Recenze

nxue (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Citroën C2 1.6 16V 92 kW

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 24× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C2, foto 1 Citroën C2, foto 2 Citroën C2, foto 3 Citroën C2, foto 5 Citroën C2, foto 6 Citroën C2, foto 7 Citroën C2, foto 8 Citroën C2, foto 9
Citroën C2, foto 10 Citroën C2, foto 11 Citroën C2, foto 12 Citroën C2, foto 13 Citroën C2, foto 14 Citroën C2, foto 15 Citroën C2, foto 16 Citroën C2, foto 16 Citroën C2, foto 17 Citroën C2, foto 18 Citroën C2, foto 19 Citroën C2, foto 20 Citroën C2, foto 21 Citroën C2, foto 22 Citroën C2, foto 23 Citroën C2, foto 24 Citroën C2, foto 25 Citroën C2, foto 27 Citroën C2, foto 28 Citroën C2, foto 29 Citroën C2, foto 30 Citroën C2, foto 31 Citroën C2, foto 32 Citroën C2, foto 33 Citroën C2, foto 34 Citroën C2, foto 35 Citroën C2, foto 36 Citroën C2, foto 37 Citroën C2, foto 38 Citroën C2, foto 39 Citroën C2, foto 40
 

Technické info

Přezdívka auta red hot chilli Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:113200 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 143 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.9 maximální rychlost [km/h]: 202 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 224 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.9

Popis vozu

Je to 7 citroën v pořadí ve kterém jezdím (mimo tedy těch citronů ostatních v rodině, jinak předešlé vozidla jsou nebbo byly nissan Prairie, VW Jetta, renault Chamade, passaty, firemní Q7, octavie atd - koromě nissana se jednalo o auta firemní - ne moje. Nepočítám firemní vozidla - často nové nebo zánovní - spíše nebo všechno Němci, no jednoduše řečeno, zůstal jsem u této značky citroën. Ale předem bych chtěl napsat, že opravdu nechci značku kdoví jak vychvalovat - prostě ji subjektivně mám rád - oblíbil jsem si ji po uplynutí řady let a zkušeností s náklady nevídaných a neustálých oprav mnoha jiných vozů.

Tento model citroën C2 VTS mám opravdu proto, protože jsem si jej prostě přál na hraní a pomazlení. A pravda také - musel jsem si na něj poctivě nastřádat koruny do prasátka. Pro případ potřeby většího vozidla (stěhování větších předmětů atd), není problém využít větší Berlingo od mé mamky ona si mezi tím mile ráda zazávodí v mém, protože ona je takový nevinný čertík :-).

C2 patří mezi "menší" vozy, což jistě neplatí pro řidiče a ostatní pasažéry uvnitř vozidla. Tam je místa až příliš (na křesle spolujezdce při odsunutí dozadu nohama pod palubní desku nedosáhnu,když jsem si sedal v práci např. do octávie ale pozor, mám na mysli tu jedničkovou s tou dvojkovou je to již možná srovnatelné, no ale přecijen jsem zde uvedl zrovna jedno tedy dle škody rodinné vozidlo a dle jiných asi menšího vozidla C2. také u octavie II vidím, že vypadají uvnitř hezky - i tak je to hezké rodinné auto), zůstal mi rozum stát, jak je ta jedničková octavia uvnitř nepohodlná, stísněná a použité materiály, takové auto pane bože ne (a to vůbec nejsem nějaký vysazený, který chce kritizovat druhá auta), což tedy zrovna u cestovního auta by malinko být mohlo (samozřejmě tady toto co jsem napsal může být pouze můj nějaký pocit, kdybych měl napsat zda se mi například auta škoda líbí - tak rozhodně ano) Když to tedy porovnám tady s recenzovaným VTS modelem - (pravda nejsem nejvyšší druh člověka - 178 cm). Auto je uvnitř dokonce o 2 cm širší než je roooomster, takže když ta škodovka dostala tak příhodné slovo pro prostorný vůz, tak zde si alespoň člověk může udělat sám obrázek o tom, zda je C2 pro pasažéry malá. Opravdu malá vypadá, do chvíle jak ji vidíte stát např. vedle fabie, robustní karoserie, výše posazená boční okna, dávají také větší pocit bezpečí. Dávám sice do srovnání zrovna škodu, ale to jen proto, protože je lidé nevíce znají a tak hodně lidí jiným pomáhá přirovnat nějaké auto se škodovkou. Kožený volant je možné seřídit v obou osách, podobně i velmi variabilní jsou sedadla, což každému umožní si najít tu správnou polohu. Vzadu má každý člověk své vlastní křeslo - variabilní mnoha způsoby, včetně sklonu. Místa tam má člověk dostatek a to se stále bavíme spíše o autě na hraní a pro radost - nejedná se o rodinný vůz. K tomu jsou postaveny spíš C4ky popř. C5ky. Sedadla mají perfektní boční vedení a jsou tvrdá, vysoká, prostě boží - příjemná, což nebylo u mých předešlých citroënů zrovna pravidlem (vyjma xantie).. Zase je ale asi jasné, že v tomto případě VTS je to spíš nutné a tak by byl průšvih, kdyby tomu tak nebylo.

Mezi aktivní bezpečnost bych řadil, např.: ABS/ESP/ASR/EBD (možnost deaktivace), pyrotechnické předpínače. bezp. pásů, 4x airbag, deaktivace + isofix, brzdový asistent při panickém brždění, více vystužené boční dveře, výstražná světla při náhlém brždění, automatické zamykání (možnost samozřejmě dle potřeby cokoliv deaktivovat), velmi tuhá karoserie viz oficiální testy (bohužel jsem v testech našel pouze klasickou C2)..
Výbava např.: - pal.PC, omezovač rychlosti, dešťový senzor (ten pracuje perfektně), vše v elektrice, okénka s citlivostí proti přivření např. prsů, zpětné zrcátka, jsou automaticky sklopná, (tak ale toto tam snad ani být nemuselo - přeci jen se jedná o spíš sportovnější vůz, který jinak s běžnou C2 nemá nic společného, už jen odlišným podvozkem, agregátů, až po interiér), autom. digit. klima, klimat. přihrádka, automatický senzor světlometů a přístrojové desky (možnost manuálního zásahu), follow home funkce světlometů, centrál na DO s dvoustupňovým super zamykáním, někdy až otravné hlášky palubního PC na kdejakou věc co se autu nelíbí, na kterou řidič zapomněl - no ještě že to vše jen vypisuje na centrální display a nemluví o tom apod..
Rád bych dodal, že má celý systém vozidla inteligentní dohled nad veškerou elektronikou při zastaveném motoru a skrz ochranu proti vybití baterie počítač sám vyhodnocuje dle stavu úbytku napětí, (který z pravidla jde od nejsilnějšího odběru z baterie) postupně deaktivuje - a to obzvlášť, když se tam nachází zásuvka na 220 Voltů - určitě příjemná věc, třeba k dobíjení laptopu, kamery na dlouhých cestách bez možnosti zásuvky.
Díky tomuto eko módu nemůže dojít k vybití akumulátoru, což v jistém ohledu také patří mezi bezpečnost, když si člověk představí, že někde mimo město či na dovolené někde v lese bezhlavě využívá zásuvek v autě, jako by bylo napojené na Temelín. Vím že to mají auta vcelku běžně, ale to jsem chtěl jen tak zmínit, že se mi to opravdu nezdá být špatné.
To vše si myslím, že je zároveň příjemné, alespoň nějaké ty bezpečnostní prvky.

O tomto autě není problém najít na netu recenze, ovšem hodně mne překvapila spotřeba, protože samozřejmě již dlouho před tím jsem si o autě kde co přečetl a ptal se lidí na jejich nejrůznější zkušenosti. Kdyby zde již tento model VTS kritizován byl, již bych zde nepsal a ani s tím neotravoval, ale protože tomu tak není, rozhodl jsem se pár písmen napsat.

Spotřeba, o které v recenzích tak hojně píší: Auto jsem si i přes to, že jsem o něm toto všechno četl, pořídil - prostě byl to můj sen a basta. Kdyby to bylo o pár deci na 100km, tak bych se zde ani nenamáhal nic psát, ale protože má auto ve městě spotřebu 6,7 litru (září) na 100 km, nemohu se naprosto shodovat s uvedenými hodnotami v recenzích.
Samořejmě spotřea při různém stylu jízdy vždy bude mírně odlišná. Je mi nyní asi jasné, že testovali nový a nezajetý motor, když uváděli spotřebu 9 litrů a podobně (dokonce jsem někde četl 9,9 litrů (asi měl nějaký teoretik zatáhlou ručku :-) nebo jezdil po městě 190. Tak nějak jsem s tím počítal i já, ale není tomu tak a už vůbec ne, když jedu někam mimo město. Je ale pravda, že nejezdím 200 km/h. popravdě, ten čertík ale láká, to auto, jako by se na to těšilo! Po městě také jezdím tak jak se prostě má, spotřeba ale velmi k mému údivu příjemná. V zimním období samozřejmě jako u každého motoru spotřeba jde o litr výš.

Sílu a vlastnosti auta spíš využívám ke svižnému a bezpečnějšímu předjíždění a podobně, je dobré vědět že to má prostě v záloze kus sebejistoty a až dost výkonu pro případné - díky tomu bezpečnější manévry, pokud člověk za jízdy přemýšlí hlavou a ne machrováním Nejezdím jako nějaký strejda co vozí vzadu plato vajec.. To auto je prostě na svižnější jízdu dělané, pro můj pocit prostě boží.
Věřím ale, že pokud budu jezdit jako šílenec - dostanu se na jinou spotřebu - což jistě není problém se dostat s jakýmkoliv autem.

Auto je při běžné jízdě velmi tiché, až ve vyšší rychlosti se motor i se svým příjemně laděným výfukem ozve - však se jedná o sportovně laděné auto, takže toto zde asi také řešit nemusím. S tímto záměrem bylo vozidlo navrženo, nejedná se o konzervativní dálkový kombík..

Na nerovnostech se ozývají zadní dveře a tady přidávám kritiku, jako jsem se dočetl i v recenzích a jak to píší i ostatní majitelé C2jek:
Platí to i pro VTS: Jelikož je zadní víko 2 dílné a vrchní díl při zavírání má i pro mne z nepochopitelných důvodů zámek pouze na pravé straně vodorovně, spodní díl má už ale zase zámky po obou stranách svisle - což je logicky důvodem onoho občasného pazvuku na nerovné vozovce. (Nakonec jim tuto věc také odpouštím, opravdu jako by na světě nebyly závažnější problémy na vozidlech). Co se týká materiálů - to auto nevykazuje žádné užíváním u mnoha aut známé opotřebení, jako například ošoupané, či prosezené sedáky, nebo jakkoliv časem degradovaný vzhled palubní desky, plastů, volantu, ovládacích prvků nebo já nevím ještě čeho, na některých z obrázků interiéru se na to dá i celkem hezky podívat. A opět vzhledem k cenové kategorii a třídě auta bych si snad ani stěžovat nemohl. I když katalogová cena VTS, byť v základu - který má také asi snad vše - no cenu si najděte. Možná by někdo řekl, že posadili laťku kapku výše, ale tak ten pocit se rozplyne a v tom momentě, si to auto koupí prakticky vás. Já to auto koupil samozřejmě jako ojetý vůz. V salonech, jako novinka byl ale za cenu mnoha lidem vysoká a tím možná i zklamáním. I když kvalitativně to auto nelze srovnávat s běžnou C2 - má jiný podvozek jiné tlumiče, strmější řízení, tvrdé nastavení podvozku, jinak řešené výstuhy, deformační části s paměťovým efektem atd.
Ještě bych dodal - díky konstrukci zadních dveří podle mého názoru nesvítila jedna strana osvětlení zadní SPZ. Výměna žárovek trvala asi minutu. Je to fajn řešené, což se týká veškerého osvětlení, nebo je to tím, že mám tak tenké ruce a všude je strčím?

Za originální 1DIN rádio, které určitě špatné nebylo, jsem si tam namontoval 2DIN, ale to hlavně z důvodu konektivity bluetooth, skrz případné telefonování za jízdy, skrz navigaci také, protože není tím pádem důvod věšet navigace někam jinam. A protože je v autě standardně z výroby 8 reproduktorů, tak je to další důvod, si naladit zvuk dle svých představ. Namontoval jsem sice subwoofer - ne k vůli rámusu, ale skrz kvalitní poslech. Couvací kameru, která u rádia byla jsem úmyslně nemontoval, jelikož v mém případě opravdu nesmysl.

Co se týká nějakých závad, nebo poruch, tak o autě mám kompletní detailní historii a tak mohu také připsat:

Při těchto najetých km a tomto stáří:
Měněno ložisko ve předním levém náboji, druhá baterie - preventivně, měněno gufero na levé poloose, s tím vyměněn převodový olej a při najetých cca.80 tis km měněn alternátor, původní vykazoval závadu (jednalo se vadu z výroby), ještě kdysi měněny tyčky stabilizátoru.. Dle mého názoru (na vozidlech si pokud možno dělám vše sám) to vše je o to více levnější a dělá to člověku radost, že ví, co si udělá to má. Na ujeté km a věk to není nic hrozného (u citroënů to ale beru už po těch letech stejně jako podmínku a samozřejmost) - dle mne naprostá pohoda a běžné opotřebení - kor když vezmeme v potaz naše silnice. Podvozek sakra velmi spolehlivý, sebejistý, např ESP zasahuje naprosto úchvatně, nádhera - mimo jiné vše je původní (jasné chápu, že 113 tis km nic není a takovou bezproblémovou výdrž zvládne spousta aut při poctivé údržbě), jiné závady nejsou. (Auto je velmi tvrdé, při ostré jízdě až k hranicím fyzikálních zákonů se auto chová a řídí krásně spolu s řízením, které adekvátně dle stylu jízdy ztuhne či povolí, je to ale jeho charakter, tak to je také jasné - to auto si člověka omotá kolem prstu. Ramena, čepy, poloosy, manžety atd, vše je původní.

Ve 110 tis měněny sice dříve rozvody a brzdové obložení + klasická kontrola kompletního brzdového systému a podvozku. (Prevence skrz dané stáří) a vůbec, těšil jsem se, že si budu moci s autem pohrát i v tomto smyslu a nejen stále z pohledu řidiče.

Zatónoval jsem zadní partie vozidla, i když vzadu nemusí být certifikace - raději jsem si polepil certifikované a schválené na našich komunikacích skrz klid, já nevím, třeba u STK atd. Fólie jednak chrání interiér vozu od ne moc příjemného UV záření, ale hlavně v létě je v autě při nasednutí znatelně příjemněji, klimatizaci moc nemám rád.

Nějaké čipování motoru by mne ani nenapadlo, protože nejsem žádný blázen a už i tak je to pro mě dostačující, co ten motor s tím autem dělá, nádherná akcelerace, ovšem to mohutné co ten motor ukazuje, je cca od 3500-4000 a následně konstantně až do omezovače ale s ochotou a nádherným zvukem do cca (202 km/h - omezovač) Nevidím také důvod na tom cokoliv měnit, nechám tak jak vyrobil Francouz. Chtěl bych zopakovat, že s tím autem neblázním, vyzkoušet jsem jej musel, aby člověk věděl, co si může v nouzi dovolit. Udělal jsem si na něm ještě nějaký ten decentní polep, prostě pár nápisů jsem vyřezal na plotru, které tomu autu právem patří.

Je to Francouz, proto ho také mám, každý má svůj rozum a z nějakého důvodu si tu svou značku vybere.
Já do stejné řeky vstoupil již po sedmé, naše rodina do ní vstupuje také stále a pokaždé si říkám, proč bych to vlastně dělal, pokud bych za to měl jakkoliv trpět - tak to určitě ne - stroj má přece člověku sloužit, je jistě možnost si dnes vybrat mezi nezpočtem značek a druhů aut.. Citróny pro mě odpovídají kvalitou, spolehlivostí, bezpečností a čímkoliv jiným vzhledem ke své ceně a následným servisem - kde si i tak vše mechanického mohu udělat sám. (Do servisu to auto nikdy nedám, až na pravidelné preventivní napojení na PC u známého) Opravy, údržba včetně náhradních dílů byly u předešlých citroënů vždy v mezích pro normálního smrtelníka.
To co naprosto běžně slýchám od přátel vlastnících různé přední německé značky a jejich historky se zapeklitě drahými (hlavně i hodně závažnými) závadami. U Citroënu se mi to zatím nestalo, ale to není citroënem a ani jiným autem, je to o prevenci a průběžné kontrole. U této značky jsem zůstal, přitom v realitě můj oblíbenec byl a je například vždy nissan - bylo to prostě kdysi mé první auto.
Ale skrz vyšší ceny dílů a horší antikorozivní ochraně karoserie jsem raději zůstal stát nohama na zemi.

Líbí se mi, jak na nějakém francouzském autě někomu jen třeba praskne žárovka a okamžitě se hned všichni sletí jako sršni a už to začíná: Jéé už zase Francouz, zase "porucha" honem dáme to do novin :-) (zajímavé, je to, že zrovna praskáním žárovek u tzv. jednookých fábií, to již nikomu asi jako porucha nepřijde :-) ) a stále to člověk slyší - tak toto mne vždy opravdu alespoň od srdce rozesměje a jdu zase s úsměvem na tváři dál..

Proč se mi také již kdysi citroëny zalíbily - byla jejich standartní špičková povrchová úprava karoserií vynikajícím a nešizeným zinkováním - proto nikdy není problém s korozí.A při nehodě, pokud auto pouze vyklepou, tak se poničí povrchová úprava a koroduje jako běžně nepozinkované auta.

Ještě zmíním převodovku o které se v recenzích také často píše. Jak píšou - má krátké převodové stupně, tak jak je to u aut této povahy zvykem, což znamená, že při normální jízdě člověk jezdí prakticky stále na pětku, protože tu je možné bez problémů zařadit na rovném úseku již při 45km/h, aniž by se trápil motor. Řazení mi nepřipadne až tak nepřesné, ale přeci jen jde první o zvyk Je to u citroenů dáno technologií - toto málo kdo ví a tak rozumbradové to odsoudí, slovem nepřesné řazení - pozor - má to své opodstatnění, proč to tak francouzi stále dělají do dnes - občas můžete slyšet, teoretici to nazývají "gumové řazení", - řazení má mnohem delší životnost a je to dáno právě odlišnou konstrukcí mechanizmu od řadící páky k motoru, málo kdo ví - škoda a proto to Francouzi neustále takto cpou do aut, takže teoretici se budou i nadále rosplývat nad tím, jak ten Francouz zase gumově řadí a jak to ti francouzi neumí a já budu zase šTastný, že v tom autě je opět spolehlivé řazení.
Motor je celý suchý, nikde nic neprosakuje i když je pravda, že má ujeto cca zatím jen 113 tis. km.
Později rád přidám i fotky podvozku...



Silné stránky

Pro mě malé velké auto, které chytne za srdce.

Slabé stránky

Jistě nespočet slabých stránek, kdo netouží po tomto charakteru auta.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

uvedeno výše, případně další zkušenosti připíšu.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Dobré.

Citroën C2 VTS 1.6 16V

Auto připadne už originál z výroby decentně provedené. Jak podvozek, tak vzhled, včetně kvality.

 

Novinky v recenzi

24.7.2014 09:15

Otisknutá zpráva Škoda Octavia II

Dovolil bych si zde jen otisknout, jednu reakci na dopisování si s jedním majitelem tohoto vozu Škoda Octavia II. Tento člověk je sám velmi pečlivý mechanik, a ví, jak je třeba zacházet s auty. Dovolím si to zde otisknout ne skrze nějaké degradování tohoto auta, ale ba právě naopak - velmi mne mrzí, že se dovídám neustále takováto fakta, protože mne osobně se právě tento model Octávie velmi líbí a kdybych měl třeba děti, tak vím, že by to byl stejně k tomu adekvátní citröen ale i tak by se v mé hlavě okamžitě promítla i právě tato škodovka potažmo spíše VW koncernové vozidlo, dokonce se o ní zmiňuji v mé "recenzi" a jen bych chtěl dodat, že shodou okolností, jeho předešlá dvě vozidla byly od značky Citroën - potřeboval ale jiný typ vozidla skrze rozrůstající se jeho rodinku a tak si tentokrát vybral právě tuto Octávii, která sa
e mi ale opravdu líbí :

Ahoj Peťo,
no právě mě sere skutečnost, že octáva nemá nic najeté a je 4 roky stará. Má teda najeto 96000km. Kdo kdy viděl klima kompresor tak rychle v háji i s výměnou celé soustavy. Dnes umí každý dělat jen šmejd. Jak jsi psal není to dnes o značce. Další větší investice bude nejspíš spojka a dvouhmotový setrvačník. Spojka už rachtá a setrvák začíná cukat autem. Je to strašná doba.

Měj se

Jarek

23.7.2014 09:20

C2 VTS

Jen škoda, že tu není alespoň ještě jedno jakékoliv povídání o tomto C2 VTS :-(

19.7.2014 18:07

Spotřeba po delší době + STK

Po delší době přidávám zase spotřebu. Město 70 %, Mimo město těch zbylých 30% Je
ale pozor je to asi díky moc teplému počasí 5,83 litru.
Při ostré jízdě, aby to bylo přesnější: 6,4 litru na 100km
Čím více člověk s něčím stále jezdí zároveň se i sníží spotřeba na zvyk efektivně agregáty používat, to je jasné..
Auto bylo jsem byl tento měsíc na STK a dostal jsem tam pochvalu, tak to jsem se chtěl pochlubit. Brzdy naprosto žádné rozdíly, vzájemně na sobě.
Ale jedna věc přeci byla, což si tedy stejně hned udělám - při zatažení ruční brzdy se kontrole zdálo, že trochu míň reaguje na ruční brzdu. Je to hlavně asi tím, že ručku zásadně nepoužívá - to je to dobře nebo zle. Pouze v kopci samozřejmě ano.

8.4.2014 18:31

Jaro 2014

Opět se otepluje a s tím také zase spadla spotřeba v městském provozu pod 7 litrů.
I když pravda, tato zima nijak výrazná nebyla...
Udělal jsem si na jaro takovou vizuální kontrolu auta na zvedáku - podvozek, agregáty atd...

5.10.2013 18:51

Tónování skel a ochrana podvozku...

Jemně jsem zatónoval zadní skla s atestem - je to určitě i vzhledné, ale právě také skrz nižší průnik UV záření, tím i nižší teploty uvnitř vozu. Na přední části auta bych tyto blázniviny asi nedoporučoval. Přeci jen výhled na chodce a cokoliv jiného je důležitější...
Přidávám také pár snímků povrchové úpravy podvozku a dutin. Možná, někdo by si řekl - u pozinkovaného auta je to nesmysl, ale dělám to spíš pro zábavu a pro radost, takže se stalo.

5.10.2013 18:39

Brzdové obložení Bosch

Zapoměl jsem se podělit o informaci, která se týká koupi kompletního zakoupení brzdových kotoučů a obložení Bosch. Zatím není čas, ale možná z jara to vše vyměním za ještě "!původní!" díly, zatím důvod není..

5.10.2013 18:35

Spotřeba

Opět se ochladilo a spotřeba pouze v městském provozu se mi zvedla na 7,1l/100km - ranní teploty 0°C. Mimo město neměřeno.


Další vozy značky Citroën



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
10
výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
9

No se zavazadlovým prostorem, je to naprosto nepochopitelný dotaz. Já tomuto vozidlu namohu přeci dávat 1 bod, za jeho zavazadlový prostor, když auto bylo navrženo pro naprosto jiné věci, není to dodávka a tak tahle otázka je prostě nepoužitelná.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…