Diskuse

Citroën C2 (2008)

5.8.2013

Auto jsem si koupil po roční zkušenosti se stejným modelem, ale jinou motorizací - konkrétně 1.1i 44kW. Auto nebylo zrovna nejrychlejší a ani…

 

Citroën C2 (vlada201)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 01 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 06.03.2014  20:37

    Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

    Snížení o 30 stupňů - to jsi ale hluboko pod optimální provozní teplotou motoru, ne? Nebo něco špatně chápu? U motoru neplatí že čím nižší teplota, tím lépe, to není PC.
    • 00 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 06.03.2014  20:56

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Napadá mne otázka, proč se tedy používají intercoolery?
    • 00 Reagovat !

      foto smoula-nesika

      šmoula nešika 06.03.2014  21:10

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      :-O Já měl vždy za to, že teplá má být voda a studený má být vzduch (studenější = hustší)...
      • 20 Reagovat !

        foto Lucaslegend

        Lucaslegend 06.03.2014  22:24

        « Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

        Presne tak, cim studenejsi vzduch nasava motor, tym viac kysliku ma a motor ma lepsi vykon :-)

        Ale sa cudujem ze sa mu o tolko podarilo znizit teplotu... To by som potreboval aj ja...
        • 30 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 08.03.2014  20:43

          « Re: Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

          Casto je prani otcem myslenky. Snizit teplotu o 25-30°C kusem nejake plastove trubky nejde, tohle opravdu tak jedine s mezichladicem. Nebo slo o rozdil mezi tuhou zimou a horkym letem, kdy byl stejny ciselny rozdil teploty vzduchu venku :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Lucaslegend

      Lucaslegend 06.03.2014  22:28

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Vsak ale nikto tu nepise o teplote motora... Ale o teplote nasavaneho vzduchu, ktory neochladi motor...
    • 00 Reagovat !

      foto vlada201

      vlada201 08.03.2014  19:08

      « Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

      Přesně jak píší kolegové. U nasávaného vzduchu je dobré, aby byl co možná nejchladnější. Čím je chladnější, tím má motor lepší tah i teoreticky i nižší spotřebu. Při starém vedení jsem se kolikrát dostal i na 60 °C (!) nyní se přes 30 nepřehoupnu. Uvidíme jak to bude v létě, ale určitě se bude motoru lépe "dýchat" než doposud. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto HonzoiS

        HonzoiS 11.06.2014  10:18

        « Re: Re: Co tě vede ke snižování teploty vzduchu?

        Přesně tak, čím chladnější vzduch máš, tím více získáš molekul kyslíku, které podporují hoření = vyšší výkon a točivý moment. A právě proto se u přeplňovaných motorů používají intercoolery. Já jsem použil větší intercooler. Nasátý vzduch to ochladí na tolik, že i při těchto parnech, když se dotknu sání, tak je vlažné :-)
        Jen tak dál :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto HonzoiS

    HonzoiS 20.09.2014  10:42

    EGR

    Nebuď blázen a nech si udělat software s vypnutým EGR ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto poterienko

      poterienko 20.09.2014  10:54

      « Re: EGR

      A není lepší ho tam nechat kvůli rychlejšímu ohřívání motoru a menšímu zanášení DPF? Když už EGR off, tak i DPF ven.
      • 10 Reagovat !

        foto vlada201

        vlada201 20.09.2014  20:01

        « Re: Re: EGR

        Samozřejmě jsem zvalžoval i zaslepení EGRu a také vyndání DPF, ale DPF vyndat nechci. V německu policie začíná kontrolovat emise přímo na silnici a auto bez DPF poznají bezpečně. Něco takového se chystá i u nás a to ani nemluvím o emisních zónách, které jsou již schválené pro Prahu (i když je to zatím jen podle ročníku auta). Zaslepení EGRu jsem také vyloučil, kvůli důvodům, které píše poterienko. Mimochodem EGR u tohoto motoru stačí zaslepit a na sw se šahat nemusí. ŘJ si to přebere sama :-)
        • 01 Reagovat !

          foto HonzoiS

          HonzoiS 21.09.2014  19:17

          « Re: Re: Re: EGR

          Pleteš se. Když to zaslepíš jednotka si nic nepřebere a bude ti to házet chybu. Navíc po zavření EGR ventilu v řídící jednotce získáš lepší reakci na sešlápnutí plynového pedálu. Já do Německa nejezdím, tak mne to netrápí + já na svém HDI filtr pevných částic díky bohu ani neměl od výroby. O starost méně :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více genderových variantách

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více…

Novinku, která má omezit genderovou předpojatost, zařadil do svého Překladače Google. U výrazů, které je možné…

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli pozor na ledovku

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli…

Třetí adventní víkend bude ve znamení pravé zimy. Nejvyšší odpolední teploty budou většinou zůstávat pod bodem…

 

iSport.cz

Ledecká není nejlepší sportovkyní světa. V anketě BBC ji porazil golfista Molinari

Ledecká není nejlepší sportovkyní světa. V anketě…

Nejlepším sportovcem světa za rok 2018 byl podle BBC golfista Francesco Molinari. Ital, jenž letos vyhrál…

SESTŘIH: Plzeň - Karviná 2:1. Výhru zařídila Procházkova paráda

SESTŘIH: Plzeň - Karviná 2:1. Výhru zařídila…

Viktoria Plzeň zakončila podzim výhrou, v 19. kole porazila doma Karvinou 2:1. V sedmé minutě se prosadil Jan…

 

Reflex.cz

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se na místo činu

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se…

Psal se rok 1898. V hostinci u Valšů na rohu Betlémské a Poštovské ulice (dnes Karoliny Světlé) panovala…

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese útulností je zdraví vysoce nebezpečná

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese…

Dánské slovo hygge je do jiných jazyků těžko přeložitelné. V češtině má asi nejblíže ke slovu „útulný“. Dánové…