Audi A5 (2010)
4.5.2010Stručně řečeno: Audi. 2.0 TFSI. 155kW. Quattro. Jedná se červené Audi A5 Sportback, tedy s nadsázkou řečeno pětidvéřový sporťák. Standardní výbava,…
Audi A5 Sportback (yumi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
kornel 14.01.11 19:19
« Re: Re: Re: Spotřeba
presiel si zo specifikacie VW504 na VW502..? Tiez mam tie umysly, nakolko sa mi tie "EKOudelatkove" Low Saps VW504/507 nepozdavaju a uz vobec nie na viac ako 15 tkm..Ale bol som na druhu stranu varovany pred liatim ineho oleja do 2.0 TSI nez VW504 z hladiska nezanasania katalyzatora (je totiz prisposobeny EURO5) a klasicky olej (nie Low Saps) by mu nemusel prospiet a tym by mohol negativne ovplyvnit vykon. Naviac tieto VW504 Low Saps oleje neprispievaju k dodatocnemu zanasaniu sacich ventilov, na co je priamovstrek dost haklivy..(u priamovtreku sa nevyuziva cistiaca schopnost paliva k cisteniu sacich ventilov, kedze palivo neprudi skrz sacie ventily ale je vstrekovane priamo do valca a preto pouzitie klasickych olejov u TSI, tak dodatocne moze prispiet k ich zanasaniu). .
P.S je to dilema, ci ostat na VW504 alebo ist do VW502
-
Tomogo 14.01.11 16:06
« Re: Re: Spotřeba
Jo už jsem jel i za 17/100km ale to bylo brzda plyn a 130-240km/h
A s plným autem cesta CZ-AU-(AU hory)-AU-CZ s boxem na lyže na střeše a s rychlostmi od 130-180km/hod 8.5l/100km
Jinak nemám problém po rovince při 90km/h za 5.5l/100km
A olej mi to taky nežere, je pravda, že jsem olej hned po 4 tis. vyměnil za 5W40 a dal pevný interval po 15 tisících.
Kupříkladu dnes jsem jel po Praze do práce za 8.5l/100km lehká noha. -
Matt26 14.01.11 09:19
« Re: Spotřeba
tých 6.5 vo veľkom pasate by som chcel teda vidieť, ale nevadí... (v reálnej premávke, pravda ak to nie je noc, tažko)
Ak ste ešte nevideli test S5 s TFSI tak tu:
[odkaz]
[odkaz]
a následne RS5
[odkaz]
Viem že to nie je priamo 2liter, ale ako píše autor testu, problém je priamo v technológii TFSI a výsledok hovorí za všetko ;-) -
kornel 14.01.11 02:15
« Re: Spotřeba
tiez tu jeho spotrebu nechapem..mam ten isty motor (2.0 tsi 155kw) v Leone a ci uz v meste alebo po okreskach mam omnoho mensiu spotrebu..Predpokladam, ze tej audine dava pekne do tela a vobec ju nesetri, tym si vysvetlujem aj tu pomerne vysoku spotrebu oleja, ktora rozhodne nieje bezna ani u tychto motorov,, ja som pocas prvych 10 000 km dolial cca 1 liter oleja co je zanedbatelne a urcite niesom typ, ktory by motor podtacal a jazdil nonstop v nizkych otackach. -
Tomogo 10.01.11 08:43
« Spotřeba
Ahoj, udivuje mne ta spotřeba. Mám taky 2.0 TSI ale starší model 147kW a po Praze jezdím běžně za 10 a mimo Prahu při né moc lehké noze za 8.5 a při normálním ježdění se dostávám i pod 7.5 a na okreskách kolem 6.5. A tento tvůj motor by měl být papírově o litr úspornější. -
Mig_35 08.01.11 10:36
« Re: A5 SB
Ono je to s těma motorama trochu těžké. 2.0 TDI má opravdu mizernou pověst /známému praskla ve 102 tis. hlava a protože to bylo po záruce, nic mu neuznali/ na druhou stranu aktuálně teď jiná známá měnila 2.0T v Superbu motor už ve 23 tis. km :-(
Takže z bláta do louže a naopak. Mám pocit, že koncern má až na vyjímky opravdu špatné motory. -
Gluck202 18.11.10 22:36
« Re: Re: Predrazena nemecka potvora..
Ahoj, dík za odpověd. To mě docela překvapuje že je vzádu míň místa než v O2. Myslel sem že A5 je postavená na větším podvozku než A4. ;-\ Takže je to na stejný zpusob jako MB CLS. Když sem si sedl do CLS musel sem mít skloněnou hlavu, a to nejsem moc vysoky, to bych řadeji koupil SL, stejně zadní sedačky nevyužiješ >:-[] . Pohon všech kol musí být k nezaplacení. :-) -
yumi 17.11.10 13:34
« Re: Predrazena nemecka potvora..
Ahoj,
Co se týká prostoru, tak na zadních místech je to špatné co se týká výšky. Jinak podélně to jde, ale je to menší než Oct2, hlavně je to pro 2+2 - vzadu by se tři muži opravdu nevešli. Kufr je fajn (nečekal jsem to ;-) ), jenom je opravdu nízký, ale dost dlouhý - ale beru, že to je mimo jiné daň pohon všech kol a prostor pro (dojezdovou) rezervu. -
Gluck202 12.11.10 22:30
« Re: Re: Predrazena nemecka potvora..
Jojo, je to super, ze se vrati na stejnou rychlost, ale jak pises po 4 sekundach se vypne a tady u te potvory se 4rma kruhama to porad drzi. Btw nechcel sem porovnavat Audi a Mercedes, to byl jen priklad. Mercedes je podle me pro lidi 40 let a vis a srovnavat jej s Audi neni zrovna nejlepsi. I kdyz nevim jestli jeste dnes je mozne koupis Cecko se svyhadlama vzadu , pak by se to srovnavat dalo >:D . Ale pokud bych mel mercedes ktery nema vsechny okna v elektrice, a to at uz A,B,C,E atd, tak bych nevyjel ani z garaze. Mercedes je symbol luxusu, a kdo nema na to priplatit si za veci, ktere maji jine automobilky uz v zakladu at si to nekupuje. Trochu si me nepochopil, neobhajuji Octavku,byl to jen priklad, je to podpruperne auto k dostani se slusnou vybavou za slusne penize. Lepsi podvozek v cem? Lepsi perovani, nebo lip drzi na silnici? :-O -
jmurjr (H22A7) 10.11.10 12:02
« Re: Predrazena nemecka potvora..
Gluck, octavia nie je vsetko. Myslim si, ze A5 sportback ma omnoho lepsi podvozok, ale to je vec nazoru.
Co sa tyka tempomatu na Mercedese, ten sa nevypina po zmacknuti spojky. Vypne sa az pri zmacknuti dlhsom ako 4 sekundy. Podla mna to je super, aspon v kopci ked podradim, tak sa auto vrati na povodnu rychlost.
A este k cenotvorbe: Mercedes ma pevne stanovene ceny, kdezto Audi ma orientacne s tym, ze ich dokaze znizit. -
Gluck202 09.11.10 22:30
« Predrazena nemecka potvora..
Jak si psal ze to auto uz slo do sveta, tak se ti ani nedivim. Jak uz kolega psal ten tempomat jen dela co ma, podle me by se mel vypnout po zmacknuti spojky nebo brzdy, myslim ze to tak ma mercedes, ale nechci se hadat. Asi nekde nekdo udelal chybu. Ale hlavni je ze v kare za mega nejsou parkovaci senzory a samostmivani zrcatek, bez toho bych nemohl zit. Priplacet ok, ale ne za predrazene blbosti, ktere by meli v takove tride standartni. Jak si psal ze si mel Octavku, jaky je to rozdil s prostorem? Myslim pro ridice, na zadnich sedackach a kufr? Pokud by VW nekazilo politiku svych automobilek a dali do Octavie RS pohon vsech kol a nastaveni motoru jak ma S3 260k, tak by se podle me neprodal ani jeden kus A5. Jinak v te cervene vypada dobre... >:-[] -
Jetty 05.11.10 15:08
« A5
Ahoj,
opravdu krásné auto, osobně bych akorát zvolil 2.0 TDI (125kW). Pocitově nejede o moc hůř a jezdí za polovinu (navíc hlavně na dálnici lze s takovou spotřebou trvale okupovat levý pruh a nemusíš kličkovat mezi nákladními auty v pruhu pravém ;-) ). Pokud bych šel primárně po výkonu, je jasná volba 240k 3.0TDI (rozdíl 100tis je u auta přes milion myslím zanedbatelný, navíc s přihlédnutím k nižší spotřebě, většímu výkonu i zůstatkové ceně).
Toť můj názor, každý to vidí jinak a věřím že pro tebe by byla zase nejlepší volbou tato verze ;-) -
white label 04.11.10 22:43
« Slabá stránka - Tempomat, který funguje jak má!
Tak tohle mě opravdu dostalo:
"Tempomat - nechápu ho a bojuji s ním. Nastavíte si rychlost, pak podřadíte (většinou proto, že při zaplém tempomatu chcete takto snížit rychlost) a on tvrdošíjne dává plyn, aby dorovnal původní rychlost. To mi opravdu vadí a považuji to za nebezpečné. V servisu mi říkaly, že se s tím nedá nic dělat...." 8-s >:D :yes:
Ještě, že je to auto (na dvojku a trojku) tak náv"i"kové... ;-) -
Lubosss1 04.11.10 20:26
« A5 SB
Pekná recenzia ! Čo sa týka oleja, nech si ďalší majiteľ zvykne, že ho tiež bude dolievať, je to slabina týchto motorov.
"Například absence kapes na předních sedačkách mě překvapila (kam s mapami ?)" - hold je to iba za príplatok :-)
Parkovcí senzor aspoň vzadu pri takomto aute by mala byť samozrejmosť, ale pre ćeský a slovenský trh je to len a len za príplatok. Cenová politika je raz taká..... Celkovo si myslím, že je to vydarené vozidlo pre tých, ktorí hľadajú športovejšiu limuzínu. A skôr by som riešil diesel, aj ten 2,0 tdi 170k nie je zlý, mám s ním pár km odjazdených. Tak nech teda slúži ďalej novému majiteľovi ! :-) :yes:
Každpopádně díky za diskutování, i když nemusím se vším souhlasit ;-)