Diskuse

Volkswagen Golf (2011)

31.8.2011

VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline Zdravím všechny „Golfisty“. Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem…

 

Volkswagen Golf VI (Herbi TSI)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 26.09.11  07:19

    « Re: Vrzání

    Zdravím,
    děkuji za upozornění:-)
    Byl jsem jedním z těch, kdo to tam řešili...
    DanV mi poradil namazat těsnění...., ikdyž má Megana....
    Ale musím říct funguje to 100%
    S přaním hodně spokojených km
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 21.09.11  10:35

    « Re: Re: Pohon

    jj, "kompletní" jso v textu...nebudu je vyplňovat i tam....navíc 1.2 TSI je známy motor.....
  • 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 21.09.11  09:06

    « Pohon

    Děkuji. stalo se...Možná jsem analfabet já, ale počítačový... ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 21.09.11  09:01

    « Re: Re: pohon

    >:D
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 20.09.11  20:50

    « Re: pohon

    Vím o té chybě a nejsem si vědom, že bych tuhle kolonku při zakládání této recenze vyplňoval. Neumím moment. rychle změnit a nechce se mi nad tím ztrácet čas..
    Pokud tomu nějaký automobilový analfabet věří tak se jenom pobavím >:D
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 07.09.11  22:02

    « Re: Dobré spracovaná recenzia

    Děkuji za kladné slovní hodnocení!
    Ale je pro mně zajímavé i hodnocení formou bodů ... ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 05.09.11  19:26

    « Re: Re: Golf TSI

    Děkuji:-)
    a rovněž děkuji za vysoké hodnocení. Někteří majitelé chválí,ale davají nižší známky kvůli svému vozu.
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 02.09.11  20:22

    « Re: Re: Golf TSI

    O čtrnátce jsem po pravdě řečeno pokukoval. Tady v sekci testy jsem četl, že příplatek za tento motor se moc nevyplatí, co se dynamiky týče a spotřeba je dost vyšší. Shodou okolností ho má soused přes ulici s dřívějším rokem výroby, kdy ještě dvanáctka nebyla v nabídce. I on dospěl k názoru, že když už 1.4 TSI, tak 118 kw....
  • « 01 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 02.09.11  16:26

    « Re: Re: Re: Konkurence

    veru tak, interier noveho focusa posobi hrozne preplacane a chaoticky, jednoducho z mojho pohladu priserny grc..
  • « 01 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 02.09.11  15:37

    « Re: Re: Konkurence

    U těch Fordů je škoda těch interiérů, prostě nepamatuji, kdy se mi u nějakého Fordu libíl interiér. Zpracování nebylo zlé, ale vzhled byl katastrofa. A ta Korejská šílenost nového Focusu a Fiesty tomu nasadila korunu. Mám raději strohé, někdo by řekl až nudné interiéry, než to co předvádí Ford, Hyundai, Kia a další. Jednoduchost nade vše :yes:
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 02.09.11  14:32

    « Re: Konkurence

    Taky zdravím,

    Děkuji, naše názory jsou víceméně stejné. Bylo mi jasné, že se na tu pasáž někdo ozve.
    Plyne však z mé averze vůči Fordům. Neříkám, že jako značka toho přinesla do světa aut málo. Ale současná generace fordům je v jistých věcech vynikající a v jistých odfláknutá(tebou zmiňovaný interiér Fcusu atd.) a to nemlůvím o zmatku, který začínají dělat u některých nových modelů na palubní desce. Jsem od přírody puntičkář a zastávám názor, že i ve třídě tolik sledovaných a prodávaných hathbacků můžu dostat kvalitu dotaženou do konce. To focus určitě není. O nedostatcích se nebudu rozepisovat. Není to špatné auto, ale ty už se dnes nedělají... A astra?? No, měl jsem G z první série 2.0 Di CD bez klimy na Irmscher kolech v modré metal.Kupovaná fungl nová tady v čechách. V době uvedení všichni mluvili o nadčasovém desingu a já nevím o čem ještě. Miloval jsem ji i s nedostatky, které měla. Od devadesátého osmého se asi odehrálo pár změn na trhu. Dnes bych ale připlatil tehdejší "padesátku" a koupil Golfa IV. Astra H? Přítelkyně najela na kombíkové 1.6ce pře sto tisíc než jí dali jako služebák Passata. Někdy jsem ji z nostalgie protáhl:-) Zdá se mi opravdu vyrovnaný konkurent Golfu V, jen zase ty docela časté návštěvy servisu:-( Nabídka Clasic mi přišla rovněž velmi cenově zajímavá, ale zkušenosti se spolehlivostí a způsobem řešení oprav ve značkovém servisu už ne. Musím, ale dodat, u obou aut se jednalo o vozy prvních roků výroby. U clasiku to snad mohli dotáhnout. A poslední generace? Líbí se mi ...
    Fotky a údaje ještě přihodím. Přeji fajn kilometry bez poruch ;-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 02.09.11  13:41

    « Re: 1.2 TSI

    S odstupem času se utvrzuji, že jsem si měl počkat a auto poskládat dle vlastních představ Snad u příštího....
    Děkuji a přeji totéž :-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 02.09.11  13:28

    « Re: Re: Re: Servisni interval

    Jestli jsi moji reakci pochopil jako napadení, tak se omlouvám, určitě to nebyl účel, ale jsem v debatách o autech prostě trochu vášnivjejší....
    "Zapšklý" majitel Golfu nebo jak jsi mě to nazval určitě nejsem! Měl jsem možnost jezdit s vozy více značek a tříd. Budu se opakovat, že HONDA! Accord je výborné auto a strávil jsem s nim spoustu jenom příjemných kilometrů. Hondu Civic 1.6 Vti 160 Ps kdysi vlastnil můj strýc a byla to pořádná pecka. Bratranec patří mezi pár vyvolených vlastníků S2000... Máš pravdu, že tajpárem, který máš jsem nikdy nejel, ale dovedu si určitě představit nadšení, které sdílíš z motoru. A k zadní nápravě Civicu..Musím se znovu opakovat. Jako eventualitu k šestkovému golfu, jsem projížděl 1.8ku sport. Byla obuta do 17" kol s profilem 45. Na hladkém asfaltu a dejmetomu v zatáčkách ok, ale na nerovnostch všeho typu prostě děs. Do vozu prostupovaly rány jako z děla, zadek různě poskakoval a v městském "tankodromu", kde jezdím docela často, auto doslova brečelo. Sedl jsem si dokonce i do zadu a nechal se chvíli vozit a už bych to neudělal.Prostornost a sedadla v pořádku, ale ty otřesy nee. Určitě budeš se mnou souhlasit, že naše cesty jsou děs a bída a určitě se to nějak zásadně nezlepší.Nevím do jaké míry má Rko podvozek od obyčejného Civicu odlišný, ale nebudou to jen jiné pružiny a tlumiče?Nevlastním dvě auta. Jednu srdcovku a jedno pro všední den. Souhlasím, že auto na okruh a na vybrané pasáže našich silnic je type-r super. Jen se zkus projet s tím uživatelsky příjemným VI GTi... Mimochdem jsem ho měl půjčené na víkend, kdybys chtěl narážet, že jsem si info. jen někde přečetl. A opravdu můžu jen potvrdit slova novinářů: výborný na sportovní zážitky(možná i okruh) a hlavně dobrý společník v běžném životě. Na konfrontaci s ESP téměř nedošlo. Nemám možnost se projíždět na okruhu. Navíc se mám taky trochu rád a v nepslední řadě bych se nechtěl chovat jako.... k ostatním na cestě. Když na tom budeš lpět, může to být opravdu hendikep, ale já bych s ním klidně žil dál....
    Určitě neberu Golfa 1.2 TSi jako auto na kterém, bych ustrnul.. Jak píši v recenzi, vyhovuje mému momentálnímu ježdění...
    Má reakce na Civica byla jako na auto v globálu, ne pouze na vybranou výbavu Type-R. Mám ke značce Honda velice kladný vztah, jen současná generace je v mých očích trochu zklamání a o to netrpělivěji očékávám příchod nástupce,
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 01.09.11  11:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Servisni interval

    Mylím vyčerpávající vysvětlení

    Děkuji:-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 01.09.11  10:14

    « Re: Re: Re: Servisni interval

    S tím motorem u Type-R máš pravdu. Ale pokud to není auto jenom na víkend... First man the machine (nebo jak ten reklamní slogan zněl?) asi neplatí....

    Po rozdílech HTP 2010/2011 jsem nějak zvlášť nepátral.Celkem s ním opovrhuji.(Snad to nebude číst moje polovička:-) Jen mne udivila nejistota servisního technika, který auto přejímal na garanční prohlídku...

    O té zkoušce oleje jsem už uvažoval. Děkuji za radu, určitě realizuji....

    S přáním hodně zábavných kilometrů:-)
  • « 01 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 01.09.11  09:33

    « Re: Servisni interval

    Před pár lety jsem zastával stejný názor co se servisních intervlů týče. Známý, který je servisní technik u jednoho německého prodejce VW-Škoda, mi jednoznačně řekl, že 30tisícový servisní interval je u většiny nových koncernových motorů v D běžný. A že je dokonce tento interval jiný v D než ČR. Je zajímavé, že u VW Polo r.v.2010 (jezdí v něm přítelkyně) má servisní interval 15 tis.km a ten stejné Polo s totožným motorem, ale kupované v 2011 má interval 30 tis.km. Můžeme polemizovat o tom, jestli čeští dealeři chtějí víc vydělat na servisu (vůbec bych se tomu nedivil) nebo jestli k nám změny došly později,jako ostatně všechno:-( Nedokážu oběktivně posoudit zanesení filtru při 15 a 30 tis..... Můžeš mít pravdu, ale mám zaplacenou prodlouženou záruku a neplánuji, že bych auto vlastnil déle, takže mě to nějak netrápí, ať to řeší VW. Každopádně si asi pleteš 1.2 HTP s 1.2 TSI !! Zcela odlišný motor!!! Jinak bys nemohl napsat takovou hloupost o těch otáčkách...:-o
    Nemohl jsem se nepodívat na tvé stránky... Dva roky jsem jezdil s Hondou Accord 2.2
    i-CTDI r.v. 2006 Nemám ji co vytknout...Téměř dokonalé auto a maximálně spolehlivé!Současná generace se mi už tak nelíbí,ale kvalita je určitě stejná. K Hondě civic mně přemlouval kolega, když jsem řešil koupi Golfa. Desing se někomu může líbit, ale myslím, že se hodně rychle okouká a to nemluvím o pouťové palubní desce. Co si ale neodpustím je přímo katastrofická zadní náprava.Jel jsem na 17kách.Hrůůůůza!!!!
    A provedení Type-R?? GTíčko ho převálcuje na všech frontách....

    .
  • « 03 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.01.13  23:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: TSI vs TDI

    Už jsem se ti vyjádřil pod Jettu. Já mám zase dobrého kamaráda v BMW :-) asi by ses hodně divil , takové řady X třeba.. to je katastrofa prý, ale i ostatní, třeba i to hoření se tam vyskytne:D... Jinak BMW jsou krásný auta.
    Kdyby jsme všichni kupovali stejná auta, tak je to tady nudné >:D

    HTP - co k tomu říct, bohužel už auto dávno nemám, jinak bych napsal také recenzi, nejsou fotky. Ale ten problém s palivem co popisuješ důvěrně znám :D:D:D Jen ten Seat měl oproti Fabii lepší zpřevodování, takže na dálnici ( z kopce) jel lehce nad 190Km/h tachometrových :-) na začátek však solidní auto i motor, lepší než stodváca :-) .
    Já tu čtvrtinu dole zase zažil s Jettou na trase Černý Most - Mladá Boleslav při 180+ km/h ( spěchal sem ).. Zlatá nafta na tohle >:D
  • « 03 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.01.13  21:02

    « Re: Re: Re: TSI vs TDI

    Já však také tvrdím, že TSI je uživatelsky přijemný :-) . Osobně jsem začínal na HTP v Seatu Cordoba poslední generace, na začátek fajn, ale při nákladu nic moc ( ale měla fajn podvozek). Potom jsem už měl jen Diesly. Jelikož jezdím často naložený, je to fajn.A právě commnodrail v Laguně II byl velmi příjemný motor na svůj věk. 2002, jel i za slušnou spotřebu a měl krásně lineární zátah. Dnes už je to jinde, ale myslim, že na tu dobu to byl dobrý motor, škoda jen tý špatný pověsti :). Fabia RS je naprd:D Od tý to lidi čekaj:d Já měl jednou půjčenou ( Mámy služební TDI 77kw) v bílym kombiku >:D To si měl teprve vidět překvapené Oktávkáře a Passaty >:D
    Já osobně jsem delší dobu větší atmosférou nejezdil, jen občas tou 1.6 nebo TSI. Ale párkrát jsem se svezl v Impreze sti, Nissanu 350z nebo Volvu XC90VW. Nissan byl prostě nej:D Tam to ničím nenahradíš, ani naftou, ani turbem :).

    K tomu TDI: Já tvrdím, že se serou všechny auta a myslim, že žádná automobilka si nemá už dnes co vyčítat. Ať je to Rencek,Ford či VW.. :)
  • « 03 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.01.13  19:01

    « Re: Re: TSI vs TDI

    Ty jsi mne zle pochopil. Já proti TSI nic nemám a k tvému použití je výběr této pohonne jednotky naprosto adekvátní. O tom žádná, na okrskách ve 2 a v relativně malém golfu je to určitě ideální motorizace. Nafta/diesel, to je téma, které nevyřešíme:D.Staré VW Tdi 1.9 je opravdu nevycválaný motor s projevem traktoru. To i má stařičká dieslová Laguna II byla proti tomu pohoda ( i výkonově jela svižněji, jenže byla výkonější - 6st ,88kw) a o nynějším TDCI v Mondeu ani nevím, v kabině je tichoučko :). Jestli si někdy staré TDi řídil v Fabii I, tak bys ještě za hluk v Oktávce II byl rád. Nicméně dynamika malého vozu byla nadprůměrná :). O tom odhlučnění, máme doma VW Jettu ( Golf V generace) a právě s 1.6 a při vysokých otáčkach je hluk v autě vyšší oproti TSI, to je taky fakt, ale pocitově prostě jede svižněji, jen za víc litrů :). Kdyžtak mrkni na mé recenze, mám tam i porovnání těchto motorů. :-)
    Někdy by bylo zajímave na ten sprint ty auta poměřit ( TSI, TDI a MPI ve výkonech kolem 75-77kw). Bohužel přítelkyně semnou asi závodit nebude >:D
    Měj se hezky a díky za odpoveď.
  • 03 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 07.01.13  16:23

    « TSI vs TDI

    Ahoj.. Dost mne zarazilo co píšeš: TSI jede rychleji než TDI. Předpokládám, že TDI v OII bylo 1.9 77kw?
    To fakt myslíš vážně? Neměl si nějaký problém s tímto motorem? ( Už sem se taky setkal se špatně zajetou TDI OII co měla problém, nakonec se jí vysypalo turbo v 150 tisicich - poctivej nájezd od 0)

    Já občas TSI 1.2 77kw jezdím v O II fl. Motor sice působí pružně, ale jen v určitém pásmu otáček a při vytočení je znát malý obsah motoru a s autem se už pak nic moc neděje. Nehledě na to ( možná jsem fakt střevo) se musí přidávat na svižnější rozjezd dost plynu stejně jako u HTP. Když motor porovnám se starou 1.6 75kw, co se ještě donedávna do Golfu/Jetty i Oktávek dávala, tak ta 1.6 při držení otáček na krev jede lépe než TSI. 1.9 TDi ani nemluvim, zvláště ve vyšších rychlostech.

    Ta OII TSI je přítelkyně, která předtim měla OII TDI a právě má stejný názor a na TSI nadává :D.
    Ostatně když obě benzinové auta naložíš, tak v kopci se dost dusí. Tím však nechci říct, že je to špatný motor, až na jeho spolehlivost o které zde také píšeš ( Bohužel tu OII to asi taky čeká :(, má 30 tisíc a z motoru se linou kovové zvuky.. ). Na běžnou jízdu je dostatečný, působí pružně, ale určitě to neni motor na svižnou jízdu. Neber můj příspěvek ve zlém, jen mne toto srování zráží. Možná to bude ale i tím, že Golf má o pár kilo méně než ta Octa II. :-)

    Ještě ohledně spotřeby - O II TSI 8 litru na sto, na dlouhou trasu s klimou 7 až 7.3l na sto.

    Přeju mnoho šťastných KM.

    P.s Nech Francouze francouzi, myslím, že některé věci by se koncern mohl učit. Viz jejich turbobenzíny, nebo maloobjemové diesly. :D Někdy se v tom svez :)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…