Recenze

vasekk (muž ) Poslat zprávu
 
7 Majitel

Volkswagen Polo 9N3

8.89 Uživatelé

Hodnoceno: 12× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Polo, foto 1 Volkswagen Polo, foto 2 Volkswagen Polo, foto 3 Volkswagen Polo, foto 4 Volkswagen Polo, foto 5 Volkswagen Polo, foto 6 Volkswagen Polo, foto 7 Volkswagen Polo, foto 8
Volkswagen Polo, foto 9 Volkswagen Polo, foto 10 Volkswagen Polo, foto 11 Volkswagen Polo, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta Pól Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:38500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 59 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 270 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Bohužel už nejsem majitelem, zřejmě bude po opravě jezdit s někým jiným (podle vyhledávače ojetých auto, prodáno na severní Moravě jako nebourané :-(, serióznost). Totální škoda po autonehodě, prodej přes aukci AudaSalvage pojišťovnou.

VW Polo 1.4 ComfortLine
- výroba květen 2009 (uvedení do provozu červen 2009)
- anthrazit s perleťovým efektem
- polooautomatická klimatizace
- počítač
- výškově nastavitelná přední sedadla
- nastavitelný volant ve čtyřech směrech
- zadní sedadla 1/3 2/3
- mlhovky

Silné stránky

- pohodlí
- rozložení ovládacích prvků, řadící páka padne do ruky
- spotřeba

Slabé stránky

- uvidíme co interier (srovnání s Fabii 8 let denně používanou, interier bez poškození, škrábanců apod.), působí na pohled méně odolně

- po druhé opravě a viditelnému zlepšení uchycení plastů jsem si všiml (možna je to vada nevím), plast u paky otevření krytu motoru (a i opačná strana) nejsou v horní části nijak uchycené, tj. při přejezdu nerovnosti je slyšet (cvakaní, lehké klapaní). Občas je slyšet zaskřípání (klepnutí) odněkud z přístrojovky (možná ma i svůj vliv klimatizace - prochladnutí plastů a jejich pevnost). Pokud má toto pokračovat dále nejsem přesvědčen o kvalitě těchto vozů. Nebo jsou už naše silnice v tak dezolátním stavu? (!!)

- obcas odskakujici pate dvere pri zavirani

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

1. servis
Zřejmě dělník na levé části pásu nestíhal. Zapomněl několik úchytek na plastovém krytu (páka pro otevření krytu motoru) a špatně nasadil kryt prahu, který se tahne od řidiče k zadnímu sedadlu. Po cca. 2300 km se kryt uvolnil a skřivil (vyboulil se v místě tlačítka vypnutí vnitřního čidla alarmu a vznikla mezera, mezi tímto plastem a plastem krytu sloupku mezi dvermi, zhruba o 0,5 cm) . Čekám na nový plastový kryt ze skladu v Mladé Boleslavi.
Tak po dvou navštěvách servisu je vše při starém, plast vyměněn, leč zase "vyboulen". Jednání techniků mě odradilo, používat nadále tento servis. Vyvezou auto, předá klíček a zmizí.
Pár postřehů:
1. chování - nepředstaví se (samozřejmě má cedulku, ale přece)
2. do protokolu si jen zapisuje věci o voze, výbava či přislušenství nezajíma. Tj. pokud se něco ztratí je to asi moje chyba. Žádná poznámka o příslušenství uvnitř auta či kufru se slovy "My do něj nepolezeme.", a jak ho asi opraví ;-)
3. po první navštěvě servisu byly přední dveře "pohnuté" a škrábnutý držák dveří (nevšiml jsem si při rychlo předání, chytrá postavili auto do vrat ať hned jedu, že další zákazník najíždí ;-)). Potom samozřejmě jsem si s dveřmi pohnul a škrábnul sam :-))
4. při druhé návštěvě (konečně vyměnili pokroucený plast (?)), byl přítomen jiný technik, nic nevěděl o opravě, resp. jen že je v počítači označena jako hotová zakázka. Vyvezl auta a než jsem k autu došel byl pryč, nechal nastartováno a otevřené dveře řidiče :-((.
5. Viz. výše plast je zase vyboulen, dvěře "napasované", žádny protokol o opravě, prostě nic. Vidím to na jiný servis, třeba Jarov (8 let zkušenost s Fabií), alespoň lepší vystupování, informování a i práce byla vždy v pohodě.

2. servis
Změnil jsem servis, navštívil jsem jeden z větších autorizovaných servisů. Objednání proběhlo bez problémů.
1. Chování zaměstnanců bylo diametrálně odlišné (tj. vystupování na úrovni)
2. Oprava plastů, demontáž/ montáž plastů (nově napasovaný/ "zacvakaný") - zatím drží oprava bez výhrad
3. Oprava resp. auto bylo přistaveno ve stanovený čas, navíc servis odesilál workflow zakázky. Tj kdy byly a s jakým výsledkem provedeny jednotlivé položky zakázky (objednávky).

3. servis
Konečně je snad vše opraveno. Při posledním servisu bylo odstraněno nepříjemné klepání při jízdě po nerovnostech. Podle předávacího technika a rozpisu servisních úkonů bylo na vině špatné utažení držáků přístrojové desky a tím i špatné usazení samotné přístrojové desky.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce velmi ochotný, bezproblémová objednávka a modifikace konfigurace vozu. Vyřízení všech úkonů spojených s uvedením do provozu (přihláčení, pojištění - povinné a havarijní) - Auto I.S.R

 

Novinky v recenzi

23.8.2010 21:49

Klepaní na nerovnostech

Poslední neduh, který trápil moje autičko a me pekně s..... bylo neustálé duté klepání při přejezdu i malých nerovností. Po dvou servisech už je vše OK. Po 23tis km vyměna uložení předních tlumičů, definitivní oprava výměna silentbloku převodovky :-). Co jeste VW na me pripravilo za prekvapeni :-)

12.2.2010 20:24

Po 11000 km

Auto jezdí, svítí,brzdí, topí ;-)
Předpokládám, že již toto je úspěch.

Motor a spotřeba - OK (nemohu si stěžovat, sice to chce 3000ot/min)
Interier se naštěstí nezhoršil, ale ani nezlepšil, uvidíme co se stane na jaře, až se pro změnu začnou plasty roztahovat.
Po několika dnech staní venku (při mrazech) bezproblémů na první otočení klíčku :-).
Na cestování do práce a na nákupy je to OK. Občas cesta Praha Brno, Praha České Budějovice, jen nemít senou tolik věcí co se nevejdou do kufru.
Možná slabší brdy, delší nástup účinku (při intenzivním brždění odskakování brzdového penálu - asi ABS - předtím jsem v žádném autě neměl).
Poslední snad TY DÍRY V SILNICÍCH! Aby se snad člověk vznášel, když se chce většině vyhnout.

15.11.2009 23:50

Po 8000km

- motor parada
- bezproblemu 140-150km/h po dalnici (podle tachometru, realne max 142km/h)
- interier pokulhava (ach jo)
- jinak zatim spokojenost

16.9.2009 22:49

Prodloužení garance VW na 4 roky

Nově jsem našel na stránkách VW možnost, prodloužit garanční záruku na 4 roky. Je to tedy formou připojištění jednorázovou platbou 5000 nebo 7000Kč. Navštívil jsem svého prodejce, kde mi řekli, že mám auto více než 60 dní a nelze sjednat prodloužení. "Líná huba, holé neštěstí" Stačilo zavolat k jinému prodejci VW a nebyl žádny problém prodloužení záruky vyřídit :-).

29.8.2009 22:02

Po 4000 km - hodnoceni

Hodnocení po 4000 km:
- hluk motoru stejny
- aerohluk se mi zda vyssi
- zaber motoru, zrychleni atd. lepsi se!
- spotreba se pohybuje od 6 do 6,6l/100km
- olej si jiz "nebere"
- obcas odskakujici pate dvere pri zavirani
- zrejme se uvolnily kabely "snad" v celem aute (staci se i rozjet, zabrzdit a porad "cvaka" ve dverich a pod pristrojovou deskou, nemluve o jizde po nerovnosti) -> dalsi oprava podle servisu 7 - 14 dni :-).

- po 3 mesisich provozu a 4000km - vymenen plast kryjici prahy, znova napasovane dvere, nova gumova lista na strane ridice, oprava vyplne dveri ("spadnula", nelicovala s pristrojovkou a tlacila na kryt pojistek)
- dalsi oprava me ceka (z nedostatku casu bude pozdeji) musim dat auto na 7 - 14 dni do servisu, aby odstranili vsechno to klepani, cvakani (jak se to tvari asi ho cele rozeberou a smontuji znova :-( )

Na me je toho az prilis, v podstate behem 3 mesicu bylo auto celkove 7 prac. dni v servisu a nema to konec.

24.7.2009 00:18

Zkušenost se servisem

Docela nepříjemná zkušenost s autorizovaným servisem Volkswagen, viz. výše. :-(

18.7.2009 21:54

Okolní hluk (dveře, okno)

Setkal se někdo s hlukem v autě, podobný zvuku při pootevřeném okenku? Na dalnici blížící, míjející, ale v situaci, kdy jsou všechna okenka zavřena, dveře zabouchnute. Špatně osazené sklo nebo dveře (připadají mi oproti pravým dvěřím od kliky nahoru vychýlené směrem ven - od auta)?
V pátek jsme bral vůz ze servisu, promazali jen kolečka (stahování elektriky) a vodící lišty skla.

21.6.2009 23:28

Po 1001km

Dnes jsem na tachometru dosáhl hodnoty 1001 km (hezké číslo).
Zkušenosti:
- motor si vzal cca. 0,75 litru oleje
- výborně topí (při této parodii na léto)
- hlučnost motoru si snížila (nebo jsem si zvykl)
- sedačky (dobře drží tělo, pokud se zatáčky projíždějí rychleji)
- na plnou nádrž 580km (kombinovaný provoz dálnice, vesnice, okrsky a po Praze)
- posilovač řízení, není problém s manávrohváním či "zacouvaním" do mezery v ulicích Prahy
- centrální zamykaní (odemykaní vozu podle volby tlačítka či počtu stisknutí)
- nastavení podvozku

14.6.2009 21:20

Akcelerace, výkon

Zatím nic moc, ale zřejmě se zlepší po ujetí alespoň 1000km.
Nebo je potřeba držet vyšší otáčky cca. 2500 - 3000 za minutu?
Při zařazení 5 stupně při 80-90km/h je potřeba sešlapnout plyn více, jinak ztrací výkon (rychlost).


Další vozy Volkswagen Polo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
7
prostornost
6
jízdní vlastnosti
7
jízdní komfort
6
provozní náklady
8
výkon motoru
9
spotřeba
5

Spotřeba se začíná ustalovat v kombinovaném provozu kolem hodnoty 6,5l/100km.

hlučnost motoru
6
kvalita sedadel
8
brzdy
5
zavazadlový prostor
6





Blesk.cz

Táta na mateřské: Jak to dopadne, když doma necháte kutila a dítě?

Táta na mateřské: Jak to dopadne, když doma necháte…

Pražský redaktor Blesk.cz Jiří Marek od ledna vyměnil ruch novinařiny za zdánlivý klid domácnosti, aby se…

Porod trojčat v Ostravě na videu nemocnice: Děti

Porod trojčat v Ostravě na videu nemocnice: Děti…

Ještě trochu dechové podpory, a nová velká a šťastná rodina bude pohromadě! Maminka dvou dcer, Michaela Kropová…

 

iSport.cz

Naivní dopis malého fanouška United Kloppovi. Odpověď baví Anglii!

Naivní dopis malého fanouška United Kloppovi.…

Osobní dopisy ve schránce pořád mají své kouzlo. Zvlášť v dnešní uspěchané digitální době plné mobilů a…

Kadlec je po operaci. Rosického jeho konec zasáhl, Sparta řeší rozlučku

Kadlec je po operaci. Rosického jeho konec zasáhl,…

Zpráva o konci kariéry fotbalisty Václava Kadlece zasáhla ve čtvrtek nejen Spartu. Teprve sedmadvacetiletého…

 

Reflex.cz

Korsická turistická stezka GR20 mýma očima aneb Jaké to je ujít nejtěžší trek Evropy

Korsická turistická stezka GR20 mýma očima aneb Jaké…

Přechod Korsiky po trase GR20 byl nápad, který přišel ze dne na den. Plán byl přejít celou GR20 (180 km) z…

Jménem Alláha: Před soudem stojí muslim, který neuznává naše právo a tvrdí, že pro něj platí pouze šarí’a

Jménem Alláha: Před soudem stojí muslim, který…

„Na to, co jsem udělal, jsem patřičně hrdý. Nelituji toho. A pokud je mi Pánem souzeno, abych strávil několik…