w-a
>:-[]
...a k čemu vlastně zrovna vy potřebujete verzi GTI??? :-O :*) >:D
Červené třmeny má i no perform. verze (což asi víš), takže u perform. by tě sousedi mohli podezírat spíš z toho, že sis na ty přední třmeny nalepil nápis GTI. :-)
Vzhledem k tomu, že třeba v Německu jsou ty základní bixenony v základu nejen u GTI/GTD, ale dokonce i u všech Highlineů (neplést se známou výbavou "Henlajn" u Škodovek) , tak by tam ta zákl. verze bixenonů neměla být žádnou velkou vzácností.
K otázce, jestli na G7GTI brát (ne zrovna levné) bixenony (a jedno jaké statické/dynamické) mám jednoznačnou dpověď - rozhodně ANO! Hlavní důvod samozřejmě není to prodloužení červené linky v krycím skle světlometu , bez kterého bych se naopak klidně obešel, stejně jako by se bez něj obešlo G7GTI a stejně jako se bez něj obešlo všech 6 předchozích g. GTIčka.
Hlavní důvod je relativně dost laciný vzhled halogenů pro G7. A to nejen při svícení světlem denním (klasika vs špičkově provedené "nebodové" LED) , večerním/nočním (kdy je rozdíl ve svítivosti a barvě světla na první pohled patrný) a světlem blinkru, ale i při úplně zhasnutých světlech. Kdo viděl naživo! (fotky jsou o poznání milosrdnější) vedle sebe G7 s halogeny a bixenony určitě tuší o čem tak dlouho píšu. Halogeny u G6 byly (po této stránce) podstatně přijatelnější a jejich vnitřní architektura tak lacině nepůsobila.
Podle mě měly být bixenony v základu (u GTI) i na zdejších "východních" trzích Evropy (jen ať si všechny hh vezmou příklad z o třídu menšího SSS), a to i za cenu navýšení zákl. ceny o cca 20 tis. Konfigurace bez nich bude zbytečně kazit celkovou image G7GTI, která z něj po jiných stránkách pozitivně vyzařuje.
FoST sice nemá bixenony v úplném základu ani v Déčku, ale v nejvyšší výbavě (ze tří možných) už obsaženy jsou. Pro základní výbavu "ST" nejdou dokonce ani připlatit, pro střední výbavu (Leder-Sport-Paket) jsou za přípl. 960 euro a pro nejvyšší (Leder-Exklusiv-Paket) už jsou v ceně.