Toyota Auris (2014)
1.7.2014Zdravím Vás, hneď na začiatku musím upozorniť, že mnou popisované auto nevlastním, ale je služobné a využívam ho v pracovnom, ale aj osobnom čase.…
Toyota Auris (zaso)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- meriva 01.07.2014 23:44 umo
- Převody 02.07.2014 13:01 -PePe-
- Lak 02.07.2014 14:35 šmoula nešika
- Zkušenost s Aurisem 04.07.2014 19:25 Citrák
- Zkušenost s Aurisem 09.07.2014 18:48 Citrák
- Záběh 13.07.2014 22:53 -PePe-
- NAVOD 16.07.2014 07:48 SCHROJF
- NAVOD 16.07.2014 11:32 SCHROJF
- pekná auris 18.07.2014 16:48 escorpion
-
umo 01.07.2014 23:44
meriva
Ahoj. Chcel by som sa opýtať, prečo si stiahol recenziu merivy? Je to škoda, lebo pokiaľ sa pamätám, tak to bola kvalitná recenzia. -
-PePe- 02.07.2014 13:01
Převody
Gratuluju ke krásnýmu autu. Ta barva mu sluší. Jinak k těm převodům - trochu mi to nesedí. Já mám 1.6 valvematic v Aurisu po FL (2010) a ve 130 na šestku točí 3.400. Jinak to prodloužení převodů u novýho Aurise nechápu. U mýho Aurise mi příjde ideální. Udrží ti v dálničních stoupáních rychlost bez podřazování?-
zaso 02.07.2014 14:03
« Re: Převody
Dakujem. "Stara" Auriska bola 2012 a dialnicna 130 znamenala 3800 a vysoky hluk, jazda po dialnici bola neprijemna zalezitost. Dialnicne stupanie je pre novy model problem, vcera ma obehlo Polo 1,2l s TSI motorom, motor treba drzat v otackach aby nestracal rychlost. Ono keby mu pridam je to ok, ale 3500otacok a sestka znamenala 150km/h a dalej som uz nesiel kvoli surovemu motoru.-
Toky1 03.07.2014 10:13
« Re: Re: Převody
Mne na novej Corolle 1,6 valvematic pri tachometrovej 130ke na šestke točí 3100 otáčok. A to je rýchlosť podla navi nejakých 124. Pri predbiehaní treba podradzovať, na tú šestku zo 130 sa jej moc zrýchľovať nechce. Nejaký kopec zvládne aj keď pýta podradiť. Ono to nejako prepočítava spotrebu a keď zistí že by bola nižšia pri zaradenom nižšom prevodovom stupni tak si pýta podradenie šípkou aj keď napriek stúpaniu do kopca na tempomate neznižuje rýchlosť.
-
-
-
-
Citrák 04.07.2014 19:25
Zkušenost s Aurisem
Ahoj! Koupil jsem si nového Aurise v roce 2013. Dnes máme najeto 17 tis.km a názory, že po 15. tis.km se motor zlepší, se potvrdily. V záběhu jsem motor točil do 4.tis.ot. na 15.tis.km jsem vyměnil olej. S autem jezdím denně 26 km do práce a 26 km zpět. Jde o kombinaci silnice I.třídy a města Liberce a spotřebu mám 6,2 ltr/100 km. Na dálkové to stáhnu na 5,4 ltr ( LBC+Teplice+LBC). Když si s Aurisem užíváme v zatáčkách, tak tam je spotřeba 7,5 ltr, ale to točím motor k 6500 otáčkám. Jsem spokojený s volbou a příští auto bude Auris hybrid, pokud nebude jiný model v budoucnu.-
zaso 09.07.2014 07:34
« Re: Zkušenost s Aurisem
Zdravim, gratulujem ku vybornej spotrebe. Ja sa na spotrebu nemusim hrat, ale tiez sa snazim jazdit za co najmenej. Momentalne mi to osciluje medzi 7,2 - 7,5 - vacsinou dialnicne useky, mesto malo. Minule som natankoval na Shell plnu nejakeho ich paliva, u ktoreho tvrdia, ze ma pomoct k lepsej spotrebe - aj pri jazde po dialnici som nedostal nad 7,2, dokonca som lizol 7,1. Nieco na tom asi bude.
-
-
Citrák 09.07.2014 18:48
Zkušenost s Aurisem
Také jsem jezdil na Shell, ale po testu paliv tankuji na Benzině. Jejich lepší benzín jsem ještě nezkusil, ale lepší Shell ano a spotřeba klesla 0,2 až 0,3 ltr na stejné trase.
Úspora ale nevyvážila vyšší cenu. Jezdím denně, okolo nás brázdí dálniční Passat a tak nezávodím a jezdím na tempomat, jak to jde. Z kopce brzdím motorem a spotřebu 6,2 ltr/100 km mám jen o litr vyšší než s Octávií Tdi PD, kterou jsem měl předtím. Proti Škodovce si jízdu opět užívám, ikdyž to tak nevypadá.-
zaso 13.07.2014 18:47
« Re: Zkušenost s Aurisem
Dnes sme sa s priatelkou vratili z vyletu a momentalne to mam za 6,9l. Ako si motor zabiehal? Prehupli sme sa cez 2000 km, tak som si prvykrat zapol tempomat, nie je to skoro drzat konstatne otacky? Velmi malo sa stane, ze vytocim motor nad 3500 otacok, stale sa snazim ho drzat pomerne na kratko.
-
-
-PePe- 13.07.2014 22:53
Záběh
Já záběh řešil podle návodu - prvních 1.000 km jsem netočil přes 4.000 ot. a do 2.000 km jsem postupně zvyšoval zatížení. Tj. žádný zkoušení maximálky apod., ale občasný větší vytočení motoru. Po překročení 2.000 km bez omezení. -
SCHROJF 16.07.2014 07:48
NAVOD
Najazdit cez 2500km na novom aute...a este neotvorit navod na obsluhu...?Hmm...nie vsetko ide stylom "pokus-omyl-este raz"!-
zaso 16.07.2014 08:46
« Re: NAVOD
Pred tým som používal rovnaký model, zmenila sa technológia a nie spôsob ovládania automobilu. Mám rád ten pocit, keď ma auto prekvapí niečím novým, čo na ňom nájdem. A nemyslím si, že ak niečo pokazím, tak to môžem spraviť len raz a už to bude neodpustiteľné - samodeštrukčné tlačidlo som teda zatiaľ nenašiel.-
pargi 18.07.2014 12:22
« Re: Re: NAVOD
Tak už jsem to dočetl celé, koukám, že jsi nakonec zjistil, k čemu ten čudl na volantu slouží ;-) k záběhu, prodejce mi říkal, že první tisícovku šetřit, pak ho klidně poslat do omezovače, ať se motor "naučí" pracovat i tam. Ještě jsem se ptal, zda-li je dobré třeba vyměnit olej po první tisícovce km a říkal, že to vůbec není nutné, sic bych tím nic nezkazil, ale byla by to zbytečnost.
-
-
SCHROJF 16.07.2014 11:32
NAVOD
Skor so mal na mysli to,ze nejake skusanie funkcie v aute za jazdy zakonite rozptyluje pozornost,a moze skoncit zle, a nie iba pre teba,ale pre vodica za tebou,pripadne pre vodica oproti! Asi mame na "navody" opacny nazor, ale ja osobne pri kupe noveho vyrobku,ci uz elektroniky,a nieto este noveho auta,by bol pre mna navod prvy,s ktorym by som travil par vecerov... ;-) -
escorpion 18.07.2014 16:48
pekná auris
Pekné autíčko. Krásna farba, podobnú som mal na i30. S tými diskami a fóliami vidím takú pri pohľade z balkóna v Modre ;-)
3x10 samozrejme :yes: