Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 09.04.14 22:08
« Re: Cupra vs. GTI a moje osobní "waterloo"
woody: Pěkné počteníčko :yes: Musím souhlasit s tím vnímáním problému "drží, drží, drží, sakra drží, ale sakra, co se stane až přestane...?" Pro nás polo- až celolaiky to je podle mě horší situace než situace, kdy v rozumné rychlosti cítím ztrátu adheza a vím, co dělat...
Podobně nám to ukazoval Ja prvni 123 (bývalý jezdec rally krosu) v Rakousku na těch Superbech, kdy s 2,0 TDI prostě auto daleko dříve bylo nedotáčivé a hlásilo se o zpomalení, zatímco 1,8 TSI pořád ani nepískla, nic a jen jsme čekali, co příjde... to jsem si byl daleko jistější s tím 2,0 TDI.
Líbí se mi právě proto koncept GT86, kdy vybavena eko gumami klouže v situaci, kdy se dá situaci ještě zachránit. Fiesta už možná je za tou hranicí, kam bych se bál a možná je to další level pro zkušenější.... ale možná opakováním člověk tu hranici taky najde dříve než se stačí v tom autě zabít >:D
Jel jsem teď v neděli Clio GT a musím říct, že pro takový začátek postačující a pokud má RS stejně naladěný nebo podobně naladěný podvozek, tak je to super HH na každý den, pohodlnější a méně tlukoucí než můj Megane. -
woody-alien 09.04.14 17:44
« Cupra vs. GTI a moje osobní "waterloo"
Kdo jste nahlédl do pondělního Autotipu, jistě už víte, že to byl zabitý čas. Srovnávačka Cupry a GTI je v podstatě plytké plkání, pár obrázků a omílání technických dat. A to ani nemluvím o tom, že Cupře postavili za soupeře non-Performance GTI bez samosvoru...Proč ? Vím já...
No ale nejzajímavější události se stejně odehrávají v reálném světě. Byl jsem dnes na třetím rande se slečnou Fiestou ST. Naše první setkání bylo spíš oťukávací, tím spíš, že nám dělal garde starostlivý poručník. Podruhé už jsme si ledacos užili, a tenkrát nám naopak pomáhal přítomný slečnin kamarád. Radil kam bychom měli zajít a jak se co nejlépe pobavit bez následků. ;-) Takže na třetí setkání jsem se docela těšil. Náladu se mi pokusilo zkazit počasí, ale než jsem se přihnal na místo, kde mě nafintěná slečna očekávala, už bylo krásně. Stála tam celá v černém, jen skrze šedostříbrné střevíčky prosvítaly rudé třmeny. Mimochodem, černá jí sluší asi nejvíc - zeštíhlila poněkud kypré pozadí, zahladila faldíky a dodala slečně celkem dramatický výraz.
Na místě jsem uzřel dva soky v lásce. Později se ukázalo, že na flirtování tam byl pouze jeden z nich, ten druhý nám měl spíš ukázat, co na slečnu platí a jak se k ní chovat. Ten gentleman vypadal jako když neumí do pěti počítat, ale musím uznat, že slečnu měl zmáknutou opravdu dobře. A v tomto místě končím s podobenstvím, protože to, co následovalo si za rámeček nedám.
Ten chlapík vybral ńezajištěný, ale přehledný úsek na okreskách v okolí. Samozřejmě pouze mezi obcemi. Oboum nám postupně předvedl, jak se dá s FieSTou jezdit. Asi takhle....jak nemám rád přilby,při jeho jízdě jsem měl nutkavou touhu nasadit si na hlavu aspoň tři a zbytek těla obalit opravdu silnou vrstvu molitanu. >:D Na dotazy jestli může ještě přitlačit, jestli se nebojím, jsem odpovídal zoufalým mručením "že jasně" a třeštil oči na tachometr. Bylo to asi deset minut pekla. Já nevím, co byl zač, jestli nějakej jezdec rallye nebo co, ale bylo to hrozný. A krásný. >:D
No a potom jsme postupně šli jezdit my. FieSTa není Porsche na okruhu (tímto zdravím iudexův blog) a tak stíhat sledovat situaci a přístroje zas nebyl takovej problém. Problém byl v tom přinutit se překračovat pud sebezáchovy, protože rychlosti v zatáčkách byly někdy děsivé a FieSTa držela a držela. Hlavně si furt člověk říká, co asi bude až držet přestane. Tohle je opravdu lepší zkoušet někde na okruhu nebo velké ploše. FieSTa funguje perfektně.....do úzkých jsem jí i sebe dostal až na dost rozbitém povrchu. Tam už je tvrdost podvozku řekl bych kontraproduktivní a bylo to taky jedinkrát, kdy mě "instruktor" zavelel držet se zpátky. No abych to uzavřel - mé řidičské sebevědomí bude potřeba trochu zvednout z prachu, ve kterém se po skončení jízd válelo. A ještě horší je, že tohle představení vrhá stín na všechny mé předchozí jízdy, kdy už jsem si párkrát myslel, že jako umím řídit. No, neumím. Ta cesta bude ještě dlouhá. ;-) -
Bully_ 09.04.14 17:40
« Re: Fotoreparát
Thomasino:
no vidis :-) Uzijte si to a hlavne opatrne.
Pokud myslis tim patkem a sobotou na Ringu 18.-19. 4., mozna bych se tam mohl taky otocit. V sobotu, takze abych si zajezdil, co nejdriv a nejlip hned od 8:00. Pozdeji je tam uz na muj vkus hrozne narvano :no: -
šmoula nešika 09.04.14 05:46
« Re: Fotoreparát
To je zase bžunda to vaše pošťuchování. >:D >:-[] A Thomasino je z těch vašich intelektuálních narážek už vyditelně bezradný, když už machruje i se svou češtinou. >:-[] Inu, můj brácha, programátor, to říká furt - ti ajťáci a prodejci elektroniky jsou zvláštní sorta. ;-) Ale dobře, šťouchání přenechám jiným. :-) -
Thomasino 08.04.14 23:02
« Re: Fotoreparát
No pár nových zajímavých přírůstků tady v bandě máme, takže na některých srazech je na co koukat. Např. nedávno ta Corvetta Z06 (hodně slušně poladěná pro okruhy), čerstvě Focus II RS (poladěný a super zvuk), nové Clio R.S., bude Astra OPC apod. K tomu některé zajímavé stávající rychlé vozítka jako Z4 35si, R8 V10, Cayman R, 370Z Nismo atd. Prostě nějaká MRS (3x), Astra OPC, GTI či Clio R.S. jsou skoro nudná a nezajímavá auta :-) -
woody-alien 08.04.14 22:54
« Re: Fotoreparát
Thomasino: Měl jsem kdysi dva spolupracovníky. Ten jeden byl fakt bavič, samej fór, sranda kam přišel.....pokud přišel. Ten druhej byl taky zábavnej, ale neplýtval s tím. Když už ale udělal fór, stálo to za to. Všude byl vždycky včas, neexistovalo že by něco nedodržel. A v práci jsme si sedli, já vymýšlel a on byl nesmírně efektivní v tom, jak ty moje výmysly realizovat. S tím prvním se už nevídám, s tím druhým jsem neustále v kontaktu, pravidelně pořádáme dýchánky - teď už i s rodinkami. Je na něj absolutní spoleh a získal jsem v něm přítele na celej život. I když pořádnej fór udělá jen občas. ;-) -
-
-
white label 08.04.14 21:16
« Re: Fotoreparát
Th
Konečně nějaký odkaz k něčemu, čemu aspoň trochu rozumíš.
Nevíš o něčem podobném, ale s výkonnějším procesorem?
A neumíš zařídit nějakou dobrou cenu na Samsung Galaxy Note 3? Třeba přes ten Comfor, přesně před rokem tam měli skvělou cenovou akci na Note 2 (jen za 9 tis.)
P.S. Co kdyby ses místo tunění nového MRS Cup naučil raději pořádně řídit, bylo by to levnější a měl by si z toho lepší pocit. Nahrazovat tuningem řidičskou nedostatečnost není nejlepší cesta pro skutečné petrolheady, ke kterým tolik vzhlížíš. ;-)
Inak díleri Fordu sú evidentne dosť ústretoví, keď si išiel už tretíkrát na FieSTe. O to viac ma preto prekvapuje, že si stále nevyskúšal Focus (ale radšej dáš 3x Fiestu). Z toho (i z testov iných malých HH typu 208 GTi či Clio RS) sa mi javí, že asi vyberáš spomedzi hothečov triedy B, či?