Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 11.10.13 07:41
« Re: Guten Tag mit Individualität
Tak, pánové, mažu k soudu.....a až se vrátím, bude ten Maďar minimálně o částku rovnající se slušně vybavenému GTI lehčí. >:D Fyzická újma je jasná, psychická újma znamená, že od té nehody se bojím jezdit jakýmkoliv autem s vyjímkou GTI 7 Performance + náležitá bezpečnostní a vizuální výbava....kapiš. ;-) -
white label 11.10.13 00:47
« Re: Guten Tag mit Individualität
Leg
Ale já přece jasně píšu, že za mě rozhodně nějaké bixenony, tedy samozřejmě klidně "jen" ty statické, což je u nás 22.700 Kč před slevou, nikoli cca 40 tis., tolik u nás zdaleka nestojí ani ty dynamické.
Jinak je to můj osobní pohled na konfiguraci G7GTI, někdo může/bude mít jiný, s čímž nemám žádný problém. Ale já bych si tohle GTIčko s halogenama prostě nekoupil, klidně bych raději nějaký čas počkal, až budu mít i na ty (bi)xenony.
Ten váš konfigurátor už jsem taky prolítl, víte o tom, že ta výbava (alarm, park. senzory, LED mlhovky, kuřácká výbava) která je u vás (proti nám) navíc už v základu, by u nás stála 30 tis Kč, takže místo toho mohly být u vás klidně ty statické bixenony v základu. >:-[]
Ty vaše pakety jsem taky moc nepobral, jejich ceny asi počítal někdo u flaše borovičky. Aby stál paket statických bixenonů+bezklíč. přístup méně, než samotné bixenony, to opravdu není normální. >:D
A jak to, že u vás (podle konfigurátoru) nejde objednat žádný Golf jen s s jedním párem dveří? To je třeba pro mě ještě mnohem nepřijatelnější, než ta vaše přepálená cena za bixenony (hlavně za ty dynamické)! ;-)
P.S. Ještě je tu jedna možnost jak tu cenu bixenonů v Golfu přečůrat. Objednat si rovnou Golf R, kde jsou v základu dokonce ty dynamické bixenony. >:-[] -
Leg 10.10.13 23:51
« Re: Guten Tag mit Individualität
wl: ohľadne svetiel takmer na 100 percent súhlasím, len si nemyslím, že dať cca 1500€ kvôli vzhľadu je pre bežného kupca Golfa (i GTI) prijateľné, skôr ide predovšetkým o funkciu. Kto dlhodobejšie jazdil s kvalitnými xenónami, vie. U nás je momentálne k dispozícii "technik paket" za 983€, ktorého súčasťou je okrem základných bixenónov i bezkľúčový nástup a výstup. A to si myslím je dobrá voľba, to natáčanie i diódové denné svietenie by som kľudne oželel.
Nakoniec to s tými základnými bixenónmi bude možno podobne ako napríklad s tempomatmi, ktorý je zväčša prítomný vždy (je to nakoniec len softwarová záležitosť elektronického ovládania škrtiacej klapky či jej alternatívy), rozdiel je len v prítomnosti ovládacích prvkov. Možno sú aj spomínané bixenóny riešené hardwarovo rovnako, len u nenatáčacých je deaktivované natáčanie a namiesto bielych lediek na denné svietenie tam nainštalujú žlté, akože "halogénové" ledky. >:D
Inak k iudexovej poznámke na adresu sedačiek v 1-er by som doplnil, že tie majú dofukovacie bočnice operadiel a aktuálne boli nastavené na nás, "športovcov". Objemnejší súdruhovia samozrejme môžu uvoľniť ventil a ich tvar si do určitej miery prispôsobiť. Týka sa to ale len operadla, sedák túto vymoženosť nemá. -
white label 10.10.13 23:07
« Re: Guten Tag mit Individualität
w-a
>:-[]
...a k čemu vlastně zrovna vy potřebujete verzi GTI??? :-O :*) >:D
Červené třmeny má i no perform. verze (což asi víš), takže u perform. by tě sousedi mohli podezírat spíš z toho, že sis na ty přední třmeny nalepil nápis GTI. :-)
Vzhledem k tomu, že třeba v Německu jsou ty základní bixenony v základu nejen u GTI/GTD, ale dokonce i u všech Highlineů (neplést se známou výbavou "Henlajn" u Škodovek) , tak by tam ta zákl. verze bixenonů neměla být žádnou velkou vzácností.
K otázce, jestli na G7GTI brát (ne zrovna levné) bixenony (a jedno jaké statické/dynamické) mám jednoznačnou dpověď - rozhodně ANO! Hlavní důvod samozřejmě není to prodloužení červené linky v krycím skle světlometu , bez kterého bych se naopak klidně obešel, stejně jako by se bez něj obešlo G7GTI a stejně jako se bez něj obešlo všech 6 předchozích g. GTIčka.
Hlavní důvod je relativně dost laciný vzhled halogenů pro G7. A to nejen při svícení světlem denním (klasika vs špičkově provedené "nebodové" LED) , večerním/nočním (kdy je rozdíl ve svítivosti a barvě světla na první pohled patrný) a světlem blinkru, ale i při úplně zhasnutých světlech. Kdo viděl naživo! (fotky jsou o poznání milosrdnější) vedle sebe G7 s halogeny a bixenony určitě tuší o čem tak dlouho píšu. Halogeny u G6 byly (po této stránce) podstatně přijatelnější a jejich vnitřní architektura tak lacině nepůsobila.
Podle mě měly být bixenony v základu (u GTI) i na zdejších "východních" trzích Evropy (jen ať si všechny hh vezmou příklad z o třídu menšího SSS), a to i za cenu navýšení zákl. ceny o cca 20 tis. Konfigurace bez nich bude zbytečně kazit celkovou image G7GTI, která z něj po jiných stránkách pozitivně vyzařuje.
FoST sice nemá bixenony v úplném základu ani v Déčku, ale v nejvyšší výbavě (ze tří možných) už obsaženy jsou. Pro základní výbavu "ST" nejdou dokonce ani připlatit, pro střední výbavu (Leder-Sport-Paket) jsou za přípl. 960 euro a pro nejvyšší (Leder-Exklusiv-Paket) už jsou v ceně.
-
woody-alien 10.10.13 22:22
« Re: Guten Tag mit Individualität
wl: No právě, já myslel, že to LED denní svícení je jen a pouze u těch dražších bixenonů. Jasně, je to zvláštní, že by dělali dvě verze denního svícení pro bixenony, ale takhle jsem to pochopil. Pak je tu ta možnost, o které píšeš, že totiž jenom mlžej a neuváděj to v textu a přitom to mají i ty levnější bixenony. No a pak je tu konspirační teorie, že žádné levnější bixenony neexistujou a prodejci mají za úkol buď vnutit ty s dynamický přisvěcováním nebo zákazníkovi xenony rozmluvit. >:D Samozřejmě to vyžaduje dobrý odhad - kupříkladu vidím jistého zájemce z jakési zadele z divokého Severu, přijede výběhovým autem začínajícím na F - a vše je jasné. Dáme základní 17", halogeny svítěj skvěle a proč byste připlácel za barvu, když ta základní bílá nevypadá vůbec špatně, mrkněte na toho Amaroka. DCC je volovina pro měkoně, místo DSG si zajeďte na pěknou dovolenou, parkovat snad umíte když jezdíte takovou krávou a jistě vám nemaj co ukrást, takže na alarm a zatmavený skla se vybodneme. Chápu, že udržet se s Mondeem v jízdním pruhu bude problém, ale vy to zvládnete, sklopený zrcátka stejně vypadaj divně a pokud se týká navigace, není nad klasickou mapu. Jo a ten performáns taky škrtnem, už tak je to na vás silný až moc a ještě si z vás sousedi budou utahovat, že si po nocích malujete brzdy na červeno. Takže domluveno. >:D >:-[] >:-[] -
Thomasino 10.10.13 22:15
« Re: Guten Tag mit Individualität
Nedělej Zagorgu, bude pr.dell :-) Zase moc měkký ten podvozek není, zvláště když jsem dal širší disky s menším ET a kvalitnější gumy ;-) Ale rychle dokud tam mám letní, na zimních už to nebude ono a je možné, že na letních pak na jaře už bude mít nového majitele >:-[] A s tím dalším autem by to nemělo cenu, to už by nebyla sranda a nebylo by to férové už vůbec >:D >:D -
Ronault. 10.10.13 22:07
« Re: Guten Tag mit Individualität
Thomasino: Moc podvozku i30 fandíš, patří k těm větším houpačkám na trhu ;-) Je hodně měkký v uložení, běžný Golf VI zvládne více a dává více jistoty. V podstatě i Megane sedí lépe ;-) A pak dle mého hesla: slabší nebiju a silnějším nedělám ostudu ;-) -
white label 10.10.13 21:51
« Re: Guten Tag mit Individualität
w-a
32.800,- stojí bixenony s dynamickým svícením "do zatáček", klasické bixenony stojí podstatně méně (22.700,-). takže pokud by šlo iudexovi primárně/hlavně o tu červenou linku, tu bude mít i u té levnější verze bixenonů.
FocuST nemá u těch bixenonů dynamické svícení "do zatáček", ale pouze "primitivní" tzv. statická odbočovací světla (obvykle se využívá mlhovek, jako třeba u Škodovek), čili "nebe a dudy" a vzhledem k tomu jsou tedy u nás bixenony na GTI za zajímavější cenu, než (pouze statické) na ST.
To dynamické svícení u nás nemá Ford ani u současného Mondea, VW to má i díky Audi od kterého se k němu (nejen) tato technika dostala (na mainstreamové poměry) velmi brzy.
Mám s tím osobní zkušenosti jak z allroadu, tak z G6GTI a v noci je to rozhodně příjemná věc, světla se dívají do zatáčky s určitým předstihem (před natočením vozu), protože reagují už na pohyb volantu a nemusí čekat až se do ideálního úhlu dostane (celé) auto.
Na druhou stranu na G5GTI to nemám (tehdy to ještě nebylo v příplatkové výbavě k dispozici) a statické bixenony mi taky docela stačí (hlavně, že tam nemám jen halogeny), čili dá se v pohodě žít i bez toho, ale zas nějaký "zbytečný nesmysl" to určitě taky není.
Pro mě je možná jedinou nezodpovězenou otázkou (v souvislosti s možnostmi konfigurace G7GTI) to, jak je vyřešeno denní svícení právě u těch levnějších bixenonů. Nikde jsem o tom nenašel konkrétní zmínku, a že jsem hledal opravdu důkladně. V textech prospektů, ceníků a konfigurátorů je denní LED svícení vzpomínáno jen u dynamických bixenonů, ale vnitřní architekturu mají obě verze bixenonů stejnou. Proč by (u bixenonů) dělali dvě verze denního svícení? Jak znám VW, je taky možné, že to denní LED svícení budou mít i ty levnější bixenony a nezmiňuje se to i proto, aby si většina vzala rovnou tu dražší verzi. Ale jak to ověřit, kde najít Golfa (nebo aspoň fotku) se základními bixenony (a jak poznat, že se nejedná o ty dražší/dynamické, když mají stejnou vnitřní architekturu a stejnou červenou linku) s aktivovaným denním svícením? :-O ;-) -
Ronault. 10.10.13 20:46
« Re: Rezerva
potěr: Já to měl na Laguně vždycky tak, že rezervu jsem měl v zimě letní kolo a v létě zimní... a nepředpisoé to pokud vím není, je to jen rezerva, která má sloužit k dojetí. A samozřejmě podle mě lepší dojezdovka než nepoužitelná lepící sada... až se něco přihodí, budeš rád, že můžeš 80 a ne čekat na odtah ;-) -
Bud 10.10.13 20:35
« Re: Rezerva
po: ještě jsem to nikdy nezkoušel :-) . Ovšem dokážeš si představit, mít na jedné straně nápravy letní gumu a na druhé zimní? Vagóny nejezdí po cestě, ale po kolejích, takže to mají v některých ohledech jednodušší než auta, ale kola musí mít na jedné nápravě naprosto stejné. U auta si myslím, že to platí pro jízdní vlastnosti ještě víc. Samozřejmě, že jde dojet na všem. Ale jde ti právě o rychlou jízdu, je tak? Zas tak často na dálnici defekt nedostaneš, neboj. A nech si dojezdovou rezervu. Nezabere ti tolik místa a možná ji nikdy ani nepoužiješ. ;-)
V tom cenníku je to s kombinovoané iba so stat. xenónmi, v konfigurátore môžeš sky paket skombinovať aj s technik paketom a nielenže je potom lacnejší, ale dostaneš k tomu aj spomínaný keyless system. ;-) A predpokladám, že trojdverák by ti za tú istú cenu doviezli, aj v minulej generácii bol obyč Golf štandartne päťdverový a bez príplatku trojdverový (GTI a R 5dv za nejakých 900€), tipujem, že nepredali ani jeden 3dv, tak to z cenníku vypustili. A vôbec, neviem čo sa čuduješ týmto výhodným paketom, podľa mňa je to celkom normálne, podobne ako bol u vás paket pre obyč Golf6 či Polo klima + 5dv karoséria za nejakých symbolických 12000, pričom každý z týchto prvkov sám osebe stál viac. Neviem či to tak bolo presne, ale nejaká podobná akcia to bola a brali to v podstate všetci.
P.S. ja hokej nehrajem. :-)