubní deska a boky středového tunelu je M6 propracovanější. U Superbu je lepší pozice loketní opěrky, infotainment, rozlišení kamer a pro mne subjektivně i vnější vzhled. S výjimkou Lady Niva nebo Mercedesu G snad u jakéhokoliv dnešního auta nemůžeš porovnávat zvuk dvěří s Favoritem a srovnání s materiály jedničkové Octavie také doufám nemyslíš vážně.
  • 00 Reagovat !

    foto tomcat250

    tomcat250 19.11.  20:52

    « Mazda 6 x Škoda Superb

    Vnější design Mazdy je bomba, stejně jako řízení a benzínový skyaktiv. Ale tím to končí a se Superbem bych kvalitativně vůbec nesrovnával ( zejména kvalitu dílenského zpracování ). V tom Mazda 6 značně pokulhává a to hodně daleko za Superbem ( nejsem majitelem Superbu ), ale mám možnost porovnat. Ovládací čudlíky trystní, kvalita parkovací kamery jako první barevný mobil z roku 2000, kvalita plastů na úrovni první Octavie, čalounění kufru naprosto šílený. Bouchnutí dveří mi připomíná zvuk z felicie / favoritu....
  • « 00 Reagovat !

    foto Shr3k

    Shr3k 24.10.  13:54

    « Re: Re: Re: Re: Mazda 6 GJ

    Bavíte se každý o jiném rádiu...
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 05.10.  06:33

    « Re: Taky vlastním 6 kombi ve 2,5

    Co koroze, o které se v souvislosti s Mazdou vždycky začne mluvit?
  • 10 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 04.10.  17:56

    « Taky vlastním 6 kombi ve 2,5

    Najeto 90t. Bez poruchy tradičně. Po mechanické stránce je to auto skvěle odladěno, ale to MP3 je k vzteku. Mám jednu z prvních. Na dálnici to podřazuje při rozjezdech na čtverku a jede to velmi slušně. O tom hrozném kraválu jako ve Fabii je to tak, že majitel Octávky si myslí, že jede v něčem jako je A6. Není to tak hrozné. Stejně jako novinářská fáma, že dvoulitr jede stejně. Nejede, ale zase žere fakt jen o trochu více než diesel. Jako ojetinu bych doporučil dvoulitr s manuálem. Jo a moje kůže na sedadlech je v top stavu. 4x za rok na to pošlu sprej na kůži a to je celé.
  • « 10 Reagovat !

    foto Durak8

    Durak8 29.09.  16:29

    « Re: Katastrofa

    Ak som spravne pochopil, pomahate stavat tieto europske skvosty. A podla reakcie je vasa pozicia srobovanie niecoho k niecomu.. Nuz, poradim Vam. Mozno by bolo dobre, keby ste sa namiesto vypisovania pod recenzie skutocnych aut viacej zaoberali kvalitou svojej prace a prace kolegov. Potom by mozno boli tie 'europske' znacky akceptovatelne.
    PS: Vidim ze tu nemate recenziu. Mohli by ste tu svoju oktavku s vykuchanym DPF a chipom na 300 koni niekedy popisat, napr ako ste sa rozhodovali. Ale neocakavam nic ine, ako 'Chlapi v krcme mi hovorili...'
  • « 10 Reagovat !

    foto C-M-Burns

    C.M.Burns 26.09.  10:30

    « Re: Re: Katastrofa

    Shodou okolností třeba naše společnost (válcovna za studena) dodává ocelové pásy i do českých lisoven, které lisují díly pro snad všechny světové automobilky. Třeba nedávno jsem byl u našeho českého zákazníka, který lisuje díly, které pak šly do mojí Corollky :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 25.09.  18:55

    « Re: Re: Katastrofa

    Ja stále verím,že Vursum len trochu ironizoval. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 25.09.  15:25

    « Re: Katastrofa

    Nejprve jsem myslel, že je to myšleno ironicky, ale zřejmě to myslíte vážně. :-) Každopádně, kritéria pro výběr vozu máme každý trochu odlišná. Nevím sice, co je k smíchu na požadavku benzínového kombíka střední třídy, ale budiž. Současně bych dodal, že doposud jsem kupoval VW nebo Škodovky, takže jsem jistě přispěl k jejich profitu mnohem více, než kolik jsem investoval do Mazdy. :-) V dnešním globalizovaném světě i koupí japonského nebo třeba korejského auta přispíváte k profitu českých výrobců. Věřte mi, že vím, co říkám. České firmy běžně dodávají díly do japonských aut, nejsou závislé jen na koncernové produkci.

    A konečně, to mi ale stejně nebudete věřit, nemáte ani tušení, jak je důležité mít u firmy zaparkované aspoň jedno japonské auto, pokud jednáte se zákazníky z Japonska. :-) Kvůli tomu jsem si ovšem Mazdu nekupoval, je to jen shoda náhod, která se zrovna nedávno vyplatila. ;-)
  • « 20 Reagovat !

    foto C-M-Burns

    C.M.Burns 25.09.  13:31

    « Re: Katastrofa

    Co Vy jste za duševního mrzáka, který neumí argumentovat, ale jen uráží? Jste na tom tak špatně, že nedokážete respektovat (nebo rozumnými argumenty rozporovat) jiný pohled na svět, než máte Vy?
  • 06 Reagovat !

    foto vursum

    vursum 25.09.  09:40

    « Katastrofa

    Túto súkromnú recenziu mi podhodilo pri otvorení stránky :), katastrofa... Ukážka ľudskej hlúposti, "inteligentného rozhodovania" a krásna odpoveď na otázku, prečo dnes vyzerá svet ako vyzerá...Je to ako opis "Sheeps on Showroom-Tour", myslím ten opis "výberu" auta :), tie "kritériá výberu" sú ako smiech cez slzy. Zostáva len zaželať čo najviac porúch na aute, aby ste si v garáži dokázali naplno vychutnať ten interiér a po "trpkom sklamaní" opäť nasmerovali svoje kroky ku koncernu, pekne do stáda a láskavo začali podporovať opäť európskeho výrobcu "automobilov" ako dovtedy... Jinak tady zustanem bez pracé, vole, s takovejma jako vy tady pracuju už tricet let... Váš Jiri Zbrožek :).
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 12.09.  19:19

    « Re: Jinba Ittai

    Díky a gratuluji k volbě. Přeji, ať auto slouží dlouho a bez problémů. Doufám, že se tu Vaše recenze brzy objeví. Rád si přečtu názor jiného majitele.

    Já jsem s M6 stále spokojen, ostatně i díky této pozitivní zkušenosti jsme koupili další Mazdu, model CX-3, se kterou jezdí žena. Máme ji teprve tři týdny, ale je to znovu auto pro radost z řízení. Také plánuji, že napíšu i na ni svůj názor, protože tu ještě žádná CX-3 není, což je docela škoda. Ještě to chce pár set km zkušeností a udělat nějaké fotky. :-)

    No a k reklamě Mazdy jsem se tu již vyjádřil. Moje zkušenost je stejná jako Vaše. Mazda pro mě byla zcela okrajová značka, reklama na ni mě moc neoslovuje.
  • 20 Reagovat !

    foto ironlionzion

    ironlionzion 12.09.  14:03

    « Jinba Ittai

    Celý život jsem Mazdy přehlížel až mi úplně uniklo, jak jsou to zajímavé auta. Nepomohlo ani "Zoom Zoom a Jinba Ittai" v jejich reklamách, měl jsem zato, že se jedná o marketing a tato rovina komunikace mi prostě k prezentaci auta neseděla. Poslední půlrok jsem vybíral nové auto a po dobrých zkušenostech s Fordem (Fiesta a Focus) jsem vybral Mondeo jako nástupce. Pak jsme se s manželkou ze zajímavosti vydali i po ostatních salonech a po vyzkoušení všech aut střední třídy se přiklonili k Passatu, protože zpracování, technologie i celkový dojem byl pro nás nejlepší. V podstatě bylo rozhodnuto a popravdě Mazdu mě ani nenapadlo vyzkoušet, jednak na silnici je nevídám a tak celkově na mě značka působila okrajově. No a jak se říká "japonec nakonec", tak jsme ještě zajeli za město navštívit Mazdu, že jen tak mrkneme ze zajímavosti, protože nás oba baví auta. Stála tam právě představená červená Mazda 6 Wagon s faceliftem 2018 a ve výbavě myslím Attraction (látkové sedadla, základní palubka bez displeje uprostřed). Na první dojem vypadala moc pěkně, mohutně a majestátně, manželce jsem otevřel dvěře, sedla si a podezřele dlouho mlčela. Pak se na mě s úsměvem otočila a říká, že se jí to líbí moc. Když jsem si sednul já, tak se dostavil zvláštní pocit, jako když jste doma a cítíte se ve svém... prostě pohodlí, technologie, zpracování na úrovni, atd. Jako realista jsem začal hledat kde je háček, nedostatky, chybějící prvky ve výbavě a tak. Pak to nabralo rychlý spád a po testovací jízdě s 2,5l atmosférou ve výbavě Revolution Top jsem byl v pasti. Navyklý na turbo mi ten rozdíl zvuku a projevu motoru vykouzlil úsměv na tváři a bylo vymalováno. Potom jsem přečetl spoustu testů, kvůli reálným a dlouhodobým zkušenostem se spotřebou, technologiemi a tak vůbec abych poznal tuto značku. Mezi tím samozřejmě i Vaší perfektní recenzi za kterou děkuji. Za týden si teda vyzvednu novou Mazdu 6 Wagon 2,5l Revolution Top v červené Red Soul Crystal, takže v podstatě stejné auto jako to Vaše jen s tmavým interiérem. Pak na Moje Auto napíšu další recenzi a už se na to těším. Zdravím a přeji spoustu šťastných km s Mazdou. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 11.09.  21:10

    « Re: Re: Re: Mazda 6 GJ

    S tím rádiem se mi to nezdá. Majitelé M6 vyřešili problém aktualizací MZD Connect. Pokud je auto v záruce, je aktualizace zdarma. Nevím, kolik stojí aktualizace po záruce, ale pochybuji, že by to bylo 700 €. Je to práce tak na 2h. Navíc, ta aktualizace je poměrně snadná a dá se udělat i doma. Na webu se nové verze dají stáhnout a přes USB nainstalovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Durak8

    Durak8 11.09.  20:35

    « Re: Re: Mazda 6 GJ

    Ja som nikde netvrdil, ze problemy toho auta sa nedaju riesit. Len jednoducho zaujemca o to auto musi pocitat, ze uz z fabriky vyslo hotove tak na 60%, a treba do neho este dost investovat, aby bol majitel spokojny. Konkretne tato mazda (GJ) sa kupuje kvoli jazdnym vlastnostiam a dizajnu. O nejakej kvalite, pohodlnom ovladani alebo nedaj boh modernosti, tu nemoze byt ani rec...

    PS: Mazda uznala svoju vinu ohladne radia. Spravila to ale tak 'Volkswagenovsky'. Ti, ktory sa stazovali na radio, dostali modernejsiu verziu. Zial, druhy majitel uz ma len dve moznosti. Bud zaplati 700 eur za to, ze auto si bude pamatat poslednu poziciu, alebo si kupi radio z ciny a dostane take funkcie, ktore tato mazda v originale este dlho neuvidi.
  • « 10 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 09.09.  21:45

    « Re: Mazda 6

    Tomu výkonu motoru a spotřebě málokdo bez praktického testu věří. :-) Vezl jsem kolegu z práce, který má daleko silnějšího Bavoráka, a byl hodně překvapen, jak pocitově snadno M6 zrychluje. Ta nízká váha je rozhodující. Některé podobné vozy jsou těžší i o několik set kg a proto ani s papírově silnějšími motory nejsou rychlejší, spíše naopak.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 09.09.  21:39

    « Re: Mazda 6 GJ

    Jen velmi stručně pár komentářů. Moje auto se nájezdem blíží 40K km a má lak v naprosto špičkovém stavu. Na kapotě jsou dvě nepatrné tečky a rozhodně ne na kov. Tím netvrdím, že lak není choulostivý, ale takové jsou všechny laky moderních aut, protože se používají vodou ředitelné barvy. Kdo se o lak neumí správně starat, nebo jezdí po nekvalitních cestách, ten musí použít ochrannou fólii. Levnějším řešením je vosk a samozřejmě kvalitní bezkontaktní myčka. A co je velmi důležité - předvídat a v zimě se na cestách s posypovým materiálem nelepit nikomu na zadek!

    Pokud jde o přehrávání hudby, doporučuji nechat si aktualizovat infotainment. To, co popisujete, je dnes už starý problém nějaké archaické verze MZD Connect. V servisu Mazda nahrají novou verzi a problém je vyřešen. Trpěly tím modely GJ. Novější model GL s tím problém nikdy neměl, stejně jako je na tom mnohem lépe po stránce hlučnosti nebo brzd. U nich byl změněn materiál, takže ke zvlnění kotoučů už nedochází. Každopádně, jeden můj známý má model GJ z roku z 2014, problém se zvlněním kotoučů měl - Mazda záruku uznala. Zřejmě tedy záleží na servisu.
  • 20 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 08.09.  23:29

    « Mazda 6

    Mám přesně tuhle Mazdu, akorát v sedanu, kupoval jsem ji loni v září a musím říct, že ji mám čím dál radši. Kdo rád řídí, pochopí.
    Měl jsem původně taky strach z motoru, ale jede parádně. Přesedal jsem si mi ze starší A5 2.0 tfsi 155kw a pocitově je Mazda dokonce o fous rychlejší a přitom mám a ní o 2 litry nižší spotřebu (asi to bude rozdílem 200kg v hmotnosti).
    Skvělá volba pro člověka, který má rád auta a ví, co kupuje.
  • 00 Reagovat !

    foto Durak8

    Durak8 06.09.  20:30

    « Mazda 6 GJ

    Recenzia velmi pekne napisana. Som majitelom preflaknutej cervenej mazdy 6 sedan, ale este verzie GJ, 2.5l 141kw, najazdene 60t km, a tak mi neda napisat par postrehov. Mozno to budu citat nejaky zaujemcovia o tieto auta, tak len aby ste mali par postrehov z realneho pouzivania. Budem tu uvadzat len negativa, na co si dat pozor. Ak by som pouzival neslusne slova, tak sa vopred ospravedlnujem, ale nechal som sa uniest. Zacneme peknym dizajnom. Auto som po dlhom nervovani nechal cele olepit priesvitnou foliou. Kvalita laku je naozaj tragicka. Ked to lepili, tak po vycisteni karoserie sme nasli asi 50 dierok od skaliek. Na plech!! Takze mam teraz pod foliou vela bielych dierok. Podla mna normalne na laku necha dierku aj naraz hmyzu. Ale podme dalej. Otvorite dvere auta. Ti vsimavejsi si vsimnu v mechanizme klucky pur penu. Myslel som si najskor, ze auto je burane, ale je to na vsetkych dverach :-) takze pohoda. Po nasadnuti do auta sa clovek naozaj citi premiovo. Sedacky maju kozu akoby z ventilaciou, ale to je naozaj len naoko. Este sa mi nestalo, aby som z auta nevysiel spoteny. Samotna koza na sedackach sa zvykne rozsypat po velmi malom najazde, takze na to pozor. Prejdeme ku klimatizacii. Je dvojzonova s vyduchmi vzadu, ale oproti akemukolvek inemu autu ma moja dve nastavenia: fukanie na hlavu a na nohy. Fukanie len na sklo nie je, tak ako nie je nastavenie smeru fukania pre spolujazdca. Nastavit si moze len stupne. Ale to sa da prezit. Potom stlacite tlacidlo, a zapne sa radio. To je to prave potesenie GJ verzie mazdy. Na pohlad je tam pekne zasadene, a tiez dobre vyzera. Zabava ale pride, ked tam vlozite svoje usb s pesnickami. Totiz mazda si nepamata, kde ste skoncili naposledy. A tak vas vzdy rano, po nastartovani, bude vitat vasa prva pesnicka. Vzdy ta ista. Neuveritelne otravne. Poradie je samozrejme tiez rovnake, ale je tam aj funkcia premiesania poradia. Jej algoritmus je ale, zial, asi tiez natvrdo, a tak 90% casu vam to zaradi rovnako. Cize mate dva pevne zoznamy hudby.. Hroza. No a potom tu hudbu pustite.. Mazda ma paradne radio, BOSE, ktore dokaze zahrat naozaj dobre. Hned ale odhalite dalsiu paradnu vec na mazde GJ. Odhlucnenie. Totiz zadne dvere nemaju ziadne a repraky su vlastne namontovane na plechu. Tie predne maju asi nejaku podlozku aby nesli na plech. Zvuk je preto, ako by ste asi uhadli, akoby ste si pustili radio v plechovej bude. To ale nie je vsetko. Este aj po jazde mi trha kolenom od toho, ako ich mam oprete o dvere a vibruju celu cestu. Ale co je najskaredsie- drncanie interieru. Nie, len strasim, drnci iba tlacidlo na zamykanie dveri umiestnene na klucke. Riesenie je podla mazda fora jednoduche- staci tam podlozit papierik a je to pohoda.. Tak a nastartujeme a rozbehneme sa. Ako uz bolo spomenute, auto je po dialnici dost hlucne, ale to az od nejakych 120 km. Dovtedy sa to da zniest. Je to zavisle od kvality asfaltu. A teraz pride dalsia lahodka. Staci par nudzovych brzdeni, a hotovo. Auto vacsine ludi potom pri brzdeni hadze volantom. Dovod? Skrutene originalne kotuce, ktoru su pravdepodobne z blata. Nie je vynimkou, ze sa skrutia po 10t km. Mazda samozrejme zaruku neuznava. Najviac ma pobavila hlaska na fore, kde to jeden pan zverejnil. V mazde mu doslova povedali "To Vam nevymenime, museli ste niekde silnejsie zabrzdit" >:D Mne osobne ked idem po dialnici a zabrzdim, ide vytrhnut volant z ruky. Takze vymena brzd = dalsich 300 eur.. No a uz spomenie len klasiku. Moje auto ma takmer styri roky, ale na spodku vsade, kde nie je plast, je hrdza. A nerobim si iluzie o tom, ze pod plastom je zdravy plech. Celkovo by som tuto japonsku kvalitu prirovnal k Dacii, kde mazda boduje dizajnom, a dacia kvalitou a cenou. Za mna mazda uz nikdy viac...
    PS: Ceresnicka na torte. Niektory ludia dokonca riesili problem, ze sa im na nemeckej dialnici pri 180km/h chveje kapota. No comment.
  • 00 Reagovat !

    foto tempe73

    tempe73 27.07.  21:22

    « Naprostý souhlas

    a výborně napsáno. Já koupil sice jen Mazdu 3, ale mám identické pocity , jen v menším provedení :-) :yes: :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Epicentrum: Ustojí Andrej Babiš jako premiér údajný únos syna?

Epicentrum: Ustojí Andrej Babiš jako premiér údajný…

Přežije Andrej Babiš v roli premiéra? Kdo selhal ve vyšetřování údajného únosu jeho syna na Krym? Hosty dnešního…

Lékařka Babišova syna končí. Protopopová odchází z Národního ústavu duševního zdraví

Lékařka Babišova syna končí. Protopopová odchází z…

Psychiatrička Dita Protopopová na vlastní žádost odchází z Národního ústavu duševního zdraví (NUDZ).…

 

iSport.cz

Gulaš řídil postup Plzně: 4+1! Moc mě láká Ligu mistrů vyhrát, řekl

Gulaš řídil postup Plzně: 4+1! Moc mě láká Ligu…

Tahle soutěž je jim prostě souzená. Hokejová Plzeň suverénně zvládla i druhé osmifinále v rámci Ligy mistrů,…

Van Dijk hrdinou díky papírku, pak dojal svět: Proč objímal sudího?

Van Dijk hrdinou díky papírku, pak dojal svět: Proč…

Takovou scénu na fotbale jen tak neuvidíte. Nizozemec Virgil van Dijk v Lize národů v Německu vyrovnal v závěru…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Miloš Zeman, úspěšný Číňan

Karel Steigerwald: Miloš Zeman, úspěšný Číňan

Díky čínským aktivitám prezidenta, jejichž podstatou je hlavně poklonkování, vzrostla česko-čínská obchodní…

Hrozí další útok? Islamistické skupiny v Evropě jsou pro bezpečnostní orgány těžší práce než bývali sovětští agenti

Hrozí další útok? Islamistické skupiny v Evropě jsou…

Jsou to již tři roky, kdy ve Francii provedlo komando islamistů rozsáhlé koordinované útoky, při kterých zemřelo…