Diskuse

Škoda Octavia (2001)

11.10.2010

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ZAMEKTDI". TDI je pro mě jasná volba, v tomhle motoru se kloubí síla s úsporným provozem. Vemu to…

 

Škoda Octavia (ZAMEKTDI)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto rogiman

    rogiman 11.10.2010  18:45

    turbo

    sympaticka recenzia, a co sa tyka turba, v kazdom pripade nove, z vlastnej skusenosti. Nikdy nevies, aj ked po repase, ale nevies co ma to turbo za sebou. Ja som menil dva repasy, a aj tak som skoncil pri novom
  • 00 Reagovat !

    foto David-Kos

    David Kos 11.10.2010  20:39

    Hodnocení:

    Dávám 3x10b....tvá recenze je hodně zdařilá, čtivá, poutavá...no co víc si přát. I když za fotky bych nehodnotil, ale věřím že je nějaké dáš, takže už je hodnotím předem. Co se týče dotazu ohledně toho turba, já bych byl spíše pro to nové. Je to jistější. Jednak proto že máš pak klidné spaní a za další ušetříš za zbytečnou repasi. Repasované turbo, pokud je to provedeno kvalitně, vydrží sice nějakou tu slušnou porci km, ale nemáš nikdy jistotu, kdy ti opět odejde úplně. A to za ty nervy, třeba při cestě na dovču opravdu nestojí. Rozhodně souhlasím s příspěvkem od Rogimana. Ale je to tvé autí, takže se rozhodni sám. Hlavně ať ti věrně autí dlouho slouží! S pozdravem, David. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.10.2010  21:21

    Děkuji

    děkuji za slova chvály i za poskytnute zkušenosti co se týče turba.
    Fotky budou jakmile mi podá pomocnou ruku zdejší člen a kamarád Matheas. A timto na něj vyvijím i nátlak ať se co nejdřív domluvíme a spácháme fotky.
    Dejte mi týden a fotky budou. do konce měsíce budu mít nový foťák a pak budou už jen přibívat.
    Proto prosím ty kteří chtějí mou recenzi hodnotit komplexně ať vyčkají
    děkuji
    • 00 Reagovat !

      foto Matheas-Ropak

      Matheas Ropak 11.10.2010  22:51

      « Re: Děkuji

      Ahoj Zámku >:-[] ,

      jsem Rád , že zde vidím Tvou velmi pěknou recenzi.Samozřejmě s Fotkama se mnou můžeš počítat.Domluvíme se zítra přes tel nebo osobně kdy to spácháme ju.

      Hodnocení 10/10/10 protože fotky budou a jaké to budou koukat
      >:-[]

      PS: recenze za 8 copak Ti tam chybí :-O
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.10.2010  08:25

        « Re: Re: Děkuji

        čau, ujela mi ruka a nevšiml jsem si toho. Všechno je napraveno.
        Ale lekl ses že jo
  • 00 Reagovat !

    foto -maty-

    _maty_ 11.10.2010  22:40

    RS look

    čus 2x10 a jednou 5 za fotky :-) až dodáš tak to napravím ;-)

    btw kolik vyšel RS look? mám octu 1.8 benzín se starým předkem a to co máš na týhle octě by se k tomu motoru co mám hodilo víc :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.10.2010  08:26

      « Re: RS look

      vlezl jsem se do 10.000,- i s lakem.
      ale díly jsem kupoval postupně a hledal ty nejvíhodnější nabídky. všechny díly kromě spoileru byly už použité
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.2010  08:45

    FOTO

    přihodil jsem dvě fotky které jsem mel na Facebooku.
    kvalita nic moc jsou z telefonu ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.2010  10:45

    Cocococo? 1.8 tuny?

    1.8 tuny to má naložený, běžně je to něco okolo 1300 kg...

    Turbo zkus [odkaz]
    Jestli jsou zatuhlé jen vodicí lopatky, tak to klidně můžeš nechat repasovat. Po čipnutí to ale hrozí zas, ať už budeš mít repas nebo nový dmychadlo - u tvojí maminky to bylo zanesením při nízkých teplotách (občas to chce profouknout na dálnici), po čipnutí to zas může být díky přehřátí.
    Je otázka, jestli repase VNT vůbec je možná - dmychadla Garrett s měnitelnou geometrií statoru dmychadla používaná koncernem VW byla ještě nedavno neopravitelná a výrobce dmychadel ani nedodával jednotlivé náhradní díly.

    Recenze OK, ale co si budeme povidat... Fotky jsou krize ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Matheas-Ropak

      Matheas Ropak 12.10.2010  11:22

      « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

      Zámku :-)

      vnější rozměry (DxŠxV): 4509 x 1731 x 1448 mm
      pohotovostní hmotnost: 1290
      nosnost: 510 kg

      >:-[] >:-[]

      Hooonza
      Ahoj Turbo na 66Kw nemá variabilní naklápění lopatek to má až 81Kw.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.10.2010  11:48

        « Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

        I některé verze 66 kW mají měnitelnou geometrii statoru dmychadla. Montovaly se i do faceliftovaných Oktávií a od 81 kW se liší pouze vstřikovači a softwarem.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 12.10.2010  11:54

          « Re: Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

          konkrétně od ca května 2001, motor ALH
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 13.10.2010  20:32

            « variabilní naklápění lopatek

            co se týče tohoto příspěvku od HOONZA. Tak jsem zapátral po datumu výroby a myslím si že to je 26.4. 2001 tap jak jsem psal níže ALH.
            Má tedy variabilní naklápění ?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 13.10.2010  20:36

              « Re: variabilní naklápění lopatek

              Ano, je tam dmychadlo Garrett GT1749V s měnitelnou geometrií statoru.
              • 00 Reagovat !

                foto Matheas-Ropak

                Matheas Ropak 13.10.2010  22:12

                « Re: variabilní naklápění lopatek

                Hooonza
                je rozdíl mezi GT1749V s GT1749VA ?
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 13.10.2010  23:01

                  « Re: Re: variabilní naklápění lopatek

                  Je, ale nevím, jaký. Průměr kola kompresoru mají ale obě stejný (49 mm) a velikost rámu turbíny taky (rodina GT17)... V 96 kW je VA?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Matheas-Ropak

                    Matheas Ropak 14.10.2010  01:51

                    « Re: variabilní naklápění lopatek

                    Musím to někde zjistit jestli to jde, jelikož bych jí chtěl dát místo stávající 81 až doslouží :-! + časem turbo s 96Kw.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 14.10.2010  10:24

                      « Re: Re: variabilní naklápění lopatek

                      Von je taky celkem problém v tom, že některé katalogy výrobce jsou poněkud matoucí...
                      [odkaz]%22GTB1749VM%… />
                      Taky čoveče jsem zapátral, a našel některé konkrétní rozdíly mezi 1749V, VA (130PS) a VB (150PS) (průměry turbín a kompresorů).

                      model - induktor kompresoru (mm) - exduktor turbíny (mm)
                      VNT-15/GT1749V - 33,5 mm - 36,5 mm
                      GT1749VA (96 kW) - 35 mm - 36,5 mm
                      GT1749VB (110 kW) - 37 mm - 38,3 mm

                      Vnější rozměry všech těchto by měly být stejné. Akorát je rozdíl mezi turby pro příčně a podélně uložené motory - jsou to rozdílné montážní skupiny.

                      Takže VA má oproti V větší vnitřní průměr kompresoru. Jo a eště něco - VB má titanový kompresor.

                      To však nemění nic na tom, co jsem psal o regulaci. Jiné turbo nebude odpovídat nastavení řídicí jednotky, takže hrozí časté skoky do nouzového režimu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 14.10.2010  14:13

                        « Re: Re: Re: variabilní naklápění lopatek - popisek

        • 00 Reagovat !

          foto Matheas-Ropak

          Matheas Ropak 12.10.2010  11:54

          « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

          Aha to jsem třeba neveděl :-O , No pokud je to zalepený tak myslím , že vyčištění turba bude stačit (3000tis)

          Zámku každopádně odpojit EGR ventil !!!!!!!
          • 00 Reagovat !

            foto Matheas-Ropak

            Matheas Ropak 12.10.2010  11:58

            « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

            Jeho Otec ho kupoval 2001 tak nevím jestli bylo hned skladem nebo objednávka.
            Ale vypadá to , že to asi bode mít geometrii statoru dmychadla.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 12.10.2010  11:59

            « Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

            No tak zrovna tohle neví celkem dost lidí ;-)

            Zaslepení EGR ventilu je nezákonná úprava, neboť tím dojde ke zhoršení emisního chování vozidla.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 12.10.2010  12:00

              « Re: Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

              taky bych řekl, ty plýtvací ventily na starších dmychadlech vesměs potíže nedělaly.

              edit: kua je to ve špatnym vláknu... ten novej dizajn neni zrovna ukázkově přehlednej...
              • 00 Reagovat !

                foto Matheas-Ropak

                Matheas Ropak 12.10.2010  12:06

                « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                no bíla přece frčí :no: Je to hroznééééééééé nedá se na to koukat , ale nechce se mi opět zvedat tlak.
                No však to není nic závažného jen MACZ opustili auta jako 911 , 996 , 350Z , Scirocco vlastně lidi co tvořili hlavní část komunity zde :'-(

                no švagr je mechanik a říkal , že snad neviděl starou 66Kw s potížema turba.
                Sám ji má 250.000tis/km a vše v pohodě
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 12.10.2010  12:14

                  « Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                  Mě teda přijde, že výše zmínění lidé tu akorát vyvolávali rozepře a zaspamovávali diskuze, kteréžto mají být věcné. Od kecání jsou tu jiná fóra.

                  Nejde mi ani tak o to, že je to bílé, ale ve starší verzi byly daleko lépe oddělené jednotlivé příspěvky.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Matheas-Ropak

                    Matheas Ropak 12.10.2010  12:22

                    « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                    No mě jde o tu bílou vcelku dost , celý den koukám na PC a ještě pak koukat na bíílou diskuzi to už je na oči hodně třeba kdyby byly šedé okraje ?
                    No a bylo víc novinek bylo to rychlejší přehlednější

                    No to je asi každého názor rozepře no občas se stane , že se dospělí neumí domluvit a jsou jako kohouti na smetišti..

                    :-O

                    A jo PD já to nějak přehlédl :-O Tak to jo.
                    No minulý měsíc jsem byl O3 TDI 77Kw v maďarsku a rumunsku a dost mě překvapilo že motor už při 60km rychlosti mě nutil dát 5 rycjlostní stupeň ??? a točil fakt nízko.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 12.10.2010  12:27

                      « Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                      No ale v O3 je ten novější PD pro EU4, a to už z hlediska dynamiky neni co to bejvalo ;-) Já mám tu předchozí evoluci pro EU3, ty jsou o něco dravější.
            • 00 Reagovat !

              foto Matheas-Ropak

              Matheas Ropak 12.10.2010  12:02

              « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

              Jo to jo , ale neodpojíš ho uplně necháš ho zapojené pouze vložíž 5mm podložku.
              Loudaví řidiči , kteří točí jen do 2.000tis viz zámkova mamča tak to akorát znovu prohání saze motorem při čemž se zasírá turbo atd....Bůhví jestli to nemá zámek s toho
              Mám odpojeno a bez problému.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 12.10.2010  12:05

                « Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                Já mám zapojeno a taky bez problému ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Matheas-Ropak

                  Matheas Ropak 12.10.2010  12:06

                  « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                  Tak ale občas ho protáhneš né ?
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 12.10.2010  12:11

                    « Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                    jj, na dálnici to těch 2800 točí. Ale jinak ho držim mezi 1300 a 1600, mimo město je to okolo 1900.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Matheas-Ropak

                      Matheas Ropak 12.10.2010  12:12

                      « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                      Tak nízko vždyť turbo zabírá od tak 2.000 ?
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 12.10.2010  12:14

                        « Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                        To je turbo s VTG a motor Pumpe-Düse ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Matheas-Ropak

                          Matheas Ropak 12.10.2010  12:27

                          « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                          Hooonza
                          na chvíli si odskočím :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Matheas-Ropak

                            Matheas Ropak 12.10.2010  12:29

                            « Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                            To jo motor skoro nešel slyšet netáhl byl lenivý jak ........ Jezdívám i s PD 74Kw a rozdíl je dost znatelný oproti O3 ( je silnější) 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Chuck-Norris

              Chuck Norris 14.10.2010  13:15

              « Re: Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

              To myslíš doufám ze srandy že je to nezákonná úprava >:D čňačina pěknýho kalibru... na co mám dejchat vzduch z výfuku když stejně budu produkovat 2/3 škodlivin než benzínová octávka...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 14.10.2010  13:40

                « Re: Re: Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?

                Ne, to nemyslím ze srandy. Když jsem se v roce 2000 učil vyhlášku na zkoušky, tak tam bylo, že "nesmí provádět úpravy vedoucí ke zhoršení emisního chování vozidla" čimž deaktivace EGR bezesporu je.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.2010  23:28

    New FOTO

    dneska mi udělal milé překvapení Matheas když se objevil v prácí a řekl mi, že mi udělá pár fotek.
    děkuji Matheasi (ten kluk má na tohle talent ) >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Matheas-Ropak

      Matheas Ropak 12.10.2010  23:33

      « Re: New FOTO

      Zámku
      díky , ale já díky tobě ty víš za co WG 33 , 34 , 40 .
      Už se Těším jak budeme fotit společně >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 13.10.2010  09:47

    hudba

    u hudby první co začni řešit je kvalitní vytlumení dveří. pak uvidíš jaký bude rozdíl a budeš moct se zaměřit na další věci které pomůžou.. určitě se pak neobejdeš bez basáku... ale bez vytlumení ikdybys tam dal novou sadu repráků a každý za dvojku tak změna bude téměř nula.

    ještě čtu to o tom turbu... já mám zatím turbo naprosto bezproblémů, turbo tlačí hlavně do těch 2-2,5tis takže musí v těch otáčkách i bezproblémů mazat takže myslím že vada byla jinde, málo oleje? špatný olej? neměněný olej? bordel v oleji? atp... jinak známý dal repasovat turbo do garetu.. a je to jak nový turbo... už s tím najel desítky tisíc km a bez sebemenšího problémů. Jinak vzhledem k tomu že nemáš S4 tak bych asi spíš než "levnou" repas v garetu zvolil pořídit jiné turbo třeba z 96kw verze.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.10.2010  10:32

      « Re: hudba + jiné turbo

      Veselyt: Co si vzpomínám, máš ještě tu předfaceliftovou oktávku. Ta má motor AGR (viz níže).

      Na to jiné turbo bacha - pokud má jeho 66 kW kód ALH, tak je to sice taky VTG turbo Garrett/Honeywell GT1749V jako u 96 kW, ale má jiné objednací číslo, což může znamenat jisté odlišnosti (nejspíš napojení na olejové kanály).

      S motorem AGR by to sice taky chodilo (za předpokladu, že by to vůbec šlo namontovat), ale je otázka, jak - regulační konstanty v řídicí jednotce by neodpovídaly charakteristice jiného turba, takže by to co chvíli bylo v nouzovém režimu. AGR má totiž dmychadlo KKK/BorgWarner s regulací obtokovým ventilem.

      Rozdíly AGR-ALH dle ETKA jsou tyto:

      - blok motoru
      - písty
      - hlava válců
      - setrvačník se spojkou
      - přítlačný talíř spojky
      - turbo
      - vstřikovače
      - řídicí jednotka
      - recirkulace spalin

      Krátce řečeno, ALH je úplně jiný motor, přestože je to taky 1.9 TDI 66 kW ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.10.2010  20:12

        « Re: hudba + jiné turbo

        o vytlumení dveří plus víka kufru jsem uvažoval už u předchozí octavky ale nejak na to pořad nebyl čas.A nevim jestli ho budu mít teď..
        octavia je rok 2001 typ motoru ALH a je facelift.
        Pokud bych dával turbo z 96 kW neměl bych vymenit i intercoler ?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 13.10.2010  20:32

          « Re: Re: hudba + jiné turbo

          Přečti si, co píšu. Nemáš důvod dávat tam turbo z 96 kW, je to až na detaily stejné dmychadlo (neb máš motor ALH). Krom toho riskuješ, že kvůli těm detailům nepůjde namontovat.
          • 00 Reagovat !

            foto Chuck-Norris

            Chuck Norris 14.10.2010  11:43

            « Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

            Naprostý nesmysl. Turbo je větší, jak píšeš je k tomu aby vše fungovalo na 1 potřeba upravit soft protože by to zřejmě tolik netáhlo odspodu. namontovat půjde bezproblémů, je to naprosto běžná tuningová úprava kde se fyzicky vymění jen potrubí vedoucí vzduch do turba a z turba. Toto by šlo udělat i na mojí octávce AGR. Celý jeho motor je naprosto stejný co mám já, liší se pouze turbem, softem a absencí AGR. pokud by chtěl nechat současný typ turba není problém: vymění trysky za verzi 81kw, předělá soft na verzi 81kw a má z toho naprosto plnohodnotné sériové TDI 81kw. Spojka atp vše zůstává stejné. Do toho by mohl dát třeba blow of ventil a bylo by to slušný dělo :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 14.10.2010  11:50

              « Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

              To s dmychadly už jsme vyjasnili, napsal jsem to tady
              [odkaz]

              I přes ten výčet z ETKA furt trváš na tom, že AGR/ALH jsou stejné?
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto Chuck-Norris

                Chuck Norris 14.10.2010  13:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

                Turba: ano turba jsou větší a menší!!! hurá už to víme!!! ale to nic nemění na tom že do octávky můžu dát třikrát (objemově) větší hybridní turbo než tam mám teď, natož o pár mm větší turbo z 96kw verze. A druhá otázka: ANO, stále trvám na tom že motory jsou stejné. Dej mi hmatatelný (nebo teda zde spíš písemný ETKA ti o dílu neřekne naprosto nic protože škodovka to prodává jako dva naprosto odlišné modely s jinou cenou, zákazník nesmí vědět že si o 50tis dráž kupuje naprosto stejné auto s jiným softem) doklad o tom že nějaký díl má o milimetr jiný rozměr nebo tvar u AGR a ALH... Jinak taky píšeš že jsou nějaká jiná turba pru příčně u podélně uložené motory a vzájemně na sebe nepasují... nečetl jsem to teda celou tu diskusi ale Octávia má všechny motory napříč...
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 14.10.2010  13:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

                  Ty turba nejsou větší/menší, jsou fyzicky stejně velká. Rozdíl je pouze v geometrii kompresoru a turbíny. Dej si tam co chceš, bez úprav softwaru to nebude chodit správně, když to nebude to, co tam bylo.

                  Že ty 66 kW motory (AGR/ALH) maji šroubky na stejnym místě eště neznamená, že jsou stejné. AGR plní EU2, přičemž ALH je pro EU3. A softwarem to nezlepšíš, protože ty motory jsou fakt jiné ;-)

                  Příčně/podélně - to jenom kvůli tomu, že když bys měl turbo z Pasáta 3B/3BG, tak ti na oktávku nepude.

                  • 00 Reagovat !

                    foto Chuck-Norris

                    Chuck Norris 15.10.2010  09:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

                    Boha... tyjo honzo neštvi :-) já ti říkám že ty dva motory jsou naprosto stejný! liší se turbama a vzájemně na sebe ty turba pasují, všechno to jsou stejný bloky motoru, liší se čím silnější verze tím se vymění další díl jako jsou vstřiky, turbo, spojka, převodovka, atp... neblbni tu lidi! zkrátka když bude zde boerec chtít (a u toho jsme začali) tak si můřže bezproblémů vyměnit turbo za verzi z 96Kw octávky a nebude s tím mít naprosto žádný problém... pokud vymění ještě vstřiky bude mít spolu se softem dělo. pokud vymění či zrepasuje stávající a vymění vstřiky+ upraví soft bude mít plnohodnotnou či spíše ještě silnější verzi 81kw. tečka. Pokud bude brát větší výplaty nechá sivyrobit velkýho hybrida, vymění vstřiky, spojku, podvozek, brzdy, výfuk, dá tam blowof ventil, intercooler a na sprintech v mimoni sestřelí čtyřlitrovou audinu.... :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 15.10.2010  12:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

                      Bohužel nemáš pravdu, klidně se na to zeptej přímo ve Volkswagenu. AGR a ALH se navzájem liší, a to dost. Až mezi ALH (66 kW VTG EU3) a ASV (81 kW VTG EU3) už je rozdíl akorát ve vstřikovačích a softwaru.

                      To turbo namotovat půjde, to už jsem si ověřil, protože má stejné přípojné body. No a abych pokračoval - např. 74, 96 a 110 kW se navzájem liší i ojnicemi, ložisky, turby a dokonce i použitými slitinami. Měl jsem v ruce odpovídající dokumenty.
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 15.10.2010  13:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

                        tak už se kluci dohodněte ať víme na čem jsme >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Chuck-Norris

                          Chuck Norris 15.10.2010  13:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

                          Mno hale jednoduše: kup si turbo z 96kw verze nejlépe samozřejmě nový nebo nějakou repas a naprosto vklidu ho tam dej... co se týče softu nemusíš s tím nic dělat, výkon ti stoupne a padat do nouzáku určitě nebude (proč by proboha měl?). Díky většímu turbu popřípadě lepšímu vstřikování z toho auta můžeš dostat i dost přes těch 96kw. anebo si kup celou novou turbo sadu hadičky turbo atp +-20tis a budeš mít nový nepoužitý silný turbo se kterým budeš moct do budoucna dělat i výkonnový "velký tuning"... Ale tak či tak možná bych před nějakou repasí atp nechal někoho zjistit proč se ti zadřelo turbo... je nesmysl aby se zadřelo pomalou jízdou. je tam něco špatně a kupovat jiné turbo nebo repasovat by bylo k ničemu pokud by to ani potom nemazalo. :yes:
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 15.10.2010  21:06

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

                            ok, díky
                            hned jak bude trocho času dám auto do servisu aby zjistili co a jak.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Rubb

                              Rubb 15.10.2010  21:47

                              « Re: hudba + jiné turbo

                              Pouze výměnou turba za verzi z 96kW ti automaticky stoupne výkon, bez nutnosti úpravy softwaru, či cokoli jiného? No ty jsi mi teda inženýr... Ale tak zase v 15 letech už máš zkušenosti s úpravami motorů... Tohle si piš na Bravo.cz. >:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                "-- skrytý --" 16.10.2010  09:29

                                « Re: Re: hudba + jiné turbo

                                Jen ho v tom nech, dělá mu to dobře ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 16.10.2010  12:47

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hudba + jiné turbo

                            Proč by měl padat do nouzáku? O chybové hlášce "Hranice regulace plnicího tlaku překročena" či "Hranice regulace plnicího tlaku nedosažena" jsi už slyšel? První se objeví v případě, že překmit při regulaci plnicího tlaku je příliš velký, druhá v případě, že v požadovaném čase nebylo požadovaného plnicího tlaku dosaženo. Když tam namontuješ jiné turbo, tak máš na tyhle dvě hlášky zaděláno.
                            • 10 Reagovat !

                              foto Rubb

                              Rubb 16.10.2010  22:41

                              « Re: hudba + jiné turbo

                              Určitě slyšel, ale maximálně v trenkách >:D >:D >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…