Škoda Yeti (2011)
30.12.2010Zdravím,na tomhle autě je zvláštní to ,že neexistuje.Vlastně zatím neexistuje(od 27.1.2011 již tohle není pravda),je totiž jen objednané s termínem…
Škoda Yeti (strogas)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Miloškoda 28.04.13 16:44
« Re: Re: Re: Re: Re: LPG
Ahoj
Mam Fabcu 1,4 MPI + Lovato natocene ma 280.000km z toho na LPG cca 250.000 do kopca uz leze ztazka a aj zere olej pri vyssich otackach (dialnica) do prace to staci ale pri ceste na dovku napr. do Chorvat uz je to na depku. Uvazujem preto o kupe Yetiho asi 1,4 TSI a tiez prerabku na LPG - chcem sem-tam potiahnut prives inak by som isiel aj do 1,2. Chcem sa spytat ako mas riesenu nadrz a aky splynovac mas - co odporucas?
Pises, ze po drobnej uprave prepinas na LPG hned po starte - o aku upravu ide? Fabca mi prepina automaticky (po zohriati) co v zime trochu trva (bracho ma presne to iste a prepina mu podstatne skor) cim to moze byt?
Vdaka za info. Milos -
strogas 22.12.12 23:07
« Re: LPG
omlouvám se dlouho jsem tu nebyl,foto se mi někam potratilo,až bude počasí,něco doplním,mám objem 60L a podlaha kufru je stejná jako ,kdybych měl rezervu.kdo chce velký kufr ať si koupí octavii combi, nepochopím proč někdo kritizuje yetiho ,že má malý kufr (všichni si zvykli ,že má škodovka velký kufr co třeba citigo?proč nemá taky 500 L?asi proto ,že je to trochu jiná kategorie auta,stejně jako yeti),je jen krátký,ale vysoký,pro nakládání menších a těžších věcí je lepší než lovit něco těžkýho spoza sedaček.K Vašemu dotazu (promiňte nechal jsem se unést), s 1,6 TDI zkušenost nemám,takže nemůžu radit,každopádně volbou yetiho jste nešlápl vedle. -
strogas 01.03.12 21:53
« Re: Re: Re: LPG
Zdravím,netuším co myslíš tím ,,spritmonitor",jinak k dotazům: ta životnost čerpadla je různá Vialle se moc nedělá takže porovnání je těžké,ale údajně se poslední dobou životnost zvýšila??????????s těmi 5% nevím,ale vzhledem k tomu,že navýšení spotřeby je závislé na výhřevnosti paliv v kg,benzín váží 0,723 lpg 0,564 cca,ale lpg je výhřevnější čili aby litr lpg udělal stejný výkon jako benzín,je třeba cca o 15-20% lpg více a je úplně jedno v jakém stavu je motoru podáváno.Ano jsou deklarovány různé spotřeby resp. navýšení,ale dle mých zkušeností je to spíš dáno typem motoru a jeho stavem,seřízením a hlavně tím co je mezi volantem a sedačkou.Záruku jsem zatím neměl tu čest řešit(naštěstí),ale je to vždy o dohodě s prodejcem,už se k tomu nestaví tak odmítavě jako kdysi.Pokud propálím píst ,tak asi nic neuhraju,ale třeba prasklou kliku na plyn jednoznačně hodit nemůžou.Zapoměl jsem výše uvést,že montáž jsem do obou aut dělal sám,protože se tím živím a přípojku mám u benzinu,ikdyž se to snažím zákazníkům spíš vymlouvat,protože už jsem viděl dost omlácených blatníků od špatně nasazené pistole,která vyskočila z přípojky.Mám to tak ,abych mohl do podzemek,nálepku mám na magnetu a přípojka není vidět.Od připojování k maxidotu se ustoupilo,protože dodatečně montované lpg nelze 100% propojit,obě jednotky si žijí vlastním životem a bezínovka,pokud to nemá z fabriky nastavené jakýkoliv zásah bere jako poruchu. -
Ronault. 26.02.12 23:00
« Re: Re: LPG
Jo to Vialle musí mít vlastně své vlastní čerpadlo, na to jsem úplně zapomněl. A jsou zatím nějaké zkušenosti s tím, že to opravdu vydrží jen tak málo kilometrů? Nějak se mi to nezdá, že by ta výdrž byla tak malá.
Jsou to zajímavé počty, to ano. Předpokládal jsem, že to toho benzínu potřebuje daleko více než jen 1,3 l/100km, slyšel jsem, že to chce tak 30-50%, takže ten tvůj výsledek je opravdu výborný.
Jen to Vialle prý má brát jen snad o 5% více než benzín. Budu to ještě sledovat, ale jestli je tomu tak, že se auto chová velmi dobře i s 1,4 TSI na LPG, tak je to opravdu zajímavá možnost :yes: Průběžně informuj, uvítal bych i spritmonitor, docela mě to zajímá :-)
Teď jezdím na LPG, příští auto mě při cenách benzínu na benzín neláká, hotovky od výrobců typu Škoda jsou na LPG lemry (1.6 MPI a jiné atmosféry) a nafta... no... přežil bych to s ní, ale třeba 1.4 TSI mi sedí více.
A jak se k tomu postavili u Škodovky se zárukou? Motor asi nevyreklamuješ, ale co zbytek? Už máš nějakou zkušenost?
A jak ti udělali hrdlo, v nárazníku nebo u benzínu? Uměli to už udělat včetně napojení na pal. PC tak, jak to dělá škodovka továrně?
A díky za odpověď. -
strogas 26.02.12 22:27
« Re: LPG
Výkonově to téměř není poznat,muselo by se to porovnávat na stejné trase,dlouhodobý průměr je 1,23 l benzinu + lpg,70% dálnice 25% okresky a 5% město předpisové (ale svižné)jízdy co do rychlosti, rozjezdy a předjíždění s využitím celého stádečka kopytníků.po malé úpravě přepíná po cca 5 sec. po nastartování i studený,chce to jen zpočátku lehkou nohu a v mrazech pod 5°C přepínat až po rozjezdu aspoň po zařazení 4.cena 39500,-.Vialle je o 25-30 tis. dražší,když to hodím do tužky tak řekněme 7,5 l lpg x 17,50 + 1,3 po 36,50 benzin je celkem cca 1,79 kč/km,pokud bych jel jen na lpg s odhadovanou spotřebou cca 9,2 je km za 1,61 rozdíl je 0,18 tudíž bych musel najet 140000 km aby se Vialle začalo vyplácet a to pomíjím fakt životnost čerpadla u Vialle cca 60000 km za 15000,-.To raději koupím trochu benzínu. -
-
strogas 09.06.11 23:22
« Re: 4x4 ???
Trochu pozdní reakce ,ale na vysvětlenou,Yeti není Roomster,zásadní rozdíl je v podvozku.Roomster má shodný s Fabií jen vylepšený o zadní nápravu z Octavie I (zadek má větší rozchod než předek),Yeti má rozšířený podvozek z Octavie.Můj má pohon jen na přední kola s vylepšením o elektronickou uzávěrku,což snižuje možnost prokluzu jednoho z kol,které se dostane na kluzký povrch.Toto mi bohatě postačuje,do terénu nejezdím,maximálně nějaká polní cesta.Nedělám machra s SUV 4x4 mezi obchoďákama.Kdo chce jezdit v terénu ať si pořídí Yetiho ve čtyřkolce,měl jsem možnost ho zkusit,kam se na něj hrabe kdejaký rádoby SUV,vřele doporučuji. -
strogas 22.02.11 18:04
« Re: Re: Re: Thule EasyBase
Konečně se mi podařilo udělat fotky s nosičem na tažný,aktuálně s držáky na lyže.První foto je po nasazení na kouli,kdy se dají otevírat dveře.Druhé po dotažení, dveře jdou stále otevřít.V případě,že nasadím přední rám ,který drží kola nebo "bag" na 300 l musím nosič povolit ,aby se sklopil a pak je otevřu,jinak ne. -
strogas 19.02.11 00:19
« Re: Kola
Dík ,auto bylo dodáno na 225/50R17 místo nich chci povolené 205/50 R17,momentálně mám obuté 205/55R16 zimní .Co se týče tvrdosti nepociťuji ,žádné omezení,otec má 215/60 R16 tyto jsou sice měkčí,ale že by to byl velký rozdíl bych neřekl.Yeti je perfektně odtlumen a pokud porovnám s octavií kde byly 215/45R17,tak sedím jak v peřinách. -
SneznyMuz 15.02.11 17:39
« Též gratulace a ať slouží!
Ahoj,
tak Tě oficiálně vítám v klubu "Sněžných mužů" ;-)
Tahle barva se mi skutečně líbí, ale co Ti závidím nejvíc jsou "sportovní" sedačky, které poskytnou tu správnou oporu, nebo spíš mnohem lepší oporu, než klasické. Přeji hodně šťastných km bez problémů!!!