Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost.   dnes  22:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Jak neni "tuneni"? Nechci byt hnidopich, ale i pro tebe malou zmenou jakou je vymena pneumatik za o 20mm sirsi zasahnes do chovani a geometrie podvozku. Sam jsi i zminoval, ze se handling v limitnich situacich zmeni.

    Tim nerikam, ze modifikace vozu je vec spatna. Sam to delam taky, ale jen se na to musi s rozvahou. Znam dost lidi, ktery se do toho vrhnou po hlave, aniz by si auto vyzkouseli v tovarni forme.

    Nicmene, pokud mas problemy s nedocativosti a uz jsi zkusil jine tlaky v pneu, geometrii (kterou udelat poradne umi jen malokdo), jiny styl jizdy >:-[] atd., mrkni se na camber plates. Myslim, ze ty nastavitelne ti na BMW dovoli jit az k -3 °. Negativem camber plates je holt trosku horsi komfort/NVH a v nekterych pripadech i nedostatek mista uvnitr podbehu... to se ale opet vyresit dalsimi modifikacemi.

    Je to nekonecna spirala, ze ktere se jde tezko ven. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino   dnes  19:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Dát na auto jiná kola a pneu co mají o cenťák větší šířku (stejnou jako má na stejných kolech M3 a M4), není tunění :-) Nebo místo 245 a 265 šířky dát všude 265mm, což se běžně dělá a spousta známých s M3 tak na okruzích jezdí. Získáš tím větší přilnavost na brzdách, zmenšíš nedotáčivost nastavenou schválně z továrny, ale samozřejmě musíš počítat s tím, že se ten zadek může utrhnout o trochu snadněji >:-[]
    Když např. u Golfa GTI změníš 18" kola na 19" kola, taky změníš šířku pneu z 225mm na 235mm ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg   dnes  13:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Ajaj, nastalo to, čo každý očakával, Thomasino začína tuniť. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.07.  11:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Když na dřeň, tak až na vyskočené ventily !! >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.  11:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    w-a
    Jj, když na dřeň, tak doslova... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.07.  11:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Tak posledně (před rokem) to bylo na Nordschleife za mokra a mírného deště poměrně švanda, když jsem naháněl 911 GT3, ale to jsem měl blbuvzdornou předokolku, se kterou se dá jet v takových podmínkách rychleji a odvážněji !! >:-[] >:D
    Teď by to bylo se silnou zadokolkou podobným stylem asi minimálně o čisté prádlo :-!
    [odkaz]
    P.S.: Teda zábava to byla to dé doby, než mi později při jednom mírnějším kole odešel ten motor :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 19.07.  21:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Aby to na morku víc klouzalo ? Zdá se, že na NS se jezdí až praskaj kosti a na silnici leží kostní dřeň. 8-s >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.07.  21:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    No jo, chce to druhý disky pro občasné návštěvy okruhu a posunout pneu do větších šířek, jako z 245/265 na 265/275 (nebo snad i 285 vzadu by mělo vejít s určitými koly). Aby to na morku na Nordschleife více klouzalo >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.07.  00:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    boost
    Máš to v SZ, doufám, že číst ti jdou.
  • « 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 19.07.  00:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    wl - off topic
    Nejde mi poslat PM, tak to zkusím tady. Pamatuji si dobře, že děláš do mobilů?  Něco sháním...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.07.  17:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Th
    Tak to si ještě "žabař", na MGTS jsou vzadu 295ky (21"). Na vodě (na dálnici) si s tím člověk moc rychle nedovolí ani s novými pneu, ale zase pokud má někdo rád vodní lyžování, proč ne. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.07.  17:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Navíc to mají asi na základní modely a pokud dají k vyšší výbavě (nebo za příplatek) široké gumy, tak je jim to už z hlediska papírové spotřeby jedno.
    Já tam mám nyní 245 vpředu a 265 vzadu a je třeba říct, že je to samozřejmě hlučnější a více se to chytá vyjetých kolejí >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.07.  12:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    iudex
    "Na jednej strane výrobcovia tlačia všemožne spotrebu dolu a potom tam dajú takéto široké valce."
    Výrobce je tlačen primárně pouze ke snižování "papírové spotřeby", která extras výbavu prakticky nezohledňuje, takže hlavně, že máš start/stop, menší nádrž na palivo a lepící sadu už v základu, ale pneu 245 mm (k poměrně běžným motorizacím) už nikdo neřeší..., nová doba!

    Leg
    Frantíci jsou zase popředu, v Německu to totiž zatím dávají jen na elektromobily... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 18.07.  11:31

    « Re: Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Leg: ako píšeš, dávať na 150k rodinné auto gumy šírky 245mm je celkom choré (a napr. tá Insignia má pneu 245/45 R18 aj pre slabšie motory, ak sú vo vyššej výbave Dynamic, napr. 1,5T 140k alebo 1,6CDTI 136k), notbene v kontexte toho, že dvakrát výkonnejšie hotheče jazdia na užších gumách (napr. 310k Golf R na 235mm). Na jednej strane výrobcovia tlačia všemožne spotrebu dolu a potom tam dajú takéto široké valce. Naviac dnešná stredná trieda vyzerá na takých 18" len tak akurát, žiadny extra športový dojem, na to treba 20ky: [odkaz] a 17ky vyzerajú ako balóny; naviac tým, že sú "len" 215ky, tak aj pomerne utopené v podbehoch: [odkaz]
    Ron: no vedia, ako na Vás. >:D Jeden lekár z rodiny nedávno s nostalgiou spomínal na staré zlaté časy, keď im farmafirmy platili "kongresy" v USA s výletom vrtuľníkom nad Grand Canyonom. Dnes si musíš ťažko odmakať aj ten nudný predohrab z Vlkohradu. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 18.07.  02:22

    « Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    boost: veru, múdri nemci dávajú na ítrojku rovno 155/60 R20. ;-) >:D Každopádne, mne to v kontexte toho, že pre krásu treba trpieť dáva asi väčší zmysel ako 245 mm šírka na 150 koňovom aute. Aj keď čo ja viem, ja tomu rozumiem jak koza náklaďáku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 17.07.  23:25

    « Re: Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    Když tady byla řeč o Arteonu, v posledním čísle časopisu České lékařské komory na zadní stránce je pěkná reklama na něj:
    [odkaz] >:D VW ty reklamy prostě umí :-)

    Booster: na těch 20 ten podvozek kupodivu dobře funguje, ale mohli dát alespoň 205 šířku :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 16.07.  23:34

    « Re: Re: Nürburgring Nordschleife

    touchless car wash používám jen v zimě, kdy je na zahradě zamrzlá voda... a na místě při sušení stříknu quick detailer, abych trochu vykompenzoval úbytek vrstvy sealantu. ;-)

    @scénic: dvacítky jsou normálka už, ale mít gumy 195/55 R20 - to vymyslí jen francouz >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 15.07.  02:04

    « Re: Nürburgring Nordschleife

    Thom: Špica, tak hviezda z Varov už je doma! :yes: Užívaj si ho! Lízatko vyzerá parádne, len dať 1600€ za kus plastu na najexponovanejšom mieste na aute je fakt trochu mimo. >:D Ale tú clear bra si daj, vraj sa v tejto oblasti za posledné roky udiali značné pokroky jednak vo vizáži a jednak vo výdrži a keď sa dnes pozriem na doďobaný xicht môjho staršieho auta, určite by som prípade nového auta neváhal.

    Cov: nemá to video len zrýchlené?

    iudex: super blogy, zistil som, okrem iného, že to čo som o tých autách tak nejak intuitívne vytušil naozaj platí a že 245-ky sú na bežnej strednej triede bežné gumy - už sa nebudem pozastavovať nad 20" na Scéniku.

    boost: áno, auto sa ľahšie čistí, len s ním nemôžeš zájsť trebárz do bezkontaktnej umývačky, lebo tam používajú takú silnú chémiu, že všetky ochrany máš hneď dolu. Ináč, podbehy som raz podobne naimpregnoval aj ja. Raz, odvtedy mi stačí kefa a wapka. :-)

    Všetci miestni detailisti, hlavne covenant a woody: ako dlho vám vydržala tá keramika? Vždy som mal za to, že cca dva roky, aké máte skúsenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.07.  22:46

    « Re: Nürburgring Nordschleife

    Ta jeho Cupra má k seriové ale hoooodně daleko !! >:D
    A taky tam má najeto stovky a stovky kol. Ty to během prvních 30-ti raději nezkoušej...
    A propo, kdy tam konečně pojedeme? Příští jaro? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Covenant

    Covenant 14.07.  20:31

    « Nürburgring Nordschleife

    Nürburgring Nordschleife za 7:10 ....xthilox s Cuprou....a pak že to nejde >:-[]

    [odkaz] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 14.07.  11:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Bude to stáť a padať na cene. Ak bude nižšia ako u Cupry, má šancu.
    Btw. Honda konečne dala cenník pre type R: základ 34290, výbava GT za 36990 eur. Celkom dosť.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 13.07.  21:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    iudex: Na to stačí jedna otázka: Gdo Tě Inspiroval ? >:-[] Sám jsem zvědav na hodnocení v testech. Hlavně na autoforu, kde si i Ceed GT od Jandy vysloužil přezdívku "Pljuščenko na kolech". >:-[] A "N"-ko by mělo být sakra lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto boost-

    boost. 13.07.  20:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Prečo fetish? Dobře ošetřené vozidlo ulehčuje život. Špína na autě tolik nelpí, jde lépe umýt a oplachování je také lehčí, když to ochranná vrstva něčeho dovolí.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.07.  15:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Čo hovoríte na hotheč Hyundai i30N?
    2,0Turbo, štandard 184 kW/250k, Performance pack 202 kW/275k s elektronicky riadeným samosvorom a väčšími brzdami. Koho mi to len pripomína... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 13.07.  13:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    nějaká ochrana laku keramikou nebo nano je taky brzo v plánu, nebo ještě zvažuji na předek čirou folii..
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.07.  08:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Tom: toto Ťa určite zaujme: detailing M140i od jedného českého borca: [odkaz]
    To už pre mňa hraničí s fetišizmom, notabene pre auto, ktoré má reálne jazdiť (to leštenie podbehov ma dorazilo), každopádne ten výsledok je parádny. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.07.  00:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Jak se jezdí v zimě v Beskydech:
    [odkaz]
    [odkaz]
    P.S. Sníh se na auta dostal "zespodu", čerstvě napadlý sníh bez chemických sraček, chce si to užít, než vyjedou sypače...
    Ten čistý sníh na GTI není z parkoviště, ale z hlavního tahu na Slovensko (E85)!, tenkrát (večer 1. 2. 2017) silničáři mimořádně nestíhali.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 12.07.  21:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Jednak skvělý na kačírek, ale hlavně v zimě na odhrnování sněhu (třeba v Beskydech) to bude SUPER !! >:-[]
    Zatím se spokojím s tím karbonovým větším křidélkem na kufru z programu BMW M Performance (za 16 tisíc): [odkaz]
    Teda až ho budou umět dodat, zatím jsou těžce nedostatkové :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 12.07.  21:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Cov: Je to drahota ale pěkný teda je....a opravdu fajnově to bude hrnout kačírek. :yes: >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Covenant

    Covenant 12.07.  20:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Thomasino

    Popros Vaška o kontakt na toho borce co dělá na zakázku...to bude úplně za jiný prachy...tohle je krásný, ale předražený i když je to karbon.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 12.07.  17:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    V reálu to vypadá dobře, mohu potvrdit :-) :yes:
    Taky mám kdyžtak jeden předvybraný, ale stojí 1650 EUR, takže si asi musím nechat zajít chuť :-O :'-(
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Covenant

    Covenant 12.07.  12:28

    « Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    iudex
    Já dal za přeleštění + keramiku někde kolem 13-14 tisíc...když přepočtu ceny z Euro co jsi psal ty, tak to vychází někde kolem 20-20,5 tisíc.

    Lízátko vypadá v reálu líp, je to ve stejném černém lesku jako např zrcátka a je to přímo od riegeru...tak že kvalitní ABS plat i atest TUV to má kdyby bylo potřeba.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.07.  10:21

    « Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Budeš dávať keramiku na lak? Práve včera hneď vedľa mojej práce otvorili garáž, kde robia detailing a keramiku (kozmetika ServFaces), tak som sa zo zaujímavosti pozrel dnu, ale dať za leštenie 300 eur plus za keramiku 500, to mi príde pomerne drahá panská sranda.
    Cov: na fotke som zaregistroval Tvoje nové lízatko pod predným nárazníkom, celkom vkusné a decentné.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 12.07.  00:01

    « Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    iudex a woody - díky !! Moc mě baví, je to jiný level, mají hold ty zadokolky něco do sebe. S předokolkou můžeš jet sice na okresce asi o trochu větší střelbu, ale celkově ty pocity jsou jiné a tady zábavnější. Díky tomu že přenos výkonu nekecá do řízení, tak je v tom řízení něco cítit, ikdyž tady byl Megane R.S. výborný (koncern je v tomto bohužel takřka bez zpětné vazby a přeposilovaný, to se omlouvám za upřímnost, ale až vyzkoušíte, uvidíte sami).
    Na okruh se s ní zatím nechystám, ale říkali jsme si s Covenantem, že až budou ty ceny na pronájem nových Civiců Type R na SK ringu, že bychom to reálně zvážili a mohli někdy koncem léta vyzkoušet :-) S M2 bych to zkusil pak až nejdříve na jaře.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.07.  14:41

    « Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Thomasino, veľká gratulácia! :-) Parádna kára, konečne fun-car bez kompromisov. :yes:
    Kedy ho uvidím? A budeš mať odvahu ísť s ním na SK ring?

  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 11.07.  09:08

    « Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Thomasino: Gratuluju :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 11.07.  08:21

    « Re: Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Mám na mysli českou vlajku, tam je samozřejmě modrá uprostřed a barvy jak jsem psal..
    Ale s trikolórou máš pravdu, koukám, tam je modrá na kraji. Ale neuvědomuji si, že by se někde používalo. My to schválně stavěli s modrou uprostřed podle vlajky, ale nebyl čas hledat v mobilu kam patří červená a kam bílá :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.07.  01:05

    « Re: Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Pokud máš na mysli konkrétně českou trikolóru, tak tam by hlavně červená měla být uprostřed. Trikolóru s modrou uprostřed má Rusko. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.07.  23:29

    « Re: Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Jen měla být červená napravo a bílá nalevo, ale toho si stejně nikdo nevšimne !! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.07.  23:15

    « Re: Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Pěkná trikolóra... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.07.  19:58

    « Malé setkání M2 s Lotusem a Cuprou :-)

    Tak nový mazel je už doma, tady fotka z malé projížďky s Bullym a Covenantem :-)
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.07.  08:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    Pekne podľa objektívnej zodpovednosti, teda poslané držiteľovi auta. Dokonca tam bol priložený aj "bonzovací list", ak by som chcel nahlásiť, že som nešoféroval ja, ale niekto iný. >:-[]
    P.S: Na blog som hodil dojmy z Arteona.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.07.  23:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    Tak už máte s Rakouskem nejen společnou hranici a měnu, ale i výši pokut, teď už jen dorovnat platy a je to v cajku... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 05.07.  22:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    Aj ti odfotili tvár, alebo majú tiež "objektívnu zodpovednosť"?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.07.  13:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    Emel: trochu sa rozpíš, zaujíma ma to. Jazdil si predvádzačku? Akú motorizáciu, výbavu? Čo sa Ti nepáčilo? Pretože na Autoexpresse všetky testované Insignie dosť chválili, dokonca aj základný benzín 1,5 s nižšou výbavou.
    P.S. Včera som sa presvedčil, že voľný pohyb pokút v EÚ funguje. Prišiel mi pozdrav z Rakúska s výzvou na zaplatenie pokuty. Všetko pekne preložené do slovenčiny, že som na úseku so 70kou prekročil rýchlosť o 17 kmh, to všetko za 45 eur, no nezaplať to. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.07.  01:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    Takže Opel zřejmě promarnil šanci s novou Insignií (příjemně) překvapit...
  • « 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 01.07.  21:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    woody: moje dojmy ze základní Insi jsou nic moc, rozhodně nic, co by strčilo do kapsy Supa nebo Passat nebo Mazdu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.06.  00:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    3er GT se mi nelíbí, sedan a kombi ano.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 25.06.  23:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    Samozrejme že priestor nielen vzadu je rozhodujúci pri výbere auta, veď keď priestorové pomery nie sú schopné uspokojiť nároky, čo na auto mám, idem logicky buď vyššie (5er) alebo bokom (Superb). Určite nejdem do trojky, keď do nej nie som schopný primerane natlačiť svoju rodinu aj so všetkými šabrakmi, čo pravidelne vozíme. Sú to ale veľmi individuálne záležitosti a nerád sa do podobných debát púšťam, čoho dôkazom sú aj iudexove vyhlásenia o tom, že jeho využitie sedanu strednej triedy je bližší realite ako môj a že vlastne na jazdnom prejave vôbec nezáleží, lebo tieto autá sa aj tak zásadne jazdia s deťmi na zadných sedačkách. To sa potom ťažko diskutuje.

    Či Giulia jazdí pekne alebo nie netuším, ani som v nej nesedel. Preto si netrúfam hodnotiť viac ako dizajn, ostatné by bolo len mlátenie prázdnej slamy, resp. omielanie jazdných dojmov, čo som si prečítal. Maximálne si dovolím súhlasiť s tým, že šesťvalec by sa hodil, QV je konkurentom M3 a to sú auta nielen cenou trošku inde. A že predávať ju bude zložité to je asi nad slnko jasné. Aj keby to auto v každom ohľade znieslo zrovnanie s nemeckou prémiou, presvedčiť bežného kupca, aby miesto overenej trojky zobral talianske auto značky, ktorá podobný model vyrábala naposledy pred mnohými rokmi (a v US sa to počíta na desaťročia) musí byť mimoriadne náročné. Každopádne im držím všetky palce.

    iudex: Toto si celkom trafil, aj to vyšperkované GTI jazdí v kľudnom režime v konečnom dôsledku ako Golf a rovnako aj trojka jazdí v zásade vždy ako ... trojka. A je jedno, či je to 340i alebo 320d. Ak na auto zatlačíš, nožničky sa roztvárajú a oceníš kvality benzínovej R6, pri bežnej jazde ale aj u dízla oceníš práve to, ako reaguje podvozok na cestu, sily a reakcie v riadení, posed za volantom, rozloženie pedálov a hlavne ako je to celé dohromady zladené ... rozdiely sú maličné a ťažko to poznať po prejdení pár kilometrov, ale tie jemné nuansy tam sú a sú tam stále. Dokonca aj ten zadný pohon časom vnímaš pri každom dôraznejšom výjazde zo zákruty, len je treba sa to naučiť vnímať a naučiť sa s autom pracovať. Ono sa to ťažko definuje, treba to zažiť, asi najlepšie by som to zadefinoval tak, že s dieslovou trojkou by som si hneď vyrazil na nejakú zakrútenú cestu, u superbu by som najradšej nastavil 140 na tempomate a s lakťom na opierke vyrazil vdiaľ. No a pre toto by som dal prednosť trojke v rozumnom základe (rozumej nie holobyt) pred nabúchaným Passatom, ešte raz zdôrazním, v prípade, že vnútorný priestor trojky postačuje. (mimochodom, okrem sedanu je v ponuke aj GT alebo mnou preferovaný touring. Štvorka sa mi nepáči ani jedna.)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.06.  17:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Arteon naživo

    Nároky na prostor vzadu, zejména na zadních sedačkách, jsou pro výběr vozu poměrně zásadní věc.
    V tomto ohledu je střední prémie zhruba na úrovni nižšího středního mainstreamu, takže pak si mohu klidně vybírat mezi střední prémii s R4 a třeba vrcholnými verzemi Golfu..., no a tam bude mít střední prémie ohledně poměru cena/výkony-rychlost/výbava ještě větší problémy, než s větším Passatem a spol.
    Giulia je pěkný menší sedan, zvlášť ve verzi QV a červené Alfa (pro běžné verze je hodně zajímavá chameleonsky opaleskující šedá Lipari!), ale bude to stačit na uspokojující prodeje? Málokdo z těch, komu se líbí (a není jich určitě málo) si ji ve finále koupí. Vrchol je velmi atraktivní i motorově, začíná ale nad 2 mil. korun a zbytek jezdí jen na R4.
    A Ondra už jel R4 benzín a žádné výraznější "cuore sportivo" pocity se u něj nedostavovaly. A zrovna jemu v tomto ohledu věřím poměrně dost.
    Střední prémie (a výš) musí být slušně našláplá výbavou, aby mi začala dávat smysl, jenže pak se dostanu na cenu, při které mi nedává smysl mít v tom jen R4 a naopak. Je to takový začarovaný kruh. Prostě pokud nemám na to, vybrat si motor a výbavu podle svých představ, jdu raději rovnou do "levnějšího obchodu".
    Takže u Júlie mi to vychází tak, že buď dát majlant za QV, nebo jít jinam, žádnou alternativu k M340i apod, totiž nenabízí.
    Jinak zrovna 4er GC považuji aktuálně za designově nejméně povedené BMW střední třídy...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Tajemný tvor zaplavil pobřeží Kalifornie. Jsou jich tisíce a znemožňují rybolov

Tajemný tvor zaplavil pobřeží Kalifornie. Jsou jich…

Obyvatelé Kalifornie nebyli v červencových vedrech jediní, kdo zaplavil pláž podél severního pobřeží. Oceán v…

Počasí s Honsovou: Tropy podusí Česko i o víkendu. Pak přijdou hromy a blesky

Počasí s Honsovou: Tropy podusí Česko i o víkendu.…

O víkendu se vyšplhají teploty na 30 °C. Počítat ale musíme i s bouřkami, které budou v některých částech…

 

iSport.cz

PŘESTUPY ONLINE: Žádný Fribourg, Řepík jde ze Sparty do Slovanu

PŘESTUPY ONLINE: Žádný Fribourg, Řepík jde ze Sparty…

ONLINE | První máj je lásky čas, ale pro hokejové fanoušky také dnem prvních oficiálních přestupů. Právě 1.…

Boasson Hagen unikl a na Tour slaví! Před časovkou drží náskok Froome

Boasson Hagen unikl a na Tour slaví! Před časovkou…

Nejdelší etapu letošní Tour de France vyhrál po 222,5 kilometrech Edvald Boasson Hagen. Norský cyklista zaútočil…

 

Reflex.cz

Příběh dojemné fotografie Marlene Dietrichové poklekající před ruským spisovatelem Paustovským

Příběh dojemné fotografie Marlene Dietrichové…

Marlene Dietrichová byla celosvětově známou a uznávanou herečkou a zpěvačkou. Konstantin Paustovskij byl ruský a…

Další katoličtí pedofilové: Prověřme všechny církevní školy!

Další katoličtí pedofilové: Prověřme všechny církevní školy!

Zase praskl jeden skandál o laskavosti a dobrotě katolických pedofilů. Tentokrát se vyjevilo, že v Řezně…