Recenze

9 Majitel

Seat Leon ST Cupra 2.0 TSI 300k DSG6

9,74 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Seat Leon, foto 1 Seat Leon, foto 2 Seat Leon, foto 3 Seat Leon, foto 4 Seat Leon, foto 5 Seat Leon, foto 6 Seat Leon, foto 7 Seat Leon, foto 8
Seat Leon, foto 9 Seat Leon, foto 10 Seat Leon, foto 11 Seat Leon, foto 12 Seat Leon, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Cupra Rok výroby 2018 Koupeno nové najeto [km]:6000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1984 výkon [kW]: 221 kroutící moment [Nm]: 380 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5,9 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 587 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,8

Popis vozu

Počáteční situace . . .

S narozením dítětě jsme se s manželkou rozhodli vyměnit naše staré auto za nové, rychlejší, bezpečnější a pohodlnější. Náš starý i když legendární vůz VW Passat 1.9TDI (najeto 445 000 km) již poněkud v tomto ohledu pokulhávál. I když v roce výroby 2003 to byl skvělej kousek, neměl například ještě isofix nebo zadní airbagy, vůbec nemluvě o sytémech jako emergency braking, adaptivní tempomat a podobně. Klimatizace chladila buď moc nebo málo, no znáte to. I když jsem měl k našemu starému vozítku srdcový vztah, jelikož pamatuje snad všechny naše dovolené a víkendy, rodina je rodina a 15ti leté auto je 15ti leté auto. V poslední době jsem taky byl až příliš častým návštěvníkem autoservisů a tak bylo definitivně rozhodnuto.

Výběr auta . . .

Výběr nebyl moc složitý, protože jsem měl celkem představu do čeho chci jít. Chtěl jsem káru z koncernu. Já vím, jsem konzerva jak britská královna, ano není to racionální, ale jsem na tyhle auta zvyklý a mám je rád. Hlavně kvůli intuitivnímu ovládání a kvůli tomu, že se nehrají na něco co nejsou. Nic mne na ovládání automobilu z VW Group neruší, žádné zbytečné čudlíky na volantu i mimo něj, žádné esoterické přístrojovky, zbytečné vyfikundace, které akorát rozptylují při jízdě.

Prémiovky vypadly na finančních možnostech, takže zůstali Škoda, Volkswagen a Seat. Vůči žádné z těchto značek jsem neměl předsudky, protože se jedná v podstatě o ty samé vozy a rozdíl v ceně je akorát příplatek za provedení. Jako pro každou správnou českou rodinu důraz byl kladen na velký kufr. A jelikož jezdím hodně po městě, taky DSG kvůli pohodlí v koloně. Dalším kritériem byla bezpečnost. Za bezpečné považuji auto, které dobře sedí na cestě, je silné, má dobré zrychlení a dobré brzdy k poměru ke své váze. Tím pádem vypadli všechny SUV, MPV a podobné krabice a volba padla na C-Segment (Octavia, Golf, Leon) nebo D-Segment (Superb, Passat).

A vítězem je . . .

Volkswagen jsem zavrhl jako první, i když se mi moc tato značka líbí. Základní cena vypadá lákavě, ale jakmile začne člověk přidávat výbavu, cena se u Golfu nebo Passatu pohybuje někde úplně mimo finančního stropu. A to nemluvím o nějakých super vylepšeních, ale o na dnešní dobu celkem základních věcech. Škoda Octavia mne odradila opravdu nepovedným designem po faceliftě. OK, bez mučení přiznávám, že značnou úlohu sehrál taky fakt, mít něco trochu jiného než všichni ostaní. Jinak proti Octávii nic nemám, jezdním jí služebně a vyhovuje mi.

Zůstal tedy Superb a Leon. Musím říct že Superb byl co se týče designu favorit. Je to opravdu krásne auto. Tak jak se Jozefu Kabaňovi nepovedla Oktávka, tak se mu podle mne mimořádně povedl Superb. Manželku taky nadchnul obrovský kufr. Jenže . . . dostat se do budgetu znamenalo pořídit si Superba skoro v základní motorizaci, co zase vůbec nenadchlo mne. Design Leona se mi taky moc líbil, navíc byl na rozdíl od Superba neokoukaný. Souboj byl tedy velký kufr vs. udělat si radost z něčeho neobvyklého a rychlého v době krize středního věku. Naštěstí, batožinový test Leona dopadl OK, t.j. celou rodinnou 14ti denní bagáž jsme do auta nacpali. Zadek je zkosený co zmenšuje prostor, na druhé straně tento kombík alespoň nevypadá jako pohřebák. Takže poslední výběr byl mezi Seatem Leon ST FR 132kw a Seatem Leon ST Cupra 221kw.

Na moje velké překvapení bylo to, co považuji u auta za důležité, u Cupry již v základu! Hlavně co se týče pohodlí a designu, jako hezké 19 palcové sportovní kola, kvalitní sedačky z Alcantary, dynamický podvozek DCC, LED světla, kvalitní chromovaný černý interiér, hezké exteriérové doplňky, dešťový a světelný senzor, opravdu moc povedený digitální štít a podobně. Když jsem vyklikal v konfigurátoru Cupru a FR-ko podle mých představ výslední rozdíl byl cca 100 tisíc a to měla Cupra k dobru samosvorný diferenciál přední nápravy a mnohem hezčí vzhled oproti FR-ku. Na první pohled se zdá, že ta auta jsou podobná, ale když se podíváte blíž, právě těch pár detailů jako snížený podvozek, dvoubarevná 19 palcová kola, ostřejší přední maska, černá optika LED světel, zadní spojler a difusor dělají z Cupry o poznání hodnotnější auto. 120 koní navíc, špéra, a mít něco fakt hezkého a výjimečného za plus 100 tisíc? Bylo rozhodnuto.

Doplňková výbava . . .

K výbavě jsem přistupoval tak, že jsem si řekl, jestli bych byl ochotný za ní dát konkrétní peníze, ne jestli je to 1% nebo 2% navíc. Prostě jestli bych dal třeba 10 000 korun za tuhle konkrétní věc, ne jestli je to jenom směšná čáska v porovnání s cenou vozu.

Prvořadá byla bezpečnost a komfort, takže jsem neváhal nad adaptivním tempomatem s funkcí front assist, emergency braking asistant, line assist, asistent dálkových světel, asistentem jízdy v koloně. Nezaškt jsem jenom senzor únavy a nezapnutých zadních pásů, protože tohle mne spíš otravuje. . . Osobně mi chybí senzor vozidla v mrtvém uhlu. Tohle mi přijde na dnešní dobu celkem fail. Četl jsem výtky, že zpětná zrcátka jsou malá. To mi osobně nepřijde. Podle mne jsou dostatečná a vyzdvihuji taky jejich nádherný design. Taky jsem zaškrt přední a zadní parkovací senzory a zadní kameru, to je šikovný pomocník. Zadní kamera se rychle zašpiní, což je její negativum.

Navigaci již delší dobu řeším přes aplikaci Waze, tedy jsem zaškrtnul Full Link, co je promítnutí obrazovky aplikací z telefonu na infotainment panel. Bez online navigace si dnes jízdu neumím představit. To je taky důvod, proč jsem si normální offline navigaci za 30 tisíc do auta nepořídil. Taky jsem nezaškrt Connectivity Box, což je bezdrátová nabíječka telefonu, protože telefon bude vždy připojen přes USB kvůli Full Link a tím pádem se bude dobíjet.

Nejsem nějaký fanda hudby v autě, takže na to jsem v rozpočtu taky nemyslel. Musím ale říct, že zvuk je i v základu podle mne moc kvalitní a dostatečný! Digitální příjem rádia DAB jsem ale volil. Příjem DAB rádia je kvalitnější a když stratíte signál, který je zatím jenom kolem velkých měst, rádio se automaticky přepne na FM verzi. Cupra má jinak kvalitní anténu a signál je silný například i v blízké cizině. Digitální rádio, alespoň z mých zkušeností, chytíte v zahraničí ještě dál od hranic než FM.

Alarm je ve velkých městech na nic, protože si ho nikdo nevšímá. Elektricky ovládané sedadlo nemá paměť, tak nechápu význam tohoto doplňku. Navyše pod elektrické sedačky by se již nevešly celkem praktické odkládací skřínky. Taky úspora váhy cca 40 kg je u manuálních sedaček obrovská výhoda. Kessy je fajn, ale přijde mi předražené, navíc zvyk je železná košile. Winter Pack zaškrtla manželka, chybí mi vyhříváni předního skla, v dnešní době celkem běžná věc. Střešní okno jsem zavrhl téméř ihned, chci co nejvíc kompaktní nehoupací auto, skořepiny kvůli pasažérum vzadu jsem taky nebral, a kožené sedačky mi nějak nesedí. Naopak dělící síť mezi nákladním a osobním prostorem znamená možnost dát dozadu víc věcí co je pro nás hodně důležité. Praktickou one-touch roletku v kufru jde odložit pod dno, jen je nutné si přečíst návod, protože na první pohled není jasné jak to udělat.

Delší dobu jsme řešili akorát barvu. Mně se nejvíc líbila Mystery Blue a manželce Urban Silver. Byl jsem rozhodnut udělat v tomto kompromis, a nakonec jsem rád. K této, uznávám praktické barvě, se mi moc líbil packet Black Matt, který přidává matné prvky na kola a přední masku. Zrcátka a nápis Cupra jsou pak černé. K stříbrné barvě tenhle packet rozhodně doporučuji. Tím pádem dostalo auto design “the ultimate sleeper”, t.j na venek úplně obyčejného elegantního kombíka, ok s vytuněnými koly a dvěma výfuky, co ale v dnešní době nikoho nepřekvapí. Jenom červené strmeny brz a pár odznáčkú naznačuje vlka v rouše beraním. Musím říct, že tohle se mi moc líbí a jsem rád, že jsem manželku ve výběru barvy poslouchal.

4Drive nebo Front Wheel Drive . . . ?

O výhodách 4Drive je tu již pár článků. Já napíšu, proč jsem se rozhodl pro předokolku. Výhody jsou že předokolka je o 80 kg lehčí, je o 50 tisíc levnější a má o litr nižší spotřebu. Dojezd je ale u obou verzí podobný, jelikož nádrž je veliká 50 litrů a u čtyřkolky je to 55 litrů. Osobně si nepotřebuji honit ego na semaforech takže v tomhle ohledu mne výhoda o sekundy rychlejší 4Drive nechala chladnou. Naopak pružné zrychlení za sucha z 70km víš je kvůli nižší hmotnosti lepší u pohonu předních kol.

Ale co mne dostalo u předohrabu nejvíc, je samosvorný diferenciál přední nápravy VAQ. Auto je hravější, není tak nedotáčivé. Samosvor udělá vše proto abyste zabočili. Ta symbióza volant, plynový pedál cesta a řidič je s VAQ hrozně návyková. Ano nemůžete střelit plný kotel hned v apexu jako u 4Drive, nevytáhne vás zadek ze zatáčky na počkání, ale to mne osobně právě baví. I při nižších rychlostech a nižší tepové frekvenci si užijete zábavu. Auto má sportový feeling i bez 1g přetížení a závěti v kapse.

Pozor ale za deště a nepříznivých podmíek. Ano 380 Newtonmetr přední náhon může i v 70tce hrabat zmáčknete-li pedál agresivně. V tomto vás VAQ nezachrání protože ten řeší jenom přenos výkonu ze strany na stranu, ale ne ztrátu trakce na obou kolech. Chcete jezdit vždy a všude rychle nebo za deště jezdíte klidně, protože fyzika je fyzika? Chcete při řízení po okreskách o slunečném víkendu víc emocí a sportovní jízdy nebo maximální efektivnost vždy a všude? Chcete se hrát i při rychlostech, kde nemáte srdce v krku nebe chcete pokořit hranice oblokového zrychlení v zatáčkách? Podle toho se rozhodněte. Mne vyhovuje přední náhon víc, ale pozor určitě to neplatí univerzálně.

Jízdní vlastnosti . . .

Jízda tímto autem je zážitek. Nejvíc se mi na ní líbí, že je na vás jakou máte náladu a co chcete právě dělat.

Chcete komfortný přesun z bodu A do bodu B? Není problém zadáte režim komfort, zapnete adaptivní tempomat, který funguje skvěle, pustíte si rádio a jedete. Pozor není to žádny navzduchovaný odhlučněný dálniční gaučák, kde jedete 180-tkou a ani o tom nevíte! Je to pořád sportovní auto. Motor je vždy připraven vystřelit, tlumiče, i když komfortní, jsou pořád určené na vysokou přilnavost, máte 19 palcové kola s nízkym profilem a sportovní tvrdší sedačky. Rychlost a kontakt s vozovkou pořád cítíte či už tuhším převodem volantu, vysokým hlukem kol a motoru. Hodil by se DSG-7 nebo DSG-8. Přece jenom auto při 150 km/h točí 3500 otáček, což je na dnešní dobu i na benzínové auto docela hodně. Je to pak cítit i na spotřebě, která je u mne kombinovaná zatím 8,6 litrů. V režimu individual si pak můžete nastavit snížený výkon klimatizace a u DSG počítačem řízené házení “neutrálu” jedete-li pod 130 kmh a nejedete z prudkého kopce, tzv. Režim ECO. Tenhle režim ještě citělně sníží spotřebu. Pozor jenom na znovu vypnutí start-stop systému po jeho aktivaci. Ani po dálniční "ECO jízdě" 150 kmh nechcete nechat vyponout motor na první křížovatce a ničit si tak turbo. Dobrá zpráva pro přesuny po dálnici je, že dynamický podvozek se postará o pořád dostatečně komfortní jízdu. V individuálu si můžete taky nastavit adaptivní tempomat do režimu Sport, jestli vám přijde, že se auto rozjíždí v klasickém nastavení moc pomalu. Je úžasné, jak si auto můžete nastavit pro každou situaci, jakou právě potřebujete.

Lepí sa vám na zadek dálniční pirát v německé prémiovce, i když vidí, že vás brzdí pomalejší vůz? Chcete se trochu zabavit? Není problém. Jakmile se auto před vám zařadí do pravého pruhu, podřadíte páčkou na volantu o dva stupně dolů a zmáčknete plyn. Při jakékoliv rychlosti a jakýchkoliv otáčkách se auto sebere a vystřelí jako raketa vpřed. Motor je prostě úžasný. 380 Nm v tak velkém rozsahu bez větší turbodíry je něco neskutečného. Máte skoro pocit, že řídíte atmosféru. Navíc máte klidně o pár set kilo lehčí auto než borec za vámi. Když pak zvolníte a po pár dlouhých minutách vás těžkotonážník doběhne, skoro vždy se jeho řidič ohlíží, jestli správně vidí, že se od něho takhle úplně lehce bez problému a na počkání odlepil nějaký Seat. Seat Cupra ST s DSG váží podle výrobce 1466 kg, co při 300 koních dáva 204 koní na tonu. To je mimochodem hodnota sedmičkového bavoráku nebo Audi A8 s 3 a víš litrovými šestiválci. Ale nejde jenom o zrychlení, často se setkáte s nedočkavci například při sjíždění. Nejlepší jsou 180 stupňové táhlé sjezdy z dálnice, kdy vy jenom zatočíte volantem a na konci zatáčky už nikoho v zrcátku nevidíte. Když chcete setřást agresivní řidiče, je toto auto moc praktické a přitom si užijete celkem legraci.

Chcete trochu zábavy na okreskách? Taky žádný problém. Přepněte do režimu Cupra, řízení a podvozek se zpevní, převodovka řadí ve vyšších otáčkach a hlavně zapne se hlavní zbraň předokolky Seatu Leon Cupra, samosvorný diferenciál VAQ. V režimu individuál si pak můžete nastavit třeba měkčí podvozek, když je cesta špatná, nebo jenom zapnout VAQ. To auto nemá konce, v jaké rychlosti ještě zatáčí bez nejmenší nedotáčivosti. Všechno je navíc velice bezpečné a stabilizace se postará o nápravu případných chyb. Jinak stabilizace se dá v režimu Cupra úplně vypnout, co taky už dnes není běžné. Pozor ale, žádné zvukové divadlo se ani v tomhle režimu nekoná. Tzv. Sound Actuator rozrezonuje torpédo pod předním sklem a tím jakoby "přenáší" zvuk motora do interiéru. Samožejmě tohle nejde srovnávat například s výfukovou sonátou c dur od Akrapoviče. Někomu může ale tahle na venek nenápadnost právě vyhovovat. Tato verze již nemá klasickou ruční brzdu. Nejsem si ale jistý jestli v kombinaci s brutální dotáčivostí způsobenou samosvorem vůbec má ještě nějaký smysl. Velká výhoda elektronické "ručky" je funkce auto-hold, s kterou nemusíte stát na semaforu pořád na brzdě. Kombinace DSG, line assist, adaptivní tempomat a auto-hold dokáže v koloně auto bez zásahu řidiče úplně zastavovat a rozjíždět.

Full Link . . .

Full Link mne moc potěšil. Kvůli Waze jsem si pořídil telefon s Androidem. iOS momentálně ještě Waze přes Full Link nepodporuje. Volil jsem telefon přímo od Googlu, Google Pixel kvůli jistotě kompatibility. Na fórach jsem četl, že některé telefony nemusí být kompatibilní, Pixel funguje perfektně. Oficiálně aplikace Android Auto není ještě v Českém GooglePlay dostupná, ale dá se jednoduše stáhnout z webu. Pak je nutné stáhnout z GooglePlay aplikaci Waze. Když si na mobilu spustíte Android Auto, Waze tam, nevím proč, neuvidíte, ale když připnete telefon k autu, tak se tam objeví a všechno je v pořádku. Můžete si vybrat, jestli chcete navigovat Google Maps nebo Waze. Bavíme se pořád o Beta verzi, takže má to pár much, např. že si místo, kam jedete, musíte nejdřív navolit v mobilu a až pak připojit k autu. Při vyhledávání textem přímo v autě nějak neumí najít cestu. Při hlasovém zadávaní to zase funguje v pořádku, takže to musí být jenom nějaký bug. Věřím, že to je jen otázka času, až to opraví. Až takový problém to není, člověk si navolí trasu dopředu doma v klidu a pak jede. Už vám ukazuje i maximální povolenou rychlost, co předchozí verze pro Android Auto, pokud vím, neměla.

V červnu ohlásila firma Apple, že od verze iOS 12 bude jejich systém Car Play podporovat Waze a Google Maps. Dočkat bychom se měli již na pozim. Už se moc těším až to otestuji.

Silné stránky

- Skvělý motor, to je neskutečné v jakém rozsahu otáček pracuje a jak se umí hned zvednout bez turbodíry. Není to úplně atmosferický pocit, ale rozhodně velký pokrok v technice přeplňovaných motorů.
- Auto neskutečně dobře vypadá. Z venku a podle mne i zevnitř. Digitální štít je úžasný, člověk má pocit že sedí v prémiovce. LED světla s automatickýn naklápěním podle váhy a rychlosti a krásny a funkční interiér v základu!
- Samosvorný diferenciál VAQ je hrozně návyková věc. Podvozek je skvěle naladěn. Multi-link zadní náprava je samozřejmostí. Je to sportovní auto se vším všudy. Progresivní řízení kdy zatáčení volantu a kol je nelineární je úžasné a dopomáhá sportovosti vozu.
- Dynamický podvozek DCC. V režimu konfort je i na 19 palcových kolech auto velice pohodlné. Je neuvěřitelné jaký obojživelník pro konfortní jízdu a sport Cupra je. Stačí zmáčknout jedno tlačítko. Je obrovský rozdíl jak se auto chová v různych režimech.
- Pomocné systémy jako line assist, adaptivní tempomat, výborný dešťový senzor, senzor světel a dálkových světel fungují na jedničku a nikdy mi neudělali medvědí službu. Dobře není to úplně 100 procentní ale 95 určitě. Line asist jsem zažil i lepší, ale základní účel splňuje. Adaptivní tempomat se dá nastavit na sportovější režim, který mi perfektně vyhovuje. Potěší sklopení pravého zrcátka při couvání kvůli obrubníkům.
- Kvalitní zvuk a dobrý přijem rádia již v základu. Jestli nejste hudební fajnšmekři, úplně bohatě to stačí.
- Kvalitní dvouzónová klimatizace s automatickým zapnutím vnitřní cyrkulace v případě identifikace zhoršeného ovzduší. A hlavně její pořád klasické ovládání! Proč měnit něco co léta skvěle funguje?

Slabé stránky

- Chybí DSG 7 nebo DSG 8, při ježdění po dálnici, bych tohle kvůli spotřebě moc uvítal. Spotřeba je ale i tak na 300 koňové auto celkem příznivá. Po dálnici jedete kolem 8 litrů s předpisovou klidnou nohou. Převodovka občas dělá věci trochu jinak, jak bych to dělal já, pořád máte ale možnost řadit si sami. Při zrychlování si DSG zaradí samo i v manuálním režimu, co občas naštve kvůli zdvojení. Manuální řazení pákou je jako u všech aut od VW nesmyslně obrácené, takže převodovku ovládáte jenom pádly pod volantem. Ty nejsou moc prémiové, ale jsou celkem funkční.
- Nemožnost vybavit Cupru senzorem mrtvého uhlu a vyhříváním předního skla. Tohle bych si určitě doplatil. Taky nemožnosť připlatit si automatické otevírání kufru. Ručně je to na dnešní dobu celkem otravné i když ušetříte nějakou váhu. Jinak kapota nemá plynovou vzpěru, ale to mi osobně nevadí, protože jí otvíráte málo a ušetřili jste zase pár kilogramů a korun. Zadní kameru třeba často čistit, protože je na místě, kde se vám rychle zanese.
- Paměť v elektrických sedačkách pro víc osob by se hodila, bez toho podle mne nemají smysl. Taky se již bavíme o značné hmotnosti navyše, takže věřte mi, za manuální ovládání budete nakonec rádi. Sedačky mi přijdou trochu tvrdé, ale tohle je otázka, co kdo preferuje. Samozřejmě, znovu sa bavíme o sportovním autě. Rozhodně jsou pohodlné a Alcantara je výborná alespoň teď když je nová, nevím jak se opotřebuje v čase.
- Malá jen 50ti litrová nádrž.
- Infotainment není úplně intuitivní. Je kvalitní a hezký, jenom položky v menu nejsou podle mne dobře rozloženy. Člověk se natrápí, než se to naučí ovládat. Při startu je celkem pomalý, než se asi načte do paměti, nevím. Rozlišení obrazovky na dnešní dobu taky nic moc. Úplně to kontrastuje s digitálním štítem který má rozlišení z 21. století.
- Odkládací prostory nejsou moc dobře vyřešeny. Je jich dost, jenom nejsou prakticky rozděleny např. dvě velká kafe nebo 1,5l flaška se vám tam lehce nevejde.
- Přijde mi, že palubovka není dokonale černá, a za slunečních dní se odráží od skla. Není to nic strašného jenom jsem byl zvyklý na černou čerň.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Po záběhu jsem chtěl vyměnit olej. U mého nejbližšího autorizovaného servisu v Praze jsem nepochodil. Na online objednávku nereagovali, telefón nezvedali, když jsem tam zajel osobně měl jsem pocit, že otravuji a řekli mi nějaký nesmyslný termín. No nic olej vyměním mimo Prahu. Příště to zkusím u níže zmíněného Pražského prodejce, i když ho mám dál od domu. Zůstává jen věřit, že servis mají lepší než prodej.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Porovnal jsem ceny na Slovensku, v Rakousku a v Čechách a byl tam byl docela rozdíl. Nejdražší vyšlo auto v Rakousku a nejlevnější v ČR. Myslím že je to kvůli daní z luxusu nebo něčeho podobného na Slovensku a nějakou daní i v Rakousku. V ČR je tedy Cupra ještě v průměru o cca 15% levnější než u sousedů! Přirozeně jsem začal Prahou. Nebudu jmenovat, ale zklamal mne přístup. Cupru jako předváděčku neměli, prý aby se mladí kluci nechodili vybláznit. Tohle fakt nechápu. Vyřešit tenhle problém je tak snadné, jen stačí trochu přemýšlet. Tak jsem zajel do Brna do Louda Auto a tam to bylo o něčem úplně jiném. Prodejce pan Ing. Vrecník, je bývalý automobilový závodník, nic nebyl problém. Měl na předvádění skoro všechny verze. Sám mi ukázal, co Cupra dokáže, když to člověk umí. Ještě že jsme nevzali na jízdy manželku, to by nedopadlo dobře. Samozřejmě mohl jsem si auto nakonec objednat v Praze, ale prostě raději dám své peníze lidem, kteří mají o mne zájem a sdílí mé nadšení a za tu cestu do Brna mi to stojí. Auto objednáno 25.10.2017. Auto dodáno 24.4.2018 a musím říct, že volba Louda Auto Brno se osvědčila. Měl jsem problém se zápisem vozu, protože jsem musel v ten den do Rakouska a hold státní správa v úterý odpoledne nepracuje. Pan Vrecník mne hned vzal svým autem na zápis někam, kde měli mít otevřeno do 14:00 a i když jsme to bohužel nestihli, zapůjčil mi pak bez problémů na jeden den náhradní vůz. Sám mi pak vybavil na druhý den značky a ještě na mne počkal po pracovní době, až si auto převezmu, abych si nemusel brát další den dovolenou. S tak skvělým proklientským přístupem se člověk jen tak nesetká.

 


Přidat názorDiskuse: Seat Leon ST Cupra 2.0 TSI 300k DSG6

Další vozy Seat Leon



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8
provozní náklady
8
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
9

Více o modeluSeat Leon 5F (od 2012)
Seat Leon Cupra – Rychle, zábavně a levně Seat Leon Cupra – Rychle, zábavně a levně

Hledáte silný kompaktní hot-hatch a nemáte tolik…

Ostrý hot hatch ještě ostřejší! Přivítejte Seat Leon Cupra R Ostrý hot hatch ještě ostřejší! Přivítejte Seat Leon Cupra R

Naznačovaná vrcholná verze Seatu Leon Cupra je realitou.…

 





Blesk.cz

Hacker se snažil prodat tajné americké vojenské materiály. Nikdo je ale nechtěl

Hacker se snažil prodat tajné americké vojenské…

Že hackerům nestačí jen dokonalá znalost počítačů a internetu, ale musí ovládat i řemeslo prodeje, ukazuje…

Řezník tygrů z Berouskova zooparku: Pytlák bez zbrojního průkazu organizoval lovy zámožným

Řezník tygrů z Berouskova zooparku: Pytlák bez…

V dřevěné chatrči se povalovaly mrtvoly chráněných zvířat, všude byly jejich kosti a maso. Kolem byla špína a…

 

iSport.cz

Výborně! Hermannová se Slukovou jsou na ME v semifinále, uspěli i muži

Výborně! Hermannová se Slukovou jsou na ME v…

Plážové volejbalistky Barbora Hermannová a Markéta Nausch Sluková budou hrát na mistrovství Evropy v Nizozemsku…

Fanoušci žasnou nad Čechovým tělem: V létě snad nevylezl z posilovny!

Fanoušci žasnou nad Čechovým tělem: V létě snad…

Petr Schwarzenegger? Neuvěřitelný Hulk? Nežije ten člověk v posilovně? Fotbaloví fanoušci se diví nové vizáži…

 

Reflex.cz

Íránec v německém autobuse pobodal 14 lidí a chtěl utéct. Dva lidé jsou zraněni vážně

Íránec v německém autobuse pobodal 14 lidí a chtěl…

Útočník v autobuse v severoněmeckém přístavním městě Lübecku dnes zranil nožem 14 lidí, z toho dva vážně.…

Nekorektní zápisky z jihu: K ouzu patří led, k Řecku Makedonie a Ježíš byl Řek

Nekorektní zápisky z jihu: K ouzu patří led, k Řecku…

Před pár týdny zasáhl sever Řecka, přesněji Makedonii, hurikán. Ano, Makedonie je řecký kraj, oblast plná stop…