Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Leg 12.05.14 09:43
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
woody: presne tak, môžme si tu rozprávať o charaktere, točivosti japonských wankelov, dokonalom zvuku nemeckých radových atmošestiek a o tom, že už ani tá nostalgia nie je to čo bývala. Ale potom príde podradný francúzky štvorvalec obdarený diablom dnešnej autodoby (začína na t a končí na o) a spaľujúci palivo čo patrí do kachiel a motorovú šľachtu nechá v oblaku čierneho dymu. Vlastne nenechá, on už má filter pevných častíc, teda aspoň do doby, kým ho niekto nevykuchá. -
Leg 12.05.14 09:33
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
iudex: to komu by som ukázal či neukázal výfuk (mám len jeden :-) ) by som moc neriešil a to z viacerých dôvodov:
1. Je mi to jedno. Ak je niekto rýchlejší, prosím, nech je. Ja si idem podľa seba. Proste nie som moc súťaživý typ.
2. Ako tu už naznaččil woody, nebol by som si moc istý, či nie je 230 turbokoní v najlepšej kondícii ťahajúcich voz pomocou clever difu viac ako 265 rokmi už trochu unavených koní (aj keď vraj tých najušľachtilejších a ustajnených podľa najlepších tradícií v šiestich stajniach vedľa seba s prirodzeným vetraním >:D ), ktorý musia voz navyše tlačiť, čo je najmä pre pohoniča - amatéra (ktorým ja bez výhrady som) v zmysle efektivity trošku komplikácia.
3. To už nehovorím o vymoženostiach typu labelova DSG, ktorá míľovými krokmi prekonáva moje koordinačné schopnosti a moje pokusy o medziplyny pri súčasnom tvrdom brzdení vyznievajú dokonca smiešne.
4. Ono je to ale aj tak hlavne o vodičovi a okrem zrýchlenia v priamke závisí hlavne na jeho schopnostiach, akúsenostiach a tom, čo ešte v reálnej premávke považuje za bezpečné. -
woody-alien 12.05.14 09:02
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Ron: Popravdě, fakt je, že když jsem jel s D., tak nám wl úplně normálně ujížděl. A D. to v každé prudké zatáčce na výjezdu komentoval slovy " No tak čau a je pryč". >:D A když jsme jeli za tebou s "mexickým brnkalem", bylo vidět, že ani neumíš (při vší úctě) využít potenciál toho auta. Na brzdy moc brzo (má tam na předku brutální speciály) atd. Já bych to taky neuměl a v tom to je. Je pravda co se říká - je daleko větší rozdíl mezi výborným řidičem a řekněme amatérem na atmosférickém motoru a ještě ke všemu v puristické zadokolce, než u našlapanýho turba s předním náhonem a (v případě iudexe) chytrým samosvorem. S tím jsem se smířil už dávno, že takhle dobrej nikdy nebudu, abych třeba se Swiftem Sport trhal nějaký rekordy. V něm budu vždycky pomalej. I když je s ním zábava. -
woody-alien 12.05.14 08:53
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
iudex: To se asi musíš zeptat jeho... ;-) , ale pokud jsem mohl pozorovat, když jsem jel za ním, připravené Mondeo (krátký prudký poklep na plyn pro podřazení převodovky) mu docela v pohodě stačilo. A myslím, že při předjíždění v tom provozu na to šlapal, co to dalo. A to moje předjetí ? Buď neodhadl dobře situaci a nebo zaváhal a já jsem předjel nejen jeho ale ještě dvě auta před ním. Ale jasně, byly to rovinky, nicméně se to dá vztáhnout na reálný provoz. Když nebudeš jezdit někde v zatáčkách pro radost, tak ti takovej nafťák může tu "raketu" suplovat. Takové Clio RS s přímo explozivním zrychlením na trojce, by tu RX-8 nejspíš smázlo jak malinu. ;-) -
iudex 12.05.14 08:16
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Ron: no mňa naopak tá D. víkendovka nepresvedčila (nejazdil som, len z pozorovania, ako jazdila). Darmo to má semislicky, vyhádzané zadné sedačky a čojaviemčo ešte, keď po každej zákrute sa pozeral na vzďaľujúci sa labelov Golf (čo sám D. priznal), holt je to "len" 140 kW atmosféra. Takže radšej, ako len jednoúčelovú, víkendovo použiteľnú 325Ci by som volil dennodenne použiteľnú zadokolku ako Leg, na ktorého výfuky by sa pozeral nielen label, ale i ja a v podstate hociktorý z účastníkov zrazu okrem J. v 911ke ;-)
woody: a to sa M. nad Tebou zľutoval, že ťa nechal predbehnúť ho, alebo to zatiahol hustokrutý krútiak Tvojho diaľničného kráľa, na ktorý nemal Wankel šancu? ;-)
A nie, kontrolka mi nezapla, to vieš, originálu sa to nestane, to len španielskej low-cost kópii. >:-[] -
Leg 11.05.14 23:26
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
No vidím, že ste všetci plní motoristických zážitkov, vy hadi. >:-[] To ja som si okrem iného dnes užil pekne rýchlik Praha-Bratislava, to bolo žúžo. Tých koní by som sa nedopočítal. Ale potom som si vychutnal aspoň jazdu domov s mojou zadokolkou na celý rock, do blata aj do snehu. :-) -
šmoula nešika 11.05.14 23:04
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
woody: Říkal jsem si podle toho přídavného jména, že to bude něco takového, jen se mi to nechtělo hledat. Ono to bylo i v tom filmu - logo a "když zlikvidujete jednu hlavu, na její místo přijde jiná; tenhle boj nelze vyhrát" - toto je samozřejmě studnicí různých zlidovělých významových sousloví, mám ještě na čem zapracovat. :-) -
Ronault. 11.05.14 21:44
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
woody: Dva kola jsou prostě málo na to aby si to zasloužilo můj respekt >:D Nějak mě včera nahlodal D. s tou diskuzí ohledně zadokolek... Asi si na svém spořícím účtu založím novou obálku "zadohrab na weekend" >:D Jen teda kolik by tam mohla báýt cílová částka? :-O -
woody-alien 11.05.14 21:38
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
šmoula: Staré řecké báje a pověsti. Zabít Lernskou Hydru, sestřičku např. trojhlavého psa Kerbera - strážce podsvětí, byl druhý úkol Hérakla a byl to trochu problém, neb měla devět hlav a když si jednu usekl, na jejím místě vyrostly dvě nové. Navíc jedna z těch devíti byla nesmrtelná. ;-) Z těch bájí pochází mnoho přirovnání a rčení - jedním z úkolů Hérakla bylo například vyčistit Augiášův chlív. Což se dodnes používá. ;-) -
šmoula nešika 11.05.14 21:26
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
woody: To chápu, k té šedé je perfektní, ale dokud Borek nevložil tu fotku ze Spa, byl jsem v omyl uveden, že je tam podobně divná jako u MRS...
Ta červená doplňková se mi zdá do oranžova, což opravdu evokuje cirkus, no zde byl před face asi lepší. Ale jinak hodnotím tu žlutou velmi kladně. Rozhodně lepší než to, co používal Koncern na přelomu tisíciletí, to byl takový uschlý vanilkový květ. >:-[]
Silnice v Královehradeckém a Pardubickém kraji jsou koncipovány tak, že v půlce cesty potkáš kombajn, načež dochází k souboji kdo z koho v druhém pruhu. Vzpomínám, jak tatík cestou z Hradce začal spěchat domů a vytuněnými baworáky bojoval o předjíždění. To byla teprve nedotáčivost... A Hydru máš z Captaina Americy? Prý bude speciální seriál o Peggy Carterové, to bude oblízaných monitorů. >:D
Češi, do toho! -
Ronault. 11.05.14 21:20
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
woody: No jo, to jsem zase vytvořil legendu, bestie jenž si dává ke svačině "devětset jedenáctky" s krycími efekty J. Bonda.... >:D Jen jsem ho na volnoběh poslouchal a zní vzadu mírně nakřáple, až se dovolím říct "sportovně", takže možná ten rezavý dým, co z toho šel, byl vnitřek zrezlého výfuku >:D
Zpátky jsem to vzal přes Soláň a taky docela pěkné svezení :yes: -
woody-alien 11.05.14 21:06
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
iude: Hmm, ty si teda užíváš. Co kontrolka motoru ? Dobrý ? Zaslechl jsem, že s tím má koncern nějaký potíže... :-| >:D
Představ si, co se zase stalo mě. Frčím si kolem Svitav směr na Litomyšl a najednou ve zpětným zrcátku červená RX-8. Majitel byl zřejmě fanoušek Fordů, protože mě pozdravil a společně jsme pak až do Hradce sváděli vpravdě donkichotský souboj s lernskou Hydrou zvanou kolona. >:-[] Zářezy na pažbě ani nespočítám, ale zajímavé bylo, že když mě RX-8 na čas předjela (později jsem jí to vrátil, nějaká Magda mě nebude vyučovat ;-) ), z výfuků jí tak prásklo, že bych přísahal, že jsem viděl u laufů zážeh a v kabině jsem měl takové klima, jako kdybych jel za Ronaultovým víkenďákem. >:D ;-) -
woody-alien 11.05.14 20:51
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
šmoula: Jak píše Thomasino, ta červená na Cliu je metalíza a je to úplně jiná barva než nemetalická červená na M-RS. Je moc hezká, možná jak tvrdí wl není zrovna hot-hatchová (a ještě ke všemu je tak povedená, že jí vidíš na každým druhým běžným Cliu), ale mně se líbí, obzvlášť ve spojení s 18" ocelově šedými Radicaly.[odkaz] -
Thomasino 11.05.14 15:15
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
iudex - díky :-) >:-[] :yes:
Přes Makov je to fajn, jen tam rádi měří :-)
Jsem zvědavý na ty červené doplňky na černém MRS, to jediné by snad mohlo fungovat. Takové jsou nějaké předváděčky také, možná je všechny pohromadě pak uvidím začátkem června, tak jsem zvědavý.
Ale je zajímavé, že na živo se ta žluto-červená kombinace spoustě lidem líbí. Na mě je to už moc. -
Thomasino 11.05.14 15:12
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Kdybych tu žlutou měl možnost vidět znovu po dlouhé době na živo, bylo by to rozhodnování před objednáním asi těžší.
Jinak červená na MRS (ke všemu je nemetalická) je jiná než ta pěkná Flame na Cliu, stejně tak červené doplňky na MRS jsou jiný odstín než Flame na Cliu ;-) -
iudex 11.05.14 15:12
« Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Tom: tie červené doplnky od Renaultu sú vulgárne bez ohľadu na to, na akej farbe sú, no na tej žltej je to extra zlé. Ty si to vyriešil skutočne najlepšie, jemná červená linka šedé auto oživila, nie je však tak hrubá, aby kričala. Vkusné (až sa čudujem >:-[] ).
P.S. Dnes som si pekne užil trasu cez Beskydy do Makova, paráda.
Inak veľká škoda, že si sa nemohol zúčastniť, Tvoje auto by bolo vo svojom živle. Tak to musíme niekedy napraviť a dáme si mikrozraz a vymeníme autá, nech konečne môžem okúsiť legendárnu horčíkovú R6 a Ty na oplátku vocpodahustoťahajúce turbokone. >:D
wl: máš úplnú pravdu, pri puristickej zadokolke si amatér ako ja dovolí oveľa menej, lebo tá jazdecké chyby trestá prísnejšie. Preto som len rád za čitateľný predohrab a silný motor, ktoré vyžehlia viaceré moje chyby. A i tak som sa zatiaľ nedostal na limity auta a GTI ma úprimne prekvapuje viac a viac, čo všetko znesie; rozhodne to nie je taký dôchodcovský hotheč, ako tvrdia niektorí (aj tunajší) puristi. :-)