Recenze

10 Majitel

Volvo V40 2.0T

9.66 Uživatelé

Hodnoceno: 56× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volvo V40, foto 1 Volvo V40, foto 1 Volvo V40, foto 2 Volvo V40, foto 3 Volvo V40, foto 4 Volvo V40, foto 4 Volvo V40, foto 5 Volvo V40, foto 6
Volvo V40, foto 7 Volvo V40, foto 8 Volvo V40, foto 10 Volvo V40, foto 11 Volvo V40, foto 12 Volvo V40, foto 13 Volvo V40, foto 13 Volvo V40, foto 14 Volvo V40, foto 15 Volvo V40, foto 16 Volvo V40, foto 17 Volvo V40, foto 18 Volvo V40, foto 19 Volvo V40, foto 21 Volvo V40, foto 22 Volvo V40, foto 22 Volvo V40, foto 23 Volvo V40, foto 24 Volvo V40, foto 25 Volvo V40, foto 26 Volvo V40, foto 28 Volvo V40, foto 29 Volvo V40, foto 30 Volvo V40, foto 31 Volvo V40, foto 32 Volvo V40, foto 33 Volvo V40, foto 34 Volvo V40, foto 35 Volvo V40, foto 36 Volvo V40, foto 37 Volvo V40, foto 38 Volvo V40, foto 39 Volvo V40, foto 40 Volvo V40, foto 41 Volvo V40, foto 42 Volvo V40, foto 43 Volvo V40, foto 44
 

Technické info

Přezdívka auta Volvík Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:160923 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1948 výkon [kW]: 118 / 169 * kroutící moment [Nm]: 230 / 350 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.2 / 7.2 * maximální rychlost [km/h]: 250 / 250 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 15 * zavazadlový prostor [l]: 1400 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8 / 8 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kmd".

Síla, bezpečí, elegance a luxus. Toto jso slova charakterizující značku volvo. Toto můžu potvrdit i u svého vozu(sic ten luxus zaostává, ale tak co byste čekali od vozu dělaný touto automobilkou pro "chudší" cílovou skupinu:). Od samého začátku na tyto auta nebyl brán větší zřetel(potrhlou veřejností) do doby než automobilka přišla na trh s dvoulitrovými (originál švédskými) turbobenzíny(2.0T - 118kw "softturbo a 2.0T4 - 147 kw "hardturbo"). Přeci jen když už nálepka VOLVO tak aspoň něco originál švédského. Bylo tomu tak i u mne. Automobil jsem kupoval u jednoho človíčka kde si u slovenských hranic za velmi (na tu dobu) příznivou cenu. "Nezničitelnost" a ověřená kvalita motoru mě uklidňovala a vydržovala v domnění, že ať koupím co koupím, bude to kvalitní. Z části sem se mýlil, z části jsem měl pravdu. Auto nebylo poškrabané, poměrně velmi zachovalé, motor nevydával známky "nějaké choroby", turbo táhlo a zabíralo, auto se i ve 180ti chovalo jako kdyby jelo 100, brzdy brzdily, prostě vše se při prodeji tvářilo tak jak má. Nicméně pod kapotou se skrývaly neduhy ,jež se mnou prečkaly krušné začátky, ale posléze se projevily na 100%. V současné době má auto kompletně novou spojku(na staré jsem najel cca 5000 km :(( ), nové světlomety, po zimě půujde i na výměnu předních kotoučů a destiček, výfuk(především jeho zavěšení) by také zasloužilo generálku. Jaká je jeho budoucnost? Doufám, že mě ještě něčím nepřekvapí. Ale teď už máme od největších problemů za sebou téměř 30 000 km bez jakýchkoliv problémů... Tak snad zmoudřelo?!

Silné stránky

+ motor (rodině působící auto v sobě skýrá velmi pružný dvoulitrový turbobenzín(uložený napříč, 1948 ccm o maximálním výkonu 118 kw při 5250 otáčkách, 4 válce, 16 ventilů ) , zatížení neřeší, počet lidí ve voze neřeší,210 z kopce,210 do kopce, jak chcete...tak by to mělo být!)

+ velikost (velké rodinné, téměř, švédské auto, potřebuje to většího komentáře? jednoduše tam naskládáte co vás napadne:) ), prostornost dokazuje i objem zavazadlového prostoru min. 431 litrů max. 1431 litrů.

+ klidně vyhlížející vzhled, který neprovokuje okolní řidiče(především pak Tunnery s Octaviema 1.9 TDi ala lepenka lepenka plast plast samolepka lepenka) k dráždění toho, co se skrývá pod vaší kapotou. A když už někdo dráždí tak (160 koní není mnoho, ale přece jen, kdo by to v ten okamžik čekal?:) ) mu prostě ujedete.

+ brzdy ( bylo pro mě velkým překvapením, to jak tohle auto brzdí ve větších rychlostech při plném naložení. jak už jsem psal nahoře, motoru to je jedno a teď už i brzdám) Přední - kotoučové vnitřně chlazené, Zadní - kotoučové

+ bezpečí (švédské auto, švédské bezpečí. 4 airbagy, sips systém, mnoho hvězdiček atd. atd. prostě volvo... jediné co, že je volvo jedno z nejnebezpečnějších vozů vůči chodcům v této kategorii ,proto pěšky nechodím:D )


Slabé stránky

- né příliš dobrá přilnavost v zatáčkách oproti jiným vozům (motor je tomuto podvozku a autu, z mého pohledu, poněkud předimenzovaný, auto se naklání ve vetších rychlostech do zatáček, má tendenci někam klouzat atd. , ale jedná se o věci které časem vychytáte)

- světla (špatně to svítí, především pak dálkové reflektory...)

-/+ hluk motoru ve vyšších otáčkách (5000 a výš) nebo se jedná o zvuk lahodící uším? každý to máme jinak ,každopádně i 2.0T se umí pěkně projevit na venek, ale bohužel i vnitřek. Někdy by to trochu tišší mohlo být

- velmi drahé náhradní díly, ale na druhou stranu s tím člověk u Volva tak nějak musí počítat dopředu



Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Téměř žádné zkušenosti s autorizovaným servisem. Nicméně automobil má vyměněnou skoro celou spojku a veřte mi....levná záležitost to opravdu nebyla.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jakž takž dobré:) Řadu věcí zatajil, ale na druhou stranu zatajil takové věci, že by se tím jen tak někdo při prodeji auta nerad chlubil. Nicméně jak sem psal nahoře, koupil sem ho za velmi příjemnou cenu.

Celková spokojenost s vozidlem?

Kdybych měl shrnout vše, co sem tady popisoval do pár vět tak by mi to dalo zabrat, protože by se o tom dalo napsat daleko více než sem vlastně psal:) Nicméně jedná se opravdu o výborné auto k normálnímu využití. Je velmi praktické a díky své motorizaci by mohlo uspokojit nejednu závodnickou duši. Ale na druhou stranu chce si to chvíli zvykat na neduhy, které jsou v kombinaci motoru s podvozkem. Ridič, který to neočekává a v zatáčce trochu méně šetrněji prišlápne plyn bude velmi zaskočen a dovolím si tvrdit, že mu auto opravdu připraví krušnou chvilku. Ale když si na to člověk časem zvykne tak se s tím dá jezdit jak rovně tak bokem ,kolem do kola, prostě jak si umanete:) Už několikrát se mi stalo, že jsem po cestě z nákupu sbíral rohlíky po celém autě a utíral jogurty z (DÍKYBOHU) "plastové vany", která vykládá celý prostor v kufru. Je to moje první auto a nedám na něj dopustit!

 

Novinky v recenzi

31.5.2008 00:00

Volvo pujde asi z domu:(

14.5.2008 00:00

Odesla tlakova pumpa na spojkovem vedeni, cekam na novou:( Volvik proste neradi:(! Ale pevne verim, ze brzy zas bude radit o sto sest! :o)

30.4.2008 00:00

Přidal jsem nové video. Jedná se o video znázornujici zrychleni myho autika pred veskerejma motorovejma upravama. A nebo spis abyste slyseli zvoucek myho svedika. Dementne tam radim protoze sem v jedne ruce drzel kameru a druhou rukou jsem radil a zaroven drzel i volant:)) Ale jen abyste slyseli ten zvuk;) Video po upravach dodam jen co bude naladicka:))

19.4.2008 00:00

Na zkousku jsme dali na turbo regulator tlaku. Je to na budiku, abysme to neprepalili a neznicili motor. Auto se chova neuveritelne. V pondeli se to da na masinku, ktera zmeri vsecky vecicky (max vykon a seriovy tlak a rozmezi tlaku v turbu aby vse bylo ok) a uvidi se... ;) ale znat to je zatracene... Jen to nejak vic piska z motoru:))))

18.4.2008 00:00

Přidávám sadu fotek z dnešního dne. Tzv. .první den pozimní očisty. Jednoduše jsem po zimě objevil to, že mám auto v metalíze. No řekněte.. Že to autto hned vypadá o pět let novější?!:))

17.4.2008 00:00

Dnes se podařilo prolomit další rychlostní rekord. Volvík si na dálnici u chotovin běžel (dle navigace i dle budíku) pěkných 250(viz. foto). Otáčkoměr byl lehce přes 6000 otáček(omezovač 7500 otáček). Škoda jen, že to v 250ti hrklo a ukázalo se, že i můj brouček má omezovač na 250ti. Bůh ví čím víc by mě Volvík překvapil. Nicméně je to hukot. Sám tomu nevěřím. Volvo V40 (Kombi, téměř dvě tuny, odvezl jsem v něm skříně, celou rodinu...prostě cokoli ) a jede si to mrcha 250km/h. A to jsem byl překvapen i tím jak se auto v této rychlosti chová, PRO MĚ, naprosto k neuvěření(auto samozřejmě hučí o sto šest-kombi atd., ale nepociťujete jakékoliv chvění, rázy atd. Prostě auto sedí jak přilepené...). Na tomto auto je neuveřitelně znatelné JAKÝ benzín člověk natankuje - garantuji Vám, že s benzínem od pumpy např. Wágner atd.(nic proti, chraň mě ruka páně, jsou levní...-toť vše) by se toto zrealizovat dalo jedině z kopce(bůh ví esli).Prostě a jednoduše Volvíka MILUJU :D .

30.3.2008 00:00

Přidal jsem pár fotek v "zimním" Další dodám co nejdříve.

25.2.2008 00:00

Pridal jsem video znazornujici jednoduchym zpusobem krasu a bezpeci Volva :))

24.2.2008 00:00

24.2.2008
Takovy kratounky pribeh o tom, jak mi poprve v me (kratke 70 000 k) ridicske kariere dosel benzin u temer dvoutunoveho cvalika :)) Asi sem zblbnul pocitac, nebo sem do toho mozna jen moc slapal, nevim. Teda ale řeknu Vám...je to pech kdyz vam dojde benzin cca 400 metru od benzinky(ktera je na kopci - esli nekdo zna pumpu EuroOil na vyjezdu z Tabora za nachodskym sidlistem tak moc dobre vi, jaky - sic kratky, ale o to strmejsi- kopec tam je pred tou pumpou smerem do Tabora). Mrcha cukala uz tak pul kilometru predtim, ale turbo slablo, plyn nereagoval a proste se mi to do toho kopce ani nahodou nepodarilo rozject. A reknu Vam, tlacit ty (temer) dve tuny do takovyhleho kopce, ve dvou lidech, byla OPRAVDU zabavka, ale jak se rika...poprve to vzdycky boli:DD Jooo....dojezdovka na budikach me zradila:)) Tim to samozrejme neskoncilo - toto je moje prvni zkusenost kdyz opravdu dojde benzin, proto vse co tady ted budu psat,pro me byly docela novinky(rada z vas si pomysli, ze sem vul, ze to je jasny, ale jak rikam...dokud me to nepotka, tak se o to prilis nezajimam) , ktere me na miste zaskocily a prekvapily:))) Natankovanim to neskoncilo, i presto, ze sem volvika nakrmil 20ti litry naturaaaalu tak nestartoval (a to sem se snazil vyvarovat toho, kdyz mi to chcipalo, to znova natacet - rady meho otce) (jak rek kamarad automechanik, kery byl se mnou: "ty voe, to neni jen tak, neni to nacucany no, pokud to nenacucame tak budem muset tlacit z toho kopce" nacucavali sme cca 10 minut, prd). Samozrejme vidina toho, ze to roztlacime z kopce, ktery sme pred hodinou absolvovali s dvouma tunama nahoru, s nejistotou toho, ze to chytne me odrazovala a nakonec sme to roztlacovali na pumpe... Tlacime, tlacime... za dva, ani prd. Tak znova... Tlacime, tlacime, tlacime ,za dva.... motor se toci...auto jede na dvojku, ale motor proste nenaskakuje. Tyto zoufale pokusy, za pritomnosti kolemjdoucich lidi a kolemtankujicich aut jsme zopakovali jeste nekolikrat. Auto nestartovalo... Jedina zasluha na tom byla ta, ze sme pobavili okoli nasimi vykony(o me by tak neslo. Ja vim jen jak auto ridit, menit olej a to je tak vse, ale kamarad se troshicku stydel) . Sedli jsem si do auta a automechanik zacal vymyslet tedy co s tim. Nejdriv ze je tam vzduch a ze to musime dostat k nemu na dilnu, aby mi to odvzdusnil a co ja vim a co ja vim... a nebo neco v tom smyslu ze je to porad malo nacucany, co ja vim... kdyz uz sme toho meli plny zuby tak sme se rozhodli, ze si dame v klidu kafe na pumpe, nekoho zavolame a on nas odtahne tam kam potrebujem... Uz sem vylezal z auta, ale nedalo mi to a otocil sem klickem a hle co se nestalo? Volvo naskocilo, neuveritelne se stalo realnym a my sme konecne ucitili jakysi pocit zadostiucineni za veskerou maskaradu a drinu ,kterou jsme si prosli:DD . Chvili sem musel pockat, protoze motor docela hrkal (pry jeste neni stava ve vsech valcich- rikal kamarad automechanik) ,ale tento stav trval pul minuty, max minutu, ale nakonec vse opravdu dopadlo dobre! Volvik se odlepil od zeme a naprosto v klidu nas odvezl az dom. No, asi je to bezna vec, ale za tri roky jezdeni se mi to jeste nestalo a doufam ze nestane. Melo to sve vyhody... Ziskal sem nove zkusenosti, zaposiloval jsem si a do toho jsem si jak zazoufal tak se nasmal. Jeste k tomu se nam tohle prihodilo v pul treti rano. No neni to snad nejlepsi zpusob jak si krasne a vyzivne zprijemnit sobotni noc na ceste z prace?? :)))))

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Volvo V40 2.0T

Další vozy Volvo V40



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
8
náhradní díly
3
výkon motoru
9
spotřeba
8
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
10
brzdy
9
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…