Diskuse

Citroën C2 (2008)

5.8.2013

Auto jsem si koupil po roční zkušenosti se stejným modelem, ale jinou motorizací - konkrétně 1.1i 44kW. Auto nebylo zrovna nejrychlejší a ani…

 

Citroën C2 (vlada201)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 01 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 06.03.2014  20:37

    Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

    Snížení o 30 stupňů - to jsi ale hluboko pod optimální provozní teplotou motoru, ne? Nebo něco špatně chápu? U motoru neplatí že čím nižší teplota, tím lépe, to není PC.
    • 00 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 06.03.2014  20:56

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Napadá mne otázka, proč se tedy používají intercoolery?
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 06.03.2014  21:10

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      :-O Já měl vždy za to, že teplá má být voda a studený má být vzduch (studenější = hustší)...
      • 20 Reagovat !

        foto Lucaslegend

        Lucaslegend 06.03.2014  22:24

        « Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

        Presne tak, cim studenejsi vzduch nasava motor, tym viac kysliku ma a motor ma lepsi vykon :-)

        Ale sa cudujem ze sa mu o tolko podarilo znizit teplotu... To by som potreboval aj ja...
        • 30 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 08.03.2014  20:43

          « Re: Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

          Casto je prani otcem myslenky. Snizit teplotu o 25-30°C kusem nejake plastove trubky nejde, tohle opravdu tak jedine s mezichladicem. Nebo slo o rozdil mezi tuhou zimou a horkym letem, kdy byl stejny ciselny rozdil teploty vzduchu venku :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Lucaslegend

      Lucaslegend 06.03.2014  22:28

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Vsak ale nikto tu nepise o teplote motora... Ale o teplote nasavaneho vzduchu, ktory neochladi motor...
    • 00 Reagovat !

      foto vlada201

      vlada201 08.03.2014  19:08

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Přesně jak píší kolegové. U nasávaného vzduchu je dobré, aby byl co možná nejchladnější. Čím je chladnější, tím má motor lepší tah i teoreticky i nižší spotřebu. Při starém vedení jsem se kolikrát dostal i na 60 °C (!) nyní se přes 30 nepřehoupnu. Uvidíme jak to bude v létě, ale určitě se bude motoru lépe "dýchat" než doposud. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto HonzoiS

        HonzoiS 11.06.2014  10:18

        « Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

        Přesně tak, čím chladnější vzduch máš, tím více získáš molekul kyslíku, které podporují hoření = vyšší výkon a točivý moment. A právě proto se u přeplňovaných motorů používají intercoolery. Já jsem použil větší intercooler. Nasátý vzduch to ochladí na tolik, že i při těchto parnech, když se dotknu sání, tak je vlažné :-)
        Jen tak dál :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 20.09.2014  10:42

    EGR

    Nebuď blázen a nech si udělat software s vypnutým EGR ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 20.09.2014  10:54

      « Re: EGR

      A není lepší ho tam nechat kvůli rychlejšímu ohřívání motoru a menšímu zanášení DPF? Když už EGR off, tak i DPF ven.
      • 10 Reagovat !

        foto vlada201

        vlada201 20.09.2014  20:01

        « Re: Re: EGR

        Samozřejmě jsem zvalžoval i zaslepení EGRu a také vyndání DPF, ale DPF vyndat nechci. V německu policie začíná kontrolovat emise přímo na silnici a auto bez DPF poznají bezpečně. Něco takového se chystá i u nás a to ani nemluvím o emisních zónách, které jsou již schválené pro Prahu (i když je to zatím jen podle ročníku auta). Zaslepení EGRu jsem také vyloučil, kvůli důvodům, které píše poterienko. Mimochodem EGR u tohoto motoru stačí zaslepit a na sw se šahat nemusí. ŘJ si to přebere sama :-)
        • 01 Reagovat !

          foto HonzoiS

          HonzoiS 21.09.2014  19:17

          « Re: Re: Re: EGR

          Pleteš se. Když to zaslepíš jednotka si nic nepřebere a bude ti to házet chybu. Navíc po zavření EGR ventilu v řídící jednotce získáš lepší reakci na sešlápnutí plynového pedálu. Já do Německa nejezdím, tak mne to netrápí + já na svém HDI filtr pevných částic díky bohu ani neměl od výroby. O starost méně :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Exprezident Bush je v nemocnici v kritickém stavu. Sotva stihl pohřbít ženu

Exprezident Bush je v nemocnici v kritickém stavu.…

Bývalý americký prezident George Bush starší (93) byl hospitalizován kvůli nespecifikované infekci, která se mu…

Komerční bance „kleklo“ online bankovnictví, klienti zuřili. A to není vše

Komerční bance „kleklo“ online bankovnictví, klienti…

Nepříjemné ráno si v úterý ráno prožila řada klientů Komerční banky. Zhruba hodinu tomuto finančnímu ústavu…

 

iSport.cz

Liverpool - AS Řím 5:2. Úžasný Salah přiblížil domácím finále LM

Liverpool - AS Řím 5:2. Úžasný Salah přiblížil…

První semifinále Ligy mistrů mezi Liverpoolem a AS Řím se změnilo v exhibici domácí dvojice Mohamed Salah, který…

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a farem, ale i mazáci

Český tým na MS v hokeji 2018: mladíci z NHL a…

Sotva skončil jeden velký turnaj, prakticky hned je tu další. Na ZOH v Pchjongčchangu se umístil český tým pod…

 

Reflex.cz

První “imperialistická” válka: Před 120 lety vyhlásily Spojené státy Španělsku válku, ta vedla k nezávislosti Kuby

První “imperialistická” válka: Před 120 lety…

Patnáctého února 1898 v havanském přístavu explodovala americká bitevní loď Maine a potopila se. Z 354členné…

Čertovy hlavy: Vyražte na trek na Kokořínsko a objevte „český Mount Rushmore“

Čertovy hlavy: Vyražte na trek na Kokořínsko a…

Dvě čertí hlavy nad nenápadnou obcí Želízy jsou tak ohromné, že byste něco podobného našli až v daleké Americe.…