Nemusime se prece napadat, jsme na diskuzi :yes: , prijde mi ze jsi proti me vystartoval jako nejaky zapskly majitel Golfu na Hondare >:D Zkus byt trosku nezaujaty a muzeme pokracovat.
S 1,2 TSI jsem jezdil v automatu s Yetim, neni to spatny motor a jel svizne. Jde ale o benzinovy motor s obsahem 1,2, turbo neturbo, par tisic otacek mu dat musis (pokud s nim teda hodlas jezdit svizne). O 6000 ot./min. kdyz potrebujes zrychlit jsi nakonec psal sam. Netusim teda v cem je ta "hloupost".
Pokud ti vyrobce urcil servisni interval tak jak uvadis a veris tomu (navic te to netrapi protoze auto relativne brzy prodas), pak je to odpoved na mou otazku. Ja bych tohle nedelal u zadneho auta, ale hodne to souvisi s mym zpusobem jizdy.
Ad Golf GTI vs. Civic Type-R: design je vec nazoru, mne zase Golf prijde subjektivne nudny (zevnitr i zvenku). Ale chapu ze se nekomu tahle usedlost muze libit. Type-R je zase dost odlisny od jinych verzi Civicu (i vevnitr, sedacky, materialy, podsvetleni, ...), je videt ze jsi v nem nikdy nesedel. Ja mam zase rad kdyz auto ukaze i navenek jaky je v nem potencial. Nakonec je prece fajn ze mame kazdy jiny vkus, nemyslis?
Stejne tak jeho jizdni projev- GTI a Type-R jsou auta s naprosto jinym charakterem, nekomu vyhovuje linearni zrychleni pri seslapnuti plynu v jakychkoli otackach, jiny ma rad praci s autem a zabavny a brutalnejsi race-feeling. Proste uzivatelsky privetive GTI (s ESP co keca do rizeni i kdyz ho vypnes, uplne to totiz nejde) - proti autu pro ridice. S prominutim kecy o katastrofalni zadni naprave jsi asi vycetl v nejakych radobyodbornych recenzich. Sedni si nekdy do Type-R a nech se svezt s nekym kdo to umi- a drz si klobouk >:D
Tvrdit o techhle 2 vozech ze je jeden z nich vyrazne lepsi nez druhy znaci neznalost a zaujatost, chce to trosku nadhledu a priznat si ze kazdy z nas muze mit jine priority ;-)