Diskuse

Citroën C2 (2008)

5.8.2013

Auto jsem si koupil po roční zkušenosti se stejným modelem, ale jinou motorizací - konkrétně 1.1i 44kW. Auto nebylo zrovna nejrychlejší a ani…

 

Citroën C2 (vlada201)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 01 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 06.03.2014  20:37

    Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

    Snížení o 30 stupňů - to jsi ale hluboko pod optimální provozní teplotou motoru, ne? Nebo něco špatně chápu? U motoru neplatí že čím nižší teplota, tím lépe, to není PC.
    • 00 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 06.03.2014  20:56

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Napadá mne otázka, proč se tedy používají intercoolery?
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 06.03.2014  21:10

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      :-O Já měl vždy za to, že teplá má být voda a studený má být vzduch (studenější = hustší)...
      • 20 Reagovat !

        foto Lucaslegend

        Lucaslegend 06.03.2014  22:24

        « Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

        Presne tak, cim studenejsi vzduch nasava motor, tym viac kysliku ma a motor ma lepsi vykon :-)

        Ale sa cudujem ze sa mu o tolko podarilo znizit teplotu... To by som potreboval aj ja...
        • 30 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 08.03.2014  20:43

          « Re: Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

          Casto je prani otcem myslenky. Snizit teplotu o 25-30°C kusem nejake plastove trubky nejde, tohle opravdu tak jedine s mezichladicem. Nebo slo o rozdil mezi tuhou zimou a horkym letem, kdy byl stejny ciselny rozdil teploty vzduchu venku :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Lucaslegend

      Lucaslegend 06.03.2014  22:28

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Vsak ale nikto tu nepise o teplote motora... Ale o teplote nasavaneho vzduchu, ktory neochladi motor...
    • 00 Reagovat !

      foto vlada201

      vlada201 08.03.2014  19:08

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Přesně jak píší kolegové. U nasávaného vzduchu je dobré, aby byl co možná nejchladnější. Čím je chladnější, tím má motor lepší tah i teoreticky i nižší spotřebu. Při starém vedení jsem se kolikrát dostal i na 60 °C (!) nyní se přes 30 nepřehoupnu. Uvidíme jak to bude v létě, ale určitě se bude motoru lépe "dýchat" než doposud. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto HonzoiS

        HonzoiS 11.06.2014  10:18

        « Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

        Přesně tak, čím chladnější vzduch máš, tím více získáš molekul kyslíku, které podporují hoření = vyšší výkon a točivý moment. A právě proto se u přeplňovaných motorů používají intercoolery. Já jsem použil větší intercooler. Nasátý vzduch to ochladí na tolik, že i při těchto parnech, když se dotknu sání, tak je vlažné :-)
        Jen tak dál :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 20.09.2014  10:42

    EGR

    Nebuď blázen a nech si udělat software s vypnutým EGR ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 20.09.2014  10:54

      « Re: EGR

      A není lepší ho tam nechat kvůli rychlejšímu ohřívání motoru a menšímu zanášení DPF? Když už EGR off, tak i DPF ven.
      • 10 Reagovat !

        foto vlada201

        vlada201 20.09.2014  20:01

        « Re: Re: EGR

        Samozřejmě jsem zvalžoval i zaslepení EGRu a také vyndání DPF, ale DPF vyndat nechci. V německu policie začíná kontrolovat emise přímo na silnici a auto bez DPF poznají bezpečně. Něco takového se chystá i u nás a to ani nemluvím o emisních zónách, které jsou již schválené pro Prahu (i když je to zatím jen podle ročníku auta). Zaslepení EGRu jsem také vyloučil, kvůli důvodům, které píše poterienko. Mimochodem EGR u tohoto motoru stačí zaslepit a na sw se šahat nemusí. ŘJ si to přebere sama :-)
        • 01 Reagovat !

          foto HonzoiS

          HonzoiS 21.09.2014  19:17

          « Re: Re: Re: EGR

          Pleteš se. Když to zaslepíš jednotka si nic nepřebere a bude ti to házet chybu. Navíc po zavření EGR ventilu v řídící jednotce získáš lepší reakci na sešlápnutí plynového pedálu. Já do Německa nejezdím, tak mne to netrápí + já na svém HDI filtr pevných částic díky bohu ani neměl od výroby. O starost méně :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Kytarový mág Pavlíček skončil v nemocnici: Vážná operace páteře!

Kytarový mág Pavlíček skončil v nemocnici: Vážná…

Skladatel a kytarový bůh Michal Pavlíček (63) má za sebou dost nepříjemné chvilky. Kvůli vážným problémům musel…

Místostarosta z ANO kasíroval tučné úplatky. Švachula přihrál zakázky za 180 milionů

Místostarosta z ANO kasíroval tučné úplatky.…

Bývalý místostarosta městské části Brno-střed Jiří Švachula (dříve ANO), který je ve vazbě kvůli obvinění z…

 

iSport.cz

Inter stanovil cenu za trucujícího Icardiho. Už má nakročeno do Realu

Inter stanovil cenu za trucujícího Icardiho. Už má…

Argentinský útočník Mauro Icardi (26) je pravděpodobně na odchodu z Interu Milán. Italský velkoklub už dokonce…

Fotbalistou roku je Vaclík! Sesadil Daridu, vyhrál jako čtvrtý brankář

Fotbalistou roku je Vaclík! Sesadil Daridu, vyhrál…

Brankář Tomáš Vaclík byl poprvé v kariéře zvolen českým Fotbalistou roku. Gólman Sevilly vyhrál v 54. ročníku…

 

Reflex.cz

15 slavných staveb, jak je neznáte: Eiffelovka, Tower Bridge nebo Opera v Sydney, když ještě nestály

15 slavných staveb, jak je neznáte: Eiffelovka,…

Eiffelova věž, Golden Gate Bridge nebo Tower Bridge – to jsou všechno stavby, které každý zná. A málokdo si…

Soukup, Okamura, Volný. Kdo pro sebe urve Václava Klause mladšího?

Soukup, Okamura, Volný. Kdo pro sebe urve Václava…

Václav Klaus mladší, stínový Tomio Okamura, byl vypoklonkován z ODS a všechny teď zajímá jediné. Kdo si Vaška…